TNG Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Salut, i-mi cer scuze daca nu postez unde trebuie, am un GSXR K1 600, si l-am scapat de pe loc pe picior, rezultand careva mici zgarieturi nu s-a rupt oglinda maneta ambreaj nimic, iar marea problema este ca am sesizat o vibratie a motorului pe la 7 k si un fel de vuiet cand tai acceleratia, mi s-a parut ciudat pt ca socul a fost foarte mic. deasemenea mi se pare ca trage mai greu acum si nu cred ca este ceva la roti sau discuri pentru ca nu se infierbanta in mers si din tremuratul din mers, daca apas ambreajul mobra ruleaza foarte fin. Aveti idee ce ar putea fi ? Pe ce parte ai scapat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Cred ca pe stanga, ca spunea ceva de maneta ambreiajului ca nu s-a rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Cine a pierdut o cheie suzuki la Adancata la circuit este la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Fa mai bine un topic pe pagina principala.Aici nu prea intra toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Greu pe mobil fara net..doar ce am reusit sa postez.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loserZXR Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Pe ce parte ai scapat-o? pe stanga, dar la stator s-a zgariat foarte putin, nu e indoit, si se aude un zgomot la inductie destul de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Salutare, am observat ca din cauza temperaturilor mai scazute din ultima perioada, dupa o absenta de vreo 3 saptamani, in care am fost plecat, Suzeta mea nu a mai vrut sa porneasca. Am reusit sa o pornesc intr-un final, m-am plimbat ceva timp si de placere si pentru a se incarca bateria. Intre timp am oprit la benzinarie pentru gaz, apoi am mai oprit la alta benzinarie sa imi fac presiunea, de ambele dati a pornit insa am auzit invartind mia greu, semn ca ori se vrea incarcata, ori se vrea schimbata. Este vorba de o baterie SAITO - 12v 8Ah - MF (care mi-a facut figuri de cand am luat-o fiind descarcata, apoi incarcata de mine) ... Intrebarea este: In caz ca dupa reincarcare nu va avea voltajul din manual si va trebi schimbata, urmatoarea tot pe gel ar trebui ? (intreb ca in manual scrie ca neaparat mf sa fie) ... o baterie normala ar deranja`o ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Nu. Am inteles ... si ca dezavantaj sa ii spunem ... utilizarea unei baterii normale fata de una cu gel care ar fi? ... pe termen scurt si pe termen lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Un pe electrolit lichid viata ei incepe cand o formezi..cea pe gel o iei formata deja..cu ceva timp in urma..cat? nu stii Deci viata ei a inceput atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Pai motorul l-am luat in mai 2013 ... iar atunci i-am incarcat si bateria, dupa ce i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (asta observand dupa ce minunatul vanzator mi-a ascuns acest lucru). Asta iarna `13 - `14, am dat-o jos de pe mobra, incarcata si pusa in casa, in primavara pusa pe motor si pornit fara probleme. De asta iarna nu a mai fost incarcata, ci a stat numai pe motor. De cand e ea propriu-zis pe motor habar nu am pentru ca legatura cu mirificul ex-proprietar nu am mia tinut, dupa ce s-a rupt in poponeata pentru un capac monopost care trebuia sa mi-l dea si s-a facut pierdut.... in fine ... detalii inutile » Post actualizat in 08 Oct 2014 14:27 Pai motorul l-am luat in mai 2013 ... iar atunci i-am incarcat si bateria, dupa ce i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (asta observand dupa ce minunatul vanzator mi-a ascuns acest lucru). Asta iarna `13 - `14, am dat-o jos de pe mobra, incarcata si pusa in casa, in primavara pusa pe motor si pornit fara probleme. De asta iarna nu a mai fost incarcata, ci a stat numai pe motor. De cand e ea propriu-zis pe motor habar nu am pentru ca legatura cu mirificul ex-proprietar nu am mia tinut, dupa ce s-a rupt in poponeata pentru un capac monopost care trebuia sa mi-l dea si s-a facut pierdut.... in fine ... detalii inutile Ca durata de viata ... una pe electrolit lichid fata de una pe gel e mai mica? .... facem abstractie ca electrolitul lichid trebuie verificat din cand in cand...etc etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Nu m-ai inteles... ambele au electrolit,una lichid alta gelificat. Diferenta de durata a vieti o face cand s-a activat,Citeste ce am scris putin mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) Nu m-ai inteles... ambele au electrolit,una lichid alta gelificat. Diferenta de durata a vieti o face cand s-a activat,Citeste ce am scris putin mai sus. Am inteles ... cele cu electrolit lichid le formez eu la introducerea electrolitului in baterie, iar cea cu electrolit gel e formata in fabrica la un moment x ... Ms mult pentru lamuriri !!! ... si ar fi bine sa ridicam o data statuia aia ... acum depinde cum vrei.... bust sau intreaga? ) Editat Octombrie 8, 2014 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Ms mult pentru lamuriri !!! ... si ar fi bine sa ridicam o data statuia aia ... acum depinde cum vrei.... bust sau intreaga? ) Pai daca nu strageti bani de statuie intreaga ,ma prinde-ti si-mi taiati picioarele si iese bust! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Pai daca nu strageti bani de statuie intreaga ,ma prinde-ti si-mi taiati picioarele si iese bust! Punem de-o cheta si iti facem statuie ) ... taiatul picioarelor lasam pe seama altor camatari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Din fericire nu am datorii la nimeni,si zic eu nici dusmani. Poate foarte multi prieteni asta fiind si lucru pe care mi-l doresc sa-l las in urma mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Din fericire nu am datorii la nimeni,si zic eu nici dusmani. Poate foarte multi prieteni asta fiind si lucru pe care mi-l doresc sa-l las in urma mea. La ce fel de om esti ... clar ca esti inconjurat numai de oameni cu bune intentii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 George TNG , te rog imi poti spune ce relee se mai potrivesc de la alte motociclete pe GSXR 750 k7 ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Ca si mufe si lungime de fire distanta intre gauri doar atat: Dar la majoritatea suzuki releul cu mici adaptari se poate folosi la orice model This Suzuki 32800-02H00 SUPERCEEDED BY 32800-21H00 is used on these models and components: 2006 GSX-R600 ELECTRICAL 2006 GSX-R750 ELECTRICAL 2007 GSX-R600 ELECTRICAL 2007 GSX-R750 ELECTRICAL 2006 GSX-R600 ELECTRICAL 2006 GSX-R750 ELECTRICAL 2007 GSX-R600 ELECTRICAL 2007 GSX-R750 ELECTRICAL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Multumesc mult inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Salutare din nou, George, am o intrebare daca se poate, mi s-a cam dus releul de incarcare la moto ( GSXR k5 600 ) poti sa-mi dai o lista cu modelele de la care se potriveste? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Salut! RECTIFIER ASSY GSXR 600 K5 This Suzuki 32800-33E20 SUPERCEEDED BY 32800-33E21 is used on these models and components: 1999 GSX1300R ELECTRICAL 1999 GSX1300RZ ELECTRICAL 2000 GSX-R750 ELECTRICAL 2000 GSX1300R ELECTRICAL 2000 GSX1300RZ ELECTRICAL 2001 GSX-R1000 ELECTRICAL 2001 GSX-R600 ELECTRICAL 2001 GSX-R600Z ELECTRICAL 2001 GSX-R750 ELECTRICAL 2001 GSX1300R ELECTRICAL 2001 GSX1300RZ ELECTRICAL 2002 GSX-R1000 ELECTRICAL 2002 GSX-R600 ELECTRICAL 2002 GSX-R600Z ELECTRICAL 2002 GSX-R750 ELECTRICAL 2002 GSX1300R ELECTRICAL 2002 GSX1300RZ ELECTRICAL 2003 GSX-R1000 ELECTRICAL 2003 GSX-R1000Z ELECTRICAL 2003 GSX-R600 ELECTRICAL 2003 GSX-R600Z ELECTRICAL 2003 GSX-R750 ELECTRICAL 2003 GSX1300R ELECTRICAL 2003 GSX1300RZ ELECTRICAL 2004 GSX-R1000 ELECTRICAL 2004 GSX-R1000Z ELECTRICAL 2004 GSX-R600 ELECTRICAL 2004 GSX-R750 ELECTRICAL 2004 GSX1300R ELECTRICAL 2004 GSX1300RZ ELECTRICAL 2005 GSX-R600 ELECTRICAL 2005 GSX-R750 ELECTRICAL 2005 GSX1300R ELECTRICAL 2005 GSX1300RZ ELECTRICAL 2006 GSX1300R ELECTRICAL 2006 GSX1300RZ ELECTRICAL 2007 GSX1300R ELECTRICAL 2007 GSX1300RZ ELECTRICAL Editat Octombrie 14, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Toata stima si respectul !! :-D Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Salutare, sunt interesat sa cumpar ptr suzuki gsx-r 1000cm3 fabr 2007 -capac alternator de preferat negru -semighidon stg -borcanel lichid ambreiaj. -carena stg superioara. Contact 0755290150 sau pm Alta intrebare ar fi care e diferenta intre semighidoanele standard si unele racing vortex? intreb deoarece am gasit la cineva pe forum un set de semighidoane Vortex la pret ok si le-as lua sa le schimb pe amandoua in caz ca nu gasesc unu stock oem, intrebarea este daca se pot monta pe ele comenzile de pornire si ce mai e pe ele si in ce fel influenteaza comportamentul motocicletei? Asta este poza cu semighidoanele Vortex si astept recomandari daca sa caut stock sau sa le iau pe cele din poza, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Ia-ti Vortexurile, e mai manevrabila motoreta, poti sa si ajustezi pozitia. In caz de o mai scapi pe jos, o bara de schimb e numai 20 euro maxim, e fabricata di aluminiu care se va indoi, nu se va rupe ca cel OEM. Pozitionarea comenzilor o faci dind gaura in teava, 4-5mm. Ghidoanele OEM sint porcarii fatza de cele race. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.