Anihilator Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Just google it! n-ai cum sa ratezi, si daca totusi o faci, da-mi mie un add pe YM si iti dau ce am despre SV. ps: Dihania, tu nu vrei? daca tot esti pietoanca si ai timp de lectura, poate reusesti singurica sa rezolvi problema. Merci, ti-m dat add. Am intrebat din cauza ca nu-l gaseam decat contra cost. Merci mult. Uite, la baietii astia de aici gasesti cam ce manuale vrei, au si SV, dar din cate stiu manualu de service e identic si la N si la S 99-02, yo am N si in manual parca scrie si de varianta S. Oricum daca nu te descurci ti-l dau yo, dar da-mi un PM. Si inca ceva, ca tot vorbiti de ambreiaje, yo am o problema cu a mea, si din pacate cu tot cu manualul vietii nu am reusit sa ii dau de cap. Imi patineaza intr-aintaia, adica cu ambreiaju strans maxim, uneori, mai ales la rece, nu pot tine mobra pe loc decat cu frana fata, am tot intins ba de camasa cablului, ba de cablu si tot ce am reusit e ori sa il fac sa o tin pe loc intr-antaia, dar dupaia nici batuta nu o mai bagam in Neutru, ori sa imi patineze un pic la rece - solutia fiind sa da drumu la motor cu 5 minute inainte sa plec. Ce-i nasol e ca uneori se manifesta treaba si la STOP si atunci tre sa trag ambreiaju, frana fata si usurel sa ii dau gaz, cat sa nu moara motoru - asta pana reusesc sa o pun pe Neutru. Deci ce pot face? M0am obisnuit, dar e enervant rau. Si eu am aceeasi problema dimineata, si cateodata cand se supara. Nu e o chestie grava, se duce putin in fata, singurul dezavantaj e ca nu poti da cu spatele:)). Eu cred ca ramane ambreiajul putin cuplat. Daca mai face asa, scoate-o pe N si "pompeaza" putin ambreiajul ca isi revine. A, daca tot sunt la chestii tehnice, si-asa caut manual de dezasambat & stricat mobra, voua vi se intampla peste 9-10 mii de ture sa se dea ceasurile peste cap de la vibratii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 buey ce ma 'nervezi, ca e N ori S e tot aia in problema de fata. Bun, cand vine pesa dai de veste si vin eu sa ti-l schimb....subject closed, ok? yyeeeeeeee......am ajuns unde vroiam... glumesc...dar daca te oferi...pot eu sa ma impotrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Fix ce ai dat tu in linkul ala am si eu, deci luati de acolo copii. Din cate zici tu, ambreiajul tau agata, nu-ti decupleaza suficient. A ambreiaj incins nu miroase cand o tii mult la semafor turata in shema aia descrisa de tine? ambreiajul patineaza cand ii dai gaz, se tureaza mobra dar nu ia viteza. .... in concluzie, nu-ti recomand sa faci ce am facut eu, mai bine intrebi pe cineva avizat; asta's eu.....ma manca dejtilii si nu pot ca sa ma abtin, ca si pe toti ai vecinii care coboara si se dau unu mai mecanic ca altul cu parerile cand ridici capota in fata blocului. Nu miroase nimic si de cuplat cupleaza, adica nu patineaza cand plec de pe loc, doar ca uneori, daca nu calc suficient de bine pedala si vreau sa plec asa mai racing style de la semafor si o ridic in ture mai multisor, sare dintr-antaia pe N. In rest cam cum spunea cineva mai sus, ca sa o scot pe N cand stau la semafor, fac un pic de vrum vrum cu acceleratia si atunci fie o pot scoate pe N, fie intra intr-adoua si apoi calc usor pedala si intra pe N. Chestia aia legata de cuplarea "foarte sus" a manetei am patit-o, am tensionat odata prea tare camasa cablului din surubu de sus de la maneta, si imi cupla numai cand lasam aproape de tot maneta - situatie considerata de je mult mai enervanta decat precedenta, la care am si revenit. La acceasi concluzie am ajuns si yo, cred ca o voi duce la cineva care are ceva mai multa experienta in mecanica. Yo-s la nivelul de 0 spre incepator adica imi place sa ma jegaresc din cap pana in picioare si sa demontez cam tot ce imi pica in maini, partea proasta e ca la remontare imi raman piese in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 La acceasi concluzie am ajuns si yo, cred ca o voi duce la cineva care are ceva mai multa experienta in mecanica. Yo-s la nivelul de 0 spre incepator adica imi place sa ma jegaresc din cap pana in picioare si sa demontez cam tot ce imi pica in maini, partea proasta e ca la remontare imi raman piese in plus foarte tare...pai cam in stadiul asta suntel si noi adica 0 ... la noi e mai mult cu cosmetica, un spalat, un lustruit, un uns de lant...din astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) ....din astea, o ciorbica de vacuta, ba un cartofior prajit, mai dam si un lac de unghii cat merge masina de spalat.....din astea, girlish style moooama, deci cand vin sa-ti atarn matzu ala de mobra daca nu e uns lantul....nu uns, ci spalat si degresat dupa care uns, ca la carte nu-ti mai montez nica Deci, sa vaz metalul crud, fresh sub stratul ala proaspat de vaselica. Editat August 29, 2008 de Qruzzer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) ....din astea, o ciorbica de vacuta, ba un cartofior prajit, mai dam si un lac de unghii cat merge masina de spalat.....din astea, girlish style moooama, deci cand vin sa-ti atarn matzu ala de mobra daca nu e uns lantul....nu uns, ci spalat si degresat dupa care uns, ca la carte nu-ti mai montez nica Deci, sa vaz metalul crud, fresh sub stratul ala proaspat de vaselica. auzi ma.....mie mi-e lene sa imi tai unghiile d-apoi sa le mai dau si cu lac .... si lantul e uns cu 100 de km da??? eeee... era vb de cosmetica motoretei nu a mea...nesuferitule Editat August 29, 2008 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 exact aceeasi problema o am si eu . A mea intra la N daca ii dau un pic de gaz ... La fel si la mine !!! Putin gaz si sare sus. Se pare ca nu sunt singurul cu problema asta. Am crezut ca e ceva dereglat la mine. Daca stie careva o solutie, sa ne-o zica si noua. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 (editat) de ieri sunt fericitul proprietar al unuei jumatati de sv650 galben din 2002.am dat avans 1000e si am luat actele ca sa scot numere rosii, urmand ca vineri sa o aduc acasa. binenteles ca trebuie sa vand cb-ul sa acopar gaura de bani Editat August 31, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 de ieri sunt fericitul proprietar al unuei jumatati de sv650 galben din 2002.am dat avans 1000e si am luat actele ca sa scot numere rosii, urmand ca vineri sa o aduc acasa. binenteles ca trebuie sa vand cb-ul sa acopar gaura de bani bine ai venit printre SV -isti ... sa o stapanesti sanatos si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 de ieri sunt fericitul proprietar al unuei jumatati de sv650 galben din 2002.am dat avans 1000e si am luat actele ca sa scot numere rosii, urmand ca vineri sa o aduc acasa. binenteles ca trebuie sa vand cb-ul sa acopar gaura de bani Sa-ti traiasca. Cat te-a costat in total si cati KM are la bord? Daca era albastra era ca a mea. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 de ieri sunt fericitul proprietar al unuei jumatati de sv650 galben din 2002.am dat avans 1000e si am luat actele ca sa scot numere rosii, urmand ca vineri sa o aduc acasa. binenteles ca trebuie sa vand cb-ul sa acopar gaura de bani sa o stapanesti sanatos si sa ne vedem pe strazi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 are 23000km si este, zic eu, in stare excelenta. km pot fi reali din cate mi-am dat eu seama(discuri netocite, placute departe de a trebui schimbate). de curiozitate, o minunatie dintr-asta cu ce cauciucuri vine din fabrica? pt ca la 23000 km ar trebui sa aiba cauciucul din fabrica pe fata. acum are pirelli scorpion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 metzeler z4... iar la 23000 km nu ar trebui nimic. daca faci 23000 kilometrii in 5 ani, deja cauciucul e uscat, poti sa il arunci. oricum, nu e recomandat sa conduci cu 2 cauciucuri diferite. la naiba, am nevoie de placute noi de ambreiaj. ale mele nu mai "prind". is curios cat ma costa toata gluma asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 metzeler z4... iar la 23000 km nu ar trebui nimic. daca faci 23000 kilometrii in 5 ani, deja cauciucul e uscat, poti sa il arunci. oricum, nu e recomandat sa conduci cu 2 cauciucuri diferite. la naiba, am nevoie de placute noi de ambreiaj. ale mele nu mai "prind". is curios cat ma costa toata gluma asta. cati km are motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 aproape 45000... da am tras tare de ea. plus ca iau regulat pasageri cu mine, si atunci simt ca se chinuie mai mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 metzeler z4... iar la 23000 km nu ar trebui nimic. daca faci 23000 kilometrii in 5 ani, deja cauciucul e uscat, poti sa il arunci. oricum, nu e recomandat sa conduci cu 2 cauciucuri diferite. Io conduc cu 2 cauciucuri diferite, din care unu e dimensiunea gresita si unu e din 2001. And I'm proud of that. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haca Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 salut. daca aveti pe cineva care vrea un sv 1000 , va rog sa i-o aratati si pe "micuta" mea . aici multumesc . ps: imi cer scuze ca am intervenit pe acest topic dar chiar nu stiu ce sa mai fac . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 salut.daca aveti pe cineva care vrea un sv 1000 , va rog sa i-o aratati si pe "micuta" mea . aici multumesc . ps: imi cer scuze ca am intervenit pe acest topic dar chiar nu stiu ce sa mai fac . incearca sa te bagi in seama cu baetii de la monster lounge... zic eu ca tot un iubitor de v o sa il ia; poate iti faci timp si te duci pe la academie sau unde se intalnesc ei... nu se stie niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 auzi bre....azi , sper , sa intru in posesia cablului de ambreiaj....deci..te asyept cu suc si prajiturele?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 metzeler z4... iar la 23000 km nu ar trebui nimic. daca faci 23000 kilometrii in 5 ani, deja cauciucul e uscat, poti sa il arunci. oricum, nu e recomandat sa conduci cu 2 cauciucuri diferite. la naiba, am nevoie de placute noi de ambreiaj. ale mele nu mai "prind". is curios cat ma costa toata gluma asta. Am eu un set de placi de ambreiaj Ferodo pe care l-am cumparat de pomana pentru ca problema mea nu era din cauza ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) cine poate sa-mi monteze melcul la roata ? contra cost bineinteles ... e usor de montat mai ales ca este cu tot cu cablaj , stiu si eu vag cum se monteaza dar nu ma bag si nici nu am cum sa suspend motorul de unul singur Editat Septembrie 4, 2008 de Cristi.B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Intradevar, daca nu ai standuri pentru motor e mai greu si cu alea tre sa tina cineva de motor, ca sa nu cada, pana il ridici. N-ai nici un cunoscut care sa aiba garaj, sau daca nu fa ca mine, cu franghia, il legi de ghidon si apoi il spanzuri de nuc yo asa am facut ca sa-i scot roata fata cand mi-am schimbat gumele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Am eu un set de placi de ambreiaj Ferodo pe care l-am cumparat de pomana pentru ca problema mea nu era din cauza ambreiajului. care a fost problema la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 tin pe aceasta cale sa ii multumesc lui Quzzer (asa se scrie? ) pentru ca mi-a "resuscitat" motoreta, am ambreiaj . doamne ce bine e sa "calaresti" dupa 2 saptamani de pauza.... multumesc mult razvan Qruzzer - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 care a fost problema la tine? Pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.