Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

asa e! nu poti sa compari 2 bikeri din care unul face 5000 pe an in forta(eu), si unul care face 25000 pe an touring pe ploi si tot tacamul.

 

Mie automat imi trebuie un ulei performant si nu ma intereseaza daca imi mananca sinteticul, pt ca drumuri luuungi nu fac ff des(din pacate), gume sportive care sa ma franeze bine si placute care omoara discurile pt ca si alea fac la fel. Un upgrade de etrieri din nou m'ar coafa..

La profilul de tourer i se potriveste mult mai bine un ulei semisintetic care nu e mancat de V2 asa repede(sau chiar deloc, de ex din 5100 nu mi'a mancat un gram), o guma touring pe care poti pune multi km si care sa se comporte mai bine pe ploaie decat un cauciuc extrasoft care de obicei are santuri doar "de forma" si automat performante scazute pe ud.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

exact , foarte bine, asta ziceam, ca la tine de exemplu cred ca ai fi mai fericit cu 300V (de la motul ) sau cu ce este echivalent la ceilalti.

 

plimbari faine sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

hardknot: ai incercat o vitezana 4L, de 600,mai noua? te intreb serios,pt ca vad ca afirmi ca esti megamultumit de SV, pt mersul tau sportiv..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap. Cere viteza, m'am trezit la 104 in oras si mi se parea ca am 60. Nu e asta pb, ca m'as obisnui sa merg altfel, dar mi'e mica like a motherfucker. M'am urcat pe R6 si 600RR.

 

Si da, SV e parfum sunt megamultumit :D e atat de versatila incat nu mai am nevoie de nimic. Look sport, sare borduri, merge pe hartoape, e echilibrata bine de tot pe curbe, inmoi preloadu' pe spate si merg si pana in Grecia pe ea... ce sa'mi mai trebuiasca? deja fac declaratii de dragoste aici :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cine stie de unde pot cumpara niste furtune (cat de apropiate de original) pentru benzina si tot ce e pe sub rezervor?

 

In manual se specifica inlocuirea la 4 ani a acestora si nu as vrea sa folosesc unele de prin talciocuri pe jumate coapte sau cu compozitii dubioase.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai SV X-K2 scapi usor si ieftin - gasesti furtun la metru in magazinele de piese auto/moto - l-am schimbat acum 3 ani si n-am avut pana acum vreo problema cu el; la modele 2003+, banuiesc, ca ai nevoie de furtun rezistent la presiune - datorita pompei de injectie - si probabil trebuie sa il comanzi pe original/aftermarket.

 

nRock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat pe Hornet furtun "special" pentru combustibil(de la magazin auto), 2 straturi de cauciuc cu panza intre ele... dupa 1 an primul strat era complet crapat, nu recomand :).

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prima generatie de SV.

 

Nu-mi doresc sa incerc cat de bune sunt furtunele la metru luate de prin targuri, ar fi cel putin neplacut sa ramai fara alimentare/sa se inece cu bucati de cauciuc cand tocmai te aflai intr-o depasire la 130 km/h :yikes: . Sau sa fie dizolvate de benzina si sa se depuna prin carburator.

 

Vreau sa vad o recomandare, un magazin, o persoana etc. care poate sa furnizeze furtunele la calitatea/dimensiunile celor originale, poate chiar originale dar noi.

 

Tin la motocicleta mea si nu vreau sa pun orice doar ca "merge".

 

Asadar, ati trecut prin asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prima generatie de SV.

 

Nu-mi doresc sa incerc cat de bune sunt furtunele la metru luate de prin targuri, ar fi cel putin neplacut sa ramai fara alimentare/sa se inece cu bucati de cauciuc cand tocmai te aflai intr-o depasire la 130 km/h yikes.gif . Sau sa fie dizolvate de benzina si sa se depuna prin carburator.

 

Vreau sa vad o recomandare, un magazin, o persoana etc. care poate sa furnizeze furtunele la calitatea/dimensiunile celor originale, poate chiar originale dar noi.

 

Tin la motocicleta mea si nu vreau sa pun orice doar ca "merge".

 

Asadar, ati trecut prin asta?

Salut!

Eu am tot un sv 1gen. Eu a trebuit sa schimb furtunul de alimentare caci se rupsese. Am cautat initial ceva original. N-am gasit. Apoi am luat diametrul interior si m-am pus de cautat la magazinele de piese. Am gasit la un magazin de piese un furtun de alimentare pentru Dacia aceea berlina - ma rog, este conceput special pentru a face alimentarea cu benzina.- pe care l-am prins cu coliere. Au trecut vreo 2 ani, nu am avut nici o problema, si furtunul la ultima verificare arata foarte bine. Repet a fost conceput sa treaca prin el benzina. Asa ca eu zic sa nu-ti mai faci atatea probleme ca orice furtun care se potriveste la diametru si este conceput special pentru benzina (adica sa nu se deterioreze sau nush ce altceva la contactul cu benzina) este foarte bun.

Acuma daca tu vrei neaparat de firma, n-ai decat.

Bafta!

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, confirm cele de mai sus, daca te uiti atent la furtunul original este un furtun simplu, obisnuit, nare 1000 de straturi - un furtun simplu pentru benzina. exact asta am cumparat cand a fost nevoie de inlocuire - dupa 10 ani cel original s-a copt si pur si simplu s-a rupt... Cel de schimb pe care cred ca il am deja de mai bine de doi ani, tine foarte bine, este drept ca nu mai este la fel de flexibil ca la inceput cand l-am montat, dar chiar l-am verificat acum, anul asta, cand am facut o revizie mai detaliata si am hotarat ca cel putin anul asta ramane pe motor.

 

p.s. -al meu nu e de Dacie, dar este la acelasi diametru cu cel original - colierele de strangere de la capete sunt cele de pe furtunul original, asemanatoare cu niste cleme/agrafe. L-am cumparat de la un magazin care are piese de motoare si scutere.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si eu am gasit dupa ce l-am montat pe asta unu mai aproape de original si care mergea cu colierele originale(inca le mai am), dar daca asta de dacie se comporta bine...de ce sa-l schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi colegi pe doua roti,

 

Ma adresez voua, posesorilor de SV650S din Bucuresti, in speranta de a ma putea intalni cu unul dintre voi si in felul acesta sa probez pozitia de pe mobra mentionata!

Doresc sa schimb categoria (de la CB500) si momentan oscilez intre Hornet si SV650S.

Dati-mi un PM.

 

Multumesc din suflet.

Editat de Acochy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...