Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

suportul ala l-am conceput singur. bine, m-am inspirat din ceva asemanator de la sw-motech si am adaugat bratele alea care se bolteaza la prinderile de la tobe. alea tin gentile bine ecartate si consolideaza putin si suportul de cort (sau de top case, adaptarea e floare la ureche, mai faci trei gauri pentru a prinde suportul in suruburi). eu am facut sabloane de carton si apoi am platit un fierar. cam lipsit de finete omul si a iesit cam tiganie, dar se pote face la mare arta daca dai de unul priceput. si e de preferat din aluminiu daca ai unde.

alte poze nu mai am. cu prima ocazie cand ajung la garaj...

post-1291-0-98999700-1387324914_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata foarte bine pe SV tau. si nu ma refer estetic,ci functional.

 

Eu am avut de la cineva 2 genti motodetail, si stateau ca dracu,pleostite, ca si cum curgeau pe langa carena de la codita.

 

Abia acu am vazut in poza ca tu ai ceva suport care le tine distantate....

presupun ca nu ai o poza doua si cu suportul ala,fara genti (ca sa-l vad) :)

 

PS: Eu gentile le-am pus pe RSV, dar mobra e tot in genul cum e a ta.

genti Motodetail am si eu..... si aceiasi problema, cum se aseaza-stau/ sau nu stau mai bine zis. a atins si toba.

Am fost nevoit ca si colegul sa fac ceva suport.

post-15613-0-26835200-1387343625_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

mda, multumesc pt poze baieti.

 

nu e greu de incropit ceva, dar ideea e sa vad de ce anume prind...ca trebuie sa stea relativ in exterior, ca sa-mi tina gentile destul de drepte, si nu semi-pleostite.


De ex cum ii stau lui WotRU2me. Alea de pe sv negru din poza lui Calin_cz parca stau o idee semi-pleostite. Oricum, ambele stau mult mai bine decat imi stateau mie, fara suport:|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok sv-ul pt ceva senzatii tari, dar totusi un consum decent in oras. Un sezon-doua, iti faci treaba cu el.

 

 

Si, da, sv-ul mananca gume spate pe banda rulanta, sa iti rezervi bani pt ele.

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai gandit foarte bine la SV.M-a cucerit sv-ul inca de prima oara cand m-am urcat pe unul.V2-ul acela e superb.Motoreta are suflet mai presus de toate,caracteristica mai presus de orice performanta,consum,etc.Nu e comparabila in opinia mea cu orice naked japonez de 600 si 4 in linie,alea sunt terne.

Orienteaza-te la a doua generatie,de dupa 2003.Merita cei 3-400e in plus.De dupa 2004 (cand s-au facut niste update-uri) ar fi si mai bine.

Numai bine.

 

SV, motocicleta cu suflet :)

 

Nu pot sa inteleg obsesia posesorilor de SV pt a interveni in aparararea sau promovarea acestui model in orice discutie. It's just a bike! Pana la urma te poti bucura de motociclism pe orice motor, indiferent de cilindree, culoare, marca sau abtibilduri..

 

Ca si incepator e important sa identifici ceea ce ti se potriveste mai bine. Desi as recomanda modele mai mici, de 500cc pt inceput, dpdv financiar nu se merita sa schimbi motorul dupa 1 an. In concluzie orice naked de 600 e ok daca iti plac motoarele de strada, numai sa fii constient sa o lasi mai usor pana ai mai multa experienta.

 

Fratilor, omul e incepator, ce-i dati inainte cu viteze maxime de 200-250 km/h?

 

Un incepator are nevoie de altceva, cel putin in primii ani.

 

SV650S a fost si primul meu motor, il am si acum, de 4 ani si nu am in plan sa imi iau altceva.

 

Ar lasa de dorit protectia la vant la peste 100-120 km/h (se rezolva partial cu parbrize after-market), altfel e o mobra faina, un pic cam brutala dar usor de intretinut.

 

Vrei viteze maxime de peste 200 km/h in conditii de confort? Poti controla ACUM o mobra la vitezele astea in siguranta? Atunci ia-ti altceva: Busa, ZZR, FJR etc.

 

Vrei sa inveti sa manevrezi, sa franezi, sa te bucuri de mersul pe 2 roti? SV-ul e bun, bune sunt si GS500, CB500.

 

Am condus si alte modele inainte insa Hornet-ul a fost prima mea motocicleta si alegerea perfecta, o am de 4 ani si nu intentionez sa o schimb. Eventual voi trece la noua generatie..

 

Sv-ul nu se tine cu hornetul ? :o nu cred..

 

Este normal ca un motor Inline-4 sa exceleze la top-speed, iar un V2 la cuplu.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru punctele de prindere, mai bine te inspiri din ce exista pe piata pentru motocicleta ta (gen sistem de bagaje laterale, te uiti sa vezi ce puncte de prindere folosesc aia de la SW motech, de exemplu, pentru modelul tau de moto). cauti poze la greu pe net, te lamuresti bine, apoi adaptezi in functie de ce mai ai tu la mobra (vreo toba fistichie, suport de numar, semnalizatoare...). cauti faurar bun (foarte important pentru nivelul general de calitate, look si satisfactie personala :)) si in maxim 50 lei ai suport. din aluminiu e mai scump banuiesc, ca baietii au preturi de bijutieri, dar parerea mea e ca se merita.

eu a trebuit sa ocolesc semnalizatoarele si sa fac bratele alea suficient de lungi (partea care coboara spre numar si semnalizatoare) incat sa ajunga pana la marginea de jos a gentilor bine prinse. oricum, daca gherlesti un pic, ai sistem de reglaj pe bretele si-ti cobori gentile, sau le urci cat sa se sprijine cu partea de jos pe supot...altfel, daca se sprijina undeva in mijlocul gentilor, cred ca le uzeaza nasol.

post-1291-0-66231800-1387357399_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumu la sv 1st gen mers tare balamuc e 7 l/100 mers singur si cu pasager ia cu jumate sau 1 litru mai mult nici de cum 5 litrii.

Hornet vs Sv parerea mea e ca sunt la fel.

Am stat pe un hornet acum 1-2 ani si nu mia placut deloc pozitia la hornet. M-am simtit ca pe tractor. Sper sa nu se supere hornetistii pe mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adrian.

gentile mele stau "pleostite" pt ca am fost nevoit sa pun inca ceva peste ( acum au fost saci de dormit- cate unul pe fiecare parte ) si bagajul de pe portbagajul central apasa pe gentile laterale. In rest, suportul tine drept bagajul lateral. De esti atent la poze....pe cel galben e bagaj putin , adica ;geanta de rezervor, 1 cort si 2 izoprene..... iar pe cel negru; geanta de rezervor si completarea pentru 4 persoane ....la cort.

alta poza, din lateral, la bagaj mult am fost nevoit sa pun bagaj si pe gentile laterale...

nu e clara - alta n-am:

Sistemul de portbagaje se fixeaza de motor in max. 15 min............cel central in locul banderolei- maner pasager ( 2 suruburi M8 ), iar pt cele laterale fixare in 2 puncte ( de suport scarita pasager surub M8 si de portbagajul central , surub M6 )........ nu sunt permanente pe motor. Initial am vrut sa fixez "permanent " gentile laterale de suportul lor.... cred ca asta va urma, nu am incredere in clemele alea de la curele....le asigur cu bride de cabluri electrice ( fasete... sau cum se mai numesc )

post-15613-0-49952400-1387367513_thumb.jpg

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

mersi mult pt poze si lamuriri baieti :) Iarna-i lunga, deci este timp :D Ca pana acum m-a spart sa car si eu rucsac si pasagera rucsac. Imi nenorocea zona de la gat/umeri....


Deci oboseala de la semighidoane 5%, oboseala de la pasager 20 %, oboseala de la rucsac greu in spatele meu : 75%.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@calin - inteleg perfect, doar ca arata intr'un fel motocicletele pline cu bagaje. Cu choppere pline m'am obisnuit, dar SVuri nu prea vazusem. Eu de 2 ori am luat cortul si m'am descurcat(cu greu) doar cu niste sfori.

 

@adrian - rucsac la pilot + pasager? nu prea suna safe. Eu umplu tankbagul si dau un rucsac cu chestii cat de usoare se poate pasagerei. Cand mergi cu pasager esti si asa mai crispat si mai incomod decat singur, daca iti pui si rucsac ai prea multe chestii care sa te deranjeze, plus ca exista riscul sa nu se poata tine pasagera bine in unele situatii cu rucsacul ala intre tine si ea.

 

...pana la urma urmei ne adaptam, important e ca motociclim si e frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e cel mai bun consum pe care l-am scos cu el, fara a subtura motorul, chestie pe care nu o suport.

 

Ce-i drept, nu am depasit viteza legala cu mai mult de 10-20 km/h atunci.

 

Dar tot nu sare de 5 la drum lung (si bun).

 

Nu turatia iti mareste consumul cat accelerarile/decelararile bruste, gazul deschis la capat etc., ori cu pasager nu prea faci asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@adrian - rucsac la pilot + pasager? nu prea suna safe. Eu umplu tankbagul si dau un rucsac cu chestii cat de usoare se poate pasagerei. Cand mergi cu pasager esti si asa mai crispat si mai incomod decat singur, daca iti pui si rucsac ai prea multe chestii care sa te deranjeze, plus ca exista riscul sa nu se poata tine pasagera bine in unele situatii cu rucsacul ala intre tine si ea.

 

...pana la urma urmei ne adaptam, important e ca motociclim si e frumos!

 

oho,si ce-am mai mers asa cu 2 rucsaci. Eu caram ce era mai greu (papuci,dslr, 2-3 haine, obiectiv de 300mm de 2 kg :)) ), ea ce era mai usor.

Saua pasagerului la RSV e destul de in spate,si oricum este un gol intre mine si ea. Cu sau fara rucsac, sta in aceeasi pozitie (Adica ajunge cu mainile la rezervor)

 

o singura data cred ca am umflat cam tare rucsacul meu si nu prea ajungea.

 

oricum cand o am in spate merg altfel. Nu zmucesc, nu accelerez brusc, nu franez brusc... E suficient de incomoda mobra asa cum e ea (pt pasageri),nu tre sa fac si eu incomoda plimbarea prin stilu de mers:)

 

De cand cu pasager mi-am dezvoltat un stil de schimbare al treptelor foarte lin , gen smooth operator :))))) nici nu zici ca-i V2:))

 

Singurul lucru care o oboseste enorm este mersul in oras. Mersul la drum lung nu e asa naspa. Dar in oras ,multe manevre de stop/go, diversi dobitoci care te fac sa franezi mai pe neveu, etc... Daca as avea niste chestii din alea pe rezervor sau ceva, ar fi divin. as putea sa merg cu ea sute si sute de km fara probl..

 

Am gasit pe net niste semighidoane gen cu ventuza, de pus pe rezervor. Mi se pare cea mai smechera solutie pt pasager de superbike/vitezana. Le poti pune unde vrei pe rezervor, se dau jos intr-o secunda,si se pun tot la fel de rapid. M am exprimat gresit,nu e cu ventua, e un fel de suction cup, cu o pompita mica integrata, care se prinde foarte sigur.

 

partea naspa e ca-s vreo 150 $ (si nu zic, poate ca fac banii....dar am alte prioritati,si oricum intentionez sa schimb motorul).

 

uitandu-ma la clipul demo de pe site, si fiind paranoic, cred ca la bruscari, risti sa soliciti prinderile rezervorului. Gripul intre handle bar ul ala si rezervor e foarte solid,deci socul/forta se transmite la prinderile rezervorului (axul ala mic + suruburile din fata),si cred ca daca insisti prea tare cu manevre bruste, posibil sa faci joc la suruburile alea. Sau poate ma-nsel.

 

oricum deocamdata mi se pare cea mai smechera solutie ,mai ales fata de kkturile alea care vin prinse de buson la rezervor, care arata ca dracu. Asta in schimb se pune sau se da jos instant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit si eu de cateva ori genti textile pe fostul SV, fara suport. Ca sa nu stea pleostite le strangeam mai de sus curelele si le prindeam si cu o chinga intre ele pe dedesubt si plasa pe deasupra.

Si stateau chiar ok

post-40715-0-82804600-1387390768_thumb.jpg

post-40715-0-28784700-1387390770_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adrian totusi in caz de nevoie maxima(desi nici eu nu suport niciun fel de maner pe rezervor), as apela la cele pe suruburi sa ma simt eu safe cu pasageru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@adrian totusi in caz de nevoie maxima(desi nici eu nu suport niciun fel de maner pe rezervor), as apela la cele pe suruburi sa ma simt eu safe cu pasageru'

 

stiu ...stiu.....dar deocamdata trebe kit de lant, chesti.... that maner-sh|t will have to wait :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara a lua apararea nimanui, as zice ca imaginea respectiva e o aluzie destul de buna la username-ul deschizatorului acestui topic: yamahar1st

Yamaha R1 imi place foarte foarte mult :). pe R1 am mers toata vara trecuta ! dar vreau sa incep de jos si cred ca sv-ul este perfect pentru 1-2 sezoane. dupa imi iau R1 2007 :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...