Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TNG tura asta trebuie sa iti cer umpic m-ai mult ..te rog sa detailiezi ,simptoma este exact ca si cum ar ramane braiat tot timpu

Am incercuit sa imi zici daca la reglajul asta te referi

post-88027-0-55018300-1440613460_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,acel reglaj.

Desurubeaza surubul pana nu mai atinge tija,strange-l pana face contact cu ea,fixeaza-l cu contra-piulita si tabla de siguranta. Toate aceste operatii le faci cu cablul slab total.

Dupa ce ai facut reglajul la tija,faci reglajul la cablu,cu free play-ul necesar.

Daca totul in interior l-ai montat corect,atunci trebuie sa functioneze corect.

 

Bafta.

PS. Uite ca m-ai obligat sa scriu prea mult.😃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua . Am si eu un suzuki gsx-r din 2007 de 750 astazi urmeaza sa imi schimb releul de incarcare dar am intampinat o mare problema.pun contactul dar nu mi se aprinde absolut nimic si nici macar pompa de benzina nu o ia.tin sa precizez ca bateria abea a fost data jos dupa redresor . Ma gandeam ca ar putea fii siguranta care este legara la plusul de la baterie dar nu ma pricep prea bine asa ca am zis sa pun o intrebare.multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Detin un gsxr k1 si de curand am achizitionat un capac din plastic care vine sub codita (undertray). Pe acest capac vin montate doua stopuri rotunde pt frana si semnal care nu le gasesc. Are cineva idee pe unde le as putea gasi? va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,acel reglaj.

Desurubeaza surubul pana nu mai atinge tija,strange-l pana face contact cu ea,fixeaza-l cu contra-piulita si tabla de siguranta. Toate aceste operatii le faci cu cablul slab total.

Dupa ce ai facut reglajul la tija,faci reglajul la cablu,cu free play-ul necesar.

Daca totul in interior l-ai montat corect,atunci trebuie sa functioneze corect.

 

Bafta.

PS. Uite ca m-ai obligat sa scriu prea mult.

TNG cu scuzele de rigoare c-a am fost ocupat maxim :MERSI MULT!!! inca o data ,de acolo era problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare , vin si eu cu o problema electrica la un 750 gsxr K2 ... astazi am observat ca statorul este ars si tin sa precizez ca este al 3-lea care se arde in 10 000 de km !!! sa fie oare o problema pe undeva ? toate statoarele pe care le-am schimbat au fost noi , nu am pus nimic sh . Astazi am observat ca mufa de jos de la iesirea din stator era topita(partea de plastic) iar firele arse, negre tuci si firele galbene se incalzesc foarte tare chiar si dupa ce le-am cositorit...ce parere aveti , sa fie oare problema in alta parte ? ca si problema electrica as mai avea pe semnalizarea din dreapta, imi clipeste foarte repede fata de semnalizarea din stanga chiar dupa ce am verificat destul de bine firele pe acolo ... nu stiu ce sa ma mai fac , cred ca asta ar fii singura chestie pentru care as vinde mobra asta si mi-as lua altceva in afara de suzuki , ma dispera de imi vine sa ii dau foc !!! va multumesc anticipat si va rog foarte mult sa ma ajutati !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba releul regulator!!!

Statorul se arde in 99% din cazuri din vina releului.

Deci rezolva cu instalatia electrica sa fie ok si shimba releul acela o data.

Semnalizarea clipeste mai repede din doua motive:

1.ai un bec ars

2.valoarea becurilor pe dreapta este mai mica ca cea de pe stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolva cu semnalizarile si acum vreau sa imi cumpar releu de incarcare (cu toate ca e schimbat in acelasi timp cu statorul si a fost nou si el) si stator . acum vreau sa le pun OEM si de aceea vreau sa le cumpar sh pentru ca noi sunt foarte scumpe OEM . intrbarea mea este : se potrivesc si cele de la gsxr`ul de 1000 ?

 

Multumesc foarte mult pentru reply TNG , multa stima !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolva cu semnalizarile si acum vreau sa imi cumpar releu de incarcare (cu toate ca e schimbat in acelasi timp cu statorul si a fost nou si el) si stator . acum vreau sa le pun OEM si de aceea vreau sa le cumpar sh pentru ca noi sunt foarte scumpe OEM . intrbarea mea este : se potrivesc si cele de la gsxr`ul de 1000 ?

 

Multumesc foarte mult pentru reply TNG , multa stima !

This Suzuki GSXR 1000 31402-40F00 ROTOR ASSY is used on these models and components:

 

 

 

2001 GSX-R1000 GENERATOR

 

2002 GSX-R1000 GENERATOR

 

2003 GSX-R1000 GENERATOR

 

2003 GSX-R1000Z GENERATOR

 

2004 GSX-R1000 GENERATOR

 

2004 GSX-R1000Z GENERATOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Caut un set de furtune frâna fata OEM pentru gsxr 1000 k7, are cineva? Multumesc!

da! am eu si fata si spate insa sunt dintr o motocicleta dezmembrata, adica nu sunt noi.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt interesat sa cumpar un suzuki K5 de 600: http://olx.ro/oferta/suzuki-gsxr-600-recent-adus-din-germania-schimb-cu-sharan-ID4thGo.html#2cb39753ce

 

Intrebarea mea... sunt fiabile? la ce sa fiu atent..? precizez ca merg mare parte prin oras..

 

Din cate am vb cu prop..

-E adusa din DE, nu este inm RO, trebuie sa o inm eu

-Carte service

-A fost limitata la 150 cc scrie si in brief

-carene originale bla bla...

 

Deci pareri? utile?

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destul de fiabile.Probleme la motorul de STV dar sunt rezolvabile,in rest nu sunt cunoscute defecte majore.

In plus trebuie verificata ca orice moto la cumparare.

Pentru delimitare, se rezolva prin rescrierea softului.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destul de fiabile.Probleme la motorul de STV dar sunt rezolvabile,in rest nu sunt cunoscute defecte majore.

In plus trebuie verificata ca orice moto la cumparare.

Pentru delimitare, se rezolva prin rescrierea softului.

 

 

Salut,

 

Limitarea era la clapeta sau asa ceva care a si scos-o... dar oricum imi da piesa in caz ca imi trebuie la RAR cand o inm, vreau sa ii fac un test de compresie cand o cumpar.. macar linistea asta sa o am , oare ce valori trebuie sa aiba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia nu este limitare, este doar ceva mecanic care blocheaza acceleratia.Adevarata restrictie este in soft.(vezi modelele pentru Franta)

Testul de compresie,nu este de fiecare data choar relevant pentru starea motorului.

De ex daca motorul consuma ulei,o sa ai depuneri in camera si compresia o sa fie buna,sau chiar mai mare de cat trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles...

 

Doar ca el fix asa avea din ce mi-a explicat, dupa ce a scos-o nu mai are limitare.. deci per final mai bine ascult motorul... merg pe ideea ca are carte service sa nu dea cu fum, si sa privesc ca pe un lucru bun ca a avut limitare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...