Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

pai in medie , la vreo 200 de km mi se aprindea becul si ma opream , dar am mers si cu becul aprins pana a inceput sa clipeasca , am mers si cu el clipind si cand am ajuns in benzinarie incepuse sa se balbaie :)) , a fost la fix :D, mai urat in germania ca am prins ploaie si am cam luat apa la popou :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare baieti..fiind mai atent azi la ce se intampla cu mobra de nu o ia din loc(gsxr 600 k7) am constatat ca atunci cand invart cheia pe ON si dupa ce face check-ul in bord, imi apare CHEC scris pe bord!

ceva pareri? sper ca am mai facut un pas in deslusirea misterului.. :)

 

multumesc anticipat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai alta cheie sa faci o proba?

In plus curata bine contactul rosu si asigura-te ca intrerupatorul functioneaza,si instalatia electrica aferenta..fire,conectori etc.

Mai ai de verificat TOS (senzorul de cadere daca este in pozitia corecta.

Cum si cand a aparut problema?

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti..fiind mai atent azi la ce se intampla cu mobra de nu o ia din loc(gsxr 600 k7) am constatat ca atunci cand invart cheia pe ON si dupa ce face check-ul in bord, imi apare CHEC scris pe bord!

ceva pareri? sper ca am mai facut un pas in deslusirea misterului.. :)

 

multumesc anticipat,

deci asa mi se intampla si mie la k1 daca nu o las 3 secunde dupa ce pun contactul , imi spune check apoi dupa ce o pornesc imi ramane becul rosu de FI aprins si daca merg asa cu el aprins imi limiteaza turatia undeva in 7k-8k turatii, apoi daca o mai pornesc de vreo doua , trei ori isi revine .... asta numai daca nu o las trei sau na sa zic , cateva secunde dupa ce ii pun contactul, se misca acul de la turometru si se aude si pompa din rezervor ... acum problema e ca mie imi porneste chiar si cu check ul in bord , la tine nu stiu ce sa zic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci asa mi se intampla si mie la k1 daca nu o las 3 secunde dupa ce pun contactul , imi spune check apoi dupa ce o pornesc imi ramane becul rosu de FI aprins si daca merg asa cu el aprins imi limiteaza turatia undeva in 7k-8k turatii, apoi daca o mai pornesc de vreo doua , trei ori isi revine .... asta numai daca nu o las trei sau na sa zic , cateva secunde dupa ce ii pun contactul, se misca acul de la turometru si se aude si pompa din rezervor ... acum problema e ca mie imi porneste chiar si cu check ul in bord , la tine nu stiu ce sa zic

Tu ai probleme de stv sau exup ....alta "mancare de peste"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare TNG, salutare tuturor! am si o a doua cheie, o sa incerc maine sa vedem cum se comporta.. modulul de pornire(dreapta) functional..pus aparatul de masura si are continuitate! TOS este pus la locul lui in spate in pozitia corecta..o sa-l desfac maine sa vedem ce-i pe acolo.. in rest instalatia electrica pare ok, nu are mutilari sau zone unde sa fi fost "peticita"..

 

ideea este ca eu am luat motorul de la o licitatie..in starea in care am luat'o ii lipsea statorul, rotitele din acel capac(stanga) si radiatorul de racire.. nu am putut sa o pornesc la fata locului! deci cumparata la plesneala..si nu recomand nimanui sa faca o astfel de greseala..ca o sa stea cu toata tarlaua de morcovi cu tot cu iepuri in fund!! :D

 

din simtomele care le are este posibil sa fie din ecm\cdi\ecu sau cum i s'o mai spune?

 

multumesc tuturor,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare TNG, salutare tuturor! am si o a doua cheie, o sa incerc maine sa vedem cum se comporta.. modulul de pornire(dreapta) functional..pus aparatul de masura si are continuitate! TOS este pus la locul lui in spate in pozitia corecta..o sa-l desfac maine sa vedem ce-i pe acolo.. in rest instalatia electrica pare ok, nu are mutilari sau zone unde sa fi fost "peticita"..

 

ideea este ca eu am luat motorul de la o licitatie..in starea in care am luat'o ii lipsea statorul, rotitele din acel capac(stanga) si radiatorul de racire.. nu am putut sa o pornesc la fata locului! deci cumparata la plesneala..si nu recomand nimanui sa faca o astfel de greseala..ca o sa stea cu toata tarlaua de morcovi cu tot cu iepuri in fund!! :D

 

din simtomele care le are este posibil sa fie din ecm\cdi\ecu sau cum i s'o mai spune?

 

multumesc tuturor,

Pai de ce nu spui asta!!!

Ai luat de la licitatie si nu mergea,adica tu nu ai auzit niciodata acel motor functionabil.

Si mai spun uni oameni ca mecanica se face pe forum.

Sa revenim:

Astept de la tine poze cu toate mufele care NU sunt conectate de la baterie spre codita motorului.

Tu ai alta problema.

Astept pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a facut semi bursa aici, incerc si eu! :D

 

Cumpar senzor viteza suzuki 600 k7, din cate stiu e la fel de la k1 la k9

Multumesc mult Georgel!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, revin cu pozele..am facut cam la toate mufele! :D

Din ce vad acolo totul este pus la locul lui.

Nu am reusit sa identific releul de la pompa de benzina ,cred ca este o poza dar este cu spatele la mine.

Pe scurt:

Verifica din nou cu a doua cheie,sigurantele sa fie ok in blocul de sigurante,si mufa din imaginea 9 cea in care se vede bateria sa nu fie oxidata.

 

Multumesc mult Georgel!! :cheers:

Cu placere Cata!

 

Daca nu merge nimic din ce ti-am spus.

Trage un fir de la plus baterie catre firul GALBEN ROSU de la orice injector vrei tu inpungi firul,sau il dezizolezi putin, cum vrei.

Daca faci asta ar trebui sa porneasca daca nu are probleme de imobilizator.

Daca nu merge atunci immo/cheia /cititorul sau ECU sunt bulite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TNG - astept un semn cand sa pornesc spre tine . Mi-ar fi excelent vineri dimineata sa plec din Ct .

Sper sa ti se fi rezolvat problema , tocmai de aceea nici nu te-am mai stresat .

Multumesc frumos si sanatate ...... !

 

P.S.: ti-am scris aici , ptr ca mesaje nu iti pot trimite , sau nu poti tu primii .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi sfat doream sa-l dau si eu, ce scrie in manual, dar din 97 pana acum poate au scos alte bujii care merg si sunt ceva mai performante

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.Care dintre bujii ar fi mai bune pe srad 97 dintre ngk cr9e sau c9eh9?

CR9EH9 este pentru Honda!!!

Este o diferenta tehnica constructiva intre ele la forma de etansare pe chiuloasa.

 

Off sunt atatea informatii pe net o mica cautare pe gogule si ai fi inteles ca nu se potrivesc :nono:

 

CR9E sau CR8E sunt cele care iti trebuie.

post-15340-0-13728100-1372745153_thumb.jpg

post-15340-0-23461200-1372745165_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marinus da un semn cand ajungi la tng ca stau langa el ,poate ne vedem

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CR9EH9 este pentru Honda!!!

Este o diferenta tehnica constructiva intre ele la forma de etansare pe chiuloasa.

 

Off sunt atatea informatii pe net o mica cautare pe gogule si ai fi inteles ca nu se potrivesc :nono:

 

CR9E sau CR8E sunt cele care iti trebuie.

 

 

A mai intrebat asta acum o luna...i-am dat un link cu ngk produkt finder unde totu'i guranmura...da` baiatu`i in lumea lui

 

Aaaa si da !producatorul stie cel mai bine ,doar ca....uneori producatorul e cam zgarcit :D

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marinus da un semn cand ajungi la tng ca stau langa el ,poate ne vedem

Sigur ca da . Cu placere . :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am reparat srad-ul! Dupa emotii imense, am aflat ca problema lui era furtunul epurator care imi baga toate nenorocirile in carburatoare. Cu aceasta ocazie a primit o curatare/sincronizare de carburatoare, curatare si servisare jiglere de aer si un filtru de aer nou nout. Guma mai noua, de 190, urmeaza sa fie montata dupa ce fac ITP-ul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am reparat srad-ul! Dupa emotii imense, am aflat ca problema lui era furtunul epurator care imi baga toate nenorocirile in carburatoare. Cu aceasta ocazie a primit o curatare/sincronizare de carburatoare, curatare si servisare jiglere de aer si un filtru de aer nou nout. Guma mai noua, de 190, urmeaza sa fie montata dupa ce fac ITP-ul :)

:)) ce imi ziceai mie cand am montat 190 pe spate?:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...