Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salut, mica problema: mi-am spart oglinda dreapta (doar geamul) si as vrea sa stiu ce posibilitate am sa-l inlocuiesc (sau de unde pot sa iau toata oglinda). 10x.

 

cel mai ieftin - ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, imi poate zice va rog cineva cum se monteaza suportul de numar original la SV 650 din 2003? acum am unul aftermarket, dar plec intr-o excursie mai lunga si vreau sa-l pun pe cel original pt ca nu lasa apa sa fie aruncata pe spatele meu.

as fi recunoscator daca mi-ar explica cinva cum se monteaza dracia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, imi poate zice va rog cineva cum se monteaza suportul de numar original la SV 650 din 2003? acum am unul aftermarket, dar plec intr-o excursie mai lunga si vreau sa-l pun pe cel original pt ca nu lasa apa sa fie aruncata pe spatele meu.

as fi recunoscator daca mi-ar explica cinva cum se monteaza dracia...

 

Din ce imi aduc aminte nu e o treaba tocmai la indemana.

Trebuie demontata codita pana la semicadru acolo este prinderea efectiva, trebuie desfacute si semnalele.

Cauta o schita explodata, iti faci o idee despre ce e vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam tarzior apar pe aici, dar poate te scutesc sa dai 100E...Sosolik22, verifica siguranta "meter" si traseul pana in bord, aferent acesteia; daca totul e ok urmeaza pasul 2.

Tre' desfacut bordul, pana ajungi la cablajul imprimat (nu trebuie sa scoti si indicatoarele, doar capacul posterior). Inspecteaza lipiturile pentru ca sigur una sau mai multe sunt imperfecte.

Si incepe cu cele 3 lipituri din poza. Ca sa le gasesti te orientezi dupa clema neagra de plastic marcata de sageata rosie.

post-41116-0-81966000-1312014617_thumb.jpg

 

Aveam un fenomenal avant muncitoresc in ziua cand am reparat bordul, drept urmare am facut si vitezometrul, mai precis notoriul melc de roata de SV.

 

Materiale necesare: un senzor hall, 2 bucati cd-rom de calculator si cablu de casti. Senzorul l-am scos dintr-un ventilator de PC, pentru ca la magazin aveau numai model "am avut", "incercati sapt. viitoare" sau "costa 130 lei". Din fiecare cd-rom se scot cei 2 magneti ce aliniaza lentila.

post-41116-0-04237100-1312015416_thumb.jpg post-41116-0-97057600-1312015652_thumb.jpg

Pinout-ul la senzor e cam asa : alb +, rosu e impulsul si masa este ecranul. (Verificati oricum pe net in functie de ce senzor gasiti. Ca fapt divers, senzorul meu e bipolar; mai bun ar fi unul cu 3 pini, unipolar, ca sa scapati de orientarea nord-sud a magnetilor.)

In rest simplu, cei 4 magnetii se pun simetric pe oricare disc, senzorul in preajma lor, iar la mufa senzorului original - rosu la roz, alb la portocaliu si masa la negru.

Fiecare magnet este aliniat cu senzorul cand se obtin +6V intre firul negru si cel roz.

Editat de mkl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam tarzior apar pe aici, dar poate te scutesc sa dai 100E...Sosolik22, verifica siguranta "meter" si traseul pana in bord, aferent acesteia; daca totul e ok urmeaza pasul 2.

Tre' desfacut bordul, pana ajungi la cablajul imprimat (nu trebuie sa scoti si indicatoarele, doar capacul posterior). Inspecteaza lipiturile pentru ca sigur una sau mai multe sunt imperfecte.

Si incepe cu cele 3 lipituri din poza. Ca sa le gasesti te orientezi dupa clema neagra de plastic marcata de sageata rosie.

post-41116-0-81966000-1312014617_thumb.jpg

 

Aveam un fenomenal avant muncitoresc in ziua cand am reparat bordul, drept urmare am facut si vitezometrul, mai precis notoriul melc de roata de SV.

 

Materiale necesare: un senzor hall, 2 bucati cd-rom de calculator si cablu de casti. Senzorul l-am scos dintr-un ventilator de PC, pentru ca la magazin aveau numai model "am avut", "incercati sapt. viitoare" sau "costa 130 lei". Din fiecare cd-rom se scot cei 2 magneti ce aliniaza lentila.

post-41116-0-04237100-1312015416_thumb.jpg post-41116-0-97057600-1312015652_thumb.jpg

Pinout-ul la senzor e cam asa : alb +, rosu e impulsul si masa este ecranul. (Verificati oricum pe net in functie de ce senzor gasiti. Ca fapt divers, senzorul meu e bipolar; mai bun ar fi unul cu 3 pini, unipolar, ca sa scapati de orientarea nord-sud a magnetilor.)

In rest simplu, cei 4 magnetii se pun simetric pe oricare disc, senzorul in preajma lor, iar la mufa senzorului original - rosu la roz, alb la portocaliu si masa la negru.

Fiecare magnet este aliniat cu senzorul cand se obtin +6V intre firul negru si cel roz.

 

Pot sa te ating ? :D

 

In alta ordine de idei, mai iesim si noi la un cico ceva ? Eu imi programasem o iesire pe Siriu azi dar... m-am trezit cam tarziu :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, da iesea cu noi acum 2 ani pe la intrunirile din biker's otopeni. Din cate stiu moto a fost data pe jos la una din furtunile din acel an din bucuresti si a avut mici avarii, daca nu ma insel sunt specificate in anunt. In rest nu stiu prea multe detalii despre ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe asta am vazut-o eu pt un amic acum ceva vreme si era in toate mintile ei, atat mecanic cat si estetic (cu urme normale de uzura, nu tipla).

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=395533&selpic=1&zoom=1#foto . Iar la pret va intelegeti voi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cautam o mobra "tipla". Asta nu arata rau deloc, dar nici nu fusese ingrijita din cale afara. Mai avea mici pisde pe ici pe colo etc :)

Asta coroborat cu refuzul ferm privind negocierea pretului m-a facut sa caut altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai avut o tentativa odata in a polua threadul, I"m back again:)

Am busit mobra si tre sa ma gandesc la o mobra viitoare. Din toate calculele mele si toate cugetarile imi este clar ca va fi un SV.

 

Sunt interesat clar doar de varianta N (naked).

 

Am niste procese de constiinta de nu stiu ce-i cu mine: Imi place la nebunie bordul de la 650 N din anii '99-03 (cum arata din fata,cromate,rotunde + ca-mi place bordul clasic,analogic, nu modelele astea noi digitale).Imi mai place si cadrul la modelu vechi de SV.

 

La modelul nou de SV imi place enorm codita,cu stopurile alea paralele,foarte curata si confera un aer sportiv..

 

As opta pt un 650N din '99-'02 dar m-am cam saturat de mobre vechi. Oricat de bine ar merge, pana la urma varsta isi spune cuvantu' si incepi sa schimbi chestii la ea (si nu ma refer la un disc de frana sau consumabile).

 

Am avut 2 motoare vechi si ,desi n-am avut probleme cu ele,cel putin la una stiu sigur ca urma sa umblu la distributie, vreau totusi ceva mai nou...

 

Ceea ce vreau neaparat sa fac cu SV ul,daca voi reusi sa mi-l iau este sa-i schimb anumite chestii: Din ce stiu furca la SV e varza (cam cum era si furca la VTR meu), simpla, se comprima prea tare la franare puternica si nu ofera un feedback bun fata de alte furci + handling mediocru.

 

Citind pe net,am vazut ca solutia ieftina e schimbat uleiul din furci (pus ceva mai vascos),arcuri progresive etc...

Eu oricum vreau sa pun semighidoane pe ea, sub nici o forma nu voi lasa ghidonul clasic de naked.

Imi place la nebunie look ul de cafe racer care-l confera + ca-s obisnuit cu pozitia asta (vin de pe o mobra sport-touring).

Acum..cucurile care le am in cap ar fi sa schimb fata complet cu una de gixxer (750 eventual), si asta ar insemna: roata, discuri de frana, etriere,ax, aparatoare, FURCI (USD), triplele (ce tin furcile),semighidon,pompa frana. Cred ca toata treaba asta ar fi cam inca o cincime din pretul motocicletei,dar cred sincer ca merita ,ar schimba foarte mult comportamentul mobrie,NU doar la franare,ci toata ciclistica..

Am inteles ca furcile de gixxer (750 par example) is o idee mai scurte ca furca standard de pe SV,aici tre sa ma mai documentez sa vad care-i schema..

Si mai e si cu problema senzorului pt vitezometru...

 

Personal as aspira la un SV1000 N, pt ca venind de pe VTR care are un anume cuplu, SV650 ul mi se va parea putin underpowered (nu e o chestie de E-pen|s sau de orgoliu,dar daca mai pui bagaje sau un pasager...se simte pe 650).

 

Dar deocamdata vreau sa fac un test ride pe ambele (650 si 1000) sa vad,poate va fi foarte ok cel de 650,sau poate ma voi simti impotent si va trebui sa substitui lipsa de cm de la organ cu un surplus de cm la cilindree :)

 

Lasand toata proza asta plictisitoare, nu am reusit sa citesc TOATE paginile de pe threadul asta (desi intentionez).

 

E careva pe aici care a facut ceva modificari mai serioase la SV? ( in special cele mentionate de mine,ce tin de furca fata? eventual daca e vreunu care a schimbat furcile,cu unele USD, etc etc?)

 

Principalul motiv pt care nu mai repar VTR ul este consumul de 10 % in oras si 7 % in afara, asa ca ...cine-mi spune cat papa un SV 650N model 2003+ in oras? (mers ok),si in afara, sa zicem la 120-150?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Motorul albastru e al meu. Ma cunoaste lumea, repik cel mai bine fiindca am fost colegi de munca. E ok motorul, merge foarte bine. I-am schimbat uleiul chiar zilele trecute. Ne auzim la un telefon daca vrei sa o vezi (si nu m-ai contactat deja).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut urgent cauciuc de spate 160/60ZR17. Mi-am luat o teapa cu o firma (in sensul ca mi-au promis saptamana trecuta ca livrarea se va face saptamana asta, si azi m-au sunat ca nu se mai poate) si am nevoie de cauciucul asta inainte sa plec in concediu (pana vineri). Orice sfat/oferat e binevenit(a)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mica problema: mi-am spart oglinda dreapta (doar geamul) si as vrea sa stiu ce posibilitate am sa-l inlocuiesc (sau de unde pot sa iau toata oglinda). 10x.

am eu o oglinda originala completa de pe primul model de sv, pret 70 de lei. disponibil in bucuresti

 

Am schimbat guma pe fata si piciorusele senzorului de viteza s-au ruptpow.gif - indica 0 km/h cu oricat as merge.

Am vazut ca mai avea cineva problema asta si s-a rezolvat. Stie cineva unde pot sa gasesc asa ceva?

senzor de viteza cu picioruse intregi am eu. eu l-am schimbat deaorece imi facea probleme, dar cred ca partea aia cu picioruse nu are cum sa fie defecta. este de vanzare la pretul de 70 de lei.

 

si daca tot sunt la capitolul asta, mai am un suport confectionat pt sv 2002. acest suport se prinde in gaura aceea a motorului si inlocuieste, in stationare, un cric central. este gratuit pt cine il vrea, pt mine nu mai valoreaza mai mult decat o bucata de fier. util pt ungerea lantului, pastrat motorul peste iarna, demontat roti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce vreau neaparat sa fac cu SV ul,daca voi reusi sa mi-l iau este sa-i schimb anumite chestii: Din ce stiu furca la SV e varza (cam cum era si furca la VTR meu), simpla, se comprima prea tare la franare puternica si nu ofera un feedback bun fata de alte furci + handling mediocru.

[...]

Citind pe net,am vazut ca solutia ieftina e schimbat uleiul din furci (pus ceva mai vascos),arcuri progresive etc...

Eu oricum vreau sa pun semighidoane pe ea, sub nici o forma nu voi lasa ghidonul clasic de naked.

[...]

Personal as aspira la un SV1000 N, pt ca venind de pe VTR care are un anume cuplu, SV650 ul mi se va parea putin underpowered (nu e o chestie de E-pen|s sau de orgoliu,dar daca mai pui bagaje sau un pasager...se simte pe 650).

Dar deocamdata vreau sa fac un test ride pe ambele (650 si 1000) sa vad,poate va fi foarte ok cel de 650,sau poate ma voi simti impotent si va trebui sa substitui lipsa de cm de la organ cu un surplus de cm la cilindree :)

[...]

Principalul motiv pt care nu mai repar VTR ul este consumul de 10 % in oras si 7 % in afara, asa ca ...cine-mi spune cat papa un SV 650N model 2003+ in oras? (mers ok),si in afara, sa zicem la 120-150?

Clar furca de Gsxr este cel mai tare addon care se poate face la un SV, imbunatatind si handling si franare, suspensia in sine etc :) Plus ca cu furca asta o sa ai direct semighidoane. Daca nu schimbi furca, va trebui sa schimbi si jugul de pe N cu unul de S pt a putea pune semighidoanele.

In rest ca imbunatatiri ar fi si un brat de schimbator de gsxr care confera o schimbare mult mai "scurta" si precisa. Ar mai fi delimitarea cuplului in treptele inferioare, reglarea tps-ului pt un mers mai smooth in ture joase si schimbarea releului de incarcare cu unul de la un gsxr de 1000 (daca nu ma insel).

In rest nu prea mai ai ceva sa ii faci dpdv tehnic fiind o mobra destul de echilibrata si fiabila :)

 

In ceea ce priveste 650 vs 1000, da, miarul este o bestiuta si iubesc cuplul si senzatiile pe care le ofera, dar vine cu unele mici dezavantaje - consum, se incinge mai tare, e cam puternic si brutal pt conditii de oras, putin mai greu, consuma mai repede gumele etc. Daca circuli mult in afara orasului si mai iei si pasager sau bagaje, vrei demaraje spectaculoase si nu te intereseaza in mod special consumul, atunci mergi pe 1000. Daca stai mult prin oras atunci 650 e de preferat, mai ales ca din punctul meu de vedere 650 ofera suficienta putere si cuplu pentru majoritatea riderilor sau situatiilor.

 

Consumul la fostul SV ( 650 carburatie) era undeva la 5.5 in oras si 4 - 4.5 afara la mers decent. La vaca asta de 1000 e cam 6.5 - 7 in oras si 5.5 afara. La ambele, normal, conteaza cum pilotezi.

Ca pozitie si comoditate eu, fiind inalt (1.85m) ma simt mult mai bine pe miar. Nu era nasol nici pe 650, dar la drum lung, dupa 4-500km incepeau sa se resimta nitel picioarele cam chircite.

In rest, ce sa mai zic ? Sigur o sa iti placa. Asfalt si gaz sa fie :)

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult pt feedback,dar venind de pe un v2 care lua 10-11 in oras si 7 in afara, mi se pare parfum consumul tau de 6.5-7 in oras si 5.5 in afara :)

Dar cum ai zis, un test ride pe ambele imi va arata de care am nevoie cu-adevarat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...