Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Am incercat sa pornesc astazi motorul (ultima data a pornit in mai anul asta) , invarte o data apoi daca tin apasat clickaie releul de la starter.Siguranta nu este arsa. Trebuie inlocuit sau se poate repara ?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am incercat sa pornesc astazi motorul (ultima data a pornit in mai anul asta) , invarte o data apoi daca tin apasat clickaie releul de la starter.Siguranta nu este arsa. Trebuie inlocuit sau se poate repara ?

 

Multumesc.

sau ai patit ce am patit eu , pune o baterie buna si vezi daca si cat incarca releul , sa nu cumva sa ti se fi bulit. la mine s-a bulit releul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai o baterie ok ar trebuii sa porneasca chiar daca releu de incarcare este bulit ,ca nu incarca ii alta poveste dar de luat trebuie so ia ,pune baterie buna incarcata ,dupa care incepi si verifici restul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema srad ...azi am schimbat ambreiajul cu tot cu ,cusca roata mare discuri de frictiune discuri aluminiu ,placa de presiune c-am tot ,le-am pus in ordine dupa schema din manual pana aici toate bune,dau drumul la motor il las sa se incalzeasca si bag intrantaia intra destul de usor dar cand las ambreiajul mobra sta pe loc ....unde am gresit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG tura asta trebuie sa iti cer umpic m-ai mult ..te rog sa detailiezi ,simptoma este exact ca si cum ar ramane braiat tot timpu

Am incercuit sa imi zici daca la reglajul asta te referi

post-88027-0-55018300-1440613460_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,acel reglaj.

Desurubeaza surubul pana nu mai atinge tija,strange-l pana face contact cu ea,fixeaza-l cu contra-piulita si tabla de siguranta. Toate aceste operatii le faci cu cablul slab total.

Dupa ce ai facut reglajul la tija,faci reglajul la cablu,cu free play-ul necesar.

Daca totul in interior l-ai montat corect,atunci trebuie sa functioneze corect.

 

Bafta.

PS. Uite ca m-ai obligat sa scriu prea mult.😃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua . Am si eu un suzuki gsx-r din 2007 de 750 astazi urmeaza sa imi schimb releul de incarcare dar am intampinat o mare problema.pun contactul dar nu mi se aprinde absolut nimic si nici macar pompa de benzina nu o ia.tin sa precizez ca bateria abea a fost data jos dupa redresor . Ma gandeam ca ar putea fii siguranta care este legara la plusul de la baterie dar nu ma pricep prea bine asa ca am zis sa pun o intrebare.multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Detin un gsxr k1 si de curand am achizitionat un capac din plastic care vine sub codita (undertray). Pe acest capac vin montate doua stopuri rotunde pt frana si semnal care nu le gasesc. Are cineva idee pe unde le as putea gasi? va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,acel reglaj.

Desurubeaza surubul pana nu mai atinge tija,strange-l pana face contact cu ea,fixeaza-l cu contra-piulita si tabla de siguranta. Toate aceste operatii le faci cu cablul slab total.

Dupa ce ai facut reglajul la tija,faci reglajul la cablu,cu free play-ul necesar.

Daca totul in interior l-ai montat corect,atunci trebuie sa functioneze corect.

 

Bafta.

PS. Uite ca m-ai obligat sa scriu prea mult.

TNG cu scuzele de rigoare c-a am fost ocupat maxim :MERSI MULT!!! inca o data ,de acolo era problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare , vin si eu cu o problema electrica la un 750 gsxr K2 ... astazi am observat ca statorul este ars si tin sa precizez ca este al 3-lea care se arde in 10 000 de km !!! sa fie oare o problema pe undeva ? toate statoarele pe care le-am schimbat au fost noi , nu am pus nimic sh . Astazi am observat ca mufa de jos de la iesirea din stator era topita(partea de plastic) iar firele arse, negre tuci si firele galbene se incalzesc foarte tare chiar si dupa ce le-am cositorit...ce parere aveti , sa fie oare problema in alta parte ? ca si problema electrica as mai avea pe semnalizarea din dreapta, imi clipeste foarte repede fata de semnalizarea din stanga chiar dupa ce am verificat destul de bine firele pe acolo ... nu stiu ce sa ma mai fac , cred ca asta ar fii singura chestie pentru care as vinde mobra asta si mi-as lua altceva in afara de suzuki , ma dispera de imi vine sa ii dau foc !!! va multumesc anticipat si va rog foarte mult sa ma ajutati !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba releul regulator!!!

Statorul se arde in 99% din cazuri din vina releului.

Deci rezolva cu instalatia electrica sa fie ok si shimba releul acela o data.

Semnalizarea clipeste mai repede din doua motive:

1.ai un bec ars

2.valoarea becurilor pe dreapta este mai mica ca cea de pe stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolva cu semnalizarile si acum vreau sa imi cumpar releu de incarcare (cu toate ca e schimbat in acelasi timp cu statorul si a fost nou si el) si stator . acum vreau sa le pun OEM si de aceea vreau sa le cumpar sh pentru ca noi sunt foarte scumpe OEM . intrbarea mea este : se potrivesc si cele de la gsxr`ul de 1000 ?

 

Multumesc foarte mult pentru reply TNG , multa stima !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolva cu semnalizarile si acum vreau sa imi cumpar releu de incarcare (cu toate ca e schimbat in acelasi timp cu statorul si a fost nou si el) si stator . acum vreau sa le pun OEM si de aceea vreau sa le cumpar sh pentru ca noi sunt foarte scumpe OEM . intrbarea mea este : se potrivesc si cele de la gsxr`ul de 1000 ?

 

Multumesc foarte mult pentru reply TNG , multa stima !

This Suzuki GSXR 1000 31402-40F00 ROTOR ASSY is used on these models and components:

 

 

 

2001 GSX-R1000 GENERATOR

 

2002 GSX-R1000 GENERATOR

 

2003 GSX-R1000 GENERATOR

 

2003 GSX-R1000Z GENERATOR

 

2004 GSX-R1000 GENERATOR

 

2004 GSX-R1000Z GENERATOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Caut un set de furtune frâna fata OEM pentru gsxr 1000 k7, are cineva? Multumesc!

da! am eu si fata si spate insa sunt dintr o motocicleta dezmembrata, adica nu sunt noi.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...