Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Wayne, fa un topic de genul 1000cc vs 750cc vs 600cc,..... vs 125cc, vs 36cc(exista si din astea). De ai crede ca 600-le e cel mai bun? Exista o vorba veche, gusturile nu se discuta. Unora le plac obezele de 150kg, altii se cupleaza cu pers de acelasi sex, etc .

N-are sens JAGI, lasa-l sa puna intrebarile in continuare, atat stie....atat face. Nu vezi ca saracu' se imbarliga singur, zice ca a invatat greu pe 600 si acu' ceva posturi zicea ca era sa isi cumpere 1000, si da sfaturi la altii, n-are o pereche de cauciucuri calumea pe motoreta(desi are suspensie reglata pt pista, el acu 2 luni zicea ca cele 2 reglaje sunt defapt de unde se desface furca ), DAR are manete chinezarii ordinare in culoarea motoretei :) , lasa-l in nebunia lui, oricum nimeni nu-l baga in seama :))) . Doar n-o fi prost sa faca un topic obscur sa nu-l citeasca nici dreacu', posteaza aici pe GSX-R sa vada lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

:crack: :crack: Din ciclul.dusmanii mor de ciuda ca n-au valoarea mea

 

Imi cer scuze fata de cei care s-au simtit lezati de posturile mele.Mai exact incepatorii pe miar

Ba,unde gasesc si eu o pompa brembo sh.ofer pret minim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: :crack: Din ciclul.dusmanii mor de ciuda ca n-au valoarea mea

 

Imi cer scuze fata de cei care s-au simtit lezati de posturile mele.Mai exact incepatorii pe miar

Ba,unde gasesc si eu o pompa brembo sh.ofer pret minim

Gasesti la mine, 19x18 sau 19x20 de care vrea inima ta. Dar! Iti rupi capu imediat cu cauciucurile alea SI! Nu merge sa ii pui maneta aia, deci, o pastrezi pe aia stock. Mie imi e si rusine sa iti dau reply, un pusti de 25 de ani sa iti dea peste nas la cum vorbesti si cum gandesti. Inca ai mentalitatea aia de comunist si tot ce nu iti convine e gresit. Auzi si tu om in toata firea sa scrie "pipilica " pe mormantu' lu' Iliescu, ba tu iti dai seama ce afectat e creierul ala al tau sa scrii asa ceva? Stai toata ziua pe forum si ii inveti pe altii cum sa construieasca scutere, vad ca acolo esti maestru', dar aproape la fel de multe sfaturi ca aici cu manevrabilitate (zici ca ai cel putin 1 trofeu Rookies deasupra la semineu). Inca odata, revizuieste atitudinea, nu mai vorbi de sus, nu incerca sa retraiesti anii periduti vorbind ca un cocalar de 16 ani pe hi5, si veziti lungul nasului, ai 3000 de posturi cred ca 2 merita citete. Eu daca eram in locul tau intram in pamant de rusine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

:crack: :crack: Nu ma bag in seama cu tine dar nu ma pot abtine sa nu dau replay

 

Fanu' lu' salam.mergi sa te plangi la bulibasa din buzescu ca ti-am jignit valoarea de 25 ani pe care o ai

 

Inteligenta,repet.Scriu pe intelesul tau acum.Se hegzista filtre pentru cateva cuvinte considerate obscene si tre' sa scriu mai anapoda sa se inteleaga.e a 2a oara cand repet.inteleg ca incerci sa te agati de un fir de praf sa demonstrezi ca logicata de manelist are intodeauna dreptate...dar,nu e cazul acum.Iti trece supararea doar dupa un cantec de jale ascultat pe taraf

 

Vad ca ti-am castigat simpatia,de ce nu intelegi ca nu imi plac manelozaurii..nu degeaba mi-am irosit ani buni din viata fugind de normalul impus de romanii manelizati

 

Hai,craciun cu manele la maxim sa fie pentru valoarea ta....sa se oftice toti dusmanii

Hai cius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorba de asa ceva.Am spus ca 600 a fost prea mult ca prim motor si perioada de acomodare a fost dubla comparativ cu un motor mai linistit.N-am suferinte de genu comparatie intre vitezane de capacitate diferita.Sa nu confundam obezele cu mobrele de 180cai,ti-o trage mult mai rau un motor deasta decat o grasa

 

Pai poate unii se acomodeaza mai repede decat altii, le vine mai "manusa" o moto de 600cc decat ceva 250-400cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa schimbam putin tiparul ... voi cum spalati mobra? Adica se poate spala ca masina, si anume cu turbojetul si acoperita de spuma ... sau sunt anumite locuri prin care nu trebuie sa ajunga apa? :)

 

Scuze daca pare iar o intrebare puerila :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te ataca

))) , calmeaza-te, vad ca am atins o coarda subtire, ai stat ceva sa dai reply si sa compui textul de mai sus. Ca sa fie inteles si de tine, asta e parerea ta cumetre, ca TIE nu iti trebuie(ai un mic complex fata de cei cu 1000 te simt eu, si altii de pe forum, dar eu sunt primu' care o zice) asta nu inseamna ca trebuie sa dai din gura peste tot ca altora nu le trebuie, eu vreau sa am ca e frumoasa, ca pot sa spun ca e de 1000,e mai puternica decat junghiu ala de 600, orice alt motiv care, NU este treaba ta, simplu. Si daca tu incepi cu faza gen, ma face ala pe curbe, imi vine sa rad si mai rau. Inseamna ca esti nuca rau de tot. Tot zici ca ai probleme cu spatele si tu faci basini aici ca te dai pe curbe, stai cuminte frate, ca toti de pe forum rad de tine si de bagatoria ta de seama. Inca odata, las-o mai moale cu Teleorman, intereseaza-te cine sunt eu, ce fac si dupa aia da cu parerea, sunt eu prea finut sa iti dau peste nas pentru ca sigur esti la varsta aia de libidosenie maxima e.g. ~40 de ani (+/- 5). Fi om cu cap si lasa baiatu' sa faca ce vrea, veziti de treaba ta cu scuteru tau sau ce ziceai pe acolo.Om in toata firea te faci de ras aici pe forum public.

 

eee , hai ma , lasa omul in pace ! Daca el atat poate , nu i-l mai injosi si tu acum , ca sunt multi altii care nu au dat reply din respect pentru tastatura .

N-am prea inteles ce ai spus matale acolo.Inteleg ca esti pe sistem cu nebunia lu' salam si razi de mine ca intreb la ce draku e bun un miar pe strada in mainile unuia care nu stie sa il foloseasca,iar primul tau motor a fost un miar .Eu ca fan al manelozaurilor sunt invidios pe toti adevaratii cu miar si totodata sunt extrem de complexat ca bajetii cu miar nu ma abordeaza cu..bo$$

 

Cum spuneam,tu o ai mica,noroc cu miarul care compenseaza ....

Daca tu esti mai incuiat la reflexe si la manevrabilitate inseamna ca ai o problema . Acum sa nu crezi ca toata lumea e asa ca tine .

 

Hai gata, nu stau sa-mi bat capu' cu tine, stiu genul tau, fie ca tine, ai dreptate(si motociclism.ro si pe tavanulfals.wordpress.com ))) ), tu sa fi sanatos, sa nu mai ai probleme cu spatele sa te dai blana cu scula ta perfect reglata, sarbatori fericite! Am demonstrat ce era de demonstrat, cine are ochi citeste, singuru' care a iesit sifonat din discutia asta, TU esti .

+ 1

 

Cu umilinta(maxima ) ma inclin in fata fanilor lui florin parizer

Fara sa aiba vreun argument concret ei au intodeauna dreptate si o simpla fraza adresata unui fraier il umple de umilinta si rusine

 

Ma bucur(cu umilinta maxima) cand reusesc sa starnesc zambetele internaute( unui manelist adevarat) cu intrebarile mele puerile si total deplasate,despre cat de ok e un miar in mana unui prostan care deabia stie sa schimbe vitezele

 

Sarbatori cu manele in blana iti doresc

da da da , te-ai descris cu 50 % mai putin !

 

de ce nu ia nimeni masuri cu aberatiile lui little wayne ?

 

mai poluez si eu topicuri uneori,sau mai sunt si eu off topic uneori, dar asta e ca o infectie pe topicul de gixxer, ca o tumoare maligna....

 

@cesar: 30.000 ?

Probabil moderatorii nu citesc sectiunea FUN si se uita la post-urile lui !!!

N-are sens JAGI, lasa-l sa puna intrebarile in continuare, atat stie....atat face. Nu vezi ca saracu' se imbarliga singur, zice ca a invatat greu pe 600 si acu' ceva posturi zicea ca era sa isi cumpere 1000, si da sfaturi la altii, n-are o pereche de cauciucuri calumea pe motoreta(desi are suspensie reglata pt pista, el acu 2 luni zicea ca cele 2 reglaje sunt defapt de unde se desface furca ), DAR are manete chinezarii ordinare in culoarea motoretei , lasa-l in nebunia lui, oricum nimeni nu-l baga in seama )) . Doar n-o fi prost sa faca un topic obscur sa nu-l citeasca nici dreacu', posteaza aici pe GSX-R sa vada lumea.

 

Nu ii zice de doua ori !

Nu ma bag in seama cu tine dar nu ma pot abtine sa nu dau replay

 

Fanu' lu' salam.mergi sa te plangi la bulibasa din buzescu ca ti-am jignit valoarea de 25 ani pe care o ai

 

Inteligenta,repet.Scriu pe intelesul tau acum.Se hegzista filtre pentru cateva cuvinte considerate obscene si tre' sa scriu mai anapoda sa se inteleaga.e a 2a oara cand repet.inteleg ca incerci sa te agati de un fir de praf sa demonstrezi ca logicata de manelist are intodeauna dreptate...dar,nu e cazul acum.Iti trece supararea doar dupa un cantec de jale ascultat pe taraf

 

Vad ca ti-am castigat simpatia,de ce nu intelegi ca nu imi plac manelozaurii..nu degeaba mi-am irosit ani buni din viata fugind de normalul impus de romanii manelizati

 

Hai,craciun cu manele la maxim sa fie pentru valoarea ta....sa se oftice toti dusmanii

Hai cius

 

La ce replici cu tigani ai , tind sa cred ca esti bronzat si dormi in cort (si nu ma refer la cortul pe care i-l intinzi cand te duci la munte sau la intruniri moto ...asta bineinteles, daca ai participat la asa ceva/ dar stai ca tu nu stii sa schimbi treptele si impingeai mobra pana acolo).

Pai poate unii se acomodeaza mai repede decat altii, le vine mai "manusa" o moto de 600cc decat ceva 250-400cc.

Cum am precizat mai sus , daca el nu poate mai mult , asta e ! Insa nu sta linistit si incepe sa se planga pe forum despre incapabilitatile lui.

 

Ca sa schimbam putin tiparul ... voi cum spalati mobra? Adica se poate spala ca masina, si anume cu turbojetul si acoperita de spuma ... sau sunt anumite locuri prin care nu trebuie sa ajunga apa? :)

 

Scuze daca pare iar o intrebare puerila :D

cand am avut mobra pe carburatoare , evitam locul pentru ca imi ricosa in filtrul de aer .

1 Sampon

2 clatire cu apa calda

3 ceara de protectie

Clatire cu apa osmotizata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Tu mergi si o plimba pe mamica nu da sfaturi

 

Aia cu acomodatul/asimilatul rapid e la fel de pertinenta ca reclama cu marmota.

De 6 ani merg pe doua roti cine vrea sa foloseasca autohipnoza sa bage mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa schimbam putin tiparul ... voi cum spalati mobra? Adica se poate spala ca masina, si anume cu turbojetul si acoperita de spuma ... sau sunt anumite locuri prin care nu trebuie sa ajunga apa? :)

 

Scuze daca pare iar o intrebare puerila :D

un gel de dus ieftin + apa ;-) si o stergi si tu frumos cu un tricou,garanta o sa fii mandru de ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un gel de dus ieftin + apa ;-) si o stergi si tu frumos cu un tricou,garanta o sa fii mandru de ea

Cea mai buna varianta, doar ca nu o sterg cu tricou, ci cu o carpa cu microfibre. Avantaj...ieftin si miroase si bine :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna varianta, doar ca nu o sterg cu tricou, ci cu o carpa cu microfibre. Avantaj...ieftin si miroase si bine :peace:

si cu un bradulet in loc de breloc , miroase si mai bine.

On .. cumpara sau vezi cum faci rost de o carpa de piele de caprioara . gasesti la cei care poarta ochelari sau9 la oftalmologie. Este putin mai scumpa dar isi face toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa intervin, eu unul mi-am spalat motorul si acasa, in curte, cu buretele si galeata cu apa, dar si la spalatorie, unde am insistat cu vorba:

 

"Ai grija la ceasuri si la baterie" ... adica, pe bord sa dea cu turbojetul mia de sus - gen apa de ploaie, iar in zona sea pilot sa dea cu grija si mai de la departare pentru ca ai toate modulele electronice acolo ... cat de mult posibil evitate zonele alea, in rest da`i tata cu apa din abundenta, iar la final sa stergi sau sa sufli cu aer inclusiv sub sea pilot toata apa.

 

P.S. Ai grija ca inainte sa iti aplice spuma sa fie umezita moto bine bine pentru ca efectul coroziv al spumei sa fie diminuat, astfel incat sa nu ti se pateze cadrul de aluminiu.

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Mie-mi place de Cesar, care a aruncat pastila aia cu suspensia... iti dai seama, 2 ani de studiu individual, rocket science..... :))

 

Dar spre dezamagirea lui, majoritatea is ocupati cu certuri imbecile si discutii sterile...

 

Totusi nu am putut sa nu remarc tonul lui superior oarecum....


m3n, daca tot ai studiat '2 ani' despre suspensii, zi-ne si noua cum sta treaba,lumineaza-ne... sau esti precum aia de i-ai pomenit,care 'stiu,dar nu vor sa zica' :) Ai urmat si tu in secret un curs din ala de 30 de mii de $$$$ despre reglarea suspensiilor? :)

 

Simt cumva, prin ceea ce-ai scris , ca-ti bati pwla de restul,care macar incearca sa inteleaga ce-i cu suspensiile,si in felul lor stangace,incearca sa le regleze...


Cumva ,in opinia ta, e mai grav sa incerci sa ai habar si sa te dumiresti,decat sa fii idiot 4 life (asa cum sunt majoritatea bikerilor care nu-si regleaza probabil nici maneta de ambreiaj/frana)..

 

Deci, daca ai ceva 'useful insight', please do share.......sau a fost doar o oportunitate de a-ti etala.....aroganta?

 

Eu acum nu te iau la misto,ci chiar sunt curios daca ai ceva util de spus (concret si la obiect)...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt putin offtopic, insa mie tipii astia mi se par mai tari decat cei din MotoGP ..

 

La minutul 5:09 apare si o motocicleta cu steagul Romaniei pe ea.. o fi roman? :)

 

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa inveti despre suspensii, trebuie sa te si dai, sa experimentezi pe un circuit, sau sa faci dute-vino pe un traseu prestabilit. De ce? Ca sa poti sa-ti dai seama de diferentele intre setarea initiala si cea urmatoare. Asta cere ceva munca, si foarte putini o fac. Plus ca amortizoarele, cu toate ca uneori eticheta de pe ele zice ceva, de cele mai multe ori pot fi complet diferit datorita uzurii valvelor, saibelor, scurgerii azotului din rezervor. Nu exista o reteta universal despre reglajele suspensiilor, si nimeni nu va incerca sa inventeze una, cum s-ar crede ca Cesar ar sti si nu vrea sa spuna. Baieti, unii par mai superiori, unii mai prostanaci, lasati-o asa, incercati sa extrageti esentialul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep tot mai mult sa cred de la o vreme ca mai degraba nu stiu despre ce e vorba decat ca nu vor sa spuna.

Cati dintre ei stiu ce rol are azotul in amortizorul spate?

 

P.S.

Adriean, tu esti doar un troll harnic (a cata clona pe forum e asta de pe care scrii?) caruia oricate explicatii la obiect i-as da, tot la fel de nesimtit, ignorant si natarau ramai. Pt linistea mea, te-am pus pe ignore.



Stiu ca sunt putin offtopic, insa mie tipii astia mi se par mai tari decat cei din MotoGP ..

 

La minutul 5:09 apare si o motocicleta cu steagul Romaniei pe ea.. o fi roman? :)

 

 

Petre Pop a fost primul roman care a participat la IoM anul asta dar nu e el in film.



Am vorbit cu el la gala de premiere RoSBK si mi-a spus ca, din motive personale, se retrage.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Adriean, tu esti doar un troll harnic (a cata clona pe forum e asta de pe care scrii?) caruia oricate explicatii la obiect i-as da, tot la fel de nesimtit, ignorant si natarau ramai. Pt linistea mea, te-am pus pe ignore.

 

Nu prea am consideratie pentru persoanele care nu au argumente si care nu sunt capabile sa enunte un text original.

 

te-as acuza ca esti vreo clona de-a lui grasu' (bec/superbec, sau cate clone are si el), ca de la el ai preluat asta cu "Adriean" si reprosul cu " clonele" :))

 

 

Acum ce sa zic, ai venit si ai ka.kat un text de 20 randuri si cand te-am intrebat ceva la obiect,singura ta replica a fost ca sunt o clona....

 

Nu cred ca daca scriai o explicatie la obiect sau incercai o conversatie pe subiectul ala (indiferent ca unii dintre noi sunt mai putini initiati in domeniul mecanicii moto) ti-ar fi cazut o mana..

 

E mai usor sa fii arogant in ziua de azi si s-o faci pe-a desteptul,decat chiar sa contribui cu ceva util. (sau poate in mintea ta, crezi ca daca ai scris un carnat de 20 randuri despre tutoriale de 30.000 $ de reglat suspensii,cumva ne-ai luat un val de pe ochi si ne-ai desteptat :) )

 

Imi cer scuze ca-s off topic, dar oricum am incredere in Scarto ca urmeaza sa intrebe care rim-stripes sunt mai potrivite pt gixxerul ul lui,ca sa-l faca mai rapid :)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma baga pe mine in "discutiile" astea in contradictoriu ca nu ma intereseaza.

 

Una peste alta, nu va cunosc eu asa bine, insa pot sa spun ca Cesar cu TNG (si altii) m au ajutat foarte mult, mai ales pe privat sau la telefon (cazul lui Cesar) si cred ca au habar despre ce vorbesc.

 

Apropo, rim stripes am deja.. asa am luat-o :)

 

Bag seama, cu parere de rau, ca pe aici pe forum e debandura mare.. fiecare e mai tare si mai stiutor decat altul, multi vorbesc, putini cunosc, certuri de 2-3 pagini inutile.. si lipsa moderatorilor.

 

Pacat... fiind asa multi, am fi avut ce invata unul de la altul.. (in domeniul asta, dar si in altele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...