Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

Din pacate bugetul nu imi permite SV1000 .

Am tot sperat ca o sa pot sa iau TL-ul lui c0sminel dar ... nu prea am sanse ...

Am ramas blocat la 5200 lei si SV 650 e singura varianta ...

 

Nu fa o prostie sa iei ceva in graba,doar pt ca ai suma X.

 

mai bine mai rabda putin,mai strange, si ia ceva sa-ti placa si sa fie potrivit pt tine. Nu mai zic de probleme tehnice ascunse...

 

Dai acu 5200 ron si dupa aia inca 2000 in reparatii.....

 

casca ochii bine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

aveti idee cam cat ce dimensiune maxima de anvelopa merge pe spate la un SV 650 prima generatie?

eu am acum un 160 si ma bate gandul sa ii pun ceva mai lat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

aveti idee cam cat ce dimensiune maxima de anvelopa merge pe spate la un SV 650 prima generatie?

eu am acum un 160 si ma bate gandul sa ii pun ceva mai lat...

Pe janta originala maxim 180. Dar de ce vrei sa pui mai mare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu neaparat ca arata mai cool,ci de faptul ca se nimereste sa am un cauciuc de 180(de la fostul f4-i) in garaj,iar cu cel actual de pe motocicleta nu ma inteleg prea bine..

Editat de ScoRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fat ass ... Looks cooler :)

Se bombeaza atat de tare pe janta incat aproape ca nu mai exista diferenta de latime dpdv vizual :)

 

nu neaparat ca arata mai cool,ci de faptul ca se nimereste sa am un cauciuc de 180(de la fostul f4-i) in garaj,iar cu cel actual de pe motocicleta nu ma inteleg prea bine..

Chestia e ca-ti modifica mult ciclistica. Si nu in bine dpmdv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se bombeaza atat de tare pe janta incat aproape ca nu mai exista diferenta de latime dpdv vizual :)

 

Chestia e ca-ti modifica mult ciclistica. Si nu in bine dpmdv.

nu pierd decat 15 lei cat dau la vulcanizare daca incerc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca iar am probleme cu aprinderea farurilor in sens ca poziția merge dar farurile nu se aprind vreau sa va intreb dacă se poate si ce fire sa putea lega sa fie aprinse tot timpul farurile când e motorul pornit/contactul pus. Menționez că nu sunt foarte priceput la electrice si dacă e simplu fac dacă nu o duc la mecanic.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca iar am probleme cu aprinderea farurilor in sens ca poziția merge dar farurile nu se aprind vreau sa va intreb dacă se poate si ce fire sa putea lega sa fie aprinse tot timpul farurile când e motorul pornit/contactul pus. Menționez că nu sunt foarte priceput la electrice si dacă e simplu fac dacă nu o duc la mecanic.

Da niste detalii: cand pornesti motorul, se aprind automat si farurile? Sau ai switch de la care aprinzi farurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am switch. Problema e mai veche, aprind poziția, merge, mut comutatorul pe faruri, nu se aprind, rămâne doar poziția, uneori se aprind după câtva timp, azi vad ca nu vrea sa meargă. Le-aș lega cumva pe direct, sa se aprindă odată cu poziția sau ceva de genul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am desfăcut si switch-ul de aprins farurile si cel de faza scurta, am dat cu spray de contacte, problema persista. A, butonul pass (flash) merge. Interesant o sa fie la noapte când va trebui sa merg acasă cu degetul pe "pass"

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu este sa pui pe direct firele din switch, care duc la acel contact ;)

Dar ar fi indicat sa faca asta cineva care se pricepe cat de cat la electrica, ca sa nu ai surprize flambante :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic nu ar trebui sa fie atat de greu de depistat problema. Ia manualul, vezi ca o sa ai in el si schema electrica, te uiti la culorile firelor care vin de la bec/switch si cu un multimetru verifici pe unde trebuie sa treaca curentul si unde se opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...