TNG Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Pai nenea Vily,da-ne si tu mai multe detalii Ce moto este,ce an,ce model,ce lucrari s-a facut pe acel motor inainte de stationare... Pe bune acum,cine crezi ca iti poate spune de unde provine acel ulei fara detalii poze etc.. Demonteaza carena stanga si baga niste poze de unde vezi ca provine uleiul,si pe urma ne edificam noi. Editat Februarie 22, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Villy ATS Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Este vorba de un Suzuki GSXR SRAD din 1999 de 600cm. Inainte de hibernare doar o mica spalare si atat. Inainte de inceperea sezonului au fost schimbate toate consumabilele(cabluri accelerare/dec.ambreiaj, bujiile, filtre, lichide ) Fiind si batranica si cu ceva km(64000) am mers doar pe consumabile de calitate(Motul 300v 15w.50,antigel Motocool, etc). In mijlocul verii a suferit un mic incident, a cazut de pe cric pornita, carburatoarele nu au mai lucrat cum a trebuit, drept urmare a fost dusa la diagnosticat si reparat, au fost reglate sincronizate si a inceput sa mearga iar ok, desi se afla pe cric motocicleta a cazut pe partea dreapta nu pe partea pe unde pierde ulei, adica pe partea stanga. Poze inca nu am reusit sa fac, pe moment chiar ma enervasem si am plecat foarte dezamagit de la garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Salut, Stie cineva de unde pot cumpara un kit de montare a unui amortizor de ghidon ohlins ? Am amortizorul de pe alt moto iar acum vreau sa l pun pe un K8 750 si evident prinderile sunt diferite . Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Este vorba de un Suzuki GSXR SRAD din 1999 de 600cm. Inainte de hibernare doar o mica spalare si atat. Inainte de inceperea sezonului au fost schimbate toate consumabilele(cabluri accelerare/dec.ambreiaj, bujiile, filtre, lichide ) Fiind si batranica si cu ceva km(64000) am mers doar pe consumabile de calitate(Motul 300v 15w.50,antigel Motocool, etc). In mijlocul verii a suferit un mic incident, a cazut de pe cric pornita, carburatoarele nu au mai lucrat cum a trebuit, drept urmare a fost dusa la diagnosticat si reparat, au fost reglate sincronizate si a inceput sa mearga iar ok, desi se afla pe cric motocicleta a cazut pe partea dreapta nu pe partea pe unde pierde ulei, adica pe partea stanga. Poze inca nu am reusit sa fac, pe moment chiar ma enervasem si am plecat foarte dezamagit de la garaj. Ok acum stim despre ce moto este vorba.Asa ca,daca nu sunt probleme de etansare la:capacul de la chiulasa,capacul de la alternator,pompa de apa,baie de ulei,axul schimbatorului,axul de comanda al ambreiajului,axul transmisie finala...atunci nu ramane de cat doua ipoteze. 1.Posibil ca acel "ulei" sa nu fie chiar ulei,si sa fie unsoarea de la lant care a curs(aici conteaza mult daca tu ai indentificat corect lichidul din pata lasata( 2.SRAD-ul are prostul obicei de a acumula vapori de ulei in airbox.Fiind aplecat pe partea stanga(stat pe cric) posibil ca uleiul sa se fi adunat in coltul stanga airbox si intr-un fel,pe undeva, sa curga jos. Astea sunt posibilitatile! Acum depinde de tine daca faci ceva poze cu originea scurgeri..o sa micsoram aria de cautare. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Tng revin cu o complectare la problema enuntata mai sus: 1.am rezolat carburile era vorba exact cum ai zis de aer fals si au fost sincronizate 2.ProblemA incalziri rapide inca o mai am ,furtune calde ,radiator firbinte ....aer nexam pe instalatie ,la 105 a dat pe la supraplin afara ....si a inceput sa fiarba apa ....Ventilatoru functioneaza l-am testat pe baterie nam testat termocupla si termostatu ...care zici ca ar fi cauza dintre cele doua ....problema este doar la relanti in mers se raceste destul de bn nu sare de 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Villy ATS Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Imediat ce am sa ajung la ea am sa dau carena jos si voi face si poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 am rezolvat-o , ms de sfat TNS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) am rezolvat-o , ms de sfat TNG! Cu placere! » Post actualizat in 23 Feb 2015 19:42 Tng revin cu o complectare la problema enuntata mai sus: 1.am rezolat carburile era vorba exact cum ai zis de aer fals si au fost sincronizate 2.ProblemA incalziri rapide inca o mai am ,furtune calde ,radiator firbinte ....aer nexam pe instalatie ,la 105 a dat pe la supraplin afara ....si a inceput sa fiarba apa ....Ventilatoru functioneaza l-am testat pe baterie nam testat termocupla si termostatu ...care zici ca ar fi cauza dintre cele doua ....problema este doar la relanti in mers se raceste destul de bn nu sare de 80 Verifica etansarea busonului de la radiator,si a supapei de siguranta.Trebuie sa retina o presiune de 1,1 bar..minim in instalatie. Editat Februarie 23, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 tng daca ai timp sa nu ma uiti te rog cu intrebarea de mai sus ,daca cumva ai mai intalnit sa ma duc direct la problema » Post actualizat in 23 Feb 2015 19:43hmm supapa de siguranta care ar fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Busonul de la radiator tine loc si de supapa de siguranta,si de completare cu lichid cand se raceste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Salut ce ulei folositi la un Srad din 1997? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Red Label Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Verifica daca nu au foat inversate furtunul de la vasul de expansiune cu cel de la termostat(sunt 2 langa buson ).asa nu mai este etans radiatorul si la 100+ lichidul de racire ajunge in vasul de expansiune....iar busonul radiatorului nu are ce presiune sa retina cand lichidul este eliminat inaintea supepei busonului.verifica asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 astazi verificat asa : fiert termostat se deschide la 90 de grade complet,fiert in ulei senzoru de la termoclupa masurata valori exact cca si in carte ,verificat capac buson cu arcu din el ,desfacut pompa de apa sa vad daca exista reziduri pe ea ,curatat si dupa tot pus la loc sta 10 min la relanti si ajunge la 95 de grade deci ma jur de mai stiu ce sa verific.... referitor la furtune sa sti ca nu mio trecut prin cap sa ma uit daca nu sunt inversate ma uit maine » Post actualizat in 24 Feb 2015 18:52referitor la furtune io asa zic ca ii ok cel de jos spre radiator cel de sus ii supraplinu ... » Post actualizat in 24 Feb 2015 19:39Salut ce ulei folositi la un Srad din 1997? io am bagat repsol syntetico 10 w40 dar vreau sal tin doar 4000 km .... lumea recomanda peaici pe forum motul 7100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Dar la o plimbare prin oras de 15-20 minute pana la ce temperatura urca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 82 -83 daca ii trafic aglomerat ....in liber poate si mai putin toata chestia mi se intampla la relanti cum opresc si pun picioru jos incepe sa urce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 S-ar putea sa nu ai vreo problema. Daca creste peste 115 grade si nu porneste ventilatorul atunci ai o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 problema undeva este pentru ca si mai sus am scris ca la 105 da afara pe la supraplin si incepe sa fiarba deci nu ajunge cat sa porneasca termocupla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Faptul ca temperatura creste cand stai pe loc este normal. Vezi ca sistemul sa fie bine aerisit. Radiatorul in ce stare se prezinta? Canale sudate? Faguri astupati? canale sudate nu vad pe el,faguri astupati nici asa l-am curatat destul de bn ...ca sa fiu mai explicit fac maine niste poze in detaliu la radiator plus o inregistrare cu timpu de incalzire poate asa va puteti da seama mai exact despre ce vorbesc » Post actualizat in 24 Feb 2015 20:27 apropo de aerisire stiu ca modelu dupa 2001 de gsx-r avea sub pompa de apa un surub pentru aerisire la modelu asta nu vad asa cv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Nu-ti bate capul cu aerisirea nu este nevoie. Schimba busonul de la radiator cu un alt buson de la un prieten,doar pentru o proba.Sau decupeaza o garnitura din cauciug de camera si pune peste garnitura mica cea care etanseaza jos...nu cea care etanseaza la suprafata radiatorului. Daca si asa arunca apa afara la 105 si nu pleaca ventilatorul,trebuie sa te gandesti la o problema in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Cunoaste cineva mobra asta:http://www.autovit.ro/suzuki-gsx-r-M4248462.html ??Thanks ! » Post actualizat in 25 Feb 2015 21:07Nimeni ? Editat Februarie 25, 2015 de cr1s71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 inca o data trebe sa-i multumesc la TNG pentru sfaturile date ,da intradevar problema era de la buson ...Astazi mi-au adus o cunostinta busonului lui de pe un kawa zzr si intradevar problema era deacolo urca mult mai incet temperatura iar la 105 nu fierbe ci porneste termocupla MULTUMESC DE SFATURI INCA O DATA!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Cu placere omule sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 TNG e doctor ....deci bagati bine la cap ce va zice . ca nu vorbeste in necunostinta de cauza Toate cele bune TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 cmd, nu stiam ca ti-ai luat k7 de 750 pentru pista ! Esti intre clase cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.