Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

adevarut e ca ai si ce vedea Ioane ...

 

CMD .. ce ai gasit asa amuzant , zi-mi si mie , nu mai rade singur

 

v-a luat valul si uitati despre ce e vorba in topic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cumpar un releu incarcare Suzuki GSXR K7 / 600 .

La reprezentanta dureaza si il vreau cat mai rapid .

Sa fie original si de preferat nou .

Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar un releu incarcare Suzuki GSXR K7 / 600 .

La reprezentanta dureaza si il vreau cat mai rapid .

Sa fie original si de preferat nou .

Multumesc .

 

tu ai un gixxer cu albastru ? care a fost al lui Florin-v ? am fost saptamana trecuta pe la eforie sud si l-am vazut pe acolo. are toba jos in locul catalizatorului. arata in continuare foarte bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai un gixxer cu albastru ? care a fost al lui Florin-v ? am fost saptamana trecuta pe la eforie sud si l-am vazut pe acolo. are toba jos in locul catalizatorului. arata in continuare foarte bine :)

Da , ala este .

Multumesc frumos , incerc sa-l tin "impecabil" .

Am avut pusa toba originala cu catalizator cu tot pana de curand , dar a venit aglomeratia peste noi , pe litoral , si nu ma faceam auzit printre anumiti soferi buimaci de somn si dezorientati .

Nu arata prea bine cu toba aia , dar decat trantit pe jos , mai bine 1 pct in minus la aspect .

La cazino , pe faleza , sta parcat mai tot timpul , cred ca acolo l-ai vazut .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca e o problema mare cu locul montarii releului de tensiune, deaia se si duc, trebuie schimbat putin locul de montaj. Poa sa fie orice releu cu mosfeturi, nu cu tiristori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca e o problema mare cu locul montarii releului de tensiune, deaia se si duc, trebuie schimbat putin locul de montaj. Poa sa fie orice releu cu mosfeturi, nu cu tiristori.

Da , multumesc .

E montat in spatele radiatorului si . . . .. .

Ca sa-i schimb locul trebuie lungite firele , sau eventual pus pe "laterala" cadrului . Acolo pare mai aerisit .

 

UP ! Vreau unul !

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si e asa de greu sa prelungesti niste fire? Fire groase, tub contractil, niste fludor bun. Stiu cazuri care au bulit si al 2-lea releu, la scurt timp, mai ales vara, cind e caldura mare afara, si se circula bara la bara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul regulator de tensiune la GSXR k6 l-am montat exact intre jambe,sub jug,intra aproape perfect si se folosesc 2 piulite de 8 ca distantiere si nu se va mai arde in veci AMIN.

Am luat idea de pe www.gixxer.com



Exupul mai bine il anulezi,este total inutil il gasesti la k6-7 sub codita dreapta,Pentru anulare dai jos tot sistemul si scoti/tai un fir de la CDI negru/cu alb parca,ca sa nu iti dea eroare,gasesti mai multe pe youtube :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms_9.jpg

 

Motoreta fara spitze :D

 

arata bine !

 

 

Da , ala este .

Multumesc frumos , incerc sa-l tin "impecabil" .

Am avut pusa toba originala cu catalizator cu tot pana de curand , dar a venit aglomeratia peste noi , pe litoral , si nu ma faceam auzit printre anumiti soferi buimaci de somn si dezorientati .

Nu arata prea bine cu toba aia , dar decat trantit pe jos , mai bine 1 pct in minus la aspect .

La cazino , pe faleza , sta parcat mai tot timpul , cred ca acolo l-ai vazut .

 

esti tu modest, arata bine si cu toba aia ;)

tot acesta este motivul pentru care am si eu toba galagioasa.

da, langa cazino am vazut-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uau , de obicei gasesti doar critici pe aici . :)

Multumesc frumos !



arata bine !

 

 

 

esti tu modest, arata bine si cu toba aia ;)

tot acesta este motivul pentru care am si eu toba galagioasa.

da, langa cazino am vazut-o.

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am observat ca de ceva timp, la pornirea la rece a motocicletei, pana ajunge temperatura la 40 oC se aude o bataie minora, nu foarte accentuata, insa prezenta, in partea de sus a motorului, care pe masura ce se incalzeste motorul se amelioreaza si nu se mai aude deloc.

 

Tin sa mentionez ca pornirea la rece, cu socul tras, fara putin gaz nu imi sta la fast idle, ca sa ii spunem asa ...

 

Posibil sa fie de la reglajul supapelor acea bataie? ... moto are 55.550 km ... nu l-am dus inca la un mecanic pentru o revizie totala, dar am schimbat uleiul acum vreo 500 km ... Am pus ulei Belray EXP (la indrumarea lui TNG - multumesc pentru sfat), inainte avand Motul 7100, ambele 10w40.

 

Nu face absolut nici o figura in rest, doar bataia la rece si moare fara un pic de ajutor fix in momentul pornirii.

 

P.S. Citisem in manual ca turatia de relanti pentru k1 600 este undeva la 1300 +- 100 ture ... a mea stand la 1000 .... 1100, cum ii place ei, neavand tot timpul o turatie stabila, ci oscileaza intre 1000-1100 ture (cu motorul cald)

 

Posibil sa fie si din cauza relantiului oarecum scazut problema cu opritul motorului fara ajutor cu socul tras?

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am observat ca de ceva timp, la pornirea la rece a motocicletei, pana ajunge temperatura la 40 oC se aude o bataie minora, nu foarte accentuata, insa prezenta, in partea de sus a motorului, care pe masura ce se incalzeste motorul se amelioreaza si nu se mai aude deloc.

 

Tin sa mentionez ca pornirea la rece, cu socul tras, fara putin gaz nu imi sta la fast idle, ca sa ii spunem asa ...

 

Posibil sa fie de la reglajul supapelor acea bataie? ... moto are 55.550 km ... nu l-am dus inca la un mecanic pentru o revizie totala, dar am schimbat uleiul acum vreo 500 km ... Am pus ulei Belray EXP (la indrumarea lui TNG - multumesc pentru sfat), inainte avand Motul 7100, ambele 10w40.

 

Nu face absolut nici o figura in rest, doar bataia la rece si moare fara un pic de ajutor fix in momentul pornirii.

 

P.S. Citisem in manual ca turatia de relanti pentru k1 600 este undeva la 1300 +- 100 ture ... a mea stand la 1000 .... 1100, cum ii place ei, neavand tot timpul o turatie stabila, ci oscileaza intre 1000-1100 ture (cu motorul cald)

 

Posibil sa fie si din cauza relantiului oarecum scazut problema cu opritul motorului fara ajutor cu socul tras?

zap da k1 are soc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am observat ca de ceva timp, la pornirea la rece a motocicletei, pana ajunge temperatura la 40 oC se aude o bataie minora, nu foarte accentuata, insa prezenta, in partea de sus a motorului, care pe masura ce se incalzeste motorul se amelioreaza si nu se mai aude deloc.

 

Tin sa mentionez ca pornirea la rece, cu socul tras, fara putin gaz nu imi sta la fast idle, ca sa ii spunem asa ...

 

Posibil sa fie de la reglajul supapelor acea bataie? ... moto are 55.550 km ... nu l-am dus inca la un mecanic pentru o revizie totala, dar am schimbat uleiul acum vreo 500 km ... Am pus ulei Belray EXP (la indrumarea lui TNG - multumesc pentru sfat), inainte avand Motul 7100, ambele 10w40.

 

Nu face absolut nici o figura in rest, doar bataia la rece si moare fara un pic de ajutor fix in momentul pornirii.

 

P.S. Citisem in manual ca turatia de relanti pentru k1 600 este undeva la 1300 +- 100 ture ... a mea stand la 1000 .... 1100, cum ii place ei, neavand tot timpul o turatie stabila, ci oscileaza intre 1000-1100 ture (cu motorul cald)

 

Posibil sa fie si din cauza relantiului oarecum scazut problema cu opritul motorului fara ajutor cu socul tras?

Daca o accelerezi la rece la 1500 rpm, mai auzi bătaia?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma uit si la sectiunea vanzari/dezmembrari pe net etc, dar intreb si aici...

Am un gsxr 600 srad din 97, si am nevoie de piesa de sub rezervor (cea din care pleaca furtunele de vacuum si de benzina). Asta in primul rand. Apoi o sa am nevoie si de rampa cu carburatoarele.

Scuzati termenii atehnici dar nu ma pricep la denumiri.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...