Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Scarto: no offense dude,dar de-abia ti-ai luat motoreta asta si pui tot felul de intrebari puerile.

Raspunsurile la multe le poti afla si singur, cautand pe net, pe forumurile de gixxer, nu astepta doar mura-n gura...

Iar de restu, gen codita mai ridicata,si alte balarii...eu zic sa inveti s-o stapanesti pe ea asa cum e, sa te plimbi,sa te bucuri de ea, si dupa aia te poti gandi la modificari sau alte chestii..

As acorda o mai mare atentie la frane/ciclistica/suspensii, in loc de tobe, butoiase rizoma, codite ridicate etc..


Sper sa nu fii hater si sa interpretezi naspa mesajul meu:)

 

PS: Nu te-am vazut sa intrebi cum se regleaza o suspensie,sau sa ceri ajutorul cuiva sa-ti regleze suspensia dupa greutatea ta sau ceva de genul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

Exact alea 3 culori, ce le ai tu pe setul comandat, le am pe motor. Sunt interesat, il voi cauta pe mexycanu. Multam

Ti-am dat nr lui de tel pe PeMe,bafta la sopingareala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-ai luat vorbele din gura Adi,ai fost cu un pas inaintea mea

are o scuza doar ca e incepator si vrea sa afle cat mai multe lucruri intr-un timp cat mai scurt ,presupun ca nu are prieteni motociclisti dornici sa-l ajute/indrume

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Ce tot vorbiti,geaba ai motor daca nu se aude tare

Eu chiar ma gandeam sa merg fara toba,se aude mai cul decat un akrapovic

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate, ma intereseaza cam orice despre motocicleta, insa am intrebat pe aici pe forum cam ce ar trebui sa stiu despre motocicleta, intretinere si nu mi a spus nimeni mai nimic. Am luat la privat pe unul, altul (cum ar fi TNG caruia ii multumesc) si mi a mai spus una, alta.

 

De exemplu, n am stiut ca se regleaza suspensia dupa greutate. Ca tot veni vorba, cum se face? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na mai Adita uite ce ai facut,vrea acum sa regleze suspensia dupa greutate tu-ti dai seama ce o sa iasa, nu ai avut ce face :P

uite aici

don't try this at home



lasa pe cineva care stie cu ce se mananca sa faca lucrul acesta !!!!!

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na mai Adita uite ce ai facut,vrea acum sa regleze suspensia dupa greutate tu-ti dai seama ce o sa iasa, nu ai avut ce face :P

uite aici

don't try this at home

 

lasa pe cineva care stie cu ce se mananca sa faca lucrul acesta !!!!!

Am o mare nelamurire in privinta reglarii suspensiei in functie de greutate ...Daca o reglez (la un mecanic bineinteles) dupa greutatea mea (70 kg) cum o sa mai lucreze suspensia mea , cu inca o persoana in spate ?

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mare nelamurire in privinta reglarii suspensiei in functie de greutate ...Daca o reglez (la un mecanic bineinteles) dupa greutatea mea (70 kg) cum o sa mai lucreze suspensia mea , cu inca o persoana in spate ?

Trebuie sa stabilesti in ce formula vei folosi moto mai mult.

Singur sau cu pasager,turing sau race.

In functie de raspuns vei face setarile definite.

O folosesti in combinatie,atunci este un compromis...de regula setarile stok raspund bine la acesta configuratie.

Asta pentru o medie de 80kg pilot.Extremele necesita modificari tehnice de regula inlocuirea arcului pentru ce greutate ai..mare sau mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cam ~100 kg... deci sa inteleg ca ar trebui schimbat arcul?

 

Astept primavara si merg la mecanic sa ma lamureasca cu toate/ajute/indrume..

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa stabilesti in ce formula vei folosi moto mai mult.

Singur sau cu pasager,turing sau race.

In functie de raspuns vei face setarile definite.

O folosesti in combinatie,atunci este un compromis...de regula setarile stok raspund bine la acesta configuratie.

Asta pentru o medie de 80kg pilot.Extremele necesita modificari tehnice de regula inlocuirea arcului pentru ce greutate ai..mare sau mica.

inseamna ca nu ma mai complic :D , Multumesc !

 

L.E : ma folosesc de acest post ca sa nu fac dublu post. :

nenea TNG , pot sa pun bord (ma refer la ceasurile de bord ) de pe un model de gsxr k1 , k2 , k3 , pe un srad din 99 de 750 ? imi place kilometrajul ala electronic , am si eu un pitic pe creier si as vrea sa i-l inlocuiesc , DACA SE POATE. ?!

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca nu ma mai complic :D , Multumesc !

 

L.E : ma folosesc de acest post ca sa nu fac dublu post. :

nenea TNG , pot sa pun bord (ma refer la ceasurile de bord ) de pe un model de gsxr k1 , k2 , k3 , pe un srad din 99 de 750 ? imi place kilometrajul ala electronic , am si eu un pitic pe creier si as vrea sa i-l inlocuiesc , DACA SE POATE. ?!

Sincer nu stiu daca se potriveste bordul.

 

O sa fii nevoit prima data sa compari ambele instalatii electrice trasee,functii,ceea nu-i chiar asa usor...dar na iarna este lunga.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fii nevoit prima data sa compari ambele instalatii electrice trasee,functii,ceea nu-i chiar asa usor...dar na iarna este lunga.

:)) tu chiar crezi ca o sa fac eu schimbarea asta ?!

Intereseaza=te te rog daca se poate si vin la tine . daca gasesti cumva si bordul e perfect .

Multumesc pentru raspuns !

la kilometraj la srad e pe cablu , si la k1 k2 , e digital si nu cred ca e pe cablu.

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) tu chiar crezi ca o sa fac eu schimbarea asta ?!

Intereseaza=te te rog daca se poate si vin la tine . daca gasesti cumva si bordul e perfect .

Multumesc pentru raspuns !

la kilometraj la srad e pe cablu , si la k1 k2 , e digital si nu cred ca e pe cablu.

Chiar daca o sa te supar nu o sa mai fac asta niciodata!

Am avut o tentativa o data pentru un prieten bun sa pun motor de 750 k1 pe sasiu de 600 k1.

Instalatia electrica pentru ambele modele este ceva de 10 tipuri si altele pentru 600 si 10 tipuri si altele de 750.Problema a fost ca nu am putut citi etichetele ambelor instalatii pentru ca s-au sters.

Si uite asa cum am fost nevoit sa compar 20 de scheme electrice si sa fac modificarile de rigoare.

O saptamana am visat doar instalatii electrice si fire!!! :eek:

 

Cateva poze din aventura de atunci....

post-15340-0-70541600-1387725486_thumb.jpg

post-15340-0-00381700-1387725521_thumb.jpg

post-15340-0-91974300-1387725532_thumb.jpg

post-15340-0-67970300-1387725550_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca o sa te supar nu o sa mai fac asta niciodata!

Am avut o tentativa o data pentru un prieten bun sa pun motor de 750 k1 pe sasiu de 600 k1.

Instalatia electrica pentru ambele modele este ceva de 10 tipuri si altele pentru 600 si 10 tipuri si altele de 750.Problema a fost ca nu am putut citi etichetele ambelor instalatii pentru ca s-au sters.

Si uite asa cum am fost nevoit sa compar 20 de scheme electrice si sa fac modificarile de rigoare.

O saptamana am visat doar instalatii electrice si fire!!! :eek:

 

Cateva poze din aventura de atunci....

Fuuuuuuck ! chiar atat de multe pentru un bord in care ai 4 beculete, un turometru si un vitezometru ?!

Alta intrebare : carene de k1 , k2 pot pune pe ea ?! srad 750 , 99 ?

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fuuuuuuck ! chiar atat de multe pentru un bord in care ai 4 beculete, un turometru si un vitezometru ?!

Alta intrebare : carene de k1 , k2 pot pune pe ea ?! srad 750 , 99 ?

Auzi de ce nu vinzi tu srad-l si iti iei un k1 si nu te mai complici atat de mult cu instalatii carene etc

 

Daca ai privi cele doua modele ai intelege ca nu are cum sa se potriveasca fara modificari majore....atunci te intreb :MERITA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi de ce nu vinzi tu srad-l si iti iei un k1 si nu te mai complici atat de mult cu instalatii carene etc

 

Daca ai privi cele doua modele ai intelege ca nu are cum sa se potriveasca fara modificari majore....atunci te intreb :MERITA?

pai motoreta mea chiar are 33.000 km si tocmai marti imi vin si carenele de la vopsit . ca sa o vand mai mult de 1500 nu iau pe ea si asta in cazurile bune . La schimb nu vrea nimeni sa iti dea un motor de 750 / 1000 si sa ii dau diferenta ... Stiu asta chiar daca nu am incercat sa postez vre-un anunt. Eu daca as avea un motor de 1000 nu l-as da la schimb pe unu mai mic .

chiar as vrea un gsxr de 1000 ...de prin 2002-2005 , dar ce sa fac cu 2 capre ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum te descurci cu motocicleta actuala vezi sa nu fie saltul asta e PREA MARE de la srad la gsxr 1000 dupa 2004,cu "mami" ai mai mers pe motocicleta ? ce zice vrea si dansa de 1000 ? kidding ...

acum serios vorbim ,mai stai un sezon pe asta daca poti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...