Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are 2 tobe,am auzit cazuri si pt k7&k8 cum ca ar avea aceeasi problema cu k5-k6

dar ce faceau suzuki`urile in perioada aceea?

R: LEGEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



:)))))))

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baga Cesar, sint multi fani devotati peaici. Nu, nu e phtoshop! Rupturile au loc din cauza ca nu stiau sa sudeze. Sint firme care refac sudurile alea, in caz de accident, se va rupe materialul de linga sudura, nicidecum sudura.



Si da, problema a continuat si la K7 K8, nu e nici o noutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veyron doar de stabilitate? Dar de racirea motorului?

 

Eu am pomenit doar de defectele ce te puteau "pulveriza"....nu am vrut sa intru in polemici cu fanii VAG

 

Luati si va delectati .....in josul paginii in dreapta gasiti "Recall by Make"......ATENTIE la Honda sunt si masini bagate de aceea lista este mai mare..

 

http://www.motorcyclistonline.com/motorcycle_recalls/01/yamaha/

 

 

Hmm daca nu-ti doresti o "aventura " cu Suzuki ( 2006) si al ei cadru, poate.iti doresti senzatii "tari" cu "franele" de la R1 din acelasi fatidic an 2006, desigur nici o legatura cu problemele de frana de la modelul 2005, probabil mostenite de la R1 din 2004

 

PS Am avut R1 2005 (noua) nici o problema ...si astazi mi se pare cea mai frumoasa motoreta

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baga Cesar, sint multi fani devotati peaici. Nu, nu e phtoshop! Rupturile au loc din cauza ca nu stiau sa sudeze. Sint firme care refac sudurile alea, in caz de accident, se va rupe materialul de linga sudura, nicidecum sudura.

 

Si da, problema a continuat si la K7 K8, nu e nici o noutate.

 

Eu am glumit cand am spus fani :)

Cei mai multi oameni pe-aici sunt normali si ai cu cine discuta. Sunt desigur si dobitoci sinistri cu care nu se poate schimba o idee :)

Pozele sunt luate de pe forumul gsxr.com si acolo discutiile tindeau spre o singura directie: decat sa risti sa te sui pe un agregat a carui integritate structurala se poate vaporiza din senin, fara sa te avertizeze sau sa-ti dea o sansa, mai bine cumperi alt agregat. Desigur, unele consuma ulei, altele sunt mai urate, dar pt binele propriu, care-i alegerea cea mai buna?

 

Si aici e shpilu cu motocicletele: fiind "obiecte ale placerii" nu sunt supuse unui proces de alegere rationala. Lumea (valabil mai degraba pt occidentul bogat dar se aplica si la romanul impartial, vorba lui Caragiale) isi cumpara motocicleta pe care se vede ca arata cel mai bine, ca da cel mai bine in anumite cercuri si gasti, modelele laudate de unii sau de altii care sunt "formatori de opinie" sau lideri sspontani ai unor grupuri. E valabiil si pentru cei care isi cumpara sportive si pentru cei care vor plimbari si sa "admire peisajul" (astia rezista pana ii fura prima oara peisajul) si pentru roackerii-nu-moare-bea-in-continuare care se viseaza-n piele neagra si cu un batic legat pe cap... Deci e valabil pentru aproape toti.

 

Alegerea rationala intervine doar cand motocicleta e folosita intr-un scop foarte precis si trebuie sa satisfaca niste cerinte exacte, pe care utilizatorul le stie deja. Nu mai merge cu poezia cu libertatea si cu parul in vant sau cu smecheria imaginara :)

 

Problema sasiului de GSXR nu e neaparat calitatea sudurii ci amplasarea cordonului de sudura fata de gaura de ram air.

Orice curs de structuri cu pereti usori te invata ca o decupare muta fluxul de forfecare. fara o analiza de detaliu pot aparea incarcari periculoase in zone cu concentratori de tensiuni. In cazul de fata, cordonul de sudura anterior al sasiurilor de gsxr.

Eroarea de conceptie este cordonul de sudura drept.

Pt exemplificare, se poate studia cordonul de sudura din fata gurilor de ram air de la 1000RR 2008.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de la Aprilia s-au inspirat ei insa nu au stiut ce sa fure si cum :) =)) sunteti rai! eu va pun pe topicul R1 si CBR numai lucruri frumoase despre mobre ,voi bateti .... de noi :((((,nu e frumos

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect de acord cu partea asta.

Si aici e shpilu cu motocicletele: fiind "obiecte ale placerii" nu sunt supuse unui proces de alegere rationala. Lumea (valabil mai degraba pt occidentul bogat dar se aplica si la romanul impartial, vorba lui Caragiale) isi cumpara motocicleta pe care se vede ca arata cel mai bine, ca da cel mai bine in anumite cercuri si gasti, modelele laudate de unii sau de altii care sunt "formatori de opinie" sau lideri sspontani ai unor grupuri. E valabiil si pentru cei care isi cumpara sportive si pentru cei care vor plimbari si sa "admire peisajul" (astia rezista pana ii fura prima oara peisajul) si pentru roackerii-nu-moare-bea-in-continuare care se viseaza-n piele neagra si cu un batic legat pe cap... Deci e valabil pentru aproape toti.

 

Alegerea rationala intervine doar cand motocicleta e folosita intr-un scop foarte precis si trebuie sa satisfaca niste cerinte exacte, pe care utilizatorul le stie deja. Nu mai merge cu poezia cu libertatea si cu parul in vant sau cu smecheria imaginara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trecut de ceva vreme de faza cu "atacatul" :P ,departe de mine gandul asta ,eu ma bucur de motocicleta si de iesirele cu ea,atat ,o tin doar ca sa ma bucur de ea si sa ma bucure la sf de weekend si asta nu in fiecare weekend ...

nu ma gandesc ca poate se intampla nu stiu ce sau nu stiu cum

nu a fost unu care sa mearga cu motocicleta asta si sa nu fie incantat de ea dintre prietenii mei ,au si ei r1 up de 2004,cbr`uri up de 2008,k9

eu recunosc ca dupa suzuki cel mai bine ma inteleg cu yamaha ca si ciclistica ,handling ,asta poate ca am mers si cel mai des pe ele in afara de suzuki

am mers/merg pe r6'2008 imi place enorm,merg mult mai bine cu ea decat cu fostul gsx-r 750`k5 sau 600 care erau in toate mintile dar nu mai bine decat cu k5`ul de 1000

parerile sunt impartite si parerea mea ca pozitia si cu ce esti invatat primeaza cand faci alegerea pt o motocicleta (asta daca nu vrei ALTCEVA)

daca e sa pun factorul mecanic negativ sau feedback`ul negativ transmis de utilizatori inaintea handlingului,pozitiei cu siguranta nu as alege kawasaki pana`n 2009 (ORICE MODEL 600,1000)



Bogdane trebuie sa recunosti ca in ultima poza suzuki`ul arata extraordinar cu frane de yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar ,pozele alea sunt prea putin relevante pt ca nu stii daca sau rupt inainte sau dupa impact ?la fel ,linku pus de tine --motoru` a facut cateva tonouri...cadrul sa rupt inainte sau dupa ?Nu spun ca nu e o problema reala dar parca prea dramatizam treaba asta (unii dintre noi) Cate cadre rupte ati vazut in Ro inainte repet INAINTE de impact ?Nici una .

Eu zic sa ne concentram asupra lucrurilor cu adevarat importante...spre ex am un amic care vrea 929 dar nu prea gaseste pt ca mai toate au o bataie in motor ..se pare ca e o problema generala la 929/954 .si apar in urma unor cazaturi usoare.Bubuie hondele intr-o veselie.(2000-2006 600/900 in general si 929/954 in special)Cam naspa,cam nasol :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca pot fi inteles gresit foarte usor dar nu este o discutie despre Suzuki vs Honda :)

Lasand laoparte numele producatorilor si punandu-te in situatia de a alege intre doua masinarii, una la care poate sa se rupa sasiul si alta la care motorul poate sa consume ulei sau sa se strice alternatorul, tu ce ai alege? Eu cu siguranta stiu pe ce as da banii.

Citeste ce mai povesteste lumea aici:

http://www.sportbikes.net/forums/sportbike-videos-reviews/406340-07-08-gsxr-1000-frame-breaking-issue-pics-4.html

cu poze

"this is where the frame snapped "

 

Pozele astea, cu sasiul rupt in mers, cred ca sunt arhicunoscute

http://www.bikepics.com/members/14kawa/07gsxr1000/



"The rider of the bike is OK,he only has one broken rib... He reported he suddenly lost control of his bike for no good reason as they were riding easy..."

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu daca as avea suzuki si n-as fi 100% sigur pe treaba mea ,as pune bratari ...operatiune ceva mai ieftina (cred) decat un propulsor nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata nu e prea tarziu si pentru k7-k8. Eu din cate stiu la k5-k6 doar k5-urile au fost cele mai afectate. Eu cand am cumparat mobretul am trimis mail la suzuki cu seria de cadru si mi-au raspuns ca nu este din loturile afectate si nu trebuie sa ma duc sa-mi puna bratari pe cadru. Ce am inteles din mail este ca doar anumite loturi au fost afectate si marea majoritate au fost in state.

 

Cat despre cadru...va fi din ce in ce mai probabil sa se rupa cadrul atata timp cat se duce la extrem cu greutatea motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Combo-ul nissin-tokico ii bunicel pt trail braking...cred ca de aia le-a pastrat suzuki timp de un deceniu (CRED) .. oaresice probleme apar la solicitari intense (circuit) cand apare asa numitul fenomen "fading" -pompa frana moale .Acum nu stiu ,sa ma corecteze cei care au mai multa experienta in ale circuitelor ...

 

DAR Pt mers stradal sunt ok franele suzuki -----furtunase cu insertii metalice ,placute decente (brembo ,sbk etc) si GO!!

@CMD ce update ai facut la frane ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo! Cele mai importante upgradeuri :placute de calitate buna (cam 70% conteaza) ,furtunase (estimez un 25%) si un 5% zic eu ,lichidul frana .Proaspat si bine aerisit (lucuru neglijat de multi)...

Cam asta am facut si la R1 si s-a imbunatatit simtitor frana....nu simt nevoia de mai mult pentru mers stradal ...sunt multumit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a facut TNG si aerisit si lichid si schimbat kit de reparatie la pompa nou , e beton

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...