Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva care e depresiunea maxima la carburator (masurata in "locurile de unde se face sincronizarea) ?

 

Ceasurile de pe Louis au plaja de -1bar - 0 (am gasit la firme din Bucuresti, vacuumetre similare cu preturi pana in 10E pt clasa de precizie 1.6)

 

Vreau sa-mi fac un sincro tester din ala, si nu stiu daca e nevoie chiar de asa mult (-1bar). As putea alege o valoare maxima mai mica si as castiga la acuratetea reglajului (de ex -400 mbar). Din cate am vazut cand se facea sincronizarea, mai mult de -250mbar n-am vazut sa treaca. In manual, la sectiunea Calibrating each gauge, negative pressure: 6.8 - 13.6kPa. Daca despre asta ar fi vorba, atunci ar insemna cam maxim ~140 mbar.

 

Idei? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da, dar daca si-l face oricum trebuie sa poata masura peste vacuumul facut de carburi ca altfel va avea 2 valori egale la capat de scara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da, dar daca si-l face oricum trebuie sa poata masura peste vacuumul facut de carburi ca altfel va avea 2 valori egale la capat de scara

Exact. Asta ziceam si eu... -1 bar acopere sigur, dar din cate mi-aduc aminte maximul era pe undeva la -250mbar, si daca as alege 2 de -400mbar de ex, as avea o precizie mai buna.

 

Isi aduce aminte cineva de la ultima sincronizare cam care a fost maximul? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde... de cat ulei consuma motorul. din cate stiu, daca mergi mult cu frana de motor (depresiune mare pe admisie) sau cu o turatie mica pentru treapta de viteza respectiva (de obicei cand tragi acceleratia simti o lipsa putere, ...

Adica daca folosesc mai mult frana de motor e normal sa consume ulei? Sa inteleg ca nu e chiar bine sa folosesti frana de motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica daca folosesc mai mult frana de motor e normal sa consume ulei? Sa inteleg ca nu e chiar bine sa folosesti frana de motor?

 

Din cate stiu da. Deoarece la frana de motor, clapeta obturatoare a carburatorului e inchisa, aer nu se trage, in cilindru si in cotul de admisie se face o depresiune mai mare (un vacum mai mare), depresiune care prin alezaje, sau prin locasul segmentilor trage ulei (binenteles ca nu in cantitati f mici). La motoare cu carburatoare vechi (de ex. carburatorul de dacie) se consuma si mai multa benzina.

 

Ce parere aveti de uleiurile mobil1? azi mi-am comandat mobil1 extra 4T 10w40, semisintetic, 25 ron/l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pepsi: Am un prieten care baga in GSX asa ceva de cativa ani, si nu are probleme. Si inainte de GSX a bagat in CBRF2, si la fel, fara probleme. Cred ca e OK.

@aoleks: daca scapi motoru pe dunga, cam cat sunt de rezistente jucariile din poza?

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am luat la mana a 2-a, cu 150 euro inclusiv taxe postale!!! un set nou de la ceva firma dubioasa ma costa minim 300 euro, iar daca vreau unu de firma (nu yoshimura) cel putin 4-500 euro, deci asta e perfect! e din aluminiu (ergal), anodizat si complet reglabil :blink:!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o piulita in plus de la oglinda ? spre mirarea mea, ma intorceam de la munca si am obs ca oglinda dreapta e deranjata, apoi ca sta prinsa intr-un singur surub. :lol: as fi tare recunoscator....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tip de piulita are oglinda originala? M6, cu autoblocare? daca da, poti gasi la orice magazin de suruburi

 

nu chiar, piulita e lunga si intra pe surubul oglinzii, iar in capat e mai lata sa se prinda de cadru. :| nu stiu cum sa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca stiu de ce ciudatenie vorbesti. Eu am mers cu una lipsa cateva luni, pana un prieten (si talentat mecanic/vopsitor/etc) mi-a "fabricat" una. Cred ca totusi daca te chinui un pic poti sa pui cel putin provizoriu si o piulita normala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu chiar, piulita e lunga si intra pe surubul oglinzii, iar in capat e mai lata sa se prinda de cadru. :| nu stiu cum sa fac.

 

poti pune o poza? ca is chiar curios :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am dat de o mare problema si am nevoie de ceva ajutor.

ieri am vrut sa scot bujia cilindrului spate si am scos-o dar...fara filet. acesta a ramas intepenit in chiulasa. am demontat chilasa si in incercarea de a scoate restul de filet de la bujie, am mai rupt un surub de 8 in interiorul filetului de la bujie. ar fi doua solutii: schimabat chiulasa sau rectificat /bucsat filetul pentru bujie(cum se mai facea la dacii). maine ma duc la ceva strungar sa vad daca ma poate ajuta, dar preventiv: stiti pe cineva care dezmembreaza sv si vinde motorul pe bucati? in mod normal chiulasa cilindrului spate ar terbui sa supravietuiasca oricarui accident. multumiri anticipate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica filetul de pe bujie o ramas in chiuloasa?

asta inseamna ca sa rupt bujia, nu?

 

nu ai putea sa sudezi o tija de ea (de bucata rupta) si cu ajutorul ei sa o scoti?

ar mai fii si alte solutii, un strungar bun sau un frezor mai degraba 100% ca te poate ajuta

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica filetul de pe bujie o ramas in chiuloasa?

asta inseamna ca sa rupt bujia, nu?

 

nu ai putea sa sudezi o tija de ea (de bucata rupta) si cu ajutorul ei sa o scoti?

ar mai fii si alte solutii, un strungar bun sau un frezor mai degraba 100% ca te poate ajuta

bafta

am incercat ceva metode, dar e foarte bine intepenit restul ala de filet

acum plec la un strungar sa vedem ce zice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand salutare tuturor. E tarziu si mi se cam inchid ochii, si nu mai am rabdare sa citesc toate paginile..... Ideea generala e ca ma bate gandul sa imi iau un SV 650 din 2000. Motorul la prima vedere arata bine, ingrijit...inca nu am mers cu el.

Ce ma intereseaza pe mine:

-el e naked....se poate pune carena fata de la un sv650s?

-ce probleme frecvente(daca exista asa ceva) are acest model?

-La ce ar trebui sa fiu atent in mod special?

Sper ca o sa ma ajutati cu niste raspunsuri...si eventual sa ma alatur si eu posesorilor de SV si sa mai adaug o suzeta in garaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...