Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se gaseste pe undeva de cumparat un ornament de genul celui din poza? Actipild din ala... sau trebuie confectionat manual? :)

 

Yoke cover... pe ebay sau mymoto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abtibild(de orice fel) ? e ultimu accesoriu care-ti trebuie pt motocicleta aceea ,investeste in tine ,cauciucuri ,frane ,ulei de buna calitate , mai ales ca esti la inceput de drum ,lasa briz brizurile pt mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Astept sa-mi explici tu sau TNG de ce nu e bun 10W-40 pt GSX-R 600 K1-K3 :)

o sa iti spun de ce bag eu 15w 50.La temperaturi de peste 100 grade,15w rezista mai bine decat 10w.Eu merg doar vara cu motorul si prefer un ulei mai gros care protejeaza motorul mai bine

Nu merg cu mobra in sezonul rece sa am nevoie de un 10w

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

o sa iti spun de ce bag eu 15w 50.La temperaturi de peste 100 grade,15w rezista mai bine decat 10w.Eu merg doar vara cu motorul si prefer un ulei mai gros care protejeaza motorul mai bine

Nu merg cu mobra in sezonul rece sa am nevoie de un 10w

 

eu la a mea pun 15W-50 pt ca asta recomanda manualul, dar nu stiu ce sa zic de 15W-50 pt gixxer de 600 decat daca mergi foarte foarte mult prin oras...

 

un ulei de calitate protejeaza motorul,nu neaparat vascozitate mare. si nu-s mecanic,dar daca uleiul e prea vascos, poate soliciti si pompa aia de ulei mai mult?...sau na,poate aberez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Cand am cumparat mobra zacea aruncata in ,,fundul'' curtii unei firme,a cazut cu ea la max 2 saptamani de la achizitie si nu cred ca a facut in anul ala schimbul de lichide

Eu doar 15w 50 am bagat in motor de la achizitie,daca face poc(ceea ce ma indoiesc), am un propulsor de k5 600 pentru transplant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scrie sa se puna 10W40 cu indice API SF sau SG (nu stiu ce inseamna indicii astia) pentru Suzuki GSX-R 600 (2003). In caz ca nu se gaseste 10W40, se recomanda in functie de temperatura exterioara .. 10W30, 15w40, 15W50, 20W50.

 

Acum ... na, fiecare pune ce crede de cuvinta ca e mai bun

 

Ca o idee, din ce vad pe gixxer.com, majoritatea folosesc 10W40 http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=174377

 

Trecand peste asta, ieri am fost si am pornit putin motocicleta ... a pornit bine, la "prima cheie" .. am plimbat-o putin si la un moment dat, cand bagam a-1a motorul se oprea. Reporneam, bagam a1a si iarasi se oprea ... a facut asa de vreo 2-3 ori .. dupa care si-a revenit. Deci bagam a1a cu ambreiajul tras (nu dadeam drumul) si murea. Idei ? :)

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10-40 e ok pt mobra ta dar pune full syn sau dublu ester.nu te zgarci la ulei+ vezi de unde achizitionezi motul ...

si uita de 7100 ...a fost candva ok acum nu mai e ...

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scrie sa se puna 10W40 cu indice API SF sau SG (nu stiu ce inseamna indicii astia) pentru Suzuki GSX-R 600 (2003). In caz ca nu se gaseste 10W40, se recomanda in functie de temperatura exterioara .. 10W30, 15w40, 15W50, 20W50.

 

Acum ... na, fiecare pune ce crede de cuvinta ca e mai bun

 

Ca o idee, din ce vad pe gixxer.com, majoritatea folosesc 10W40 http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=174377

 

Trecand peste asta, ieri am fost si am pornit putin motocicleta ... a pornit bine, la "prima cheie" .. am plimbat-o putin si la un moment dat, cand bagam a-1a motorul se oprea. Reporneam, bagam a1a si iarasi se oprea ... a facut asa de vreo 2-3 ori .. dupa care si-a revenit. Deci bagam a1a cu ambreiajul tras (nu dadeam drumul) si murea. Idei ? :)

Nu ai ridicat bine cricul lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la a mea pun 15W-50 pt ca asta recomanda manualul,

 

La aproape toate japonezele sportive sau de strada, 4 in linie, 15W 50 este una dintre vascozitatile recomandate in manualele de service ale fiecarui model in parte. Nu stiu cine a emis ideea ca este recomandat doar 10W 40 dar ala a fost un dobitoc :)

 

Cand nu poti scoate motoreta din viteza vara la semafor ganditi-va ce vascozitate are uleiul.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ziceam doar ca se recomanda 10W40 si in lipsa lui, celalalte vascozitati.. deci n-am fost eu idiotul :D

 

@Shobo posibil, uite ca la asta n-am fost atent ... pe viitor cand se mai intampla (daca se mai intampla), o sa fiu atent

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar uita-te din ce zona e si ce intrebari pune ! Nu toti o "ard" in bucurestiul ala cu trafic infect ...suzuki recomanda 10-40 in carte pt gsxr 600 k3...site-ul bel ray recomanda ca prima optiune 5-40 pt modelul meu de motor ...un ulei mai gros e justificat @trafic intens sau forja maxima ---nu e cazul lui scarto.ce te face sa spui ca trebuie sa puna un ulei mai gros decat scrie in carte si toti care nu fac la fel sunt dobitoci ?



Ps. stia TNG de ce nu se baga la intrebari legate de ulei :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cine a emis ideea ca este recomandat doar 10W 40 dar ala a fost un dobitoc :)

Mai citeste o data ce am scris.

 

suzuki recomanda 10-40 in carte pt gsxr 600 k3

 

Doar 10W 40?

 

Nu toti o "ard" in bucurestiul ala cu trafic infect

 

Nu doar in traficul urban e mai bun 15W 50 decat 10W 40

 

ce te face sa spui ca trebuie sa puna un ulei mai gros decat scrie in carte

Te afli intr-o eroare. 15W 50 e trecut in diagrama de vascozitati a manualului motocicletei. Nu este o inventie proprie.

 

Unul dintre cele mai importante aspecte ale superioritatii vascozitatii 50 fata de 40 in cazul motoarelor de inalta performanta nu are legatura cu funcionarea ci cu fenomele care se petrec imediat dupa ce ai oprit motorul.

Imediat ce ai atins butonul stop, in lagarele de palier si de biele nu mai ai ungere vasco-dinamca. Ce ramane acolo este o pelicula de ulei a carei grosime este direct proportionala cu vascozitatea la temperatura ridicata. Cred cam am mai spus dar o repet: de cele mai multe ori, uleiul in motor are temperatura mai mare decat apa din radiator. Functia uleiului nu e doar de lubrifiant ci si de agent de racire. Cu ce te ajuta o pelicula mai groasa de ulei in lagare cand acesta e oprit? Scade uzura la pornire.

Pe scurt - cu cat uleiul e mai subtire si motorul merge mai incins, uzurile semnificative apar de abia la urmatoarea pornire.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Trecand peste asta, ieri am fost si am pornit putin motocicleta ... a pornit bine, la "prima cheie" .. am plimbat-o putin si la un moment dat, cand bagam a-1a motorul se oprea. Reporneam, bagam a1a si iarasi se oprea ... a facut asa de vreo 2-3 ori .. dupa care si-a revenit. Deci bagam a1a cu ambreiajul tras (nu dadeam drumul) si murea. Idei ? :)

Senzorul de la cric.

 

 

Ps. stia TNG de ce nu se baga la intrebari legate de ulei :))

Ulei...Off.

Lucrurile sunt simple,dar ne place noua sa ne complicam viata.

In toate tratatele de mecanica legate de ulei spune ca uleiul (vascozitatea)se alege in functie temperatura MEDIULUI in care functioneaza acel motor.

Asta este criteriul principal dupa care vine clasificarea API care se refera la performantele acelui ulei.Cu cat litera este mai avansata in alfabet cu atat este mai nou ca tehnologie.(acum pe piata nu se mai gasesc uleiuri cu tehnologie veche)

Dupa acestea vin restul de calitati ale uleiurilor care sunt la pachet in functie de producator,prestanta,tip...etc si anume:

aditivi antifrictiune,antispumare,antiacizi,antidepuneri,anti,anti....

Deci concluzie finala,daca mergi cu motorul in Africa sau in medii cu temp. mare alegi un ulei cu W mare,in schimb daca mergi in Siberia un W mai mic.

Acum sunt uleiuri care poti merge si la frig si la cald extrem cele care stiu sa pastreze vascozitatea optima si la -30 si la +50 acelea sunt uleiurile full sintetice.

Cu cat stie sa faca asta mai bine cu atat este mai scump uleiul.

Asa ca daca stii ca mergi cu motorul doar in oras unde vara sunt multe grade si tu stai cu moto doar pe ventilatie statica atunci alegi un ulei cu W mai mare.

Mergi la turing unde motorul beneficiaza de racire dinamica (mult mai buna) poti merge cu un W mai mic.

Ai posibilitarea sa cumperi un full sintetic ai si bonus pe langa vascozitatea aleasa si pachetul de aditivi mult mai complet.

Nu stiu daca m-a inteles cineva ce dracu am scris aici,ideea este ca, uleiul este un subiect care intodeauna a aprins discutii pe care eu le evit.

Cu respect TNG.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...