Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Am achizitionat recent un suzuki sv 650n generatia 2. As vrea sa imi iau genti laterale si tot caut ceva suport pentru ele dar nu gasesc mare lucru. Ce folositi cei care aveti side bags? Imi spuneti un model sau o recomandare, ceva ? La gentile astea ma gandeam: https://www.fc-moto.de/en/GIVI-EA100B-Saddle-Bags-Easy-T-Pair

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai revin cu o intrebare, sper sa nu pornesc polemici pe tema asta :D. Vreau sa fac schimbul de ulei. Pana acum in motocicleta veche am pus doar 10w40. Si la sv, in manual, 10w40 e una din optiuni. As vrea sa stiu daca e cineva care a probat diferite vascoztati, cu ce s-a comportat mai bine motocicleta. Cam 60-70% din km o sa ii fac in oras, si cum clujul e un oras aglomerat, o sa se incalzeasca bine motorul.

 

Pe langa asta, am observat in factura de service la 1000 km ca s-a pus ulei 15w50. De asta as fi curios de niste pareri.

 

PS: cu marca uleiului o sa ma descurc la momentul cand o sa fie schimbat, ma intereseaza doar vascozitatea. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O iei la plimbare de la 10 grade? Daca da merge 5w30-5w40. Daca nu si astepti macar un 15-18 grade, baga 10w40. Daca te prinde mijlocul verii cu schimbul de ulei sau iesi de la sfarsitul lui august si bagi si drumuri lungi la campie, 15w50 face treaba buna. Pareri personale. Graficele din manuale sunt orientative. Mie de exemplu imi zice sa bag 5w20. Vara la 50 de grade e fix pipi. Dar astia-s nebuni cu emisiile si alte balarii. Asa ca bag 10w40 si n-am probleme. La toate troacele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ustin ce spune @: Trancaniciel. 10w40 in general, iar cand este cald cel mai bine se simte cu 15w50. Din experienta mea uleiul semisintetic functioneaza foarte bine. Eu fac schimbul intre 4000 si 6000 km cand incepe sa se simta putin diferit la cutie: "agata".


» Post actualizat in 19 Jan 2018 12:23

Sa vezi chestie ... nu am stiut ca rulmentul se schimba la nr de km... asa ca mi s-a spart rulmentul de la roata fata si bineinteles s-a stricat si rotita de la kilometraj.

Concluzie: nu faceti ca mine, schimbati rulmentii ca nu sunt scumpi. Am cumparat skf 2 pt fata si 2 pt spate.

Unde gasesc rotita de kilometraj?

Merge si fara, dar nu stiu cat am la ora si nu mai inregistreaza km, ceea ce nu e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc rotita de kilometraj?

se poate face. Acum cativa ani cineva a postat una executata pe strung, din Dural.... eu am gasit o teava de Al. cu diam interior cat al senzorului la care am facut 4 "craci" de antrenare, adica crestata teva si indoit la 90gr. + pila aprox. 1 ora (daca ai teava )... merge si de plastic indoita la flacara . Pe alte forumuri cineva a facut cu pila doar un mic canal in frontalul senzorului, pt. antrenare... care a fost imperechiat cu un surub autofiletant fixat in roata. Sper ca m-am facut inteles...e destul de greu fara poze explicative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Melc de kilometraj gasesti la Cesar de la GRG sau la userul kex83. Costa undeva intre 80 si 150 de lei(depinde de unde il gasesti)

 

L.E. A mea s-a comportat cel mai bine pe 10w50 si 15W50 in toate conditiile. 10-40 se face apa chioara dupa 3 km

 

Discuri fata SH are cineva pt gen2?

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou.

 

Dupa dilema injectie vs carburatie la care am gasit rezolvare tot aici, apelez inca o data la voi. Ideea e asa. Gasit una bucata SV 650 SK6 S 2007. Este stock, full carenata (modelul full s-a produs din 2008, imi zice netul, insa proprietarul spune ca full fairing-ul e original). Aici e putina ceata in capul meu. Cum e full fairing daca modelul intra in productie abia in 2008? Sau e ceva body kit special pt UK? Motorul arata bine, suna binisor (am video deoarece nu am ajuns inca sa il vad), dar are.. 76000Km. Sa ma sperii de cifra asta sau nu? E cumparat din Anglia, rulat acolo pana in 2014, e la al 6-lea proprietar, km reali, inmatriculat Romania, pret undeva la 2000 euro (din ce am vazut pe net sub pretul pietei). Atasez si niste poze (sper sa fie ok) ca sa va faceti o idee. Ce sfaturi puteti sa imi dati? La ce ar trebui sa ma uit, sa fiu atent, sa testez? Mentionez ca teoretic voi merge cu un mecanic, dar practic nu stiu daca va fi liber cand voi putea eu merge sa il vad (week-end).

 

TL;DR:

 

Gasit Suzuki SV 650 S, 2007, 76000Km, al 6-lea proprietar, rulat pana in 2014 in Anglia, pret 2000E(neg.), inmatriculat Ro.

 

Intrebari:

- ce parere aveti de nr de km si de eventualele investitii financiare necesare?

- ce ar trebui sa vad prima data la el?

- va puteti face o idee din pozele atasate?

 

post-37360-0-51224700-1517826907_thumb.jpg

post-37360-0-79988600-1517826920_thumb.jpg

post-37360-0-55157700-1517826933_thumb.jpg

post-37360-0-82855100-1517826948_thumb.jpg

post-37360-0-94424800-1517826963_thumb.jpg

 

 

PS: orice idee sau completare este binevenita. Multumesc!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul are si S, si SF(full fairing) care a aparut pe piata mai devreme in unele tari, sau deloc in altele

 

76K nu e mult pt un SV, motorul in V are jocuri mai mari din fabrica si e mai fiabil decat un 4L care functioneaza mai turat. Chiar si un 4L intretinut e inca "motor" la 80K. Al meu SV K3 are 83-85K si nu face probleme.

 

Sa mearga ok, sa fie furcile drepte si cam atat. Daca e venit din UK(vezi coroziune) - ar fi recomandat sa-i schimbi toate cablurile dupa cumparare - 2xacceleratie + ambreiaj, eventual verificat/schimbat rulmenti roti, jug, curatat bine etrieri frana.

 

Din poze arata bine, ramane sa-l vezi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am si eu o intrebare,as vrea sa imi iau si eu un SV 650 '04 (de mult cochetam cu v2'ul) si ma gandeam sa imi spuneti si mie dupa ce sa ma uit...in afara de cele stiute furci cutie etc.Au ceva probleme specifice,etc?

Motor,sasiu,cutie,suspensii frane etc?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Method, nu sunt deloc cunoscator, insa caut si eu de ceva vreme un SV. O vreme am avut un 4 in linie, la V2-uri nu ma pricep, dar gasesti multe informatii aici (numai sa ai rabdare) si pe alte forumuri.

 

Din ce am vazut, probleme comune ar fi:

- frane slabute - din fabrica. rezolvare: frane racing

- suspensie fata moale - din fabrica. rezolvare cu arcuri progresive, ulei mai dens sau si mai simplu, furca stock de gsxr (se potriveste perfect)

- sunet de clinchet metalic la pornire pana se incalzeste

Motorul, zice-se e bulletproof, am inteles ca in USA/UK 100000 de km este considerat inca average mileage (wow) si am gasit pe forumuri tipi cu 3-4 motoare din care cel mai folosit e SV-ul. That's something.

 

In rest, cele uzuale: cadru, frane, cutie, ce te uiti la orice motor. Dar, repet, mai citeste pe aici, descoperi multe particularitati ce difera de la an la an, model la model sau chiar motor la motor.

 

 

Arunca si un ochi pe:

http://www.visordown.com/features/road-tests/used/owner-manual-sv650-p2

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=28096

http://forums.sv650.org/forumdisplay.php?f=113

 

Cheers si posteaza daca ai o iei si ce descoperi la ea. Ma intereseaza si pe mine. Spor maxim.

Editat de Tulip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

So....dupa cautari indelungi dupa un sv1000 n si negasind nimic,sunt proaspat posesor de SV650N/04.

 

28081383_903204169853510_906239130_o.jpg

As fi vrut modelul cu cadrul vopsit powder negru si S'ul acela frumos pe rezervor dar acesta a fost la un pret mai mult decat competitiv asa ca nu am mai stat si am pus mana pe el.

Ca prime impresii imi place V2'ul de nu se poate (motorul acela fiind principalul motiv pt care l-am luat).Nu prea mi-am putut face o idee despre rest - suspensii frane bicicleta etc.

Niste mici defecte - vopseaua nu e tocmai in cea mai buna stare,pompa de benzina tiuie foarte tare (nu stiu daca e vreo problema a ei sau asa ar trebui sa sune) iar socul electronic nu cred ca functioneaza corespunzator (la pornirea la rece moto porneste si se opreste rapid prima data a doua oara o ia dar cam neconvingator si dupa sunet nu cred ca socul e tras...trebuie insa sa mai aprofundez).Oare socul functioneaza ca la masini? - senzor temp antigel care da valoare si in functie de el se trage socul?pt ca atunci s-ar putea ca de la acel senzor sa fie problema...in fine,nu e problema mare,motorul functioneaza foarte bine in rest.

Motoreta a venit cu o gramada de extras : crashpad'uri rizoma,capete de ghidon tot rizoma (nu ca m-ar incanta rizoma ca am trecut de aceasta faza dar na),capca monopost,bug spoiler care ii schimba radical aspectul,semnalizari cu led,suporti stander,conducte otelite fata-spate,discuri gume si placute noi,pompa frana radiala si un usb charger care nu ma incanta si nu ma intereseaza deloc.A,si scaritze de gsx.r pe langa cele originale.

Deasemenea mi-a mai fost dat la pachet 2 seturi de arcuri pt furca fata,normal ar trebui sa se potriveasca....sper.Atasez poze poate ma lamuresc colegii cu mai multa experienta :

 

WP :

28125918_903204239853503_1866036844_o.jp28081404_903204229853504_1477453696_o.jp28081975_903204223186838_2029523959_o.jp

 

...si mupo :

 

28080769_903204219853505_1193666588_o.jp28126233_903204209853506_368997452_o.jpg

 

 

 

28080386_903204199853507_296813833_o.jpg

 

...nu stiu care daca si cum se potrivesc...cel de la care am luat motoreta era cam nepriceput si nu intelegea ce e cu ele,mi-a dat tot intr-o cutie la fel cum a luat-o de la italianul care a fost prim proprietar.arcurile wp e ciudat ca pe cutie scrie suzuki sv 04... iar pe hartia cu instructiuni din pachet scrie Yamaha XJR1300'99...nu inteleg...sunt bune pt sv sau se potrivesc pe amandoua sau wtf?Personal am mers 200m cu motoreta asa ca nu mi-am dat seama daca ar trebui schimbate arcurile...rog colegii cu exp daca stiu sa ma lamureasca si pe mine ce si cum.

Deasemenea,ca sa nu mor prost,daca poate cineva sa-mi spuna ce pompa este asta...

28081616_903246043182656_264433361_o.jpg

28082114_903246053182655_28779995_o.jpg

 

In fine,mai am de rumegat la ea,deocamdata totul e f nou pt mine.

 

Pe viitor ca proiect as avea o revopsire aripa rezervor codita,o roata de 180 pe spate (cbr f3 am inteles ca da pe ea?) si o furca cu tot cu frane si roata de gsx-r 600 pe fata pt ca am inteles ca se practica.Nu ma intereseaza foarte mult look'ul (desi am vazut in anglia sv'uri cu furci de gixxer care aratau demential)- probabil am imbatranit si am trecut peste acea perioada - ma intereseaza sa fie competenta pe curbe si pe frane.Si nu de alta dar m-am invatat "prost" cu frane si suspensii bune de la r1 si e pacat de motorul asta sa nu-l dai putin pe curbe.

So,bine v-am gasit baietii cu sv si de abia astept sa aflu mai multe despre motoreta asta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari si la mai mare, Method. La partea mecanica nu ma bag, nu te pot ajuta, insa gasesti referinte bune pe svrider. Km multi fara incidente si keep on posting ce mai descoperi/afli. Mobra e mandra tare, btw. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te intereseaza am eu arcuri nefolosite Ohlins pentru furca. Le luasem pentru mine dar pana la urma am montat interne de furca tip cartridge de la Andreani. Am pus si amortizor spate reglabil Ohlins, e schimbat de la cer la pamant comportamentul pe viraje cu suspensia schimbata.

 

Ma gandeam si eu la pompa de frana radiala, dar cu placute bune si furtune metalice e ok frana pt 75 de cai, am renuntat.

 

Si eu am probleme cu cold start cand sunt sub 10-12 grade. E sistem automat, dar trebuie reglat si e destul de complicat. E in manualul de service procedura. Eu m-am obisnuit sa deschid f putin acceleratia cand e frig, o tin 30 secunde la 1200-1300 rpm si e ok dupa. Daca nu accelerez primul minut se chinuie la 7-800 rotatii, dupa ce se incalzeste un pic urca singura la 1200 si apoi merge ok.

Posibil sa fie problema si cu jocul la supape, daca ai ocazia verifica.

 

Sa o stapanesti sanatos

Editat de thesaw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham,am inteles deci e o problema pe care o are mai multa lume....nu ma deranjeaza asa de mult ca moto porneste.

Tot nu am inteles,daca ma poate lamuri cineva...arcurile alea wp - am pus poze in postul anterior - sunt de yamaha sau de suzuki?Pe cutie scrie ca sunt de sv 03-04 etc iar in interior in foaia cu instructiuni scrie ca sunt de nush ce yamaha fxr...99


» Post actualizat in 18 Feb 2018 12:33

...si alta problema : are cineva din dezmembrari capacele laterale stg-dr de sub sa?Motoreta mea nu a venit cu ele...de ce nu stiu,si as vrea sa le cumpar :

s-l1600.jpg


» Post actualizat in 23 Feb 2018 06:41

....vad ca pe aici cam bate vantul,nush ce fac sv'istii iarna,mai am si eu o intrebare : ce toba merge pusa pe sv 650 2nd gen?Stie cineva ce diam are teava de exhaust exact la intrarea in toba orig?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum sa iti dai seama doar din poze daca sunt pentru SV sau nu.

 

Pune si tu o ruleta pe ele si spune lungimea totala a arcului si diametrul spirei si vedem daca sunt bune sau nu.

 

Oricum arcurile se aleg in functie de greutatea ta si ce vrei sa faci cu motoreta. Cate kg ai? Cati Newtoni au arcurile?


» Post actualizat in 23 Feb 2018 08:04

Upgradeuri la furca sunt multe variante, mai mult sau mai putin costisitoare:

 

1. Arcuri liniare mai tari si ulei bun - Pret aprox 200 Euro

 

2. Arcuri schimbate si valve emulators - Pret aprox 400 Euro

 

3. Inlocuire interne furca de la damping rod la cartridge forks aftermarket (ktech, andreani, ohlins, matris etc) Eu am pus Andreani reglabile pe compression si rebound si sunt multumit - pret intre 600 si 1000 Euro

 

4. Inlocuire cu furca de gixxer - Iti trebuie furca, roata + frane si ambele juguri. Probleme - trebuie sa improvizezi un nou suport pentru bord, bordul la SV naked se prinde in jugul superior. Ramai fara vitezometru - Trebuie improvizat cu magneti lipiti pe disc si senzor Hall. In plus, furca de Gixxer cel mai probabil trebuie si servisata complet. Pret intre 600 si 800 de Euro in functie de ce pret dai pe furca. Ca beneficiu ai si trecerea la frane mult mai performante radiale fata de cele de SV

 

Dificultatea montajului si reglajelor creste de la 1 la 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum sa iti dai seama doar din poze daca sunt pentru SV sau nu.

 

Pune si tu o ruleta pe ele si spune lungimea totala a arcului si diametrul spirei si vedem daca sunt bune sau nu.

 

Oricum arcurile se aleg in functie de greutatea ta si ce vrei sa faci cu motoreta. Cate kg ai? Cati Newtoni au arcurile?

Diam. aprox 3.3-3.5cm. H = 43 cm

Eu nu am "ales" arcurile,dupa cum am mai zis motocicleta la cumparare a venit cu 2 seturi de arcuri in cutii nemontate,si vroiam sa stiu daca arcurile wp sunt pt SV pt ca pe cutie scrie ca sunt de suzuki sv 03-04 etc iar pe pamfletul de montaj,dupa cum am aratat in poze scrie ca sunt de Yamaha FJR 1999....eu am aprox 90kg...newtoni la arcuri....in ce fel vrei sa iti raspund la intrebarea asta?crezi ca am un aparat pt masurarea tensiunii lor?de specificat nu se specifica la ele nici o valoare in N...

Nu vreau sa montez arcurile pe moto pentru ca nu mi se pare ca ar avea nevoie cred ca e ok amortizarea avand in vedere tipul motoretei.Din moment ce nu am nevoie de ele,vreau sa le vand si nu vreau sa induc lumea in eroare sa vand arcuri de fjr ca fiind pt sv sau invers aia e tot ceea ce vroiam cu privire la acele arcuri.

Upgradeuri la furca sunt multe variante, mai mult sau mai putin costisitoare:

 

1. Arcuri liniare mai tari si ulei bun - Pret aprox 200 Euro

 

2. Arcuri schimbate si valve emulators - Pret aprox 400 Euro

 

3. Inlocuire interne furca de la damping rod la cartridge forks aftermarket (ktech, andreani, ohlins, matris etc) Eu am pus Andreani reglabile pe compression si rebound si sunt multumit - pret intre 600 si 1000 Euro

 

4. Inlocuire cu furca de gixxer - Iti trebuie furca, roata + frane si ambele juguri. Probleme - trebuie sa improvizezi un nou suport pentru bord, bordul la SV naked se prinde in jugul superior. Ramai fara vitezometru - Trebuie improvizat cu magneti lipiti pe disc si senzor Hall. In plus, furca de Gixxer cel mai probabil trebuie si servisata complet. Pret intre 600 si 800 de Euro in functie de ce pret dai pe furca. Ca beneficiu ai si trecerea la frane mult mai performante radiale fata de cele de SV

Deocamdata nu ma pot pronunta pt ca nu am dus-o pe curbe,dar dupa niste mici plimbari cu ea nu ma deranjeaza foarte mult amortizarea.Furcile sunt ok,dar sunt mai moi comparativ cu moto sport,e si normal,e un anume dive pe frane insa e ok.Repet,nu am mers mult cu ea si nu am fortat-o mai ales avand in vedere temp de afara,dar prima impresie e ok.Mai mult,cu acea pompa radiala de frana (Discacciato btw,am facut sapaturi si am ginit-o pana la urma) franarea mi se pare ok ca si feeeling.

Ce ma deranjeaza la directie e faptul ca mi se pare foarte light foarte usoara comparativ cu directia motoretelor de viteza,orice input cat de mic o misca masiv.E ca si diferenta daca vrei intre o masina cu servo si una cu directie electrica.Nu stiu daca se poate remedia treaba asta avand in vedere ca la moto sport centrul de greutate e mult mai in fata si presiunea pe directie mult mai mare.

Insa daca as putea sa schimb acel comportament prin montarea unei furci de gixxer chiar as face-o.Pentru un upgrade pe frane si suspensii doar,nu cred ca merita.Intrebarea mea prin urmare este - oare se intareste directia,devine mai grea si feelingul mai bun daca se monteaza furci de gixxer?

 

Iarasi alta intrebare,ai idee ce roti de 180 se potrivesc pe sv 04?Stiu ca erau cele de cbr f3 cu niste modificari,la fel gele de gixxere peste 06 care se potrivesc.La cele din urma ce fel de modif trebuie facute?

Alta intrebare,din cate am citit,la evacuare diam ext al tevii langa toba e de 54 si int 43,e corect?Am o finala de 51 si nu stiu daca pot sa o potrivesc....oare merge sa o sudez?Si daca da ce fel de sudura prinde?

Si finally,am inteles ca merg montati etrieri de 929 si 954 pe ea cu niste mici flanse?E corect?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca feelingul legat de directie e dependentmai mult de unghiul de inclinare al furcii decat de furca propriu zisa. Sudura cu gaz protector, sarma in functie de aliajele din care sunt facute cele 2 piese, sau TIG daca preferi/ai cu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimensiunea arcurilor e buna, se potrivesc la SV.

 

La greutatea ta iti trebuie arcuri de 9 - 9.5 N, ar trebui sa scrie pe spira pe undeva.

 

Legat de feelingul de directie instabila, sunt mai multe cauze. In primul rand poate fi presiune prea mare in cauciuc sau cauciuc uzat sau cu dimensiuni gresite. Poate fi furca coborata in juguri, arcuri uzate in furca. Eu nu am intalnit senzatia asta pana acum la mine, din contra primul sezon aveam directia prea grea de la furca neservisata si rulmenti de jug dusi.

 

Se gasesc adaptoare atat pentru etrieri nissin cat si tokico cu 4 pistoane (srad, 929, 954, sv1000)

 

Legat de toba, un meserias bun poate adapta trecerea respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...