m4v3rick Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 nope, m4v3rick e cu stock si in curand (sper) cu o alta clasa... imi pare rau ca nu am dibuit proprietarii de Sv, dar am avut ceva treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) m4v3rick: eu eram cu sv-ul cu logo-ul punisher pe parbriz. E aerografiat de un prieten si el aici pe forum, face treaba buna la bani super putini... Poza Ca si pe mine ma mananca sa imi fac iar un aerograf pe mobra. Ca tot ati adus vorba, cum e cu suportul (barele) de topcase? De unde se poate procura, sau daca se poate manufactura, are cineva niste schite sau unul gata realizat pentru a vedea cum a fost facut? Sunt ceva topcase pe Louis care imi fac cu ochiul, monokey, mi-as pune unul pentru carat una-alta, cumparaturi & stuff in oras si depozitarea de casca si geaca. Are cineva asa ceva? Suport E prea mare pentru ce am eu nevoie? Multam! Suportul de gasit cred ca il gasesti pe la firme gen Givi, sau pe Louis. Cea mai simpla varianta cred ca ar fi asta sau ceva de genul asta (vad insa ca nu e disponibil pt sv). Cel precizat de tine nu cred ca e prea mare, acum depinde ce vei avea nevoie. Daca vrei sa iti faci tu unul din teava or something, cred ca il poti face in genul pozei de mai jos, sau din ceva gen tabla in stilul suportului din primul link, cu prindere in suruburile manerului de pe codita. Bafta Editat Septembrie 13, 2011 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Daca poate fi vopsit negru, poti sa mi-l vinzi mie! Nu am pe nimeni care sa vopseasca el acum este in culoarea motorului meu Burning Copper Metallic. YAV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Nu am pe nimeni care sa vopseasca el acum este in culoarea motorului meu Burning Copper Metallic. YAV Chiar cautam un pinten dar la ce scoruri am gasit, m-am lasat... plus ca mai intra si transportu' din afara care rupe.. Cu cat il dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_tavi Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 @Cap0ne: multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gingimingi Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 salutare tuturor, sunt si eu posesorul unui sv 650 din 2000 pe care l-am achizitionat in primavara ascestui an.V-as recomanda tuturor sa va verificati din cand in cand regulatorul de tensiune , pentu ca aceasta piesa in momentul in care nu mai functioneaza in parameti normali poate distruge mare parte din instalatia electica, iar eu am patit-o. Baterie ,regulator,becuri si CDI toate s-au ars din cauza acestui regulator de tensiune. Il verificasem , cu vreo 2 luni in urma si stiam ca nu functioneaza chiar OK, 17 V la relanti dar cand aprindeam faza scurta scadea la 13,5 v.I-am spus unui mecanic iar acesta ma linistit spunandu-mi ca :" nu-i o problema si ca mai merge, sa-l mai las."si l-am lasat si rau am facut , m-am zgarcit la o piesa si acum cumpar 3. NU faceti ca mine, cand o piesa da semne de uzura inlocuiti-o .SI sa nu credeti ca sa stricat in fata casei , nu ma lasat in mers la jumatea autostrazi bucuresti -pitesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 In momentul in care vezi ca o piesa din asta care trebuie sa functioneze intr-un anume interval nu o mai face, trebuie schimbata. Si cred ca ar fi bine sa schimbi si mecanicu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Ce putere au semnalele de pe fata (stanga, dreapta) la motociclete voastre? In manual am citit ca trebuiesc de 12v / 21w, dar eu am de 12v/10w ( un semnal lipsa trebuie sa le schimb, de aceea intreb). Pot sa pun de 12v/21w ce efecte poate sa aiba partea electrica? P.S.: Un nou posesor de sv 650 s an 99. Sa ne auzim cu bine Editat Septembrie 16, 2011 de Impulse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Da, standardul este 21w. Dar poti pune si de 5W fara probleme, doar ca or sa clipoceasca ceva mai repede. Poti pune si led, dar atunci va trebui sa pui si niste rezistori care sa creasca consumul. PS welcome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Eu am semnale pe led si nu mai mi-am pus rezistente le-am lasat sa semnalizeze asa super rapid asa atrag atentia mai repede la conservari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 La modelul nou mi se pare ca releul de semnalizare este o idee mai istet. La cel vechi insa am impresia ca daca pui led nici nu mai clipeste, sta aprins incontinuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Capon la joia mai era un pustan cu sv este aici pe forum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Intradevar .. la releele vechi semnalizarile cu leduri raman aprinse . Solutia in cazul meu a fost sa montez niste rezistente de 4.7 ohmi ( 12 v - 21 w standard ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 @ iacospy eu am fost la joia moto cu un sv gri dunno if it's about me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 La modelul nou mi se pare ca releul de semnalizare este o idee mai istet. La cel vechi insa am impresia ca daca pui led nici nu mai clipeste, sta aprins incontinuu Eu am LED-uri si merge si cu releul original. Putin mai rapid, dar merge. A incercat cineva sa schimbe intinzatorul de la distributie cu unul mecanic? Este un zgomot de masina de cusut intre 3000 si 5200 rpm care ma dispera. La voi cum e? La mine parca ar vibra o sarma pe undeva, asa se aude. Dar cel original nu e tot mecanic oare? O fi electronic? Ala cu masina de cusut cred ca e asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NyCk59 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Salut Copone, Scuze pentru raspunsul cu intarziere. Stau vizavi de posta vitan......pe emil botta. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) E normal ca atunci cand motorul e rece sa nu fie ulei in dreptul gemuletului de verificare iar cand e motorul cald (85 de grade celsius) sa fie pana unde am pus atunci cand am facut schimbul? O explicatie mai mecanica se poate? Ma intereseaza. Uleiul la caldura isi mareste volumul. Cam 5% la 80 de grade. Editat Septembrie 19, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Multumesc de raspuns, dar e normal ca atunci cand e rece sa nu se vada ulei pe geamul de verificare iar cand motorul are temperatura optima de functionare sa fie la limita de "full" ? Asa am patit si eu chiar a doua zi dupa ce schimbasem uleiul si dimineata pe gemuletul ala parea ca nu are deloc. Dupa ce am dat o tura in jurul blocului era full. Nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Pentru a masura corect nivelul uleiului motorul trebuie sa fie cald. Se opreste motorul si se lasa 2-3 minute sa se adune uleiul dupa care se masoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Uleiul se intinde pe cilindri si scade nivelul, iar dupa ce se incalzeste se dilata si creste un pic nivelul. Deasemenea uleiul cand se incalzeste cred ca ii scade un pic consistenta. Masurarea corecta se face cum spuneam cu motorul cald oprit si lasat 2 minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Da cred ca tu ai fost la joia moto ca alte svuri nu mai am vazut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Si bineinteles mobra dreapta cand te uiti pe gemulet. ca tot am ajuns la nivelul uleiului, Florine daca citesti pe aici, cum e cu motul? a mai disparut sau a ramas la nivel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Si bineinteles mobra dreapta cand te uiti pe gemulet. ca tot am ajuns la nivelul uleiului, Florine daca citesti pe aici, cum e cu motul? a mai disparut sau a ramas la nivel? exact despre asta vorbeam aseara si chiar ne gendeam la tine. nu i-a mai mancat nici un gram, asta dupa 1000 km. deci pana la urma era uleiul. motul relez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Si bineinteles mobra dreapta cand te uiti pe gemulet. ca tot am ajuns la nivelul uleiului, Florine daca citesti pe aici, cum e cu motul? a mai disparut sau a ramas la nivel? Cu parere de rau, se pare ca odata cu schimbarea de sat si plantatie, va trebui sa schimb si uleiul. In Sibiu nu am gasit Repsol la pret ok si am luat Motul. In weekend planuiesc sa fac schimbul. O sa scriu si eu acia impresii despre schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 sal M.ar interesa un kit dynojet nou pt sv 650 din 99 cu filtru kn, toba sport si bujii ngk iridium....pls help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.