Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

ai mai multe informatii / poze?

 

pare extrem de interesanta treaba..

 

Din ce am gasit eu (pe svrider parca), e un motor de competitie facut de un tip din Cehia. Cine a postat a scris ca tipul a obtinut un loc onorabil in clasament (mai ales avand in vedere faptul ca a concurat cu KTM-uri si alte bestii mai potrivite pentru off/cross). In rest, detalii prea putine. De asta intrebam si eu ca...ma tenteaza! E foarte aproape de 'my dream bike'.

 

 

tija, cat au fost valvele de harley? stiu ca erau pana in 40 usd fata de cele de sv care costa cam 160. Stiu ca trebuiau prelucrate la strung putin?

 

Valvele 'da harli' au fost in jur de 40$, si cu ajutorul unui prieten din state am platit putin si pe transport si am scapat si de vama. La strung ar fi trebuit facut ceva doar daca aveam furca de generatia a doua (nu mai stiu daca ceva adaptor sau modifcare la tijele amortizoare). Furca de la prima generatie are tijele facute cu un fel de cupe in partea de sus si valvele pica la fix. Inca o parte buna la generatia veche (pe langa carburatore :D ) e ca tijele amortizoare au deja gaurile suficient de largi, nu mai trebuie sa le faci nimic, eventual doar sa astupi gaurelele de rebound (parerile sunt impatite daca e nevoie sau nu de asta). A, si da, mai e ceva: trebuie taiate tevile distantoare corespunzator cu lungimea valvelor. Si valvele vin prelucrate destul de urat (au bavuri) asa ca trebuiesc 'luate la pila' si apoi curatate bine inainte de utilizare. Nu de alta, dar nu prea cred ca ai nevoie de span in furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

stiu ca exista conversie la soft enduro cu suspensie de transalp pe fata si spate (amortizorul fiind de gsxr 750 srad). isi face un prieten, dar n-am apucat sa vizitez garajul inca.

 

fain ca exista oameni carora nu le e frica sa experimenteze si care nu stau sa se multumeasca cu ce li se ofera stock.....

 

de obicei atitudinea asta am vazut ca-i blamata pe la noi......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AICI - Gasiti un thread pentru inspiratie despre o conversie similara SV 2nd gen transformat intr-un dual sport. Spor la modificat :P

 

p.s. la finalul postului e un link catre un alt mod - SV650 Traktor :P

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca generatorul are o putere de 300W, si tu ai bec/becuri in farul din fata, becuri la stopul spate, mai ai si semnalizarile, plus incarcarea bateriei, le aduni, vezi cam cat iti iese si cam ce ramane ar putea fi folosit in plus. daca ai manere incalzite, stopuri cu led-uri, semnalizari cu led-uri, ar trebui sa stii cam ce consum are fiecare.

 

Ce nu stiu sa iti zic este daca regulatorul stock de sv ar suporta 300W. Eu ma gandesc ca daca el se arde cu ce are moto pe ea din fabrica... daca mai pui si tu o sa tina si mai putin. Eu, ca multi altii, am schimbat regulatorul cu unul mai mare, dar si asta se incalzeste destul de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca generatorul are o putere de 300W, si tu ai bec/becuri in farul din fata, becuri la stopul spate, mai ai si semnalizarile, plus incarcarea bateriei, le aduni, vezi cam cat iti iese si cam ce ramane ar putea fi folosit in plus. daca ai manere incalzite, stopuri cu led-uri, semnalizari cu led-uri, ar trebui sa stii cam ce consum are fiecare.

 

Ce nu stiu sa iti zic este daca regulatorul stock de sv ar suporta 300W. Eu ma gandesc ca daca el se arde cu ce are moto pe ea din fabrica... daca mai pui si tu o sa tina si mai putin. Eu, ca multi altii, am schimbat regulatorul cu unul mai mare, dar si asta se incalzeste destul de tare.

 

Radule :) long time, no see... :(

 

Releul de pe SV (ca si de altfel pe multe alte motoare) e tip scurt-circuit. Adica e cu niste tiristoare care leaga la masa fazele alternatorului. Se gaseste usor schema pe net:

http://webpages.charter.net/jrandall/vrr/vrr_upgrade.htm

Tiristoarele sunt controlate in PWM pe baza unei tensiuni de referinta si in functie de tensiune de la iesirea alternatorului. Felul in care vad eu treaba...din contra, releul (sau cel putin tiristoarele din releu) e (sunt) mai putin solicitat(e) in cazul unui consum mai mare (bineinteles, nu poti merge cu consumul la infinit, ca vor ceda diodele, firele sau alternatorul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca deconectez releul (il las in gol pe partea DC), se incalzeste de il iau dracii?

 

Nu neaparat. Doar sunt solicitate mai mult tiristoarele, pentru ca vor trebui sa faca 'scurt' mai mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, caut si eu sa cumpar daca aveti pe acasa un disc de frana spate, carena fata stanga si codita spate stanga, maneta de frana fata... un sfat de unde as putea sa le cumpar, sau daca stiti pe cineva care vinde din dezmembrari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, caut si eu sa cumpar daca aveti pe acasa un disc de frana spate, carena fata stanga si codita spate stanga, maneta de frana fata... un sfat de unde as putea sa le cumpar, sau daca stiti pe cineva care vinde din dezmembrari...

 

da un PM,le am majoritatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar vrajeala. Eu am scos consum de 4.5% bucuresti-vama pe silistra in grup cu mers 90 kmph max.

In acelasi timp la stilul meu de mers pe toamna tarzie in Bucuresti am scos si 8%. In oras consumul e undeva in jurul lui 6.5% in functie de cum schimbi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

nu e chiar vrajeala. Eu am scos consum de 4.5% bucuresti-vama pe silistra in grup cu mers 90 kmph max.

In acelasi timp la stilul meu de mers pe toamna tarzie in Bucuresti am scos si 8%. In oras consumul e undeva in jurul lui 6.5% in functie de cum schimbi

 

nu vreau sa o sug , dar totusi cum rezisti sa mergi in grup, cu 90 km/h constant?.....unde dracu mai e placerea? (nu ca 200km/h ar fi placere, dar zic si eu..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place sa merg tare, chiar nu prea rezist pe autostrada sub 150 singur.. in schimb in grup imi place la nebunie, admir peisajul si compania celor 15-20 de motoare... parca as vrea sa ajung la destinatie cat mai tarziu

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

imi place sa merg tare, chiar nu prea rezist pe autostrada sub 150 singur.. in schimb in grup imi place la nebunie, admir peisajul si compania celor 15-20 de motoare... parca as vrea sa ajung la destinatie cat mai tarziu

 

 

inteleg perfect ce vrei sa spui, dar am mers si eu in grup (ff rar) si la 90 la ora tampeam...nu stiu, adica...ma simteam ca in masina...

 

Nu-s deloc adeptul vitezei. De ex cu 120 e lux, nu ma deranjeaza deloc, dar 90...pfff imi dadea K.O., mai ales pe europeana cu 2 benzi pe sens, mai prindeam linii drepte...

 

de fapt totul depinde de drum. Daca ai un traseu gen Tihuta, Mestecanis, e chiar fun 90 km/h, nu pare slow...

Dar cum vine linia dreapta...cum simti ca tampesti..

 

Eu cu SV ul (naked) ma simteam cel mai ok la 130 maxim 140, dupa aia ma deranja vantul (i-am dat maxim 210 km/h, poate mergea mai mult,dar pur si simplu vantul /curentul era imposibil la viteza aia)

 

+ inca o faza. Dupa cateva iesiri in ''grup'', esuate, mi-am dat seama ca cel mai mult conteaza cum iti alegi partenerii de excursie/grup, decat traseul... Daca sunt ba cu chopper, ba pixde care merg cu 40 in localitate si 80 in afara..... + daca sunt si cativa teribilisti care depasesc mereu (sa demonstreze nu stiu ce),atunci iesirea in ''grup' e epic fail...

 

Cele mai smechere sunt iesirile in maxim 5 insi,care se stiu intre ei si au acelasi stil de mers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...