Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Inainte mai vedeai pe topic ''iesim pe undeva, ne vedem azi'' sau macar o gluma, faceai haz de necaz in schimb de la un timp numai certuri, contre si tot felul de comentarii inutile. Este prea cald afara sau este ceva in aer ce naiba avetii?

 

P.S. Facem si noi o intalnire anul acesta sau ne vedem pe undeva(sper ca de mai multe ori sa ne vedem)?

 

P.P.S. Daca a gasit cineva anvelope sh sau noi la cel mai bun pret de pe piata va rog frumos sa postati. Va multumesc

Deh, ce sa-i faci, unii n-au mobra, altii tre sa stea la birou...

La noi, preturi bune par sa aiba cei de la anvelopemoto.eu

Mai exista r17.hu, dar eu nu am gasit o modalitate simpla de a le plati, cel putin nu anul trecut. Poate au mai schimbat ceva intre timp.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu cred ca voi agreati mai mult discutiile de tip facebook,cu glumite intre voi, mana asta de oameni care va stiti intre voi,din Bucuresti,si cand discutia devine tehnica sau mai serioasa,va piere chefu' si acuzati ca ne 'certam'......

+1000

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Votat :friends:

poate ne iese si anu asta... primu care vine la "Herculane" cu fatza de SV modificata, da berea si friptura :crack: (yo fac focu :rolleyes: )

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se stabileste data sa fie prea curand,poate apuc sa-mi pun motoru' si eu legal pe roate, ca vreau sa ajung neaparat...

 

 

 

 

LE:

 

Am pus anunt pt vanzarea pieselor de pe SV (furca,juguri,alea alea):

 

http://www.motocicli...4/#entry3158988

 

Daca e vreun SV-ist interesat

sper sa gasesti cumparator. Din propria experienta........nu am reusit sa vand fata de SV, dupa ce am schimbat-o ( cu placute frana, semeringuri si ulei nou ).......pe ansamblu a fost mai bine, acum e fata ce o am pe Cagiva Raptor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. sper sa nu supar pe cineva daca postez si aici. poate sunt persoane care cauta asa ceva si nu urmaresc ''bursele''. vand un echipament de protectii gen plasa (numai bune pt vara) pt moto. detalii in link. multumesc :)

 

/index.php?/topic/209570-protectii-armura-corp-hard-si-soft-plasa-pantaloni-cu-protectii/page__st__40__p__3159194#entry3159194

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles eu am montat-o pe toata pe Cagiva. Pe de o parte nu e de mirare ca se vinde greu, mai ales ca nu e prea stralucita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite Aici niste discuri SH, 290 mm, 5 gauri pentur suruburile de prindere. Cica s-ar potrivi. Nu prea stiu cum sa iti dai seama cat de uzate sunt.

 

Si Aici unele chiar de pe SV dupa cum pare

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O întrebare pentru posesorii de S carburație (posibil să fie la fel Âşi la injecție) care au Âşurubărit la carenaj. Cele 4 Âşuruburi care prind parbrizul sunt toate la fel? Adică sunt cele învelite în cauciuc care se umflă la strângere? Întreb pentru că la mine 2 sunt jos Âşi 2 la oglinzi,am bănuiala că mecanicii cu talent au încurcat lucrurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O întrebare pentru posesorii de S carburație (posibil să fie la fel Âşi la injecție) care au Âşurubărit la carenaj. Cele 4 Âşuruburi care prind parbrizul sunt toate la fel? Adică sunt cele învelite în cauciuc care se umflă la strângere? Întreb pentru că la mine 2 sunt jos Âşi 2 la oglinzi,am bănuiala că mecanicii cu talent au încurcat lucrurile

 

Nu sunt chiar la fel, difera capetele putin. Filetul insa e identic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee daca se potrivesc discurile pe fata de la alte modele? Ale mele sunt la limita iar de unele noi nu ma pot atinge financiar vorbind. Si SH nu prea am gasit.

 

am eu discuri de vanzare ..vad ca ai modelul 2006. Radu ti-a dat pentru modelul pana in 2003 , sau am vazut eu in craci?

Nici eu nu le dau prea ieftin dar sunt la pretul unui singur disc, nou! daca te intereseaza...pm me!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina ideea cu monopostul, dar cred ca vor trebui 2 variante,pt carburatie si injectie

in alta ordine de idei,inseamna ca la oglinzi nu exista suruburile cu cauciuc umflator,deduc eu. dupa demontare a fost montata la loc dupa ureche

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa strici saua pasagerului? Daca tot faceti un mulaj, faceti unul complet pentru 2003+ dupa capacul dihaniei, si apoi capacele. Sunt sigur ca exista prin bucuresti baieti care sa poate realiza matrita, si apoi gasiti si pe cineva care sa confectioneze si capacele. In felul asta ramane si saua intacta.

 

E vreo diferenta intre discurile pana in 2003 si dupa? peste tot gasesc ca sunt 290 mm, diferenta fiind optiunea de abs dupa 2007.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca se face cu acei suporti. ma gandesc ca pot is facuti si aia. totusi e doar un capac. Nu va trebui sa suporte pasager sau bagaje pe el. e doar de forma/look. Oricum era doar o sugestie. daca nu crezi ca vei dori sa folosesti si saua, credc a metoda ta e mai simpla :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Iar revin cu intrebarile mele super lungi si complicate :what: .

 

 

 

 

Vi sa mai intamplat ca in timp ce mergeti sa o ia razna bordu? Nu am umblat cu motoru de vreo 5 zile, si azi il pornesc, dau la drum si vad ca acu vitezometrului sare sus jos. Asta se mai intampla si inainte, la fel si faza cu turometru, catodata nu "se aprinde" dar dupa un gaz bun pana in 6krpm isi revine. La fel am facut si acum dar tot bordu a luato si mai rau razna. Se stingea si se aprindea, acurile sareau zici ca "dansau" pe ceva muzica cu un bas si ritm tare urat.... :blink: . Apoi sau stins detot nimic nu mai era pe bord. Am mers asa, motoru era ok, navea treaba kilometraju a revenit dupa ce dadusem a 3a. apoi opresc o scot la liber, dispare si dispare iar kilometrajul. 1a. apare, trece prin neutru dispare iar. Am observat ca deobicei 3-asi a4a apare merge ok. dar cand e pe N dispare tot. Nu prea vad legatura intre punctul neutru de la schimbator si bordul meu nebun? aveti ceva ideii?

 

 

 

 

Bornele de pe baterie sunt stranse. Iar atunci cand dispare kilometraju, nu pierde curent, pentru ca daca i sar intrerupe curentul deobicei se reseteaza trip-meterul . habar nu am de unde sa incep?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai alarma sau alte accesorii pe el?

 

 

 

 

da am o alarma instalata. si am si semnalizarile cu leduri, leduri la care nu am pus rezistenta si le folosesc asa de mai bine de o luna. Iar cand nu au rezistetna aia in + semnalizarile atata ca palpaie putin mai rpd, exact ca si atunci cand e ars becul. ceea ce nu ma deranjat.

 

 

 

 

faza ciuata e ca acum se stinge cu totul, si revine doar cand fojez motorul intra 3a sau a 4a. Atunci dintrodata sare toate la loc, si merge ok. dar in momentu cand scot din viteza, sau schimb dintra 2a in a1a (pentru ca evident , trece prin neutru) bordul se stinge iar cu totul. Incercasem sa activez/dezactivez alarma mainainte, dar nu are efect. in partea cu turometru, exista ceva piese sensibile? eu acolo am pus banda izolatoare...  poza e mai jos. ma gandesc ce se afla acolo ? posibil sa fi intrat apa? am pus sus o poza sa se vada unde ma refer

post-25349-0-59154100-1340458529_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate farul (partea cu sticla si cu becul). In carcasa farului ai cablurile cu mufe cu tot care duc la bord. vezi care sunt. scoate mufele, uitate cu atentie la pini. trebuie sa fie curati. daca prezinta urme de oxidare, trebuiesc curatati. mai uitate daca sunt urme de umezeala in mufe. ele au niste garnituri care ar trebui sa tina afara apa/praful.

 

Singura legatura pe care o vad eu cu neutrul e ca... este un fir care duce la becul de neutru din bord, tot prin una din mufele alea. Nu stiu de ce revine numai la "forjat" poate il gadila si ii place :P

 

Daca nu se rezolva doar cu verificarea/curatarea mufelor, ai putea sa desfaci bordul,dar acolo eu cel putin nu stiu ce idei sa iti dau pentru ca nu l-am desfacut pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E vreo diferenta intre discurile pana in 2003 si dupa? peste tot gasesc ca sunt 290 mm, diferenta fiind optiunea de abs dupa 2007.

 

discurile de la motoreta ta au o adancitura in ele, adica suprafata cu gaurile de prindere pe roata nu sunt in acelasi plan cu partea pe care se prind etrierii. ca sa fiu mai plastica ...discul tau arata ca o farfurie de ciorba, adanca, discul meu arata ca o farfurie intnsa, este plat.

 

daca vreti sa va faceti mulaj dupa capacul meu, sa ziceti, ca va servesc cu placere! ideea este foarte buna, doar sa-l gasiti pe acel meserias sa il faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discurile de la motoreta ta au o adancitura in ele, adica suprafata cu gaurile de prindere pe roata nu sunt in acelasi plan cu partea pe care se prind etrierii. ca sa fiu mai plastica ...discul tau arata ca o farfurie de ciorba, adanca, discul meu arata ca o farfurie intnsa, este plat.

 

daca vreti sa va faceti mulaj dupa capacul meu, sa ziceti, ca va servesc cu placere! ideea este foarte buna, doar sa-l gasiti pe acel meserias sa il faca.

 

 

Hahaaa, uite ca nu stiam asta. da ale mele's ca farfuria de ciorba :))) Mersi de info, sa stiu sa nu mai recomand prostii la oameni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras o tura cu marutza pe serpentine, uleiul pus si cantitatea e ok, sta pe curbe, nu am treaba :).Ce ii drept cu cel vechi parca era un pic mai bine deoarece era asa de uzat si vechi incat nu mai facea fata si zici ca era furca de supersport :crack:

 

VIDEO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba Adriane, ti-am zis sa ne filmam si noi pe curbe da tu batman, batman ... acu pici de fraier acilea ca n-ai filmare :rusinica:

 

Am tras o tura cu marutza pe serpentine, uleiul pus si cantitatea e ok, sta pe curbe, nu am treaba :).Ce ii drept cu cel vechi parca era un pic mai bine deoarece era asa de uzat si vechi incat nu mai facea fata si zici ca era furca de supersport :crack:

Cum sa fie ca la ss daca uleiul zici ca era prost? daca e prost e barca si iti merge sacadat de cele mai multe ori, ai zis-o de ... Stii ce ulei aveai intainte in ea ? Poate aveai un ulei mai vascos decat ce ai acum si de aia se comporta asa ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...