ctrad Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Cumpar un releu incarcare Suzuki GSXR K7 / 600 . La reprezentanta dureaza si il vreau cat mai rapid . Sa fie original si de preferat nou . Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Cumpar un releu incarcare Suzuki GSXR K7 / 600 . La reprezentanta dureaza si il vreau cat mai rapid . Sa fie original si de preferat nou . Multumesc . tu ai un gixxer cu albastru ? care a fost al lui Florin-v ? am fost saptamana trecuta pe la eforie sud si l-am vazut pe acolo. are toba jos in locul catalizatorului. arata in continuare foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Motoreta fara spitze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) tu ai un gixxer cu albastru ? care a fost al lui Florin-v ? am fost saptamana trecuta pe la eforie sud si l-am vazut pe acolo. are toba jos in locul catalizatorului. arata in continuare foarte bine Da , ala este . Multumesc frumos , incerc sa-l tin "impecabil" . Am avut pusa toba originala cu catalizator cu tot pana de curand , dar a venit aglomeratia peste noi , pe litoral , si nu ma faceam auzit printre anumiti soferi buimaci de somn si dezorientati . Nu arata prea bine cu toba aia , dar decat trantit pe jos , mai bine 1 pct in minus la aspect . La cazino , pe faleza , sta parcat mai tot timpul , cred ca acolo l-ai vazut . Editat August 16, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Vezi ca e o problema mare cu locul montarii releului de tensiune, deaia se si duc, trebuie schimbat putin locul de montaj. Poa sa fie orice releu cu mosfeturi, nu cu tiristori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) Vezi ca e o problema mare cu locul montarii releului de tensiune, deaia se si duc, trebuie schimbat putin locul de montaj. Poa sa fie orice releu cu mosfeturi, nu cu tiristori. Da , multumesc . E montat in spatele radiatorului si . . . .. . Ca sa-i schimb locul trebuie lungite firele , sau eventual pus pe "laterala" cadrului . Acolo pare mai aerisit . UP ! Vreau unul ! Editat August 17, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Si e asa de greu sa prelungesti niste fire? Fire groase, tub contractil, niste fludor bun. Stiu cazuri care au bulit si al 2-lea releu, la scurt timp, mai ales vara, cind e caldura mare afara, si se circula bara la bara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 incearca sa-l pui marinush langa amortizorul spate unde e la k5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Salut! E cineva prin Craiova sau Dr.Tr.Severin care sa stie cum se monteaza cablurile de la motorasul EXUP? Am cartea tehnica,dar prefer sa merg la cineva care a mai facut asta. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 incearca sa-l pui marinush langa amortizorul spate unde e la k5 stai sa-l gasesc mai intai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Releul regulator de tensiune la GSXR k6 l-am montat exact intre jambe,sub jug,intra aproape perfect si se folosesc 2 piulite de 8 ca distantiere si nu se va mai arde in veci AMIN. Am luat idea de pe www.gixxer.com Exupul mai bine il anulezi,este total inutil il gasesti la k6-7 sub codita dreapta,Pentru anulare dai jos tot sistemul si scoti/tai un fir de la CDI negru/cu alb parca,ca sa nu iti dea eroare,gasesti mai multe pe youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 piese gsxr k1 k3 600 variante cu o toba sport pt un srad 750.. 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Motoreta fara spitze arata bine ! Da , ala este . Multumesc frumos , incerc sa-l tin "impecabil" . Am avut pusa toba originala cu catalizator cu tot pana de curand , dar a venit aglomeratia peste noi , pe litoral , si nu ma faceam auzit printre anumiti soferi buimaci de somn si dezorientati . Nu arata prea bine cu toba aia , dar decat trantit pe jos , mai bine 1 pct in minus la aspect . La cazino , pe faleza , sta parcat mai tot timpul , cred ca acolo l-ai vazut . esti tu modest, arata bine si cu toba aia tot acesta este motivul pentru care am si eu toba galagioasa. da, langa cazino am vazut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 e superba combinatia de gsx-r cu r6 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) Uau , de obicei gasesti doar critici pe aici . Multumesc frumos ! arata bine ! esti tu modest, arata bine si cu toba aia tot acesta este motivul pentru care am si eu toba galagioasa. da, langa cazino am vazut-o. Editat August 19, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) Salutare tuturor, Am observat ca de ceva timp, la pornirea la rece a motocicletei, pana ajunge temperatura la 40 oC se aude o bataie minora, nu foarte accentuata, insa prezenta, in partea de sus a motorului, care pe masura ce se incalzeste motorul se amelioreaza si nu se mai aude deloc. Tin sa mentionez ca pornirea la rece, cu socul tras, fara putin gaz nu imi sta la fast idle, ca sa ii spunem asa ... Posibil sa fie de la reglajul supapelor acea bataie? ... moto are 55.550 km ... nu l-am dus inca la un mecanic pentru o revizie totala, dar am schimbat uleiul acum vreo 500 km ... Am pus ulei Belray EXP (la indrumarea lui TNG - multumesc pentru sfat), inainte avand Motul 7100, ambele 10w40. Nu face absolut nici o figura in rest, doar bataia la rece si moare fara un pic de ajutor fix in momentul pornirii. P.S. Citisem in manual ca turatia de relanti pentru k1 600 este undeva la 1300 +- 100 ture ... a mea stand la 1000 .... 1100, cum ii place ei, neavand tot timpul o turatie stabila, ci oscileaza intre 1000-1100 ture (cu motorul cald) Posibil sa fie si din cauza relantiului oarecum scazut problema cu opritul motorului fara ajutor cu socul tras? Editat August 21, 2013 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Salutare tuturor, Am observat ca de ceva timp, la pornirea la rece a motocicletei, pana ajunge temperatura la 40 oC se aude o bataie minora, nu foarte accentuata, insa prezenta, in partea de sus a motorului, care pe masura ce se incalzeste motorul se amelioreaza si nu se mai aude deloc. Tin sa mentionez ca pornirea la rece, cu socul tras, fara putin gaz nu imi sta la fast idle, ca sa ii spunem asa ... Posibil sa fie de la reglajul supapelor acea bataie? ... moto are 55.550 km ... nu l-am dus inca la un mecanic pentru o revizie totala, dar am schimbat uleiul acum vreo 500 km ... Am pus ulei Belray EXP (la indrumarea lui TNG - multumesc pentru sfat), inainte avand Motul 7100, ambele 10w40. Nu face absolut nici o figura in rest, doar bataia la rece si moare fara un pic de ajutor fix in momentul pornirii. P.S. Citisem in manual ca turatia de relanti pentru k1 600 este undeva la 1300 +- 100 ture ... a mea stand la 1000 .... 1100, cum ii place ei, neavand tot timpul o turatie stabila, ci oscileaza intre 1000-1100 ture (cu motorul cald) Posibil sa fie si din cauza relantiului oarecum scazut problema cu opritul motorului fara ajutor cu socul tras? zap da k1 are soc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Salutare! Sa imi fac griji daca mi-a consumat motorul 500 ml ulei pe ultimii 1400 de km? E vb de un gsxr 1000 k4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Salutare! Sa imi fac griji daca mi-a consumat motorul 500 ml ulei pe ultimii 1400 de km? E vb de un gsxr 1000 k4 DA este destul de mult ulei pentru 1400 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Salutare tuturor, Am observat ca de ceva timp, la pornirea la rece a motocicletei, pana ajunge temperatura la 40 oC se aude o bataie minora, nu foarte accentuata, insa prezenta, in partea de sus a motorului, care pe masura ce se incalzeste motorul se amelioreaza si nu se mai aude deloc. Tin sa mentionez ca pornirea la rece, cu socul tras, fara putin gaz nu imi sta la fast idle, ca sa ii spunem asa ... Posibil sa fie de la reglajul supapelor acea bataie? ... moto are 55.550 km ... nu l-am dus inca la un mecanic pentru o revizie totala, dar am schimbat uleiul acum vreo 500 km ... Am pus ulei Belray EXP (la indrumarea lui TNG - multumesc pentru sfat), inainte avand Motul 7100, ambele 10w40. Nu face absolut nici o figura in rest, doar bataia la rece si moare fara un pic de ajutor fix in momentul pornirii. P.S. Citisem in manual ca turatia de relanti pentru k1 600 este undeva la 1300 +- 100 ture ... a mea stand la 1000 .... 1100, cum ii place ei, neavand tot timpul o turatie stabila, ci oscileaza intre 1000-1100 ture (cu motorul cald) Posibil sa fie si din cauza relantiului oarecum scazut problema cu opritul motorului fara ajutor cu socul tras? Daca o accelerezi la rece la 1500 rpm, mai auzi bătaia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Salut, ma uit si la sectiunea vanzari/dezmembrari pe net etc, dar intreb si aici... Am un gsxr 600 srad din 97, si am nevoie de piesa de sub rezervor (cea din care pleaca furtunele de vacuum si de benzina). Asta in primul rand. Apoi o sa am nevoie si de rampa cu carburatoarele. Scuzati termenii atehnici dar nu ma pricep la denumiri. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 (editat) zap da k1 are soc? Da cosmin .... are soc ... Daca o accelerezi la rece la 1500 rpm, mai auzi bătaia? Da, se aude cand o accelerez pana la 1500 ... 2000 (cadenta sunetului fiind mai rapida datorita cresterii turatiei), pana se incalzeste putin .... Prin aceasta cale iti cer ajutorul TNG ... ai idee ce ar putea fi cu acea bataie ? Editat August 22, 2013 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 O fi lantul de distributie,sa dus intinzatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.