TNG Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 La reglajul tijei de actionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 TNG tura asta trebuie sa iti cer umpic m-ai mult ..te rog sa detailiezi ,simptoma este exact ca si cum ar ramane braiat tot timpu Am incercuit sa imi zici daca la reglajul asta te referi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Da,acel reglaj. Desurubeaza surubul pana nu mai atinge tija,strange-l pana face contact cu ea,fixeaza-l cu contra-piulita si tabla de siguranta. Toate aceste operatii le faci cu cablul slab total. Dupa ce ai facut reglajul la tija,faci reglajul la cablu,cu free play-ul necesar. Daca totul in interior l-ai montat corect,atunci trebuie sa functioneze corect. Bafta. PS. Uite ca m-ai obligat sa scriu prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3GhY Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Buna ziua . Am si eu un suzuki gsx-r din 2007 de 750 astazi urmeaza sa imi schimb releul de incarcare dar am intampinat o mare problema.pun contactul dar nu mi se aprinde absolut nimic si nici macar pompa de benzina nu o ia.tin sa precizez ca bateria abea a fost data jos dupa redresor . Ma gandeam ca ar putea fii siguranta care este legara la plusul de la baterie dar nu ma pricep prea bine asa ca am zis sa pun o intrebare.multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Ai pus chiar si pentru o secunda bornele invers? Daca da,atunci ai siguranta de 30 arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cris4331 Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Va salut. Detin un gsxr k1 si de curand am achizitionat un capac din plastic care vine sub codita (undertray). Pe acest capac vin montate doua stopuri rotunde pt frana si semnal care nu le gasesc. Are cineva idee pe unde le as putea gasi? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Alea sunt custom si vin cu acea parte de codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Da,acel reglaj. Desurubeaza surubul pana nu mai atinge tija,strange-l pana face contact cu ea,fixeaza-l cu contra-piulita si tabla de siguranta. Toate aceste operatii le faci cu cablul slab total. Dupa ce ai facut reglajul la tija,faci reglajul la cablu,cu free play-ul necesar. Daca totul in interior l-ai montat corect,atunci trebuie sa functioneze corect. Bafta. PS. Uite ca m-ai obligat sa scriu prea mult. TNG cu scuzele de rigoare c-a am fost ocupat maxim :MERSI MULT!!! inca o data ,de acolo era problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Cu placere,sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 salutare , vin si eu cu o problema electrica la un 750 gsxr K2 ... astazi am observat ca statorul este ars si tin sa precizez ca este al 3-lea care se arde in 10 000 de km !!! sa fie oare o problema pe undeva ? toate statoarele pe care le-am schimbat au fost noi , nu am pus nimic sh . Astazi am observat ca mufa de jos de la iesirea din stator era topita(partea de plastic) iar firele arse, negre tuci si firele galbene se incalzesc foarte tare chiar si dupa ce le-am cositorit...ce parere aveti , sa fie oare problema in alta parte ? ca si problema electrica as mai avea pe semnalizarea din dreapta, imi clipeste foarte repede fata de semnalizarea din stanga chiar dupa ce am verificat destul de bine firele pe acolo ... nu stiu ce sa ma mai fac , cred ca asta ar fii singura chestie pentru care as vinde mobra asta si mi-as lua altceva in afara de suzuki , ma dispera de imi vine sa ii dau foc !!! va multumesc anticipat si va rog foarte mult sa ma ajutati ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Schimba releul regulator!!! Statorul se arde in 99% din cazuri din vina releului. Deci rezolva cu instalatia electrica sa fie ok si shimba releul acela o data. Semnalizarea clipeste mai repede din doua motive: 1.ai un bec ars 2.valoarea becurilor pe dreapta este mai mica ca cea de pe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 am rezolva cu semnalizarile si acum vreau sa imi cumpar releu de incarcare (cu toate ca e schimbat in acelasi timp cu statorul si a fost nou si el) si stator . acum vreau sa le pun OEM si de aceea vreau sa le cumpar sh pentru ca noi sunt foarte scumpe OEM . intrbarea mea este : se potrivesc si cele de la gsxr`ul de 1000 ? Multumesc foarte mult pentru reply TNG , multa stima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucifier1986 Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 va salut,un prieten are nevoie de un semighidon dreapta si carena dreapta de la codita,daca are cineva de vanzare,multumesc.motocicleta e gsxr 1000 2007/2008. razvan 0743 545 237,arad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 am rezolva cu semnalizarile si acum vreau sa imi cumpar releu de incarcare (cu toate ca e schimbat in acelasi timp cu statorul si a fost nou si el) si stator . acum vreau sa le pun OEM si de aceea vreau sa le cumpar sh pentru ca noi sunt foarte scumpe OEM . intrbarea mea este : se potrivesc si cele de la gsxr`ul de 1000 ? Multumesc foarte mult pentru reply TNG , multa stima ! This Suzuki GSXR 1000 31402-40F00 ROTOR ASSY is used on these models and components: 2001 GSX-R1000 GENERATOR 2002 GSX-R1000 GENERATOR 2003 GSX-R1000 GENERATOR 2003 GSX-R1000Z GENERATOR 2004 GSX-R1000 GENERATOR 2004 GSX-R1000Z GENERATOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzulae2 Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 noroc mi-ar trebui, sa bag in rucsac, just in case urmatoarele pt gsxr 600 k5 - maneta frana - cablu ambreiaj - pedale daca ma poate ajuta cineva, bineinteles cu bani, ii foarte multumesc. sh sau noi. seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucifier1986 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 e valabila cautarea ,un prieten are nevoie de un semighidon dreapta si carena dreapta de la codita,daca are cineva de vanzare,multumesc.motocicleta e gsxr 1000 2007/2008. razvan 0743 545 237,arad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NYKGSXR Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Va salut! Caut un set de furtune frâna fata OEM pentru gsxr 1000 k7, are cineva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 (editat) Va salut! Caut un set de furtune frâna fata OEM pentru gsxr 1000 k7, are cineva? Multumesc! da! am eu si fata si spate insa sunt dintr o motocicleta dezmembrata, adica nu sunt noi. Editat Septembrie 24, 2015 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NYKGSXR Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Am găsit, Multumesc oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Salut, Sunt interesat sa cumpar un suzuki K5 de 600: http://olx.ro/oferta/suzuki-gsxr-600-recent-adus-din-germania-schimb-cu-sharan-ID4thGo.html#2cb39753ce Intrebarea mea... sunt fiabile? la ce sa fiu atent..? precizez ca merg mare parte prin oras.. Din cate am vb cu prop.. -E adusa din DE, nu este inm RO, trebuie sa o inm eu -Carte service -A fost limitata la 150 cc scrie si in brief -carene originale bla bla... Deci pareri? utile? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 (editat) Sunt destul de fiabile.Probleme la motorul de STV dar sunt rezolvabile,in rest nu sunt cunoscute defecte majore. In plus trebuie verificata ca orice moto la cumparare. Pentru delimitare, se rezolva prin rescrierea softului. Editat Septembrie 25, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Sunt destul de fiabile.Probleme la motorul de STV dar sunt rezolvabile,in rest nu sunt cunoscute defecte majore. In plus trebuie verificata ca orice moto la cumparare. Pentru delimitare, se rezolva prin rescrierea softului. Salut, Limitarea era la clapeta sau asa ceva care a si scos-o... dar oricum imi da piesa in caz ca imi trebuie la RAR cand o inm, vreau sa ii fac un test de compresie cand o cumpar.. macar linistea asta sa o am , oare ce valori trebuie sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Aia nu este limitare, este doar ceva mecanic care blocheaza acceleratia.Adevarata restrictie este in soft.(vezi modelele pentru Franta) Testul de compresie,nu este de fiecare data choar relevant pentru starea motorului. De ex daca motorul consuma ulei,o sa ai depuneri in camera si compresia o sa fie buna,sau chiar mai mare de cat trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Am inteles... Doar ca el fix asa avea din ce mi-a explicat, dupa ce a scos-o nu mai are limitare.. deci per final mai bine ascult motorul... merg pe ideea ca are carte service sa nu dea cu fum, si sa privesc ca pe un lucru bun ca a avut limitare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Da. Oarecum a fost pazita de full gaz si full RPM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.