Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eh, la mine se vedeau destul de bine. Am ambele variante si am reusit sa compar. (Nu ma supaaar !!)

Ziceam ceva de o plimbare. Tare as vrea sa ies la o tura scurta-scurta. Un peisaj frumos, un drum bun si liber... :D

 

 

buc - brasov - buzau - buc :) hmm nu e scurta.....sau e :)

 

eu cred ca o fac

Editat de avic71
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pentru ca abia acum l-ai descoperit , duminica seara prezenta la Biker's Otopeni obligatorie :) daca nu ploua, anunt de acum pentru ca saptamana trecuta a fost extrem.

 

Sheet, nu pot pe seara. Daca va strangeti mai devreme as ajunge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare legata de nivelul de ulei.

 

a mea are la motor o fereastra mica unde arata nivelul de ulei din motor. intrebarea ar fi: cand se verific nivelul? inainte sa pornesc motorul sau si cand este cald? ideea este ca m-am uitat cand este cald si atunci nu mai apare deloc ulei in fereastra aceea. cand este rece apare. voi cand si cum il verificati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt sv meating 2: si cheile nerei ii OK, si baile herculane, si zona portilor de fier :))

in principiu orice locatie, nu conteaza nici drumul prost, daca nu e mai lung de 30 - 40 km :)

 

in legatura cu carenele inferioare: le vand pe la 400 lei... depinde cat de bine negociaza cumparatorul :D

sau schimb cu bugspoiler + ceva diferenta ...

 

@googleboy: din cate stiu dupa ce opresti motorul, lasi vreo 10 - 20 min. sa ajunga in baie tot si atunci sa te uiti la nivel. ai cric central? daca nu pune pe cineva sa steie pe motor si sa o tina perfect drept, cateva grade inclinat intr -o parte sau alta deja arata cu diferenta mare...

 

PS: in weekendul asta am fost pe transfagarasan si la barajul vidraru, m-am intalnit si cu @torqu3 (sorry ca nu am putut sa iau ramas bun :D, inca nu aveam bagajele facute, cand ati plecat de la cabana... )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@googleboy: din cate stiu dupa ce opresti motorul, lasi vreo 10 - 20 min. sa ajunga in baie tot si atunci sa te uiti la nivel. ai cric central? daca nu pune pe cineva sa steie pe motor si sa o tina perfect drept, cateva grade inclinat intr -o parte sau alta deja arata cu diferenta mare...

 

inseamna ca e ok;

 

voi cam dupa cati km completati ca sa fie la nivel; din ce observ, eu cam dupa 1500 de km a trebuit sa ii completez putin. si la fosta motocicleta cam tot asa faceam.

Editat de GoogleBoy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca e ok;

 

voi cam dupa cati km completati ca sa fie la nivel; din ce observ, eu cam dupa 1500 de km a trebuit sa ii completez putin. si la fosta motocicleta cam tot asa faceam.

 

depinde... de cat ulei consuma motorul. din cate stiu, daca mergi mult cu frana de motor (depresiune mare pe admisie) sau cu o turatie mica pentru treapta de viteza respectiva (de obicei cand tragi acceleratia simti o lipsa putere, la fel depresiune mare pe admisie) duce la un consum mai mare de ulei. de asemenea, ma gandesc ca si o turatie exagerat de mare. Sau ar mai fii uzura motorului (cea ce nu cred ca e cazul la gladius :laugh:) sau daca motorul a fost proiectat in asa fel incat sa consume ulei. Aceasta nu e un lucru neaparat rau, dar depinde pe unde se consuma... daca la segenti, uleiul curata si raceste segmenti si multe motoare is facute in asa fel, mai mare bai e cand se consuma ulei la tija supapei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar asa... in mod normal un motor nu consuma ulei. ma rog, teoretic vorbind consuma, dar cantitatea e atat de mica incat poti sa o consideri nula. in nici un caz nu e ok sa completezi uleiul dupa 1500km! nu la un motor nou...

 

consumul de ulei apare in urma rodajului prost facut, cand pistoanele nu s-au asezat calumea pe peretii cilindrilor. la tine insa e o alta problema! fiind un motor nou-nout, dupa ce ii pui ulei si il rulezi, uleiul acela intra bine intre si sub toate piesele si ramane acolo, ca sa asigure o ungere optimala. astfel incat nivelul de ulei scade un pic. completezi si totul e ok!

 

ai insa grija ca pe la 1500km ar trebui sa schimbi uleiul, sa scoti partile de fier si aluminiu care s-au ros in timpul rodajului!!!

 

vezi la motoarele mai vechi, uzate, abuzate etc. ... ca au un consum de... sa zicem 200ml la 1000km! ei bine, aia nu e bine! sv-ul meu e vechi, nu consuma nici o picatura de ulei! de unde stiu? dupa fiecare 10000km, nivelul tot acela a ramas!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Turda, langa magazinul Animax, e o mandrete de SV650s modelul dupa 2003. Se recunoaste careva ? Eu stau la unul din blocurile de vis-a-vis, si a fost o supriza placuta sa descopar ca am "vecin" un SV-ist. Poate ne-om vedea si "live", ma gandesc... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde... de cat ulei consuma motorul. din cate stiu, daca mergi mult cu frana de motor (depresiune mare pe admisie) sau cu o turatie mica pentru treapta de viteza respectiva (de obicei cand tragi acceleratia simti o lipsa putere, la fel depresiune mare pe admisie) duce la un consum mai mare de ulei. de asemenea, ma gandesc ca si o turatie exagerat de mare. Sau ar mai fii uzura motorului (cea ce nu cred ca e cazul la gladius :laugh:) sau daca motorul a fost proiectat in asa fel incat sa consume ulei. Aceasta nu e un lucru neaparat rau, dar depinde pe unde se consuma... daca la segenti, uleiul curata si raceste segmenti si multe motoare is facute in asa fel, mai mare bai e cand se consuma ulei la tija supapei.

rodajul i l'am facut exact asa cum scrie in carte, fara a depasi cele 5200 de rpm; deja i-am facut revizia de 1000 de km si uleiul vechi a fost total schimbat, acum am cam 2700 de km cu ea. ma gandesc, urmatorul schimb de ulei il voi face la urmatoarea revizie, nu?

 

e adevarat, folosesc destul de mult frana de motor in defavoarea franei de picior si a celei de mana insa nu cred ca acesta sa fie un lucru rau avand in vedere ca nu am un stil de mers sportiv si nici acum, rareori daca depasesc 5500 de rpm... in oras si la coborari, pe curbe, in special folosesc frana de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e sa nu te apuci sa-i dai blana nici dupa trecerea celor 1000 de km pana la prima revizie. Rodajul se cam tot face pana pe la 3-4000km (ce-i drept, prima faza de pana in 1000km e critica!). Dupa manualul de SV schimbul nr 2 de ulei se face la 6000km. Vezi sa fi sigur ca te uiti cand trebuie la nivelul uleiului (ori la rece, ori dupa vreo 10 minute dupa ce opresti motorul). Despre revizia la Sara Motors...cred ca mai bine ti-o faci singur. Singura chestie pentru care poate merita e daca e gratis sau daca ai garantie conditionata de revizii la ei. Is curios daca chiar ti-au schimbat uleiul si daca ti-au pus cat trebuia.

Daca vrei ne vedem intr-o zi sa ma uit si eu un pic la el. Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ok... m-am impacientat eu degeaba. cand este rece motorul, nivelul este normal, plus ca am citit in cartea tehnica si daca ar exista probleme cu uleiul, se aprinde becul rosu si apare canistra pe bord.

 

la prima revizie mi-au facut ce trebuia facut, a fost facuta eu fiind de fata; ulei schimbat ok, control frane, cabluri... n-am ce reprosa. nu-s conditionat sa merg la ei neaparat, pot oriunde altundeva dar... a fost ok.

 

despre depasirea celor 5-6 mii de turatii... ingerul meu pazitor nu poate zbura atat de repede. la 6000 de ture, in a 6-a, deja are 125-130+ la ora, iar de la 110 incolo nu ma simt in siguranta, ca atare, nu-i stres sa-i dau "blana" vreodata :laugh: iar pe autostrada in ungaria... nu planuiesc sa intru ca iarasi mi se rod cauciucurile precum la fosta motocicleta si nu se merita.

Editat de GoogleBoy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Posibil sa fi vazut deja cum abuzeaza unii de motoretele din dotare,dar din seria

"nu faceti ca ei" va prezint....

SV:

http://s658.photobucket.com/albums/uu307/g...sv%20modificat/

 

 

 

 

Singura scuza e ca nu am bani pentru cea mai apropiata moto adevarata cu caracteristici

similare=BMW 800GS dupa parerea mea. (si daca m-as imprumuta m-ar da afara nefasta).

(caracteristici similare= 180 pe autostrada daca vreau, subtire si iute prin oras,ager pe asfalt,

acceptabil pe forestiere,chiar cu viteza mai mica(nu ma duc la raliu ci la plimbare),max 200kg )

Si parca nu m-as indura sa fac cu o mobra de 11500E ce fac cu asta .

Bafta si tot ce va doriti!

Gobi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Posibil sa fi vazut deja cum abuzeaza unii de motoretele din dotare,dar din seria

"nu faceti ca ei" va prezint....

SV:

 

http://s658.photobucket.com/albums/uu307/ggobi/

 

 

 

Singura scuza e ca nu am bani pentru cea mai apropiata moto adevarata cu caracteristici

similare=BMW 800GS dupa parerea mea. (si daca m-as imprumuta m-ar da afara nefasta).

(caracteristici similare= 180 pe autostrada daca vreau, subtire si iute prin oras,ager pe asfalt,

acceptabil pe forestiere,chiar cu viteza mai mica(nu ma duc la raliu ci la plimbare),max 200kg )

Si parca nu m-as indura sa fac cu o mobra de 11500E ce fac cu asta .

Bafta si tot ce va doriti!

Gobi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am mai zis si pe PM, ce ai facut tu acolo mi se pare treaba interesanta, si daca nu o sa am bani de v-strom in curand s-ar putea sa fac si eu (o parte din) modificarile facute de tine. Adica daca modific ceva as prefera sa pot reveni la varianta "stock". Nu de alta, dar daca va fi sa-l vand, nu stiu cati oameni cauta un SV enduro :laugh: . Nu stiu cum sunt drumurile pe la voi, dar la noi in zona parca nu mai simt nici o placere sa ma dau. Tot timpul trebuie sa fiu atent, sau sa merg f incet, frana dupa frana, dupa frana. Nu mai suport drumurile astea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma cu 20 de pagini se discuta cateva pagini despre uleiuri.... pana la urma sa recapitulam: care o recomandati, cat costa si de unde?

 

m-am saturat de castor, e cam scump si daca o schimb des e si mai scump :laugh:

 

So... astept pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot acu cateva pagini, eu am zis ca am gasit ieftin Repsol Rider 4T (undeva pe la 20 si ceva de lei sticla de 1l). Asta cica e semisintetic. Am bagat 15W50...ca deh, e vara si e calduri de Rro. Motorul se comporta OK, n-am probleme cu ambreiajul, si parca (in mod sigur parere subiectiva!) per total e mai silentios. Nu prea se mai aud nici supapele, deci o sa aman reglarea jocurilor pentru la toamna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am schimbat motulul 300v pe motorex top speed 15w50(sintetic), am luat filtru si uleiul la 176 ron datorita user-ului lipton aici pe forum,f serios si prompt.ca impresii:ambreiajul nu patineaza,spre deosebire de 300v 10.40 intra mereu in viteza,chiar si in trafic la calduri f mari....per total super ok..mai ales la pretul asta in comparatie cu 300v..

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambreiajul nu patineaza

practic vorbind... la ce se refera acest "patinaj"? adica... cum se manifesta? eu sincer nu am idee :laugh:

 

(scz pt out of topic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

practic vorbind... la ce se refera acest "patinaj"? adica... cum se manifesta? eu sincer nu am idee :laugh:

BUna intrebare! Si eu vreau sa aflu ce inseamna , pentru ca nimeni nu a reusit sa imi explice destul de "coerent" acest fenomen!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

placutele de ambreiaj fac legatura intre motorul in miscare si transmisie... cand motorul e la relanti, el se misca, face ture, dar motorul sta pe loc. de ce? placutele de ambreiaj nu sunt lipite, sunt in pauza. cand bagi in viteza si lasi ambreiajul, placutele se aseaza si se lipesc, transmitand miscarea din motor la lant. ei bine, cand aceste placi sunt uzate si nu mai prind cum trebuie, motorul se invarte, dar placutele mai scapa din cand in cand. adica aluneca. si atunci poti sa turezi cat vrei, dar cat timp scapa, nu misti motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceputt fenomenul asta apare cand tragi tare de gaz, mai ales in trepte joase (1-2-3). Te trezesti ca daca accelerezi tare in loc sa traga o sa se tureze doar motorul aiurea. Poate fi din cauza uleiului, a placutelor uzate sau a arcurilor blegite. Sau o combinatie a celor 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...