Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Modelul din poza e un SV gen1 modificat - au fost produse intre 99 si 2002 (modelul 2003 e deja generatia 2 la care s-a renuntat la carburatoare in favoare injectiei si au schimbat cadrul rotund pe sectiune cu cel dreptunghiular). Mai mult ca sigr nu are 24000Km, dar mai important este cum au fost facuti km pe care ii are. Motorul de SV este unul foarte fiabil, daca ii dai ceea ce ii trebuie CAND ii trebuie. Gen 1 are ceva problema la partea electrica in special regulatorul de tensiune si in anumite cazuri magnetoul. intretinerea lui este dupa buget si posibilitati, dar cred ca cu 250 ron ii faci un schimb de ulei si filtru + bujii - daca iti place sa te murdaresti. probabil la un service te va costa mai mult.

La motorul de mai sus ti-as recomanda inainte de toate un test de compresie - este un motor destul de batranel si e posibil sa necesite mai multa servisare decat un simplu fitru si o bujie...

nRock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mobra aia arata prea bine estetic ca sa aiba un motor neingrijit. Cine vinde mobra respectiva s-a asigurat ca are mobra calumea

 

S-o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Svul ala a fost revopsit. Altceva nu.ti pot spune despre el. De ce a fost revopsit....doar fostul proprietar poate spune. Eu am luat svul tot prin cosmin. Avea 20.000 la bord. Din 2000. Si culmea erau reali. Avea lantul original care abia e la jumate uzat. Mai sint si cazuri d.astea. eu in afara de.a schimba ulei si filtre si servisat furca n.am facut nimic. Aaaa am schimbat releul.

Acu.. pirelli diablo strada is bune de ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Svul ala a fost revopsit. Altceva nu.ti pot spune despre el. De ce a fost revopsit....doar fostul proprietar poate spune. Eu am luat svul tot prin cosmin. Avea 20.000 la bord. Din 2000. Si culmea erau reali. Avea lantul original care abia e la jumate uzat. Mai sint si cazuri d.astea. eu in afara de.a schimba ulei si filtre si servisat furca n.am facut nimic. Aaaa am schimbat releul.

Acu.. pirelli diablo strada is bune de ceva?

eu unul recomand michelin pilot power 2 ct da asta tine de preferinta, eu am pus si am facut cu ele cam 17K km si acum intentionez din nou sa pun acelasi lucru tot pe Sv first gen, nu vreau sa par ca spun despre pireli ca nu ar fi bune insa pentru Sv cred ca raportul clitate pret e foarte bun la michelin Pilot power 2ct

 

si pentru initiatorul acestei discutii, depinde ce te astepti de la SV, sunt motoare foarte fiabile care cu putina grija nu iti fac probleme( un releu din ala si eu am schimbat dar ala e ca si consumabila :) ) si bonus la afacearea ta va fi sunetul, daca evacuarea e ful schimbata sunetul e demential( simfonie nu alta), si eu pe al meu am tot Leo Vince :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ideea e ca trebuie să îi fac rar.ul și nu ma pot duce cu farul asta! Motocicleta a avut doi proprietari și ultimul sigur a scăpat-o! O sa pun o poza imediat! E primul motor, eu am luat A.ul anul trecut și am 34 de ani! Doresc o motocicleta fiabila! Legat de km cică pe motor ar fi cauciucurile din 2010 pe care neapărat trebuie sa le schimb înainte sa ies cu ea! Km spune Cosmin ca aia ar fi! Ma poate ajuta cineva cu un far pt rar? De toba ce ziceți ma pot duce cu ea? Am găsit tot în Italia cauciucuri Continental ContiMotion 120/70 ZR17 + 160/60 ZR17 DOT 2016

 

€139,74 +€10,00 se merita sau sa iau din tara ceva?

» Post actualizat in 22 Mar 2017 19:53

Cadrul nu este atins! La ce sa mai am grija?

post-94498-0-85149600-1490212373_thumb.jpg

post-94498-0-53660800-1490212382_thumb.jpg

Editat de Dinu Marian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui o poza din spate. Perpendicular pe roata. Toba aia cred ca e la mm de bascula si de roata. Ciudat prinsa pe sub suportul scaritei. Da' asta face mobra foarte slim )))

 

Cu farul nu vad de ce.ai avea probleme. Daca bate ok e bine. Ala original oricum e cam chior.

Editat de bc_krist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

farul are pe el vreun E inscris intr-un cerculet, ca cel din poza de mai jos? daca nu, inseamna ca nu e omologat, adica pot sa se lege de asta la RAR. daca are, ai scapat.

 

Hella_E_Code.JPG

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit tot în Italia cauciucuri Continental ContiMotion 120/70 ZR17 + 160/60 ZR17 DOT 2016

 

€139,74 +€10,00 se merita sau sa iau din tara ceva?

» Post actualizat in 22 Mar 2017 19:53

Cadrul nu este atins! La ce sa mai am grija?

 

150 de euro 2 anvelope? Asa ieftine sunt Conti-urile? Te-ai uitat si in tara si sunt la acelasi pret? Vezi ca pe fata ar trebuie 120/60/ZR17. Daca le iei inainte sa faci rarul, sa nu ai probleme cumva.

 

Cat despre moto, da sunt fiabile, si pot mergre mult si fara probleme. Nu stiu la ce vrei sa o folosesti, dar daca te bate gandul sa faci drumui lungi, esti si inalt (gen 1.80 sau peste), o sa te cam chinuie. Eu doar la partea de confort ma pot plange, in rest nu am avut probleme cu SV-ul.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am 1,75 motorul în vreau pt oraș și ieșiri scurte! Motorul pe care vreau sa îl iau a fost înmatriculat în 03.2003 apoi vândut în 2010 iar ultimul proprietar nu a circulat cu ea! Cauciucurile sunt din 2010 și sunt în stare buna ceea ma face sa cred istoria! Bine nu poți fi sigur niciodată dar având în vedere ca cei care o aduc sunt de bună credință și se mai au și experienta tine sa ii cred! Motorul din spusele lui Cosmin Biris suna bine și e convins că are km aia! Lanțul original, uzura discurilor discurile i.au certificat aceea "bănuială" legata de km! Ce ma sfătuiți!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e ok pentru inaltimea ta. Anvelopele trebuie schimbate pentru ca sunt cam vechi. In rest daca ti se pare ca isi face banii, si zici ca cei care l-au verificat se pricep, ia-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil arata bine, dar sunt cam vechi. Cred ca tine de fiecare ce alege sa puna pe motoreta, sau ce isi permite. In cazul meu mi-au alunecat pe ud si apoi pe uscat niste anvelope vechi de 4 ani. Sigur, pot crede ca poate era asfaltul murdar etc etc, dar mi-am pierdut increderea in ele. Cat erau noi nu au alunecat niciodata, nici pe ud nici pe uscat. Asa ca pentru mine, anvelopele care depasesc 4 ani sunt cam gata. Dar, ce zic poate fi cel mult un sfat. Nu stiu mare lucru despre anvelope, stiu doar ce mi s-a intamplat mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile pe asta nu arata bine? Atunci mi-e rusine cu ale mele... :eek:

 

degeaba arata bine daca au 7 ani... cauciucul "imbatraneste" si isi pierde din proprietati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers anul trecut cu Tourance din 2009 și 2011, pe uscat nu am avut probleme, dar pe ud nu am forțat. Spatele era pilaf. Așa am luat motorul. Am luat Tourance cu DOT de 18 luni, le-am montat, diferențe mari nu am simțit pe uscat, dar pe ud e altceva.

Peste 4 ani nici eu nu aș ține anvelope moto, chiar dacă arată bine. Dar la mine nu mă țin mai mult de 2 ani, cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Unde as putea comanda un intinzator pentru lantul de distributie?

Din ce am gasit pe google, motobikeshop.eu ar avea ceva pe comanda, dar pentru 1st gen si inca n-am apucat sa sun la ei.

Ceva sugestii de magazine online?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

 

Am si eu o rugaminte, pentru cei cu prima generatie si pentru cei cu a doua generatie.

 

Puteti face va rog o masuratoare a distantei dintre suruburile de prinderere a etrierului pe jamba? Ma intereseaza distanta dintre centrele suruburilor de prindere, precum e desenat in poza.

55mm, masurat cu subler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost si eu la garaj sa scot utilajul. Surprinzator a luat.o la a doua cheie. Dupa 4 luni si juma de stat pe bara.

» Post actualizat in 05 Apr 2017 08:39

Un prieten are probleme cu pornirea. Bateria dusa. M.am oferit sa.i dau curent de la masina cu cablurile si asta ma refuza ca cica i se strica motoreta. Asa e? Asta are un hornet din 2003.

Io anu trecut am pornit doua scutere folosind curent luat de la bateria masinii si a mers totu brici.

Editat de bc_krist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...