Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salut, i-mi cer scuze daca nu postez unde trebuie, am un GSXR K1 600, si l-am scapat de pe loc pe picior, rezultand careva mici zgarieturi nu s-a rupt oglinda maneta ambreaj nimic, iar marea problema este ca am sesizat o vibratie a motorului pe la 7 k si un fel de vuiet cand tai acceleratia, mi s-a parut ciudat pt ca socul a fost foarte mic. deasemenea mi se pare ca trage mai greu acum si nu cred ca este ceva la roti sau discuri pentru ca nu se infierbanta in mers si din tremuratul din mers, daca apas ambreajul mobra ruleaza foarte fin. Aveti idee ce ar putea fi ?

Pe ce parte ai scapat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe ce parte ai scapat-o?

pe stanga, dar la stator s-a zgariat foarte putin, nu e indoit, si se aude un zgomot la inductie destul de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am observat ca din cauza temperaturilor mai scazute din ultima perioada, dupa o absenta de vreo 3 saptamani, in care am fost plecat, Suzeta mea nu a mai vrut sa porneasca.

 

Am reusit sa o pornesc intr-un final, m-am plimbat ceva timp si de placere si pentru a se incarca bateria. Intre timp am oprit la benzinarie pentru gaz, apoi am mai oprit la alta benzinarie sa imi fac presiunea, de ambele dati a pornit insa am auzit invartind mia greu, semn ca ori se vrea incarcata, ori se vrea schimbata. Este vorba de o baterie SAITO - 12v 8Ah - MF (care mi-a facut figuri de cand am luat-o fiind descarcata, apoi incarcata de mine) ... Intrebarea este: In caz ca dupa reincarcare nu va avea voltajul din manual si va trebi schimbata, urmatoarea tot pe gel ar trebui ? (intreb ca in manual scrie ca neaparat mf sa fie) ... o baterie normala ar deranja`o ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai motorul l-am luat in mai 2013 ... iar atunci i-am incarcat si bateria, dupa ce i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (asta observand dupa ce minunatul vanzator mi-a ascuns acest lucru). Asta iarna `13 - `14, am dat-o jos de pe mobra, incarcata si pusa in casa, in primavara pusa pe motor si pornit fara probleme.

 

De asta iarna nu a mai fost incarcata, ci a stat numai pe motor.

 

De cand e ea propriu-zis pe motor habar nu am pentru ca legatura cu mirificul ex-proprietar nu am mia tinut, dupa ce s-a rupt in poponeata pentru un capac monopost care trebuia sa mi-l dea si s-a facut pierdut.... in fine ... detalii inutile :)


» Post actualizat in 08 Oct 2014 14:27

Pai motorul l-am luat in mai 2013 ... iar atunci i-am incarcat si bateria, dupa ce i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (asta observand dupa ce minunatul vanzator mi-a ascuns acest lucru). Asta iarna `13 - `14, am dat-o jos de pe mobra, incarcata si pusa in casa, in primavara pusa pe motor si pornit fara probleme.

 

De asta iarna nu a mai fost incarcata, ci a stat numai pe motor.

 

De cand e ea propriu-zis pe motor habar nu am pentru ca legatura cu mirificul ex-proprietar nu am mia tinut, dupa ce s-a rupt in poponeata pentru un capac monopost care trebuia sa mi-l dea si s-a facut pierdut.... in fine ... detalii inutile :)

Ca durata de viata ... una pe electrolit lichid fata de una pe gel e mai mica? .... facem abstractie ca electrolitul lichid trebuie verificat din cand in cand...etc etc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-ai inteles... ambele au electrolit,una lichid alta gelificat.

Diferenta de durata a vieti o face cand s-a activat,Citeste ce am scris putin mai sus.

Am inteles ... cele cu electrolit lichid le formez eu la introducerea electrolitului in baterie, iar cea cu electrolit gel e formata in fabrica la un moment x ...

 

Ms mult pentru lamuriri !!! ... si ar fi bine sa ridicam o data statuia aia ... acum depinde cum vrei.... bust sau intreaga? :))

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult pentru lamuriri !!! ... si ar fi bine sa ridicam o data statuia aia ... acum depinde cum vrei.... bust sau intreaga? :))

Pai daca nu strageti bani de statuie intreaga ,ma prinde-ti si-mi taiati picioarele si iese bust! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu strageti bani de statuie intreaga ,ma prinde-ti si-mi taiati picioarele si iese bust! :hug:

Punem de-o cheta si iti facem statuie :)) ... taiatul picioarelor lasam pe seama altor camatari :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire nu am datorii la nimeni,si zic eu nici dusmani.

Poate foarte multi prieteni asta fiind si lucru pe care mi-l doresc sa-l las in urma mea. :hug:

 

La ce fel de om esti ... clar ca esti inconjurat numai de oameni cu bune intentii ... :hug: :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si mufe si lungime de fire distanta intre gauri doar atat:

Dar la majoritatea suzuki releul cu mici adaptari se poate folosi la orice model

 

This Suzuki 32800-02H00 SUPERCEEDED BY 32800-21H00 is used on these models and components:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt interesat sa cumpar ptr suzuki gsx-r 1000cm3 fabr 2007

-capac alternator de preferat negru

-semighidon stg

-borcanel lichid ambreiaj.

-carena stg superioara.

Contact 0755290150 sau pm

Alta intrebare ar fi care e diferenta intre semighidoanele standard si unele racing vortex? intreb deoarece am gasit la cineva pe forum un set de semighidoane Vortex la pret ok si le-as lua sa le schimb pe amandoua in caz ca nu gasesc unu stock oem, intrebarea este daca se pot monta pe ele comenzile de pornire si ce mai e pe ele si in ce fel influenteaza comportamentul motocicletei? Asta este poza cu semighidoanele Vortex si astept recomandari daca sa caut stock sau sa le iau pe cele din poza, ms

post-66972-0-32301900-1413345108_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti Vortexurile, e mai manevrabila motoreta, poti sa si ajustezi pozitia. In caz de o mai scapi pe jos, o bara de schimb e numai 20 euro maxim, e fabricata di aluminiu care se va indoi, nu se va rupe ca cel OEM. Pozitionarea comenzilor o faci dind gaura in teava, 4-5mm. Ghidoanele OEM sint porcarii fatza de cele race.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...