Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Eu cel putin cand merg singur nu ating 110 in croaziera, poate doar in depasiri :)). Pur si simplu nu imi mai place. ma bate vantu aiurea. Si sunt din ce in ce mai convins ca vreau ceva cu motor de peste 1500 care sa stea la turatii mici :D. Imbatranesc :unsure:

 

Ia-ti un V-strom si iti trece (sper!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai daca iti iei S de 1000 ai sa mai ai si ceva protectie la vant asa ca probabil 140 va fiu mult mai ok de suportat plus motorul ar trebui sa se simta mai ok.

 

Una peste alta mie mi se pare o alegere destul de usoara. vrei doar handling, restul fiind ok? te apuci de furca. vrei tot ce ofera cel de 1000, schimbi cu totul.

 

Tot tu esti cel care stie daca/ce merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot va atarati "sculele" pe aici vin si eu cu a mea... poza este cam veche dar in plus pe ea sunt decat crash-padurile!

uite asa arata o codita de sv decenta! :peace:

post-35080-0-03042300-1339689765_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dihania ce discuri de frana ai ? pune si niste furtune de frana metalice pe fata.

 

Apropos, nu te corup sa-mi vinzi capacu monopost?:)

 

Si pune si niste poze mai recente eventual :P

 

discurile sunt armstrong si sa stii ca am furtune metalice pe fata.:P ce se vede negru este cablul de la chilometraj sau cum naiba il cheama de pleaca din vestitul melcul de la roata.

nu vand monopostul pentru ca nu suport saua de pasager care oricum ar fi degeaba. doar eu am fost pasagera pe motoreta mea...din diferite motive! :)

post-35080-0-70039200-1339698401_thumb.jpg

post-35080-0-71060700-1339698525_thumb.jpg

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tija stai linistit, n am gresit deloc motoru' stiam exact ce vreau si SV ul asta de 650 nu dezamageste cu nimic,decat suspensia,dar asta se reflecta si in pretu' sau

 

Pentru supensia spate poti face cum am facut eu, cu amortizor de ZX6R generatie noua. Sau ZX10R. Schimba suspensia total, si din reglaje il faci cum vrei tu sa fie. Pe fata am ceva modificari (asa am luat motorul - nu stiu exact ce si cum, dar stiu ca e mai tare decat toate SV650 pe care le-am probat pana acuma). Mi-ar placea o fata de supermoto, dar e cam scumpa si inca nu ma mananca mainile chiar asa tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma baieti...ce ziceti sa iesim maine la o limonada si tu hardknox sa o aduci si pe prietena ta sa ii explicam ca o toarta pe coada motorului nu ii ofera comoditatea mult dorita. si ne mai vedem si noi la ochi, ne cunoastem , care nu ne cunoastem, mai povestim...ce ziceti?

Ca locatie propun fostul bikers de pe matei voievod ca are terasa mare, parcare in curte, preturi decente rau si sunt si de treaba oamenii de acolo!

 

Hai ca am vorbit si cu Vic si a zis ca vine si el.Deci azi un cicorico la Ursu pe la 19:00 , e ok ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost complicat sa pui amortizorul spate? Stiu ca ai avut ceva de tras. La dimensiuni cum este fata de cel de la Sv? Mai inalt mai gros?

 

Prima data a fost mai greu. A doua oara mai usor. Cam ca la femei rolleyes.gif.

Amortizorul de ZX are 380mm lungime (fata de 378mm sau cat are originalul) si are cursa un pic mai mare decat cel de SV. Grosimea e de 80, fata de vreo 70 si ceva. Cel de GSX avea vreo 85 in diamteru si freca in bascula cu arcul. Era si ceva mai scurt + cursa mai lunga si freca roata de aripa. Plus, era moale ca diareea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am vorbit si cu Vic si a zis ca vine si el.Deci azi un cicorico la Ursu pe la 19:00 , e ok ?

 

PERFECT!!!! Cine mai doreste azi la ora 19 noi mergem la suc. va asteptam!!! o sa mai dau si eu niste mesaje pe la care ii mai am in telefon poate mai vin si altii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mhmm...deci 636 sau zx10. Am citit ca ar merge si cel de r6. La ce bani l-ai luat? Din ce ani sa fie amortizoarul pt 636?

 

Al meu e de ZX6R din 2009. Dinasta am gasit, dinasta am luat. 250RON pe bikeshop. Din 2009 pana in 2012 e acelasi tip de amortizor. Am inteles ca merge de pe la 2005 in sus, dar nu pot sa bag mana in foc.

Am vazut ca cel de ZX10R din 2010 in sus ar fi si mai fain, are rezervorul de gaz montat orizontal si s-ar putea sa intre fara sa muti bateria sau sa faci tiganii cum o facut duckman ala de pe youtube.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma baieti...ce ziceti sa iesim maine la o limonada si tu hardknox sa o aduci si pe prietena ta sa ii explicam ca o toarta pe coada motorului nu ii ofera comoditatea mult dorita. si ne mai vedem si noi la ochi, ne cunoastem , care nu ne cunoastem, mai povestim...ce ziceti?Ca locatie propun fostul bikers de pe matei voievod ca are terasa mare, parcare in curte, preturi decente rau si sunt si de treaba oamenii de acolo!

 

In primu' rand multzam de promptitudine, l'am montat deja pe moto si sta bine acolo :grinbandit: La primul semn de chef o sa iau un spray gri sa'i schimb "bronzul"..

Cat despre pasagera, am adus'o la serviciu azi si s'a declarat foaaarte multumita... acum nush daca e pe bune, sau in semn de multumire :laugh:

 

PERFECT!!!! Cine mai doreste azi la ora 19 noi mergem la suc. va asteptam!!! o sa mai dau si eu niste mesaje pe la care ii mai am in telefon poate mai vin si altii!

 

Eu termin la 6 jumate serviciul si dau o fuga pana la kronau pana nu se inchide. Poate ajungem dupa.. dau un search pe google sa stiu locatia de cautat. :drink:

 

 

:moto: By the way! Pt maine am vorbit cu niste prieteni sa dam o fuga<relax> spre Cheia, cu oprire la salina Slanic. Deocamdata suntem 4 motoare si vrem sa ne intalnim maine dimineata la Petromul de la Miorita la un 9:30 ca sa apucam sa plecam la 10.

Nu e graba mare, mergem frumos, facem poze.. daca mai sunt doritori facem gasca.

 

:cheers:

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa stiu si eu , ca ala de zx10/zx14 merge mai simplu.

 

Totusi ma mir ca nu s-a bagat nimeni in ca la un full swap pe fata cu una de gixxer...

 

Pentru mine nu merita - vreau ceva care sa treaca mai usor peste denivelari, nu sa ma faca sa simt si mai tare fiecare imperfectiune a drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primu' rand multzam de promptitudine, l'am montat deja pe moto si sta bine acolo :grinbandit: La primul semn de chef o sa iau un spray gri sa'i schimb "bronzul"..

Cat despre pasagera, am adus'o la serviciu azi si s'a declarat foaaarte multumita... acum nush daca e pe bune, sau in semn de multumire :laugh:

 

Eu termin la 6 jumate serviciul si dau o fuga pana la kronau pana nu se inchide. Poate ajungem dupa.. dau un search pe google sa stiu locatia de cautat. :drink:

:cheers:

 

ma bucur ca a fost ok pentr pasagera!

Poti sa vi dupa ce te duci la kronau, ca ne gasesti acolo . cu siguranta ne vom intinde la vorba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te inseli.

Am un prieten cu gsx-r 750 (2001) si mereu cand apuc sa merg cu mobra lui nu exista nivel de comparatie cum se comporta in curbe , SI ANUME: cand iau o denivelare pe curbe. Efectiv isi pastreaza trasa, nu o misca NIMIC.

 

Cu SV ul indiferent ca merg drept sau aplecat, la cele mai mici denivelari/gropi etc...face ghidonu in toate directiile...

 

Daca o sa fac rost de bani neaparat o sa vreau sa fac swap ul asta. O sa am frane mult mai eficiente, handling mult mai bun. Nici nu o sa se compare cu un SV stock sau cu alte naked uri.

 

N-o sa am bani si de amortizoru' spate de la inceput,da' usor vine si ala...

 

Sau schimbi direct motocicleta...incearca inainte un 15w in furca si dupaia vezi daca mai e nevoie sau nu sa schimbi furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau si ma intreb voi mai si mergeti cu SVurile sau stati si va uitati la ele si va ganditi ce anume sa schimbati la ele...

 

Like!!!!! Eu unul as vrea sa ma pot uita la el :)))

 

Inca o saptamana jumate tre sa mai rezist si apoi il incalec :D

 

P.S. Am gasit harta ASTA si mi se pare ok ca ofera o informatie in legatura cu viteza posibila pe drumuri, deci si cu starea drumului. Nu stiu cat de actualizata este totusi.

 

Poate va foloseste (celor care faceti km si nu va uitati la ele :P)

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Replica ta ma face sa inteleg ca tu nu ai nici un habar despre motoare .

 

Stai jos, ai 4.

Tu esti din aia care cred ca WD40 merge la orice, nu? asa si tu cu furca, crezi ca daca bag alt ulei/alta vascozitate, dintr-odata am un fel de supersport cu furca pe gaz nu?

+1

 

exista o categorie de oameni, care intre o saminta si o bere Noroc, iti explica la coltul blocului principiul relativitatii generalizat, asa cum il stiu "de la un mecanic batrin". bineinteles ca ei stiu ca teoria, cartile si inginerii sint niste nimicuri neglijabile, ei are esperenta practica.

parerea mea ca astia de schimba uleiul in furca n-au idee despre ce-i vorba si intra la categoria mai sus descrisa.

in primul rind, e o cretinitate sa pui ulei mai viscos ca sa compensezi constanta elastica a arcurilor. multi fac asta cu toate ca au roluri diferite. de ce oare li se zice "amortizoare"? ca amortizeaza gropile? o p.ula. daca ar fi doar niste simple arcuri s-ar balansa in sus si-n jos ca un pendul caruia-i dai un bobirnac. amortizare inseamna ca oscilatia aia e incetinita, ideal amortizata critic, cum se zice in fizica, insemnind ca suspensia nu va trece de pozitia de echilibru dupa ce revine din destindere sau comprimare.

amortizoarele clasice de tip damper rod au pur si simplu o borta o piston. amortizarea e de doua tipuri: viscoasa si hidrodinamica. din pacate amortizarea e dominata de cea hidrodinamica, efectul fiind ca suspensiile sint prea tari la socuri mici si mult prea tari la socuri mari. asta se intimpla la furcile clasice, simple, de tip damper rod. din cauza asta trebuie masuri speciale, anume acele valve realizate prin stive de lamele (shims) care realizeaza o anumita curba de amortizare. si din aceeasi cauza, schimbarea viscozitatii uleiului nu prea face mare c.acat.

la motociclete ieftine ca Banditul sau SV-ul nu exista asa ceva, sint de tipul damper rod, adica functionarea le e dominata de cea hidrodinamica. pe romaneste, sint de c.acat. o furca nu trebuie sa fie neaparat inversata ca sa aiba calitatile astea, dar asa-numitele "emulatoare" de cartridge (cele cu lamele) sint prea scumpe ca sa justifice pretul. unul nou e cam 200 de euro iar o fata cu USD completa nu costa mult mai mult.

USD-urile au ca avantaj principal rigiditatea, datorata faptului ca partea superioara are diametrul mai mare, e mai lunga si suporta partea atasata rotii pe o lungime mai mare. apoi e reducerea masei suspendate.

 

dar, ce stiu eu, sint doar un biet cititor de teorie care nu stie practica de la mecanici cu esperenta :(

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum nici cu shim valves/arcuri progresive/ulei de alta vascozitate nu reusesti sa scoti "performantele" sa zic, unei furci USD de Gsx-r. Lipsa reglajului de rebound inseamna mult. Oricum, imi mentin parerea, cine merge mai batraneste si nu face mare lucru cu motoreta poate foarte bine sa stea cu furca normala fara probleme. Daca vrei sa investesti in siguranta ta, in loc de niste capete de ghidon de 200 RON semnale de 400 RON, mansoane de 250 RON, si alte chichite, iei o furca USD de GSX-R. Daca vinzi furca SV-ului, defapt tot ansamblul fata, posibil sa iti iei o buna parte din banuti inapoi.

 

 

APP, un ulei mai vascos intr-o furca care nu este facuta pentru acea vascozitate face mai mult rau decat bine.

+1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cam asa e, la cazatura radiatorul de SV se cam boteste. da' gindeste-te ca la de-alde Z1000 se pizdeste carena aia din fara de sub rezervor, indiferent ce crash paduri i-ai pune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa stiu si eu , ca ala de zx10/zx14 merge mai simplu.

 

Totusi ma mir ca nu s-a bagat nimeni in ca la un full swap pe fata cu una de gixxer...

.... am eu doar ca nu de gixxer, e de Ducati ( telescoape, roata, discuri si etriere frana, aripa ) + juguri Yamaha R1

( Poze recente nu am )

post-15613-0-40427200-1339817900_thumb.jpg

post-15613-0-45439700-1339817978_thumb.jpg

post-15613-0-34612300-1339818067_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radu & maverick, eu inteleg ca voi sunteti mai vechi pe topicu' asta............da' tre sa intelegeti ca pe unii ne intereseaza si cum se comporta mobra, nu doar sa ne uitam la ea sau sa batem kilometri in sir, in linie dreapta cu 80 la ora.......

 

Sper ca ati inteles ce vroiam sa zic mai sus, vis a vis de furci,schimburi,upgrade uri etc...

 

Pana una alta mi se pare mai decent sa ma gandesc la asa ceva decat la tobe si capete de ghidon, chestii pe care 80 % doar asta le schimba la un motor.

 

multi nu-si regleaza nici macar cursa aia la maneta de frana sau nici nu stiu ca se poate regla......traim intr-o lume PLINA de ignoranti .

E bine, daca putem, sa mai aruncam si putina 'lumina' asupra unor aspecte..

 

 

Nu ma intelege gresit, este foarte bine ca iti dai seama ce nu iti place si vrei sa remediezi situatia. E si mai bine ca postezi pe aici :D.

 

Dar parca prea ai sarit la gatul omului la faza cu uleiul din furca. Mie mi se pare normal ca nu toata lumea sa stie tot ce se poate despre furci, hidraulica, oscilatii si amortizarea lor, arcuri etc etc. Si cred ca un raspuns cu o explicatie ajuta mai mult, macar in ceea ce priveste intelegerea lucrurilor. Mult mai pline de informatie sunt raspunsurile ulterioare si sunt bucuros ca v-ati pierdut timpul scriind un post despre asa ceva. Probabil ca cei care au citit si care sunt interesati au retinut ceva de acolo.

 

Si ca sa continuam intr-un spirit constructiv, te rog sa arunci cat mai multa lumina asupra modificarilor pe care le vei face. Daca esti de acord sa si documentezi putin cu vreo doua poze, le punem si pe blog :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radu & maverick, eu inteleg ca voi sunteti mai vechi pe topicu' asta............da' tre sa intelegeti ca pe unii ne intereseaza si cum se comporta mobra, nu doar sa ne uitam la ea sau sa batem kilometri in sir, in linie dreapta cu 80 la ora.......

 

Sper ca ati inteles ce vroiam sa zic mai sus, vis a vis de furci,schimburi,upgrade uri etc...

 

Pana una alta mi se pare mai decent sa ma gandesc la asa ceva decat la tobe si capete de ghidon, chestii pe care 80 % doar asta le schimba la un motor.

 

multi nu-si regleaza nici macar cursa aia la maneta de frana sau nici nu stiu ca se poate regla......traim intr-o lume PLINA de ignoranti .

E bine, daca putem, sa mai aruncam si putina 'lumina' asupra unor aspecte..

 

da, corect, inteleg ca vrei sa o modifici sa o faci asa cum vrei tu, dar nu inteleg de ce nu o faci odata si in aproape fiecare post ne reamintesti cat de mult nu iti place furca de SV si cat de mult vrei sa-i schimbi fata, suspensiile, franele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...