wippy Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 pai in medie , la vreo 200 de km mi se aprindea becul si ma opream , dar am mers si cu becul aprins pana a inceput sa clipeasca , am mers si cu el clipind si cand am ajuns in benzinarie incepuse sa se balbaie ) , a fost la fix , mai urat in germania ca am prins ploaie si am cam luat apa la popou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 salutare baieti..fiind mai atent azi la ce se intampla cu mobra de nu o ia din loc(gsxr 600 k7) am constatat ca atunci cand invart cheia pe ON si dupa ce face check-ul in bord, imi apare CHEC scris pe bord! ceva pareri? sper ca am mai facut un pas in deslusirea misterului.. multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) Mai ai alta cheie sa faci o proba? In plus curata bine contactul rosu si asigura-te ca intrerupatorul functioneaza,si instalatia electrica aferenta..fire,conectori etc. Mai ai de verificat TOS (senzorul de cadere daca este in pozitia corecta. Cum si cand a aparut problema? Editat Iunie 30, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 salutare baieti..fiind mai atent azi la ce se intampla cu mobra de nu o ia din loc(gsxr 600 k7) am constatat ca atunci cand invart cheia pe ON si dupa ce face check-ul in bord, imi apare CHEC scris pe bord! ceva pareri? sper ca am mai facut un pas in deslusirea misterului.. multumesc anticipat, deci asa mi se intampla si mie la k1 daca nu o las 3 secunde dupa ce pun contactul , imi spune check apoi dupa ce o pornesc imi ramane becul rosu de FI aprins si daca merg asa cu el aprins imi limiteaza turatia undeva in 7k-8k turatii, apoi daca o mai pornesc de vreo doua , trei ori isi revine .... asta numai daca nu o las trei sau na sa zic , cateva secunde dupa ce ii pun contactul, se misca acul de la turometru si se aude si pompa din rezervor ... acum problema e ca mie imi porneste chiar si cu check ul in bord , la tine nu stiu ce sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 deci asa mi se intampla si mie la k1 daca nu o las 3 secunde dupa ce pun contactul , imi spune check apoi dupa ce o pornesc imi ramane becul rosu de FI aprins si daca merg asa cu el aprins imi limiteaza turatia undeva in 7k-8k turatii, apoi daca o mai pornesc de vreo doua , trei ori isi revine .... asta numai daca nu o las trei sau na sa zic , cateva secunde dupa ce ii pun contactul, se misca acul de la turometru si se aude si pompa din rezervor ... acum problema e ca mie imi porneste chiar si cu check ul in bord , la tine nu stiu ce sa zic Tu ai probleme de stv sau exup ....alta "mancare de peste" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 salutare TNG, salutare tuturor! am si o a doua cheie, o sa incerc maine sa vedem cum se comporta.. modulul de pornire(dreapta) functional..pus aparatul de masura si are continuitate! TOS este pus la locul lui in spate in pozitia corecta..o sa-l desfac maine sa vedem ce-i pe acolo.. in rest instalatia electrica pare ok, nu are mutilari sau zone unde sa fi fost "peticita".. ideea este ca eu am luat motorul de la o licitatie..in starea in care am luat'o ii lipsea statorul, rotitele din acel capac(stanga) si radiatorul de racire.. nu am putut sa o pornesc la fata locului! deci cumparata la plesneala..si nu recomand nimanui sa faca o astfel de greseala..ca o sa stea cu toata tarlaua de morcovi cu tot cu iepuri in fund!! din simtomele care le are este posibil sa fie din ecm\cdi\ecu sau cum i s'o mai spune? multumesc tuturor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 salutare TNG, salutare tuturor! am si o a doua cheie, o sa incerc maine sa vedem cum se comporta.. modulul de pornire(dreapta) functional..pus aparatul de masura si are continuitate! TOS este pus la locul lui in spate in pozitia corecta..o sa-l desfac maine sa vedem ce-i pe acolo.. in rest instalatia electrica pare ok, nu are mutilari sau zone unde sa fi fost "peticita".. ideea este ca eu am luat motorul de la o licitatie..in starea in care am luat'o ii lipsea statorul, rotitele din acel capac(stanga) si radiatorul de racire.. nu am putut sa o pornesc la fata locului! deci cumparata la plesneala..si nu recomand nimanui sa faca o astfel de greseala..ca o sa stea cu toata tarlaua de morcovi cu tot cu iepuri in fund!! din simtomele care le are este posibil sa fie din ecm\cdi\ecu sau cum i s'o mai spune? multumesc tuturor, Pai de ce nu spui asta!!!Ai luat de la licitatie si nu mergea,adica tu nu ai auzit niciodata acel motor functionabil. Si mai spun uni oameni ca mecanica se face pe forum. Sa revenim: Astept de la tine poze cu toate mufele care NU sunt conectate de la baterie spre codita motorului. Tu ai alta problema. Astept pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) salutare, revin cu pozele..am facut cam la toate mufele! Editat Iunie 30, 2013 de cristysir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Daca tot s-a facut semi bursa aici, incerc si eu! Cumpar senzor viteza suzuki 600 k7, din cate stiu e la fel de la k1 la k9 Multumesc mult Georgel!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 salutare, revin cu pozele..am facut cam la toate mufele! Din ce vad acolo totul este pus la locul lui. Nu am reusit sa identific releul de la pompa de benzina ,cred ca este o poza dar este cu spatele la mine. Pe scurt: Verifica din nou cu a doua cheie,sigurantele sa fie ok in blocul de sigurante,si mufa din imaginea 9 cea in care se vede bateria sa nu fie oxidata. Multumesc mult Georgel!! Cu placere Cata! Daca nu merge nimic din ce ti-am spus. Trage un fir de la plus baterie catre firul GALBEN ROSU de la orice injector vrei tu inpungi firul,sau il dezizolezi putin, cum vrei. Daca faci asta ar trebui sa porneasca daca nu are probleme de imobilizator. Daca nu merge atunci immo/cheia /cititorul sau ECU sunt bulite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Se potrivesc etrierii fata de la zx6r 2001 la srad 600 e modelul in 6 pistonase.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Salutare domnilor, o mica intrebare... cate bobine are k5/6 de 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Salutare domnilor, o mica intrebare... cate bobine are k5/6 de 1000? 4 bucati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 (editat) @TNG - astept un semn cand sa pornesc spre tine . Mi-ar fi excelent vineri dimineata sa plec din Ct . Sper sa ti se fi rezolvat problema , tocmai de aceea nici nu te-am mai stresat . Multumesc frumos si sanatate ...... ! P.S.: ti-am scris aici , ptr ca mesaje nu iti pot trimite , sau nu poti tu primii . Editat Iulie 1, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Salutari.Care dintre bujii ar fi mai bune pe srad 97 dintre ngk cr9e sau c9eh9? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 eu am pus normale CR9E astea sunt specificate de producator(crezi ca se inseala producatorul?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 acelasi sfat doream sa-l dau si eu, ce scrie in manual, dar din 97 pana acum poate au scos alte bujii care merg si sunt ceva mai performante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Salutari.Care dintre bujii ar fi mai bune pe srad 97 dintre ngk cr9e sau c9eh9? CR9EH9 este pentru Honda!!! Este o diferenta tehnica constructiva intre ele la forma de etansare pe chiuloasa. Off sunt atatea informatii pe net o mica cautare pe gogule si ai fi inteles ca nu se potrivesc CR9E sau CR8E sunt cele care iti trebuie. Editat Iulie 2, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) marinus da un semn cand ajungi la tng ca stau langa el ,poate ne vedem Editat Iulie 2, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) CR9EH9 este pentru Honda!!! Este o diferenta tehnica constructiva intre ele la forma de etansare pe chiuloasa. Off sunt atatea informatii pe net o mica cautare pe gogule si ai fi inteles ca nu se potrivesc CR9E sau CR8E sunt cele care iti trebuie. A mai intrebat asta acum o luna...i-am dat un link cu ngk produkt finder unde totu'i guranmura...da` baiatu`i in lumea lui Aaaa si da !producatorul stie cel mai bine ,doar ca....uneori producatorul e cam zgarcit Editat Iulie 2, 2013 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Salutare domnilor, o mica intrebare... cate bobine are k5/6 de 1000? 1,2,3,4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 marinus da un semn cand ajungi la tng ca stau langa el ,poate ne vedem Sigur ca da . Cu placere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 In sfarsit am reparat srad-ul! Dupa emotii imense, am aflat ca problema lui era furtunul epurator care imi baga toate nenorocirile in carburatoare. Cu aceasta ocazie a primit o curatare/sincronizare de carburatoare, curatare si servisare jiglere de aer si un filtru de aer nou nout. Guma mai noua, de 190, urmeaza sa fie montata dupa ce fac ITP-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 In sfarsit am reparat srad-ul! Dupa emotii imense, am aflat ca problema lui era furtunul epurator care imi baga toate nenorocirile in carburatoare. Cu aceasta ocazie a primit o curatare/sincronizare de carburatoare, curatare si servisare jiglere de aer si un filtru de aer nou nout. Guma mai noua, de 190, urmeaza sa fie montata dupa ce fac ITP-ul ) ce imi ziceai mie cand am montat 190 pe spate?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 ) ce imi ziceai mie cand am montat 190 pe spate? ) Aha, deci cu tine avusesem discutia ( chiar ma intrebam ). Ma, l-am luat de nevoie, nu de placere, m am saturat de al meu care tot face pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.