Vizitator little wayne Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 HUOOO Tre' sa lingem cate o bere(sau mai multe) inainte de craciun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Poti sa imi spui motivele? In afara de faptul ca acea piulita iese mai greu din locasul metalic de la baterie, ce alte proprietati diferite fata de o piulita obisnuita ar avea? Este din alama si oxideaza greu,si nu rugineste ca cea din metal. Editat Decembrie 13, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Ehe... piulite de alama n-am mai vazut demult pe bateriile astea noi. Cel mai des sunt din otel zincat sau din inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Se gaseste pe undeva de cumparat un ornament de genul celui din poza? Actipild din ala... sau trebuie confectionat manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Se gaseste pe undeva de cumparat un ornament de genul celui din poza? Actipild din ala... sau trebuie confectionat manual? Yoke cover... pe ebay sau mymoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Poate intereseaza pe cineva modificare la motoreta /index.php?/topic/706093-vand-undertail-custom-si-aripa-interioara-gsxr-k1-600/&do=findComment&comment=3629878 Editat Decembrie 15, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 O revopsire unde imi recomandati si mie, as vea sa imi revopsesc k3-ul negru in albastru suzuki clasic sau o replica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Pic si Poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Il las pe TNG sa iti explice Astept sa-mi explici tu sau TNG de ce nu e bun 10W-40 pt GSX-R 600 K1-K3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Abtibild(de orice fel) ? e ultimu accesoriu care-ti trebuie pt motocicleta aceea ,investeste in tine ,cauciucuri ,frane ,ulei de buna calitate , mai ales ca esti la inceput de drum ,lasa briz brizurile pt mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Investesc in toate... usor usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Pic si Poc alias pimoto ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Astept sa-mi explici tu sau TNG de ce nu e bun 10W-40 pt GSX-R 600 K1-K3 o sa iti spun de ce bag eu 15w 50.La temperaturi de peste 100 grade,15w rezista mai bine decat 10w.Eu merg doar vara cu motorul si prefer un ulei mai gros care protejeaza motorul mai bine Nu merg cu mobra in sezonul rece sa am nevoie de un 10w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 alias pimoto ?? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 o sa iti spun de ce bag eu 15w 50.La temperaturi de peste 100 grade,15w rezista mai bine decat 10w.Eu merg doar vara cu motorul si prefer un ulei mai gros care protejeaza motorul mai bine Nu merg cu mobra in sezonul rece sa am nevoie de un 10w eu la a mea pun 15W-50 pt ca asta recomanda manualul, dar nu stiu ce sa zic de 15W-50 pt gixxer de 600 decat daca mergi foarte foarte mult prin oras... un ulei de calitate protejeaza motorul,nu neaparat vascozitate mare. si nu-s mecanic,dar daca uleiul e prea vascos, poate soliciti si pompa aia de ulei mai mult?...sau na,poate aberez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Cand am cumparat mobra zacea aruncata in ,,fundul'' curtii unei firme,a cazut cu ea la max 2 saptamani de la achizitie si nu cred ca a facut in anul ala schimbul de lichide Eu doar 15w 50 am bagat in motor de la achizitie,daca face poc(ceea ce ma indoiesc), am un propulsor de k5 600 pentru transplant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) In manual scrie sa se puna 10W40 cu indice API SF sau SG (nu stiu ce inseamna indicii astia) pentru Suzuki GSX-R 600 (2003). In caz ca nu se gaseste 10W40, se recomanda in functie de temperatura exterioara .. 10W30, 15w40, 15W50, 20W50. Acum ... na, fiecare pune ce crede de cuvinta ca e mai bun Ca o idee, din ce vad pe gixxer.com, majoritatea folosesc 10W40 http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=174377 Trecand peste asta, ieri am fost si am pornit putin motocicleta ... a pornit bine, la "prima cheie" .. am plimbat-o putin si la un moment dat, cand bagam a-1a motorul se oprea. Reporneam, bagam a1a si iarasi se oprea ... a facut asa de vreo 2-3 ori .. dupa care si-a revenit. Deci bagam a1a cu ambreiajul tras (nu dadeam drumul) si murea. Idei ? Editat Decembrie 15, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) 10-40 e ok pt mobra ta dar pune full syn sau dublu ester.nu te zgarci la ulei+ vezi de unde achizitionezi motul ... si uita de 7100 ...a fost candva ok acum nu mai e ... Editat Decembrie 15, 2013 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 In manual scrie sa se puna 10W40 cu indice API SF sau SG (nu stiu ce inseamna indicii astia) pentru Suzuki GSX-R 600 (2003). In caz ca nu se gaseste 10W40, se recomanda in functie de temperatura exterioara .. 10W30, 15w40, 15W50, 20W50. Acum ... na, fiecare pune ce crede de cuvinta ca e mai bun Ca o idee, din ce vad pe gixxer.com, majoritatea folosesc 10W40 http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=174377 Trecand peste asta, ieri am fost si am pornit putin motocicleta ... a pornit bine, la "prima cheie" .. am plimbat-o putin si la un moment dat, cand bagam a-1a motorul se oprea. Reporneam, bagam a1a si iarasi se oprea ... a facut asa de vreo 2-3 ori .. dupa care si-a revenit. Deci bagam a1a cu ambreiajul tras (nu dadeam drumul) si murea. Idei ? Nu ai ridicat bine cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) eu la a mea pun 15W-50 pt ca asta recomanda manualul, La aproape toate japonezele sportive sau de strada, 4 in linie, 15W 50 este una dintre vascozitatile recomandate in manualele de service ale fiecarui model in parte. Nu stiu cine a emis ideea ca este recomandat doar 10W 40 dar ala a fost un dobitoc Cand nu poti scoate motoreta din viteza vara la semafor ganditi-va ce vascozitate are uleiul. Editat Decembrie 15, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Eu ziceam doar ca se recomanda 10W40 si in lipsa lui, celalalte vascozitati.. deci n-am fost eu idiotul @Shobo posibil, uite ca la asta n-am fost atent ... pe viitor cand se mai intampla (daca se mai intampla), o sa fiu atent Editat Decembrie 15, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Nu era vorba despre tine si nici despre ceilalti colegi care posteaza aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Cesar uita-te din ce zona e si ce intrebari pune ! Nu toti o "ard" in bucurestiul ala cu trafic infect ...suzuki recomanda 10-40 in carte pt gsxr 600 k3...site-ul bel ray recomanda ca prima optiune 5-40 pt modelul meu de motor ...un ulei mai gros e justificat @trafic intens sau forja maxima ---nu e cazul lui scarto.ce te face sa spui ca trebuie sa puna un ulei mai gros decat scrie in carte si toti care nu fac la fel sunt dobitoci ? Ps. stia TNG de ce nu se baga la intrebari legate de ulei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Nu stiu cine a emis ideea ca este recomandat doar 10W 40 dar ala a fost un dobitoc Mai citeste o data ce am scris. suzuki recomanda 10-40 in carte pt gsxr 600 k3 Doar 10W 40? Nu toti o "ard" in bucurestiul ala cu trafic infect Nu doar in traficul urban e mai bun 15W 50 decat 10W 40 ce te face sa spui ca trebuie sa puna un ulei mai gros decat scrie in carte Te afli intr-o eroare. 15W 50 e trecut in diagrama de vascozitati a manualului motocicletei. Nu este o inventie proprie. Unul dintre cele mai importante aspecte ale superioritatii vascozitatii 50 fata de 40 in cazul motoarelor de inalta performanta nu are legatura cu funcionarea ci cu fenomele care se petrec imediat dupa ce ai oprit motorul. Imediat ce ai atins butonul stop, in lagarele de palier si de biele nu mai ai ungere vasco-dinamca. Ce ramane acolo este o pelicula de ulei a carei grosime este direct proportionala cu vascozitatea la temperatura ridicata. Cred cam am mai spus dar o repet: de cele mai multe ori, uleiul in motor are temperatura mai mare decat apa din radiator. Functia uleiului nu e doar de lubrifiant ci si de agent de racire. Cu ce te ajuta o pelicula mai groasa de ulei in lagare cand acesta e oprit? Scade uzura la pornire. Pe scurt - cu cat uleiul e mai subtire si motorul merge mai incins, uzurile semnificative apar de abia la urmatoarea pornire. Editat Decembrie 15, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.