teby05 Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 problema .....care incepe in felu urmator ieri am spalat trancaliciu(gsx-r 600 srad) cu furtunu fara jet foarte mare ...mentionez ca l-am spalat fara carene deoarece urmeaza sa le montez pana aici toate bune si frumoase .....dau bateria jos si ma apuc de treaba i-au la pensula cam tot ce era de luat termin dupa care o las pana azi fara baterie sa se usuce ... Azi pun bateria ii dau drumu o i-a fara probleme ma mai invart si zic dupa ce a fost temp la 70 hai sa imi bat mana in gaz pic (sa trezesc vreo doi vecini )) si constat ca trancaliciu nu se mai tureaza peste 8000 de ture si cand ajunge acolo da si rateuri .....bun si incep treaba desfac filtru de aer uscat...desfac fisele uscate poc spray de contacte desfac bujiile culoare ok iau uscatoru de par dau prin toate mufele una alta....pun tot sus tot asa ... Intrebarea ar fi asa informativ c-am deunde s-ar putea sa vina problema mentionez ca inainte de spalare nu avea problema asta ....si mai trebe sa zic ca azi cand i-am dat drumu a curs cv apa din toba ..... deci va rog sa-mi dati cateva idei daca cnv a mai patit asa ....exclus raspunsuri (ba esti prost ca ai spalat moto fara carene cu furtunu ))))multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 problema .....care incepe in felu urmator ieri am spalat trancaliciu(gsx-r 600 srad) cu furtunu fara jet foarte mare ...mentionez ca l-am spalat fara carene deoarece urmeaza sa le montez pana aici toate bune si frumoase .....dau bateria jos si ma apuc de treaba i-au la pensula cam tot ce era de luat termin dupa care o las pana azi fara baterie sa se usuce ... Azi pun bateria ii dau drumu o i-a fara probleme ma mai invart si zic dupa ce a fost temp la 70 hai sa imi bat mana in gaz pic (sa trezesc vreo doi vecini )) si constat ca trancaliciu nu se mai tureaza peste 8000 de ture si cand ajunge acolo da si rateuri .....bun si incep treaba desfac filtru de aer uscat...desfac fisele uscate poc spray de contacte desfac bujiile culoare ok iau uscatoru de par dau prin toate mufele una alta....pun tot sus tot asa ... Intrebarea ar fi asa informativ c-am deunde s-ar putea sa vina problema mentionez ca inainte de spalare nu avea problema asta ....si mai trebe sa zic ca azi cand i-am dat drumu a curs cv apa din toba ..... deci va rog sa-mi dati cateva idei daca cnv a mai patit asa ....exclus raspunsuri (ba esti prost ca ai spalat moto fara carene cu furtunu ) )))multumesc anticipat SRAD-UL are nevoie de airbox montat sa se tureze mai mult. Ai verificat asta dupa ce ai curatat tot de apa? sau ai testat cu airboxul si filtru aer scos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Nu ....eu am scos doar airboxu l-am inspectat de apa, filtru daca este uscat si am pus airboxu la loc nu l-am pornit fara ....faza asta am uitato de nervi... incerc asa maine sa vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Va salut,in primavara aceasta am luat decizia sa acord o a 2a sansa unei "motociclete" dintr-un anunt din rubrica de vanzari ,majoritatea vroiau sa o cumpere si sa o dezmembreze si cred ca era un lucru normal ,eu am luat hotararea sa o cumpar,sa o pun pe picioare si sa ma bucur de ea pentru ca e suzuki si cred ca merita asta,daca nu era suzuki si nu-l cunosteam pe George(Tng) va spun din capul locului ca nu ma apucam de ea. Este vorba despre un Suzuki Gsxr 750 2006 care foarte curand cu ajutorul lui George sper sa scoata capul in lume ,piesele sunt cumparate,carenele sunt la vopsit,schimbul de ulei,lichide sunt si ele . Am foarte multe poze facute cu piesele cumparate,cum au fost montate etc... insa momentan vreau sa pun decat una singura cum arata motocicleta cand a fost cumparata ,celelalte poze urmand sa le pun dupa ce o sa fie gata 100%.Sper ca "cercul restrans" care are deja pozele sa le tina pt ei .Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Foarte bine ai facut ! Eu nu sunt speriat de motociclete accidentate, conteaza cum sunt reparate. (piesele afectate sa fie schimbate si nu carpite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 (editat) motocicleta nu este accidentata ,altul este istoricul ei,a fost a unui domn din IT nascut in 1965 bla bla bla totul este pe ea cum a iesit din fabrica Editat Martie 24, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Ah. Scuze. Nu stiu povestea. Am presupus gresit vazand-o cheala. Scuze inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Dupa ce o asamblati va fi scoasa la vanzare? Sau doar folosita pentru uz propriu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 (editat) eu o fac ca sa o pastrez nu ca sa o vand,am si acte sa o fac pentru strada dar nu vreau sa-mi bat capul acum cu asa cv sa stau sa bat drumurile rar'ului,o sa o folosesc momentan pt curcuit,daca e ceva ii fac si acte de Romania pentru inmatriculare.Bogdan am pus numai lucruri de calitate pt ea : carene CRC,scarite gilles,sistem de franare fata cu etrieri monobloc ,ii fac resoftare ,rezervor fara lovituri in perfecta stare cum a iesit din fabrica ,radiator calumea,parbriz fabri clar nou,ceas de bord ,roti cu cauciucuri d211 medium aproape noi si lista continua Editat Martie 24, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 eu o fac ca sa o pastrez nu ca sa o vand,am si acte sa o fac pentru strada dar nu vreau sa-mi bat capul acum cu asa cv sa stau sa bat drumurile rar'ului,o sa o folosesc momentan pt curcuit,daca e ceva ii fac si acte de Romania pentru inmatriculare.Bogdan am pus numai lucruri de calitate pt ea : carene CRC,scarite gilles,sistem de franare fata cu etrieri monobloc ,ii fac resoftare ,rezervor fara lovituri in perfecta stare cum a iesit din fabrica ,radiator calumea,parbriz fabri clar nou,ceas de bord ,roti cu cauciucuri d211 medium aproape noi si lista continua De asta am si intrebat daca va fi scoasa la vanzare, ca stiu ca ai grija de motocicletele tale, si cam asta caut pentru uz stradal. Ptr circuit am deja o jucarioara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Oricum, dupa ce ai tras de gaz miarul,K5-ul fiind celebru la cum accelereaza din ture joase, motoreta asta mai mica o sa ti se para apa de ploaie. E un proiect ratat, ai sa-ti dai seama mai titrziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Aici ai dreptate Bogdan mai ales ca miarul este si softat..dar incercam sa-l aducem si pe acesta in "zona rea". Este stiut ca k7/k8 in treptele inferioare are o "groapa" de putere...dar se poate nivela Editat Martie 25, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 am mers si pe alte motociclete de 1000cmc si pot sa recunosc ca nu tragea nimic din ce am mers eu cum trage k5`ul asta softat nici macar cum e pe harta stoc..,pe harta de power e awesome ,k5 are locul lui in sufletul meu este o motocicleta extraordinara ,cand am cumparat mobra aveam bani sa cumpar si k7-k8 sau altceva insa nu am dorit pt eu eram geana pe k5-k6 ,trebuie sa recunosc ca eu sunt cu skill`ul sub k5 si de fiecare data`mi da #leapsa simt cum el poate mult peste ce pot eu .. revenim am cumparat acest "proiect 750 " ca sa ma bucur de el in Secuime ,dupa ce o sa fie gata o sa ies cu el si o sa-m fac o impresie pe care o sa scriu si aici,am mai avut 750 stiu asa in mare cu ce se mananca dar eu astept sa-l vad cum merge asta softat . Am incredere in tine George ca o sa-l faci sa tina capul sus si pe asta.Recomand softarea pt suzuki,kawasaki la George(Tng),pt yamaha la Bogdan(Jagi),pt aprilia in .IT ,bmw in .DE (doar pt aceste marci/modele cunosc persoane care au facut si au ramas impresionate) .Aceast lucru nu are legatura cu efectul placebo. Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Salut colegi, vin si eu cu o intrebare, hotarat sa pastrez moto am inceput sa investesc in ea pentru siguranta si sufletul meul, piese comandate si astept momentul potrivit sa incep lucrarea, kit lant,bujii,filtre,ulei Bel-ray bineinteles, semeringuri furca si cuzinetii( in caz ca vor face probleme) bateria mai duce.o vopsea proaspata,buson ulei rizoma cu cheie speciala sa nu poata umbla oricine, un gps implantat, o finala arrow carbon,dupa toate astea o sa fac un drum pana la maestrul George pentru o verificare mai in detaliu si poate ceva imbunatatiri. Intrebarea ar fi cam ce imbunatatiri semnaificative(a nu se intelege accesorizata) asi putea aduce mobrei GSXR600k5.multumesc si scuzati eventualele greseli gramaticale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) In primul rand sincronizarea injectie ,softarea daca este posibil , te ajuta Tng cu astea . O sa-ti spuna el mai multe lucruri ... Editat Martie 25, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Cauciucuri moi, moi, moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Cauciucuri moi, moi, moi. cauciucurile sunt foarte moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Atunci benzina, si niste taxe de Adancata pt mult exercitiu. Cea mai buna investitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Salut, stie cineva daca se potriveste aripa fata de pe gsxr k2-k3 pe furca de srad 750. Este furca usd. Nu as vrea sa pun aripa de srad originala, vreau model mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Am reusit sa termin 99% K7 care va scriam ca l-am dat pe jos la ultima iesire din toamna/iarna si toate bune si frumoase, merge bine, e dreapta, nu au fost avariate piese care sa afecteze ciclistica, insa acum 2 zile a fost prima zi pe anul asta care am iesit prin oras si m-am plimbat vreo 45 min si am o problemuta: mai exact nu imi indica viteza pe ceasul de bord (turometrul merge fara probleme) si am inteles ca ar fi ceva senzor de curatat sau schimbat, v-as ruga sa imi ziceti unde e pozitionat respectivul sa il verific ca sa stiu daca merge curatat sau trebuie inlocuit si alta chestie care am observat-o e ca atunci cand mobra e pe liber da sa clipeasca un pic becul verde din bord si dispare de pe bord treapta de viteza (0 neutru), daca misc 2-5 cm mobra in fata sau in spate apare la loc si mi-a zis cineva ca tot de la chestia care are legatura cu indicatorul vitezei in bord ar fi. Astept raspuns poate reusesc sa o rezolv eu, sa nu mai stau cu programari la service la suzuki ptr asa ceva , ms » Post actualizat in 27 Mar 2015 10:24 Apropo felicitari CMD ptr proiect si asteptam poze cu ea terminata si completa gata de plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 sper sa nu spun o prostie insa cred ca acesta este senzorul pe care-l cauti » Post actualizat in 27 Mar 2015 11:30 » Post actualizat in 27 Mar 2015 11:40multumesc pt gandurile bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 fix ala e...sunt la al3lea pe k1 meu )...incearca sa nu dai mai mult de 70 ron pe el...vezi ca erau pe olx multe oferte de dezmembrare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 O sa inspectez sa vad poate merge cumva curatat senzorul respectiv, posibil sa fie ala ca fix pe partea stg am pus jos mobra. Oare nou cat o costa ca sa nu ma complic sa caut sh-uri daca nu e prea scump? Ms frumos de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 O seara buna! Caut un manual al utilizatorului (Owners manual) pentru GSX-R600 2006-2007. Caut de aproape doua zile si nu gasesc absolut nimic. In cel mai rau caz, comand de pe Ebay Are cineva? Multumesc! Geo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 O seara buna! Caut un manual al utilizatorului (Owners manual) pentru GSX-R600 2006-2007. Caut de aproape doua zile si nu gasesc absolut nimic. In cel mai rau caz, comand de pe Ebay Are cineva? Multumesc! Geo. Ce anume vrei sa stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.