Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vrut sa plec pe el acum 10 minute si aceeasi surpriza ca si acum 3 zile . Porneste fara probleme , urca greu in turatii cu socul tras , dupa ce se incalzeste si ii las socul , cand accelerez sa plec se inneaca si moare motoru . Din acceleratie nu trece de 1500 ture . Este un Sv650 S din 2000 . Prin urmare , daca este vreun priceput prin Bucuresti , vin eu il iau si contra-cost evident sa imi spuna si mie ce are si cum se poate remedia ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta este ca la al meu , motorul moare ... Doar atat trebuie, sa suflu cu aer intrarea cilindru fata ?

 

Si mie imi murea motorul. Cu socul tras nu trecea de 2000 in conditiile in care inainte avea 3500 4000. Cilindru 1 nu facea explozia plus foc pe esapament la rateuri de la benzina nearsa. Cauza apa la fisa bujiei din fata, am schimbat si bujia pt orice eventualitate. Plus gaura de evacuare a apei din dreapta cilindrului 1 era infundata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez si aici codurile de eroare ptr SV650 gen 2 - au fost ceva discutii pe FB legate de ele si probabil nu toti userii de pe motociclism sunt si pe feisbuci.

 

post-4765-0-28373000-1402303516_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu Marius de la Yamaha , si mi-a spus ca problema mea este cauzata de carburatoare ... trebuiesc curate si sincronizate ... prin urmare , maine trebuie sa ajunga la medic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Am observat ca motocicleta are un joc destul de mare la pinionul din spate, intre pinion si roata. Sa fie oare de la cauciucul de amortizare dintre pinion si roata ?

http://burntrubber.com/motorcycle-wheels/25580-sv650-dampers.html

 

Daca da oare unde as gasi asa ceva la noi in tara ?

 

Multumesc

George

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Am observat ca motocicleta are un joc destul de mare la pinionul din spate, intre pinion si roata. Sa fie oare de la cauciucul de amortizare dintre pinion si roata ?

http://burntrubber.com/motorcycle-wheels/25580-sv650-dampers.html

 

Daca da oare unde as gasi asa ceva la noi in tara ?

 

Multumesc

George

da, de acolo este. pp ca jocul este fata/spate si nu stanga/dreapta :D.

se gasesc doar la magazinele care aduc piese suzuki - daca te intereseaza intreb si iti zic un pret de la cei care iau eu in tm.

e recomandat sa schimbi daca ai acel joc pentru ca ai si smucituri in lant intre decelerare/accelerare.

 

stima,

paul

 

41 lei in TM. iti trebuie 5 bucati.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu un mecanic , si mi-a spus ca este de la carburatie ... trebuie curatata , nu ii mai da benzina si din acest motiv si moare ...

 

Am vorbit cu Marius de la Yamaha , si mi-a spus ca problema mea este cauzata de carburatoare ... trebuiesc curate si sincronizate ... prin urmare , maine trebuie sa ajunga la medic ...

Fratilor mai cititi cate ceva pe forum inainte sa va aruncati capreoare la taiat in mainile vreunui mecanic "priceput". Inca mai sunt multi meseriasi ce iti umfla capul cu diverse prostii ca are aia si pailalta sa iti ia banu'

cand colo motoreta are alceva mult mai simplu si mai ieftin de rezolvat,asta este problema incepatorului, se duce la mecanic si mecanicul este Dumnezeu,mai ales daca este de la vreo reprezentanta, Retineti!!!! nu este asa mereu!!!

Problema colegului de mai sus este clasica SV prima generatie bujia fata nu se mai aprinde si daca nu se mai aprinde automat merge intr-un cilindru automat la jumatate si cu puterea si cu relantiul cu tot,probabil a luat apa in decursul timpului si a cedat pana la urma,trebuie sa iti faci o aparatoare pentru bujia fata pentru ca tot o sa ai probleme mai ales pe ploaie,vad ca esti din bucuresti ne putem vedea sa iti arat ce am eu.

Deci aviz incepatorilor nu va place sa va bateti capul prea mult cu probleme de mecanica,sau cu forumul, GASITI-VA UN MECANIC CAPABIL PENTRU CA PANA LA ALA CAPABIL O SA VA MANANCE CAINI DE BANI!!Am fost in situatie credeti-ma si nu zic hop ca poate o sa mai fiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta a fost ''cosmetizat'' dupa un accident? ca refuz sa cred ca l-a facut cineva asa pt ca i-a placut.....

Daca citeai anuntul si nu te rezumai doar la poze ai fi vazut ca vine insotit si de piesele stock(far,carene)...

"cu crengi"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Problema colegului de mai sus este clasica SV prima generatie bujia fata nu se mai aprinde si daca nu se mai aprinde automat merge intr-un cilindru automat la jumatate si cu puterea si cu relantiul cu tot,probabil a luat apa in decursul timpului si a cedat pana la urma,trebuie sa iti faci o aparatoare pentru bujia fata pentru ca tot o sa ai probleme mai ales pe ploaie,vad ca esti din bucuresti ne putem vedea sa iti arat ce am eu.

Pune o poza sa vadă și ochiul nostru copiator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am desfacut fisa de la bujia fata si era uscata, nici pic de apa. Sa scot si bujia sa vad daca e ok?

Bujia este deja deja dusa nu se mai aprinde trebuie schimbată. Schimb - o și vorbim.

 

 

Pune o poza sa vadă și ochiul nostru copiator

Am sa pun de cu am timp sa fac. ;-) Editat de spiders2066
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva bujiile la Sv 1000 s ? am inteles ca trebuie mutat radiatorul ... imi poate spune cineva mai exact ?

Dacă o faci acasă este adevărat trebuie sa desfaci radiatorul sa îl lași un pic în jos,carene dacă este cazul,ventilator dat jos,claxon pana iți faci loc suficient sa iți intre cheia,pe radiator trebuie sa pui un carton când lucrezi pe acolo sa nu strâmbi fagurii aceeia.

Dar la service ar trebuii sa aibe o cheie mai mica și subțire ce intra prin spațiul acele dintre cilindru și radiator și asta ușurează mult procedura.

Am schimbat și eu de 2 ori bujiile acasă și îmi trebuiau 3-4 ore sa fac toată operațiunea și multa răbdare dar când am văzut cât de simplu este cu cheia aia am înnebunit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...