Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

mmm care e boacana pe care ai facut-o daca ai alimentat ca de obicei? Daca presupui ca e de la benzina, goleste rezervorul, pune 95 sau 98 si vezi daca e vreo schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mmm care e boacana pe care ai facut-o daca ai alimentat ca de obicei? Daca presupui ca e de la benzina, goleste rezervorul, pune 95 sau 98 si vezi daca e vreo schimbare.

Boacana zic pentru ca probabil am pus combustibil prost...am mers si astazi cu ea si la fel, in sarcina pare sa fie ok dar turata usor pe neutru creste neliniar si are "hâc-uri" . Ce combustibil de buna calitate imi recomanzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O să constați Âşi o uÂşoară scădere a consumului,lucru foarte plăcut având în vedere prețul benzinei. TotuÂşi evită partenerii rompetrol Âşi alimentează doar din stațiile "mamă"

 

PS. Revin cu problema cu suportul (cadrul) de bord. ÂŞtiți cumva cât costă piesa OE nouă? Pentru că am primit oferte SH la prețuri între 130-150 euro,mie mi se pare cam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata baieti...am facut treaba aseara cu Pride, mi-a reglat si mie TPS-ul care era ceva dereglat. Acum motoreta e brici. :) Baiat de nota 20 Andrei! :cheers:

 

Cat despre carburant...bagam de la OMV d-aia de '95 pana mi s-a parut ca ma rog de motoreta sa mearga, nu mai tragea nici de nebuna, dupa care am bagat de la lukoil, tot de 95, alta mancare de peste! De 2 sezoane bag numai de la luk! Am mai bagat si le petrom, era mai ieftina, nu mi s-a parut nimic deosebit, benzina si atat. Valbi recomanda la un moment dat benzinariile MOL, din pacate nu am nici una in drumul meu de zi cu zi si nu am experimentat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata baieti...am facut treaba aseara cu Pride, mi-a reglat si mie TPS-ul care era ceva dereglat. Acum motoreta e brici. :) Baiat de nota 20 Andrei! :cheers:

 

 

Nota 15 ca nu urca decat pana in 1700 rece :laugh: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da Didi, asa e ziceam de MOL, la mine a mers mai rotund si a luat mai putin cu benzina de la MOL explicatia pe care am gasit-o la momentul respectiv era ca e de buna calitate carburantul; am testat la auto si benzina & disel ambele merg mai rotund si consuma o idee mai putin.

 

recomand benzina de 95 indiferent de statie, in carte este data tot 95; in america se merge cu cifra mult mai mica pt premium 91-92 si 87-88 regular.

 

faptul ca noi bagam 100 si stam intre masini cred ca e doar o risipa de bani.

spor la kilometri si va astept la un cico!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit ca cifra octanica la noi defapt e mult mai mica. In alta ordine de idei, a vazut cineva dintre voi un filtru de benzina de la o drujba ruseasca cum arata? Se pune la gura de umplere a rezervorului, e ca un pahar facut dintr-o plasa foarte fina, Ma gandeam daca nu s-ar putea pune unul si la motocicletele noastre. Ala retinea si apa si mizeria din benzina. Voi ce crashpaduri aveti? De unde v-ati luat bujii? Eu am gasit NGK CR8E la 45 RON la Kronau si mi se par FOARTE scumpe. As incerca niste Denso. Poate la SMAEB sa fie niste preturi mai mititele.

 

http://motodiscount.ro/shop_search.php?search=CR8E 26 ron bujia

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana in america, eu in austria am vazut ca aia super duper ultra extra e de 95, in rest 92. in danemarca aceeasi treaba. 92-95. Numa la noi scriu aia cifre astronomice pe pompe si ai 15 tipuri de benzina si 10 de motorina. Dar e normal, atata timp cat se dau bani pe ele, exista.

 

Daca e facut ca o sita, de ce ar retine apa? mizeria da. Nu ai putea sa pui un filtru din acela clasic cu paharel intre rezervor si pompa de benzina? A mea nu a facut niciodata probleme din cauza benzinei, dar e adevarat ca am doar vreo 20 de mii de km motocicliti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Q: cum stam cu suspensiile?

 

..pana acum tot gaseam discutii de nemultumiri in legatura cu SVurile, dar ale mele furci imi placeau. De cand am scos'o si am facut cunostinta cu ceva gropane prin Pipera cea frumoasa, incep sa ma ingrijorez. Ajunge in capat si pocneste cu un zgomot metalic.. Vi se intampla relativ des la gropane, sau trebuie sa fac service-ul la furca?

 

:cheers:

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ar trebui servisată Âşi băgat un ulei puțin mai vâscos. Mie mi se pare că a mea e puțin lăsată din jug. Când aveți timp nu măsurați vă rog cursa telescopului (între jug Âşi pahar,deci partea inoxată) pe liber,cu motorul pe cric Âşi fără pilot sau pasager? La mine e de 10,2 cm (model 99-02)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E puțin strâmb,nu stau carenele la linie. Sunt din Oradea,nu Âştiu cum am putea face,de aia preferam să cumpăr unul intact

 

Dupa ce il dezechipezi il iei putin cu ciocanul de caucic. Ce naiba, e o fieratanie, daca s-a strambat se indreapta la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer avand in vedere faptul ca nu ma pricep foarte bine, tind sa aplic metoda "if it aint broke, dont fix it".. mai ales ca de obicei mai intra si bani in operatiuni dinastea.

 

In toamna, in drum spre "pestera de hibernare"(aka garajul unde a iernat), mi'a murit cilindrul din fata din cauza apei de ploaie.. deci voi incerca sa desfund gaura de scurgere de pe dreapta pistonului si putina vaselina siliconica in pipa de la bujie, metoda care pare sa functioneze la multi forumisti de aici si de pe SVrider :bounce:

 

Sezonul 2012 a inceput putin cam dur pentru mine.. pe langa faptul ca a trebuit sa fac si cu conserva un drum la service, primul drum cu motorul mi'a adus un frumos surub in cauciucul meu pretios spate.. iar acum furca pare sa ajunga putin cam repede la capat(tot gasesc termenul de "bottom out"), saaau incalec eu prea multe gropi :scratch:

 

Voi ce parere aveti? aveti vreun simptom de genul groapa - pocnitura metalica in furca? Mentionez ca nu e deloc ulei pe partea cu inox, deci garniturile ar fi bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...