Vizitator ALINU Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Asta-i perla zilei referitor la cele in doi timpi ca nu sunt de drum lung. Am facut litoralul si tur de tara cu comunistele la vremea lor si nu am avut nimic. Baiatul o fi avut vre-o problema neglijata de mult la mobra si sa aventurat asa cu ea. Nici chestia cu rulmentul spart nu tine. Roata inainte de a se distruge rulmentul (camasa) are un joc considerabil dar nu se blocheaza. Eu am venit de la Herculane cu japoneza avand rulmentii spate pe joc, normal cu vre-o 50-60h dar am ajuns. Daca are ungere separata cele in 2 timpi nu mai are rost sa bagi si in benzina ulei ptr ca cel mai des se intampla sa faci depunere pe capul pistonului din cauza uleiului nears. Si multe altele... Nu este cazul daca baga un ulei full syntetic mai racing asa...Cunosc eu pe cineva pune de ori si inca putin decat dadea pompa la un aprilia mx 125 (motor ca la api rs 125) are 18 000 km a desfacut motorul si...nu are nicio depunere si nicio alta pb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hector_4me Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Parerea mea este ca ai facut greseala sa iti cumperi un motor vechi . Probabil s-au pimbat multi (aici citeste si 10 ) tipi pe el ,majoritatea de 16-18 ani pe el si nu cred ca multi din el l-am menajat vreun pic la condus sau l-au ingrijit asa cum trebuie . Au vazut ca merge ,le-a fost ok . Probabil si pt tine la fel . Curiozitea personala : l-ai verificat amanuntit la cumparare ? Daca raspunsul e nu ,poate ca data viitoare ai sa faci asta ,sau poate ca o sa iti cumperi ceva mult mai nou,daca v-a mai exista o data viitoare pentru tine pe 2 roti . In rest...totu` e bine cand se termina cu bine banuiesc. Insanatosire cat mai rapida si completa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Ce de cunoscători pe aici. @hector_4me spune-mi Âşi mie cum verifici când o să ți le caleze motorul ? Sau mai bine zis, cum Âştii când se va cala un motor în 2T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xino Postat Aprilie 16, 2010 Autor Share Postat Aprilie 16, 2010 Update Am fost astazi sa-mi ridic permisul si cu ocazia asta mi-am platit si amenda pt neadaptarea vitezei la conditiile de drum.Politistul care se ocupa de cazul meu a zis ca nu are rost sa vin cu minciuni si sa spun ca am avut doar 90/100 km/h pt ca urmele de franare (blocare) spun altceva...posibil sa aibe dreptate pt ca ultima geana pe care am tras-o la vitezometru era la inceputul sectorului de drum drept iar eu am parcurs vreo 2-4 km pana mi s-a blocat roata.Detalii prea multe nu stiu despre motor (doar ca atunci cand l-am cumparat era in stare f buna)asa ca nu ma intrebati, ideea e ca eu am fost singurul vinovat pt ce s-a intamplat...nu am realizat ca in cateva zile am facut aprox 700 de km.Mecanicul meu mi-a zis clar ca la 500 de km sa mai adaugam ulei indiferent dc mi se aprinde sau nu beculetul.Mi-a placut prea mult si d-aia nu am realizat ca kmetrii zboara pe langa mine. Am atasat niste poze cu zona incidentului.Va multumesc pt urarile de sanatate!Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Neadaptarea vitezei? Ce cârnați... Rezultatul era acelaÂşi fie că o blocai la 120 fie că o blocai la 90. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 un motor in doi timpi cind caleaza se aud batai nasoale si ii scade turatia instantaneu,pina se blochiaza ai timp sa bagi si frina sa tragi si ambreajul,posibil ca aici sa se blocheze altceva daca a fost fara simntomele astea ceva la cutie,posibil,nu stiu constructiv, ansamblu ambielaj,piston ,bolt cilindru,aici sunt retinut pt ca nu se mai fac cu baleaje ca la ''comuniste'' mai ales la turati mari.este de insirat aici un pomelnic intreg si nu am rabdare,iar motorul in 2 timpi pt restul lumi este mult mai eficient si mai economic decit cel in 4T dar are fiabilitatea mai scazuta.nu poti fi si cu p.in popo si cu sufletul in rai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) UpdateAm fost astazi sa-mi ridic permisul si cu ocazia asta mi-am platit si amenda pt neadaptarea vitezei la conditiile de drum.Politistul care se ocupa de cazul meu a zis ca nu are rost sa vin cu minciuni si sa spun ca am avut doar 90/100 km/h pt ca urmele de franare (blocare) spun altceva...posibil sa aibe dreptate pt ca ultima geana pe care am tras-o la vitezometru era la inceputul sectorului de drum drept iar eu am parcurs vreo 2-4 km pana mi s-a blocat roata.Detalii prea multe nu stiu despre motor (doar ca atunci cand l-am cumparat era in stare f buna)asa ca nu ma intrebati, ideea e ca eu am fost singurul vinovat pt ce s-a intamplat...nu am realizat ca in cateva zile am facut aprox 700 de km.Mecanicul meu mi-a zis clar ca la 500 de km sa mai adaugam ulei indiferent dc mi se aprinde sau nu beculetul.Mi-a placut prea mult si d-aia nu am realizat ca kmetrii zboara pe langa mine. Am atasat niste poze cu zona incidentului.Va multumesc pt urarile de sanatate!Asfalt uscat! Prietene in primul rand insanatosire grabnica. Sincer am fost si eu aproape de situatia ta. Am calat si eu un motor in 2T si in momentul respectiv eram si in picioare pe scarite. Am reusit sa calc ambreiaju la timp si nu am cazut. Ce pot sa zic de cazul tau. Parerea mea e ca ai mers fara ulei fara sa iti dai seama. La 2T este o regula. Tot timpu cand pleci la drum verifici uleiul si vezi daca merge pompa. Oricum a fost cam nasol. Incearca daca vrei macar sa aflii pentru tine ce s-a intamplat sa-i dai jos top endul. Probabil vei gasit un cilindru raschetat serios si un piston bucati. Oricum daca nu ai experienta si un pic de spirit de mecanic nu iti dai seama cum se aude motorul cand merge fara ulei. Editat Aprilie 16, 2010 de George_Costin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Am calat si eu motor la 130 si tot asa a blocat roata si pana pe la 60-70 nu am tras de ambreiaj dar am avut bulanul unui asfalt rece, era 1ianuarie acu cativa ani, de atunci am in permanenta 2 degete pe ambreiaj dar pana nu o patesti nu o faci. Toti sunt destepti si dau sfaturi dar majoritatea habar nu au ce e un 2T de generatie noua,la mine nu a dat nici un semn de functionare incorecta si motorul avea vreo 3000 de km si o bujie care s-a topit. Politistii sunt niste idioti notorii dupa ce faci accident iti mai dau si o aberatie de amenda fara nici un fel de baza,din cate stiam s-a scos din lege neadaptarea vitezei la conditiile de drum tocmai din cauza ambiguitatii. Parerea mea e ca s-a facut o expertiza de mantuiala si in locul tau as contesta amenda idioata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 un motor in doi timpi cind caleaza se aud batai nasoale si ii scade turatia instantaneu,pina se blochiaza ai timp sa bagi si frina sa tragi si ambreajul,posibil ca aici sa se blocheze altceva daca a fost fara simntomele astea ceva la cutie,posibil,nu stiu constructiv, ansamblu ambielaj,piston ,bolt cilindru,aici sunt retinut pt ca nu se mai fac cu baleaje ca la ''comuniste'' mai ales la turati mari.este de insirat aici un pomelnic intreg si nu am rabdare,iar motorul in 2 timpi pt restul lumi este mult mai eficient si mai economic decit cel in 4T dar are fiabilitatea mai scazuta.nu poti fi si cu p.in popo si cu sufletul in rai Offtopic: Macar in parte gresesti: motorul in 2T e cel mai ineficient de pe planeta (si cel mai poluant), dar la cilindrei mici (125, ba uneori chiar si 250) trage mult mai bine decat unul in 4T, asa ca macar la grupa mica de MotoGP o sa vezi numai 2T la campioni. Daca castiga la curse (ca un Aprilia RS sau un Cagiva Mito sparg tot la grupa mica) asta nu inseamna ca e si eficient, pur si simplu inseamna ca un motor decent in 4T nu trage bine daca are mai putin de 500-600cc. Si desigur un motor 2T e nefiabil, dar ce preferi pe circuit: un 2T de peste 40CP nefiabil sau ceva fiabil de genul CBR125RR de 15CP (care delimitat nu scoate mult mai mult)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Motorul 2T e mai puternic decat cel 4T la aceeasi cilindree... dar eficient chiar nu e deloc. Se foloseste inca datorita simplitatii constructive = ieftin, nu ca ar avea randament bun. La puterea pe care o da consuma o tona din care jumatate arde, jumatate arunca pe toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 un motor in doi timpi cind caleaza se aud batai nasoale si ii scade turatia instantaneu,pina se blochiaza ai timp sa bagi si frina sa tragi si ambreajul,posibil ca aici sa se blocheze altceva daca a fost fara simntomele astea ceva la cutie,posibil,nu stiu constructiv, ansamblu ambielaj,piston ,bolt cilindru,aici sunt retinut pt ca nu se mai fac cu baleaje ca la ''comuniste'' mai ales la turati mari.este de insirat aici un pomelnic intreg si nu am rabdare,iar motorul in 2 timpi pt restul lumi este mult mai eficient si mai economic decit cel in 4T dar are fiabilitatea mai scazuta.nu poti fi si cu p.in popo si cu sufletul in rai Vorbesti ca sa nu te plictisesti.La mine nu a dat niciun semn , s-a blocat pompa de ulei sau infundat ma rog...2 timpi mai economic?Eu am consum la rs ca la un 600 si mai bag si ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 eu vb din muuulta experienta, la viata mea am avut de la mobre minimobre,mz,ij pina la ce am acum si de bagat mina in motoare am bagat citi ani au uni destepti pe aici, informativ pt citiva primul motor disel era tot doi timpi, un motor in 2t daca are compresia buna avans corespunzator si un reglaj de carburatie corespunzatot pune in poponeata un 4t fara discuti,fiabilitatea lui in timp insa lasa de dorit,deci pusti cu RS CIOCU MIC,astia care va-ti nascut direct pe japoneze iarasi JOC DE GLEZNE,cred ca nu at-i citit pina la capat,am spus clar ca sunt diferente constructive si nu am insirat tot pomelnicul de cauze scuze de off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Un motor in 2timpi daca a ramas fara ulei se caleaza dintr-o data,fara sa m-ai faca tronc-bonc si alte sunete m-ai ciudate cum spunea cineva aici pe forum.Asta insemnand roata blocata,daca nu ai apuct sa tragi ambreiajul.Apropo,la consumul de benzina este mult m-ai mare decat la cel in 4timpi,iar fiabilitatea este mult m-ai mica fata de cel in 4timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Lume , Deceneu vorbeste de socialiste in 2 timpi , cu benzina in amestec in ulei si voi vorbiti de noutati in 2 timpi , cu uleiul separat si pompa de ulei. Asa ca e posibil ca la un Ij sa faca zgomot inainte de calare si la una din astea noi sa nu faca , de vreme ce nu mai ai ulei in rezervor , sa caleze instantaneu. Aaaaaaaaaa , am dreptate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 bine ca esti intreg! asta-i tot ce conteaza deocamdata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Am patit-o si eu. A plesnit un pinion in cutie si s-a blocat tot. Aveam viteza mica si asta a fost sansa mea. Ii indemn pe istetii care o dau la hentz cu trasu ambreiajului s-o lase mai moale. Iar de-ti ingheata pistonul, NU ESTI NOSTRADAMUS ca sa poti trage ambreiajul INAINTE sa ti se intample totul. Nu tre neaparat sa ti se intample ca sa poti sa-ti dai seama cum e sa franeze motoru sub tine fara sa faci tu asta. Multa sanatate nenea. Toti ar trebui sa-ti respecte decizia, daca e sa te lasi de moto, nu sa te ia cu povetze de pusti corditi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Indraznesc sa te contrazic , mie mi-a calat un Dnepr si am apucat sa trag ambreiajul. Diferenta este ca aveam doar 45-50 la ora. Oricum , mi-am vazut cazatura cu ochii , cind s-a blocat roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 credeti ca un 2 t stie de unde vine uleiul din amestec sau pompa ??? de iar mecanica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Ce vrei sa insinuezi ??? Ca nu inteleg. Mesaj completat M-am limpezit. Daca in opinia ta asta e raspunsul corect , insemna ca esti cam paralel cu fenomenu'. Adica un Ij cu amestecul in benzina se f-u-t-e la fel ca un scuter , sa zicem , cu uleiul separat , dar cu rezervorul de ulei secat ??? Poate sint eu prostut , te rog sa ma corectezi daca gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Fenomenul ar fi identic ,cu o singura conditie ,ori nu mai baga pompa deloc ori alimentezi fara sa-i bagi ulei deloc.In rest ma indoiesc ,ca unul care are motor in 2 timpi nu pune ulei din cand in cand ,chiar daca este obligatoriu sa se adauge la fiecare alimentare.Cand il pui in combustibil ai garantia ca ungerea se va face oricum.Asta nu inseamna ca tre sa-i dai mucii pe nas din ture si sa te mai si tina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Bine ca ai scapat . Acum trebuie sa te sui din nou si sa continui, asta daca ti-a palcut pana acum Daca prinzi frica e mai greu O intrebare am - e posibil ca in momentul in care te relaxezi sa apesi fara sa vrei pe oprirea electrica de siguranta(butonul rosu de langa acceleratie) Am patit o chesti de genul asta : mergeam spre casa , plictiseala mare si am zis sa sting luminile sa vad cum e sa mergi pe intuneric auzi si la asta...jur ca asa ceva nici nu credeam ca poate spune careva nici prin vis...iti vine sa razi, sa plangi dar nu e bine cu astia consateni pe planeta asta idioata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Inițiatorul, îmi spui Âşi mie ce pantaloni sunt ăia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Nu cumva ai calcat numai frana spate si ai blocat-o ? In acest caz motorul se punea dea curmezisul drumului derapand spre stanga si te trantea pe partea dreapta, asa cum ai patit tu. Nu stiu daca asta ti s-a intamplat tie, dar aviz amatorilor... asta vi se intampla cand blocati doar spatele. Am invatat lectia asta pe propria piele. Si foarte grav este in coborare sa faceti acest lucru, garantat va alegeti cu o frumoasa cazatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xino Postat Aprilie 18, 2010 Autor Share Postat Aprilie 18, 2010 Inițiatorul, îmi spui Âşi mie ce pantaloni sunt ăia? roleff, erau la oferta luna trecuta la kronaumoto (pe dimitrie cantemir) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Nu cumva ai calcat numai frana spate si ai blocat-o ? In acest caz motorul se punea dea curmezisul drumului derapand spre stanga si te trantea pe partea dreapta, asa cum ai patit tu. Nu stiu daca asta ti s-a intamplat tie, dar aviz amatorilor... asta vi se intampla cand blocati doar spatele. Am invatat lectia asta pe propria piele. Si foarte grav este in coborare sa faceti acest lucru, garantat va alegeti cu o frumoasa cazatura. Offtopic: Asta depinde mult de tipul de motor, eu daca nu sunt aplecat tare in curba pot sa blochez spatele si e OK (scoate un guitzat si trebuie sa stapanesc motorul folosind ghidonul ca spatele cam joaca), pe cand daca blochez fata si pe drum drept am executat instantaneu o insurubare. Pe de alta parte e adevarat ca o debreiere la timp ar fi salvat situatia; eu merg cea mai mare parte din drum cu 1-2 degete pe manete, dar adevarul e ca la drum drept si fara aglomeratie imi retrag degetele, si daca nu ai deja degetele acolo nu prea ai cum sa debreiezi la timp intr-un caz ca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.