Cap0ne Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 V-ati strans azi prin fata la Tineretului ? Ca am dat o tura cu bicla pt niste poze si cand am intrat in parc am vazut un SV albastru, iar cand am iesit erau vreo 3 parcate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) http://youtu.be/XBQLFPgjsf8 Am pus un filmulet in care se aude motorul cu "semi silencer", adica o tabla de 2mm care reduce diametrul evacuarii de la 53mm la 33mm. Diferenta ar fi ca bass-ul dispare, in consecinta nu mai pornesc alarmele dupa mine, nu se mai simt vibratiile prin apartamente, etc... Editat Mai 8, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 suna frumos, parca cunosc drumul acela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 pentru cine poate fi interesat: dezmenbrez un dl1000 dar are multe piese comune cu sv1000. exceptand farul si carenele fata distruse in accident, motorul care s-a dat si inca 2-3 maruntisuri, restul este disponibil de la maneta, pompa frana si ambreaj, etrieri, scarite, harnasament, cdi, codita, carene spate, aripa spate, jenti, bascula, monoamortizor, juguri, intrerupatoare ghidon, oglinzi, pedale si alta gramada de maruntisuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Ai trecut pe langa mine bre, au fost 4 sv.uri stranse pe nevorbite. Ai trecut pe langa mine si Dragos si ii zic 'ala nu era Capone?' barba te da de gol. Hm, posibil, sorry Eram cu castile in urechi pierdut in gandurile mele. Doar SV-ul albastru mi-a sarit in ochi, ca ma gandeam la al dihaniei pentru cine poate fi interesat: dezmenbrez un dl1000 dar are multe piese comune cu sv1000. exceptand farul si carenele fata distruse in accident, motorul care s-a dat si inca 2-3 maruntisuri, restul este disponibil de la maneta, pompa frana si ambreaj, etrieri, scarite, harnasament, cdi, codita, carene spate, aripa spate, jenti, bascula, monoamortizor, juguri, intrerupatoare ghidon, oglinzi, pedale si alta gramada de maruntisuri. Amortizor de ghidon are vstromul ? Daca da, oare se potriveste ? Al meu am impresia (trebuie sa verific pt ca s-ar putea sa fie doar palalila) ca nu mai este la fel de "dur" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 dl-ul nu are amortizor de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Am facut astazi o verificare de consum, 180km 6,3l... asa sa tot te dai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Saptamana viitoare vrea sa fac schimbul de ulei . Este bun Motul 5100 ? Si inca o intrebare motocicleta la relanti parca merge intrerupt de la ce sa fie? Bujiile sigur nu sunt schimbate si din ce am vorbit cu cineva a spus ca ar fi de la carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 E bun Motul 5100. Daca te hotarasti sa faci carburatia, as recomanda sa schimbi bujiile inainte. Le schimb atunci saptamana viitoare odata cu uleiul ,ca pana atunci mobra e la vopsit . Inca ceva un filtru de ulei de unde as putea sa comand ,ca la mine in oras nu are rost sa caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 http://www.romimoto.ro/ Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Am facut astazi o verificare de consum, 180km 6,3l... asa sa tot te dai Ai impins-o la deal si ai mers doar la vale ? Le schimb atunci saptamana viitoare odata cu uleiul ,ca pana atunci mobra e la vopsit . Inca ceva un filtru de ulei de unde as putea sa comand ,ca la mine in oras nu are rost sa caut. La bujii vezi ca au cei de la MyMoto promotie la iridium (40 lei/buc). Eu am simtit diferenta (si pe carburatie) intre bujiile nrmale si cele iridium Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Am facut si eu consumul, 260 km cu 11 litri, din care vreo 80 in orase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) 4.23, not bad... Eu ca "solo rider" nu ma pot lauda cu consumuri al dracu de mici dar cu pasager am scos 4.7l/100km media in ~200km parcursi(Tg. Mures - Cheile Turzii si ceva invarteli prin Turda si Tgms). Editat Mai 9, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Vinde careva un maner pentru pasager (preferabil negru ) pentru un sv650S >03 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tesz Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Mi s-a ars releul de incarcare. Astazi o sa imi cumpar altul, dar ma gandeam unde as putea sa il montez ca sa se aeriseasca mai bine. Nu mi se pare prea bun locul unde e: sub carena exact deasupra tobei. Ceva recomandari? SV-ul e model 2000 Editat Mai 13, 2013 de Tesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) V-ati strans azi prin fata la Tineretului ? Ca am dat o tura cu bicla pt niste poze si cand am intrat in parc am vazut un SV albastru, iar cand am iesit erau vreo 3 parcate Eu eram ala cu SV-ul albastru. Nu am facut meeting, a fost o coincidenta ca am parcat acolo mai multi SV-isti . Ma pot lauda aici ca am fost la Instambul cu motorul? Editat Mai 13, 2013 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Mi s-a ars releul de incarcare. Astazi o sa imi cumpar altul, dar ma gandeam unde as putea sa il montez ca sa se aeriseasca mai bine. Nu mi se pare prea bun locul unde e: sub carena exact deasupra tobei. Ceva recomandari? SV-ul e model 2000 Daca pui unul mai mare (gen GSX1000R) poti sa il lasi linistit in acelasi loc ca nu mai pateste nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stelu74 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Si este si mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Am schimbat anul trecut uleiul din furca toate bune si frumoase pana cand, in timp, furca a devenit tot mai dura, nu mai preia denivelarile si gropile cum o facea inainte, am mai observat ca s-a si lasat un pic...oare care sa fie cauza?Arcurile sau uleiul?Nu ma deranjeaza foarte mult mai ales ca pe curbe e foarte stabila dar nici nu as lasa-o chiar asa ca pe drum prost se simte. PS: primul post..poate il intereseaza pe careva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 I-am schimbat uleiul filtrul de aer si antigelul.ce frumos a fost! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 buna berea pe caldurile astea:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 I-am schimbat uleiul filtrul de aer si antigelul.ce frumos a fost! Cum te-ai descurcat la schimbarea antigelului..spune-mi te rog si mie pasii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Cum te-ai descurcat la schimbarea antigelului..spune-mi te rog si mie pasii Sunt in manual pasii exact adica desfaci busonul de la radiator,desfaci surubul de golire(vezi manual)golesti si vasul de plastic cu lichid de racire,dupa care pui surubul la loc si pui in radiator si in vasul de plastic 1.6l lichid de racire gata preparat sau preparat de tine.este mai simplu decat schimbatul uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Florine, poza aia chiar face mai mult de 1000 de cuvinte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Florine, poza aia chiar face mai mult de 1000 de cuvinte! Da..pareri avizate asteptam! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.