Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Eu folosesc ferodo de aprox 18.000 de km. nu au scartait niciodata, franeaza decent (impresia mea la stilul meu de mers) si mai duc ceva km. Nu le schimb nici sezonul asta dupa cum se prezinta.

 

Pe spate am Lucas. nu le-am schimbat de cand am motoreta dar sunt aproape gata. astea mai scartaiau din cand in cand. Oricum eu prefer sa imi adaptez viteza din acceleratie, iar mersul meu sportiv este practic inexistent. deci franele sunt folosite minim ca sa zic asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok, mersi mult de pareri cred ca o sa aleg intre astea 2...eventual pretul va decide :laugh: . am sa caut pe net sa vad de unde se pot achizitiona. voi de unde ati gasit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vedea tata motorul desfacut asa, zicea " uite cum sa dus pe geam si banii de pe motocicleta" :lol: . intrebare : Aveam bujie de la nkg cu 9. Care e varianta mai rece nu? care ar fi fost motivu proprietarului sa puna una ca aia inauntru? Asa si deasupra la frana fata, am reglaju ala rotund 1,2,3,4,5 ce face ala? am aerisit franale si nu miam dat inca seama ce face cum se regleaza ala :unsure:  .

post-25349-0-29955100-1338836866_thumb.jpg

post-25349-0-84971500-1338836876_thumb.jpg

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vedea tata motorul desfacut asa, zicea " uite cum sa dus pe geam si banii de pe motocicleta" :lol: . intrebare : Aveam bujie de la nkg cu 9. Care e varianta mai rece nu? care ar fi fost motivu proprietarului sa puna una ca aia inauntru? Asa si deasupra la frana fata, am reglaju ala rotund 1,2,3,4,5 ce face ala? am aerisit franale si nu miam dat inca seama ce face cum se regleaza ala :unsure:  .

 

1234 ala face ca maneta sa fie mai aproape sau mai departe de manson. Eu unul cred ca cel mai bine e sa poti ajunge la maneta usor si confortabil. dar in acelasi timp tre sa franeze si sa nu ajunga lipita de manson (asta nu ar trebui sa se intample in nici un caz, dar mai stii).

 

Nu stiu de ce aveai 9-le in motor. asa am avut si eu, a mers perfect. am schimbat cu 8 merge perfect. chestia cu bujii reci calde si pufoase nu am inteles-o dar nici nu mi-am batut capul cu ea.

 

Daca tot ai scos rezervorul sufla in furtunele de drenaj sa vezi daca nu sunt infundate. ale mele erau si cand spalam se aduna apa in jurul busonului si nu pleca de acolo decat cand se evapora.

 

Mno cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mersi mult de pareri cred ca o sa aleg intre astea 2...eventual pretul va decide :laugh: . am sa caut pe net sa vad de unde se pot achizitiona. voi de unde ati gasit?

 

Eu am luat de la scorpio-az. evident ca sunt si in multe alte locuri. nu stiu preturi. oricum alea pentru fata sunt in oglinda asa ca au coduri separate si sunt usor de identificat. cel putin asa e la ferodo. le-am ales atunci tot din cauza pretului... parca :unsure:

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand m-am apucat de reconditionat motoreta si am dat tot jos de pe ea la fel mi-a zis :)) basca dinastea "cand le pui la loc sa nu-ti ramana shuruburi in plus" :crack:

 

bun bun bun :crack:

 

 

 

 

 

deci hai sa zic atunci ce imi trece prin cap. dupa cum am spus am schimbat bujile, filtru de aer, lichidele, cablu de ambreaj, cauciucurile puse acum 2 luni(bt-23 noi),uleiul, urmeaza sa merg saptamana asta la service sa`mi monteze lantul nou(did 525vx, gold) si pinioanele si sa schimb placutele de frana pe fata. si da radu86, si eu cumpar ferodo :bigstar: . Ce am omis oare? Ma bate gandu tare, ca dupa ce schimb toate astea si ce mai recomandati voi,sa ma risc sa dau o fuga din londra pana la mare la noi in romania. Cred ca vor fi cam 2700km incolo si tot atat inapoi. de ce? pentru ca sa merg cu avionu la vara ma costa lejer vreo 400 de lire biletele din cauza olimpiadei(inculzand, autobuse, trenuri). Cu SV-u, cu un consum de 6/100km am calculat ca trebuie 324Litri benzina in total si ar iesii la 453 lire. cu un pret de 1.40/litru (desii e cam 1.36 urca ea dimpacate) La benzina mai adaug 57 de lire pentru tunel (in total dus-intors) si eventual vreo 60 lire 2 nopti la hotel(desii cred ca as gasi si la 15lire/noapte). Planuiesc sa fac drumul in 3 zile. Primele 2 zile sa fac drumul londra-Oradea, unde dorm o zi pe le la un hotel, iar a 2a sa fiu in oradea unde dorm la rude, poate chiar stau 1 zi, ca apoi sa fac drumul Oradea-Constanta. Merita 200 de lire in + distractia asta? adica ma refer cu avionu "PA AVENTURA si BUN VENIT COZI DE ASTEPTARE" pe cand cu motocicleta ma gandesc ca ar fi fun. Da plictisitor pe autostrada, dar in romania oare printre munti cred ca ar fi ceva nemaipomenit. Bagaje: topboxu de 52 litri + eventual soft-paniers daca gasesc ieftine, si 1 casca in + prinsa cu plasa de aia pe scaunu din spate. Am si tankbag dar ma enerveaza deci nu o sa il folosesc. Cel mai lung drum ce l-am facut a fost London-Leeds, dus intors in aceeasi zi, in total vreo 750km cu umblatu in oras acolo. Sv-u il am din decembrie doar si e primu meu motor.deci exp nu prea pot zice ca am inafara de drumu ala. daca ar fi sa imi pun "stamina mea" : il tin lejer la 120 fara carene si fara sa ma pun pe rezervor indiferent de vant.+ eu lucrez in shimburi de 12 ore la munca, si de ex cand merg pe napte pornesc la 5:10 dupama de acasa, 45 min de mers la munca,si ma intorc dimineata la 6, inca 45 minute de venit, 45 de minute rupt de oboseala. cate 3-4zile pe saptamana fac drumuri de astea dupa 12 ore lucrate pe noapte si nu le gasesc solicitante. Pareri,ce sa fac oare ?

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot eu sa iti zic pentru un drum asa de lung:

 

- cel mai obositor dintre toate ar fi frigul. daca nu ai ceva impermeabil, cum te-ai udat cum incepe sa iti fie frig, chiar si la 20 si ceva de grade. mai jos nici nu mai zic. deci confortul termic ar fi pe primul loc.

 

- viteza de croaziera ti-o alegi tu tot in functie de confort. cu cat obosesti mai putin cu atat mergi mai atent si e mai placut. eu de ex nu as putea merge cu 120 prea mult.

 

- la sv, daca il ai doar din decembrie, problema cea mai frecventa este releul de incarcare. daca nu stii cand/daca a fost schimbat atunci ar trebui sa il ai in vedere.

 

- mai pune si o priza la 12 V si ia un compresor mic cu tine, sau o trusa de pana; sunt rare dar cine stie. eu nu am patit pana acum dar o am mereu sub sa.

 

- s-ar putea londra oradea in doar 2 zile sa fie cam mult. eu zic sa incerci dar sa mai ai o rezerva de o zi in cazul in care realizezi ca nu poti. in prima zi iti dai seama de asta (pe la mijlocul ei asa :D).

 

- in rest e o moto fiabila si nu ar trebui sa ai probleme cu ea.

 

- daca nu ai ungator de lant, ar fi indicat sa ai un spray la tine (ia doar de uns si ai sa il cureti cand ajungi in romania). Verifica sa ai lantul intins corect. sa nu te trezesti ca scartaie dupa 400 de km (daca e intins prea tare).

 

- vreo doua sigurante sa ai de rezerva si daca mai ai loc ai putea pune si un bec pentru semnale (daca nu ai leduri)

 

- nu uita harta sau gps-ul.

 

- si ceva chei sa poti demonta cate ceva.

 

- daca te prinde ploaia e posibil sa ramai intr-un singur cilindru asa ca pune ori o tablita in fata cilindrului 1 ori ceva siliconic in jurul fisei sa nu intre apa pe acolo. vezi ce ai la indemana si ce ti se pare mai simplu. Cilindrul 1 are o gaura laterala de scurgere a apei, verifica sa fie desfundata.

 

- ia si o bujie cu tine, daca nu doua, sa fie si evident cheia pentru ea/ele.

 

- drumul e lung asa ca ai putea considera un schimb de ulei inainte.

 

in rest bagi benzina si dai bataie! spor

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de Sfaturi. Releul ala de incarcare nu gasesc. daca poti sa pui un link ceva ar fi super.

 

 

 

 

Suspensia pentru mine e ok. Da e moale si enervanta ca nu am feedback,dar nu franez nici agresiv si nici nu merg la limita in curbe. ...

 

 

 

 

Echipamentul il am. Am si pielea, si costum de ploaie peste piele , am si geci de iarna manusi etc nu e problema.pe sub piele am niste bluze thermale. GPS, o sa folosesc Iphoneul + incarcator direct de la baterie si carcasa impermeabila. + O harta cu drumul si orasele luate pe rand cum mi le da in google maps, asta in caz ca se strica telefonu, sa pot sa merg dupa semne.

 

 

 

 

Dar, am comiso rau azi dimineata. Am pierdut cheile si nu le gasesc nicaieri :rusinica: . am cautat pe svrider.org dar cnad pun "hot to hot wire an sv650" raspunsurile sunt "ha ha , dute la un camionagiu, ca noi nu iti spunem cum sa pornesti un moto furat." nu vb de mine, citeam posturi.

 

Am zis ca vreau sa desfac cuva butucu ,sa deblochez ghidonul, si sal pornesc cu firele daca se poate, ca apoi sa merg direct la un lacatus si sa imi faca cheie noua? ceva tutoriale ceva? cheile nu le gasesc, caut de dimineata si am facut curat in toata casa:-| am cautat buzunare, sub mobila, sertare etc. :scratch: mai rau e ca maine la 11 sunt programat sa la mecanic sa`mi schimbe lantul. daca nu merg acolo la timp, mai astept iara vreo saptamana pana imi vine randu ....aaaaaa :baldy: :baldy:

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca in loc sa caut unde trebuie, balauream netul altora... :moron:

Vreau sa-i schimb finala (dupa apropiatul ITP) cu ceva. Altceva. Nu stiu. V-as ruga sa ma ajutati cu ceva idei, pareri despre diferitele marci. Adica la modul exemplificativ: M4 carbon e mai ieftina decat Yoshi care suna aprox ca si Akrapovic-ul model 2004, comparat cu Leo Vince-ul...etc

 

Va foarte apreciez interventiile! :cheers:

multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da binenteles. le-am gasit. Am zis nervos ca merg si bag surubelnita si ciocanu in butuc il invart si asta e ponesc asa etc. Si da cheile erau in trusa cu scule :moron: ca dupa ce am lucrat pe ea se pare ca cumva au ajuns acolo :blink: . problem solved.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite Aiciregulatoare.

 

Ca sfat ar fi sa iti iei unul de GSXR-1000 (are radiatorul mai mare si firele mai groase ceea ce indica "rezistenta" la un curent mai ridicat) singura chestie e ca va trebui sa ii schimbi conectorii (mufele) cu cele de pe sv.

 

Daca te horatasti sa pleci doar cu cel pe care il ai pe moto, sa ai bani in cont sa iti poti lua unul de pe drum (de la vreun service ceva) in caz ca se intampla necazul.

 

Bateria nu te tine prea mult dupa ce se arde ala asa ca ar fi ok sa te prinzi repede si sa tragi fuga in cel mai apropiat oras.

Alta varianta nasoala ar fi nu sa nu incarce ci sa nu mai mentina tensiunea sub 15V. atunci ti se pot arde diferite componente de pe motoreta.

 

In fine, asta e mai mult teorie. E bine sa stii ca se poate intampla sa nu te trezesti in mijocul drumului, ca mine, uitandu-ma si neintelegand ce ma-sa are!! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saua pilotului sta prinsa in 2 suruburi. La modelul 2000, ele se gasesc sub plasticele negre de pe ambele parti. Scoti plasticele, desfaci suruburile de la sa si o ridici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare care pe mine m-a pus in dificultate...daca sudez ceva la crash-baruri cat sunt inca pe cadru, am sanse sa busesc ceva prin instalatia electrica? A mai incercat cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca in loc sa caut unde trebuie, balauream netul altora... :moron:

Vreau sa-i schimb finala (dupa apropiatul ITP) cu ceva. Altceva. Nu stiu. V-as ruga sa ma ajutati cu ceva idei, pareri despre diferitele marci. Adica la modul exemplificativ: M4 carbon e mai ieftina decat Yoshi care suna aprox ca si Akrapovic-ul model 2004, comparat cu Leo Vince-ul...etc

Va foarte apreciez interventiile! :cheers:

multumiri!

Din punctul meu de vedere ai 2 optiuni - cea ieftina de la Vick exhaust (cum are dihania si suna oke), sau Yoshi carbon. Pt ca suna bine, pt ca arata bine, pt ca nu se incinge in draci si se raceste repede, pt ca gasesti harti de power commander gata facute pt ea, pt ca daca ai nevoie iti poti comanda separat fiecare componenta a tobei in parte. :)

 

PS Nu prea ai probleme la itp cu toba custom, mai ales daca ai si silencer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere ai 2 optiuni - cea ieftina de la Vick exhaust (cum are dihania si suna oke), sau Yoshi carbon. Pt ca suna bine, pt ca arata bine, pt ca nu se incinge in draci si se raceste repede, pt ca gasesti harti de power commander gata facute pt ea, pt ca daca ai nevoie iti poti comanda separat fiecare componenta a tobei in parte. :)

 

PS Nu prea ai probleme la itp cu toba custom, mai ales daca ai si silencer.

o stiu pe a dianei, imi place cum se aude.

Vreau street legal, nimic altceva. Nu vreau sa depasesc nivelul dB celei stock

 

cam asa ceva aveam in cap si eu

http://www.revzilla.com/product/yoshimura-oval-rs-3-race-slip-on-exhaust-suzuki-sv650s-04-06

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu incerci la baietii de la Evacuari Moto Romania? Iti fac una din carbon la jumate din pretul pentru yoshimura aia si pot sa ti-o faca cum vrei tu, triovala, ovala, etc. Sa nu mai vorbesc ca in relatia cu clientii sunt de nota 10. Iti dau la ea si silencer si o sita pe care o poti pune optional etc.

acum m-am uitat pe pozele lor...foarte interesant ce fac baietii, merci frumos de hint. Iau legatura cu ei, sa vedem ce iese. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi-mi te rog, ca idee, ce preturi practica si durata executiei, aici sau pe PM. Mai mult ca sigur o sa iau ceva de la ei, lucrarile par intr-adevar profi. Daca sunt dublate si de un lucru cu clientii ok, atunci e o optiune viabila.

 

MErci inca o data! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...