icemaN46 Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Nu are nimeni nevoie de placute de frana fata 50% cauciuc bun cu guma moale dar dot este din 2007 sau de o pompa de frana? Le dau ieftin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Salut băieți.Stiti cum să dau electromotorul jos și daca as putea sa ii schimb singur carbunii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Salut băieți.Stiti cum să dau electromotorul jos și daca as putea sa ii schimb singur carbunii? E la operațiunea asta nu am auzit pe nimeni sa se bage, sfatul meu ar fi totuși sa apelezi la un mecanic Bun. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Ma plictisesc prea rau pe vremea asta și credeam ca e mai simplu.Atunci mai astept si o sa o duc. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 (editat) E simplu. Electromotorul are 2 suruburi in care sta prins. Il dai jos. Dai piulitele jos de pe stutul cu firul de +. Dai jos cele 3 suruburi (sau cate ai) din capul electromotorului si l-ai desfacut. Nu e mare chestie. Acum nu stiu cum vin carbunii, cu platou sau fara. La unele am auzit ca vin doar cu platou si costa ceva. Poti gasi si separat (cauti ceva bun nu de bazar) si te duci la un service sa ti-i 'lipeasca' pe platou. Ai aici imaginea: http://www.cmsnl.com/suzuki-sv650s-1999-2002-usa_model16251/partslist/97284.html#results Editat Iunie 24, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Salut băieți.Stiti cum să dau electromotorul jos și daca as putea sa ii schimb singur carbunii? E la operațiunea asta nu am auzit pe nimeni sa se bage, sfatul meu ar fi totuși sa apelezi la un mecanic Bun. Bafta! Sunt simplu de schimbat daca ai noii carbuni, nu e nimic complicat. La fostul meu sv 1st gen, dupa ce l-am vandut, noul proprietar i-a pus carbuni de dacie, adaptati "cu pila" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 (editat) urmarind ceva pe mobile.de am gasit ceva frumos,sper sa va placa,nu stiu cum sa salvez pozele si sa le pun aici asa ca o sa va dau anuntul click aici Editat Iunie 24, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Ce bine arata! Sunt curios cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 E simplu. Electromotorul are 2 suruburi in care sta prins. Il dai jos. Dai piulitele jos de pe stutul cu firul de +. Dai jos cele 3 suruburi (sau cate ai) din capul electromotorului si l-ai desfacut. Nu e mare chestie. Acum nu stiu cum vin carbunii, cu platou sau fara. La unele am auzit ca vin doar cu platou si costa ceva. Poti gasi si separat (cauti ceva bun nu de bazar) si te duci la un service sa ti-i 'lipeasca' pe platou. Ai aici imaginea: http://www.cmsnl.com/suzuki-sv650s-1999-2002-usa_model16251/partslist/97284.html#results Sunt simplu de schimbat daca ai noii carbuni, nu e nimic complicat. La fostul meu sv 1st gen, dupa ce l-am vandut, noul proprietar i-a pus carbuni de dacie, adaptati "cu pila" Cele doua șuruburi și firul de plus le desfăcusem dar nu vroia sa iasă și m-am gândit ca mai are vreo prindere mai ascunsa. O sa incerc eu daca nu o sa ma duc cu el demontat la un mecanic. Multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 (editat) Are un o-ring pe partea bagata spre motor. Si e bagat un pic fortat electromotorul ca trebuie sa etanseze oringul. Da-i cu un ciocanel de cauciuc si o sa iasa. Sau fa-i un pic de joc cu mana. Editat Iunie 24, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 caut 2 semnale misto pentru spate. anyone ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 caut 2 semnale misto pentru spate. anyone ? Sunt bune si cele de BMW ? . * MAI " MISTO " cred ca nu gasiti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 http://www.aliexpress.com/item/2-Motorcycle-Motorbike-Amber-12-SMD-LED-Turn-Signal-Light-Bulb-Indicator-12V/1495726450.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Are userul glicerina, dacă nu ma înșel, fix cele de mai sus pe la 45-50 lei, are topic cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 http://www.aliexpress.com/item/2-Motorcycle-Motorbike-Amber-12-SMD-LED-Turn-Signal-Light-Bulb-Indicator-12V/1495726450.html ma nu stiu de ce va puneti de astea mici , oricum daca esti in masina nu vezi cand semnalizeaza motociclistul. am si eu semnale pe fata fumurii , dar daca te uiti in fata nu vezi nimic ....si nu , nu eu le-am pus... Lasa-le pe alea stock te rog ...Am atatia amici care au de astea "sport" si nu vezi cand esti in mers , cand semnalizeaza. Trebuie sa te uiti atent spre bec... e nasol , parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Sunt bune si cele de BMW ? . * MAI " MISTO " cred ca nu gasiti . neah, alea sunt racite pe aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 ma nu stiu de ce va puneti de astea mici , oricum daca esti in masina nu vezi cand semnalizeaza motociclistul. am si eu semnale pe fata fumurii , dar daca te uiti in fata nu vezi nimic ....si nu , nu eu le-am pus... Lasa-le pe alea stock te rog ...Am atatia amici care au de astea "sport" si nu vezi cand esti in mers , cand semnalizeaza. Trebuie sa te uiti atent spre bec... e nasol , parerea mea. cele cu bec normal sunt asa cum zici tu, daca pui cu led e alta poveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 A schimbat cineva pastilele de la distributie sau axa cu came? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 A schimbat cineva pastilele de la distributie sau axa cu came? Da, yo am schimbat asta iarna pastilele supapelor si totdata si semeringurile de la supape. Daca te pricepi cat de cat la mecanica si mai ales AI TIMP, o poti face linistit si tu singur urmand indicatiile din manualul de service. iti trebuie pe langa TIMP si rabdare, o trusa de scule buna si destul de completa. In mod normal ai nevoie de niste chei speciale, daca vrei sa dai jos motorul de pe cadru - yo asa am procedat, este criminal sa incerci sa faci operatiunea cu motorul pe cadru, nu zic ca nu se poate face, dar... o sa vezi daca incerci! Daca nu te pricepi, mai bine o duci la un mecanic de incredere p.s. un filmulet facut, dar inca nu l-am uploadat, despre cum poti sa schimbi semeringurile(garniturile) de la supape folosind gheto tools , daca e cineva interesat. p.s.2. - DA, va recomand sa verificati jocul supapelor odata la 25-30000 km, si daca nu mai sunt in parametrii sa schimbati/rectificati pastilele supapelor, se dau peste cap mai mult decat credeti. Cu ele in parametrii motorul merge mult mai rotund si raspunsul la acceleratie este mult imbunatatit (cel putin asta am observat la K2ul (carburator) meu). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 caut 2 semnale misto pentru spate. anyone ? Nu vrei tu mai bine sa treci pe l amine intro zi sa ti-l dau pe ala vechi, sa il schimbi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 cred ca e nevoie de ambele deh, becuri vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Voi cum va alimentati gpsul sau telefonul pe motor? ... am cautat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Priza 12V + adaptor usb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 montezi o priza de 12V - direct pe baterie sau daca nu pe un releul de 12v ca sa o poti inchide cand iei contactul. Exista variante de prize care vin cu prindere pe ghidon. Yo mi-am pus priza pe o prindere a motorului, intre cele 2 pistoane. daca te intereseaza iti trimit mai tarziu o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.