Scarto Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) In manual scrie sa se puna 10W40 cu indice API SF sau SG (nu stiu ce inseamna indicii astia) pentru Suzuki GSX-R 600 (2003). In caz ca nu se gaseste 10W40, se recomanda in functie de temperatura exterioara .. 10W30, 15w40, 15W50, 20W50. Acum ... na, fiecare pune ce crede de cuvinta ca e mai bun Ca o idee, din ce vad pe gixxer.com, majoritatea folosesc 10W40 http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=174377 Trecand peste asta, ieri am fost si am pornit putin motocicleta ... a pornit bine, la "prima cheie" .. am plimbat-o putin si la un moment dat, cand bagam a-1a motorul se oprea. Reporneam, bagam a1a si iarasi se oprea ... a facut asa de vreo 2-3 ori .. dupa care si-a revenit. Deci bagam a1a cu ambreiajul tras (nu dadeam drumul) si murea. Idei ? Editat Decembrie 15, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) 10-40 e ok pt mobra ta dar pune full syn sau dublu ester.nu te zgarci la ulei+ vezi de unde achizitionezi motul ... si uita de 7100 ...a fost candva ok acum nu mai e ... Editat Decembrie 15, 2013 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) eu la a mea pun 15W-50 pt ca asta recomanda manualul, La aproape toate japonezele sportive sau de strada, 4 in linie, 15W 50 este una dintre vascozitatile recomandate in manualele de service ale fiecarui model in parte. Nu stiu cine a emis ideea ca este recomandat doar 10W 40 dar ala a fost un dobitoc Cand nu poti scoate motoreta din viteza vara la semafor ganditi-va ce vascozitate are uleiul. Editat Decembrie 15, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Eu ziceam doar ca se recomanda 10W40 si in lipsa lui, celalalte vascozitati.. deci n-am fost eu idiotul @Shobo posibil, uite ca la asta n-am fost atent ... pe viitor cand se mai intampla (daca se mai intampla), o sa fiu atent Editat Decembrie 15, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Nu era vorba despre tine si nici despre ceilalti colegi care posteaza aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Cesar uita-te din ce zona e si ce intrebari pune ! Nu toti o "ard" in bucurestiul ala cu trafic infect ...suzuki recomanda 10-40 in carte pt gsxr 600 k3...site-ul bel ray recomanda ca prima optiune 5-40 pt modelul meu de motor ...un ulei mai gros e justificat @trafic intens sau forja maxima ---nu e cazul lui scarto.ce te face sa spui ca trebuie sa puna un ulei mai gros decat scrie in carte si toti care nu fac la fel sunt dobitoci ? Ps. stia TNG de ce nu se baga la intrebari legate de ulei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Nu stiu cine a emis ideea ca este recomandat doar 10W 40 dar ala a fost un dobitoc Mai citeste o data ce am scris. suzuki recomanda 10-40 in carte pt gsxr 600 k3 Doar 10W 40? Nu toti o "ard" in bucurestiul ala cu trafic infect Nu doar in traficul urban e mai bun 15W 50 decat 10W 40 ce te face sa spui ca trebuie sa puna un ulei mai gros decat scrie in carte Te afli intr-o eroare. 15W 50 e trecut in diagrama de vascozitati a manualului motocicletei. Nu este o inventie proprie. Unul dintre cele mai importante aspecte ale superioritatii vascozitatii 50 fata de 40 in cazul motoarelor de inalta performanta nu are legatura cu funcionarea ci cu fenomele care se petrec imediat dupa ce ai oprit motorul. Imediat ce ai atins butonul stop, in lagarele de palier si de biele nu mai ai ungere vasco-dinamca. Ce ramane acolo este o pelicula de ulei a carei grosime este direct proportionala cu vascozitatea la temperatura ridicata. Cred cam am mai spus dar o repet: de cele mai multe ori, uleiul in motor are temperatura mai mare decat apa din radiator. Functia uleiului nu e doar de lubrifiant ci si de agent de racire. Cu ce te ajuta o pelicula mai groasa de ulei in lagare cand acesta e oprit? Scade uzura la pornire. Pe scurt - cu cat uleiul e mai subtire si motorul merge mai incins, uzurile semnificative apar de abia la urmatoarea pornire. Editat Decembrie 15, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Oricum vad ca Belray EXS (full sintetic) 10w40 nici nu prea se gaseste la vanzare pe siteurile din Romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) Trecand peste asta, ieri am fost si am pornit putin motocicleta ... a pornit bine, la "prima cheie" .. am plimbat-o putin si la un moment dat, cand bagam a-1a motorul se oprea. Reporneam, bagam a1a si iarasi se oprea ... a facut asa de vreo 2-3 ori .. dupa care si-a revenit. Deci bagam a1a cu ambreiajul tras (nu dadeam drumul) si murea. Idei ? Senzorul de la cric. Ps. stia TNG de ce nu se baga la intrebari legate de ulei ) Ulei...Off. Lucrurile sunt simple,dar ne place noua sa ne complicam viata. In toate tratatele de mecanica legate de ulei spune ca uleiul (vascozitatea)se alege in functie temperatura MEDIULUI in care functioneaza acel motor. Asta este criteriul principal dupa care vine clasificarea API care se refera la performantele acelui ulei.Cu cat litera este mai avansata in alfabet cu atat este mai nou ca tehnologie.(acum pe piata nu se mai gasesc uleiuri cu tehnologie veche) Dupa acestea vin restul de calitati ale uleiurilor care sunt la pachet in functie de producator,prestanta,tip...etc si anume: aditivi antifrictiune,antispumare,antiacizi,antidepuneri,anti,anti.... Deci concluzie finala,daca mergi cu motorul in Africa sau in medii cu temp. mare alegi un ulei cu W mare,in schimb daca mergi in Siberia un W mai mic. Acum sunt uleiuri care poti merge si la frig si la cald extrem cele care stiu sa pastreze vascozitatea optima si la -30 si la +50 acelea sunt uleiurile full sintetice. Cu cat stie sa faca asta mai bine cu atat este mai scump uleiul. Asa ca daca stii ca mergi cu motorul doar in oras unde vara sunt multe grade si tu stai cu moto doar pe ventilatie statica atunci alegi un ulei cu W mai mare. Mergi la turing unde motorul beneficiaza de racire dinamica (mult mai buna) poti merge cu un W mai mic. Ai posibilitarea sa cumperi un full sintetic ai si bonus pe langa vascozitatea aleasa si pachetul de aditivi mult mai complet. Nu stiu daca m-a inteles cineva ce dracu am scris aici,ideea este ca, uleiul este un subiect care intodeauna a aprins discutii pe care eu le evit. Cu respect TNG. Editat Decembrie 16, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Multam de lamuriri! Am o singura cheie la mobra, as dori sa mai fac o copie ... stie careva, e cu cip? Ar fi OK o cheie vanduta de vladi aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Ce moto ai tu? An si model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Suzuki GSX-R 600 din 2003.. si cheia e ca cea din poza (singura cheie care o am) Editat Decembrie 17, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Nu e cu cip... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Nu e cu cip... Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Merci.. insa nu gasesc sa cumpar o cheie asemanatoare... doar modelul de mai jos din poza (cele pt suzuki). Ce spuneti, ar fi bun si modelul respectiv? Se potriveste in contact? Editat Decembrie 17, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Nu o sa gasesti modelul original la noi...doar pe ebay...eu am luat ca.in poza pusa de tine si le-am facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Si s a potrivit, nu? Adica nu e mai ingusta sau eu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Este fix cum trebuie...go for it... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Cele de acolo sunt copii la cele de generatie noua.Eu zic ca arata mai bine de cat cele vechi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Nu ma intereseaza neaparat designul, cat functionarea la nevoie Doamne fereste sa pierd cheia actuala.. ca alta n am.. si de aia vreau neaparat si urgent copie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 @ Scarto: am comandat pt cineva, de pe ebay, "blank key uncut. Adica niste chei pe care ti le faci tu ulterior, blankuri. A costat 6$ cu tot cu shipping. uite aici: (is ordonate crescator,dupa pret). http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=blank+key+gsxr+600&_sop=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Vand filtru de aer sport BMC pt GSXR 600/750 2006-2010. E curatat si gresat - 180 de lei cu montaj cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 cado' de craciun pentru motoret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 (editat) Codita se poate ridica mai sus? Sau se poate schimba, pune una mai sport (mai ridicata) ? Mi se pare mai agresiva cu codita mai ridicata.. cel putin Honda am vazut ca parca le are mai ridicate.. poate ma insel Editat Decembrie 21, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 (editat) Am eu ce iti trebuie...vorbim pe pm./index.php?/topic/706093-vand-undertail-custom-si-aripa-interioara-gsxr-k1-600/?p=3629878 Editat Decembrie 21, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.