Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

depinde cat de mica...si daca-i goala sau cu db killer... (daca-i din aia gp style...)

 

dar in esenta...doar sunetul vei simti (acustic).

 

avea un amic un sv 650s 2007 cu o toba ajko parca. nu-mi placea cum suna....avea iz-ul ala de toba sparta parca

 

mergi mai bine pe una normala (cu sau fara db killer) dar nu burlan din ala scurt si gol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu!

 

incearca initial varianta cu voltmetrul, gasesti tutorial pe svrider.

 

Varianta iterativa dureaza mult - ai 2 reglaje de facut - fast idle si idle(fiecare are surubul lui, gasesti in manual care este cel de fast idle- si ajungi la el fie cu o surubelnita cu cot sau cu articulatie)

Problema e ca fast idle il reglezi la rece - cat mai rece si ca idle il reglezi la peste 60 de grade.Si nu, nu merge sa nu reglezi idle cat timp reglezi fast idle(cel putin asa mi s-a spus de catre priceputi) Dureaza cel putin o noapte intreaga :)

 

Metoda e simpla : invarti un sfert de tura pornesti vezi cum face,si tot asa din aproape in aproape pana la comportamentul convenabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o stapanesti sanatos,e destul de noua (2007) si nu cred ca ai dat mult pe ea. poate erau si mai ieftine,dar nu poti sti in ce stare erau..

 

cat mai multi

 

 

Multumesc ! Sunt foarte multumit de ea !

Fara suparare , dar cand aud cum se aude o vitezana ... imi provoaca o stare cacao. In schimb cand aud un mono sau un sv ...se schimba situatia , imi aduce zambetul pe buze. (ieri eram cu masina prin bucale si a trecut un sv 1000 albastru ... imi vibra masina :)) )

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Multumesc ! Sunt foarte multumit de ea !

Fara suparare , dar cand aud cum se aude o vitezana ... imi provoaca o stare cacao. In schimb cand aud un mono sau un sv ...se schimba situatia , imi aduce zambetul pe buze. (ieri eram cu masina prin bucale si a trecut un sv 1000 albastru ... imi vibra masina :)) )

 

pa SV tau tot ''vitezana'' e m3n, ca doar nu e naked :))

 

tu te referi la 4L de fapt :) (la motorizare)

 

Singura vitezana 4l care urla cum trebuie e r1 09+...crossplane-ul. My 2 cents. In rest v2 si mono...fie...si boxere

 

personal nu-mi place struto camila aia,la sunet. Nu e nici V4 , nici V2........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri vroiam(vreau)sa imi pun o toba m-ai mica pe care o da un baiat aici pe forum apare in poza pe o yamaha albastra ii 2 tevi si zice ca are db pe fiecare iesirepa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Goodkat

 

Da trebuie sa se raceasca!

 

Trebuie sa le reglezi simultan pentru ca ai 2 seturi de clapete pe admisia de aer: Fast idle controleaza clapetele actionate de motorasul electric , Idle controleaza clapetele actionate de cablul de acceleratie.

 

Daca reglezi fast idle si idle il lasi la fel se poate sa ai turatia cat trebuie la rece, dar sa iti moara motorul la cald...

Daca reglezi idle schimbi si la rece si la cald.


Imagineaza-ti ca sunt ca 2 filtre in tandem , degeaba il faci pe primul mai permisiv, daca al 2lea este foarte restrictiv, si invers .... De aici si recomandarea cu voltmetrul, ca la carte, pentru ca e o metoda mai rapida

Editat de Piff
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de asta spuneam ca este o metoda iterativa de durata. trebuie sa treci prin ciclul rece -temperatura de serviciu de suficient de multe ori. eu cred ca am avut un gram de noroc. Cum am facut: am inceput prin a invarti cate un sfert de tura dar nu era nicio schimbare, de nervi l-am invartit pana la capat si era prea mult, de acolo dupa 2 incercari am fost multumit. Acum porneste merge pana pe la 1800 si scade usor pana la 1300. Scade suficient de incet sa treaca de la --,- (adica <20grade) pana pe la 35-38 de grade pana cand coboara la 1300..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Multumesc pt raspunsuri vroiam(vreau)sa imi pun o toba m-ai mica pe care o da un baiat aici pe forum apare in poza pe o yamaha albastra ii 2 tevi si zice ca are db pe fiecare iesirepa

 

sfatul meu umil este sa pui o toba (aftermarket/sport) normala (nu shorty,nu gp style, nu o canistra goala).

 

cred ca toti posesorii de sv de aici vor fi de acord ca un SV (650/1000) suna mult mai frumos cu o toba sport normala (titan,carbon,etc) decat cu una scurta/scurtata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa.

 

Si eu proaspat posesor de SV. Ma bag si eu la o adunare daca se face :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o maneta de frana de SV 650 de vanzare, este in stare buna, nu este indoita, nu are absolut nici o problema.

 

Daca este cineva interesat pm sau 0726.20.80.86. Sunt din Bucuresti.

 

Pret 50 de lei.

 

5flsig.jpg

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana ce urmeaza trebuie sa ii schimb uleiul la mobra . Voi ce ulei puneti ? Fostul propietar mi-a spus sa pun Bel Ray 15w50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Am un prieten care detine o motocicleta Hyosung Gt 650. E normal sa scoata fum negru destul de vizibil atunci cand sta la relanti,iar cand e turata un fum mai accentuat.e posibil sa scoata fumul asta din cauza ca e in 2pistoane? A incercat cu benzina de la peco'uri diferite totusi aceasi treaba.. Rog posesorii de motoare in 2 pistoane/cilindri sa'mi spuna daca aceiasi treaba cu fumul patesc si ei. Din ce am inteles e motor de Suzuki Sv650 O seara faina!

Quote

MultiQuote

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat Castrol Racing 15W50 la 54k/km si se impaca destul de bine motorul cu el.. adevarat de la un schimb la altul consuma cam 300-400 ml de ulei dar nu mi se pare neaparat iesit din comun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am belray 15w50 in motorul meu. Inainte avea 5100 10w40 si atunci cand se incalzea bine, mergea greu din viteza 1 in 2 si din 2 in N si 1 . Deranjant era doar cand ma opream de tot, la semafor mai plecam si cu a2a :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si eu am belray 15w50 in motorul meu. Inainte avea 5100 10w40 si atunci cand se incalzea bine, mergea greu din viteza 1 in 2 si din 2 in N si 1 . Deranjant era doar cand ma opream de tot, la semafor mai plecam si cu a2a :D

Și cu 15 e ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și cu 15 e ok?

E OK caci nu cred ca foloseste motocicleta la sub -15C.

Uite o schema cu vascozitatile; se alege in functie de clima (temperatura exterioara) in care este folosita motocicleta. Cu cat are o vascozitatte mai mare la cald cu atat asigura o ungere mai buna.

 

P.S. Producatorul recomanda o vascozitate anume. Dar iti da si o schema in care iti spune ce alte vascozitati poti alege (a se vedea manualul SV650 1gen).

post-65545-0-75465600-1401706396_thumb.jpg

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki SV 1000S , 2005, 19800 km, consumabile noi ( caciucuri, kit lant, bujii, ulei, filtre), detin si piesele stock ( carene, far, oglinzi, etc), pret 2699 neg. pentru mai multe detalii: tel. 0760313262

post-49998-0-70790700-1401718573_thumb.jpg
post-49998-0-78925000-1401718562_thumb.jpg
post-49998-0-03904800-1401718549_thumb.jpg
post-49998-0-78353600-1401718534_thumb.jpg
post-49998-0-31570000-1401718522_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ulei cel mai bine se descurca SVul pe 15w 50, chiar ma batea gandul sa incerc si 20w50 care e maximul acceptat pt motorul asta. Nu iese nici naiba la temperaturi de sub 5 grade asa ca nu ai nicio problema si vascozitatea asta faca fata mult mai bine la caldurile verii.

 

@goodkat - pt fast idle n-am avut treaba cu relantiul, l-am reglat inainte sa stea ok la cald.. dupa reglajul de fast idle l-am mai verificat o data si aia a fost. Nu ai treaba cu idle in timp ce te joci cu fast idle.

Ma uit in posturile mele ca am pus tot aici pe topic si iti dau link. Daca te supara acum cu pornirea stai sa vezi cum iti face daca bagi un transfagarasani unde e frig :crack:



revin>> odata asta

odata asta

 

vezi ca am facut referire la alt SVist si postarea lui, si pt info suplimentare mai da un search pe google cu "fast idle site:sv650.org" si "[...] svrider.com"

 

Merge treaba foarte lejer fara sa te complici cu valori pe voltmetru daca ai putina rabdare sa se raceasca motorul. Incepi cu motorul rece, reglezi, iti mai faci de lucru la altceva 15 minute, reglezi iar, pornesti si vezi ce si cum, apoi mai reglezi o data dupa inca 15-20 de minute. Nu e rocket science si il nimeresti destul de repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...