Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare! Va deranjez si eu cu o intrebare. Urmeaza sa imi cumpar si eu prima motoreta, sunt in cautari.

 

Vreau sa va intreb daca sv-urile sunt pretabile pentru cineva la 193cm si 103kg. Ma refer la comfort, pozitia in sa (sa nu imi dau cu genunchii in gura), si sa nu arat ca un urs pe bicicleta (cam asa am aratat pe un F4i la o proba de vanzare, nu ca ar fi important, dar totusi :) ).

 

Bafta!

Eu am 1.85 si 105 kg si am avut primul motoret un SV650S din 2002.

Cred ca n'am aratat ca un urs ... si daca am aratat .. fix d'aia nu mai pot acu' :)

 

Motoretul e f misto si nu are de ce sa te doara'n cot ... de ce zice gura lumii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7ISz1yK.jpg

 

Care mai are SV in 4 cilindri ?

 

Al meu e sv 1000s din 2007 si e V4 :)) am dar merg doar cu 2 cilindrii ca sa ma scot la consum :))

E genial omul =))

Nu mai fac baietii tobe. Au lasat afacerea unor rude din ce am inteles. Ei nu faceau coturile. Coturile le face Cristian Ionescu de la Dynamite Brothers (cristianionescu pe forum parca). La el mi-am facut eu cotul highmount.

Si cat te-a ajuns treaba asta .... si cat timp a durat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o saptamana de cand am pus bateria pe redresor, iar m-a lasat. Nu stiu exact de la ce poate fi, baterie dusa, releu de incarcare sau alternatorul. Am multimetru dar ce anume sa masor ca sa aflu care e faptasul? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te mai obosii cu aparatu de masaura ca sigur R/Rul e problema... Cauta sa cumperi un Releu/Regulator de tensiune de GSX1000R second, taie firele de la cel vechi(original), pastrand mufele, leaga-l (cositorit sau mai bine cu papuci electrici) pe cel de GSX1000R si enjoy the ride...

 

nRock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria, iesirea de la releu de incarcare si iesirea de la alternator. La alternator vezi sa pui multimetru pe curent alternativ. La iesirea de la alternator trebuie sa ai intre 20-30 V si la 4-5000 rpm sa ai peste 100 v.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit ca e mai ok sa postez aici dar daca nu e ok rog un moderator sa mute postul

Deci ... se vinde :

Una bucata toba stock SV Gen1 150 Ron

Set oglinzi stock SV Gen1 80 Ron

Set manete stock SV Gen1 60 Ron

Trimit si in tara prin curier

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinzile sunt de S o sa incerc sa fac si poze astazi

Adiandrei, din cate stiu eu cei drept nu stiu prea multe dar nu cred ca se potrivesc de la Gen1 la Gen2 daca este careva mai avizat sa isi dea cu parerea chiar sunt curios si eu daca potrivesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi orice motor si tine-mi berea, sunt suficient de tampit sa incerc si eu asta, indiferent de ce motor as avea. Mai ales daca n-ar fi al meu.

 

Ba chiar devine chiar floare la ureche daca e naked. Am facut forestiere cu un Zr7 care nu e in V si nici nu e asa usor ca un SV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

hai mai baieti, eu am facut asta cu RSV ul (bine, mai putin faza cu saritul).....

 

nu e nimic impresionant. Ideea e sa-ti alegi motocicleta potrivita, nu sa faci ceva nepotrivit cu motocicleta ta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut pus un 180 de test in loc de 160. Nu am fost chiar incantat de modificare. Cauciucul devine mai bombat din cauza jantei mai inguste, pata de contact se micsoreaza, ciclistica este ciudata, se inalta de fund nitel motorul etc...

De la 160 la 170 nu este asa mare diferenta, posibil sa simti efectele astea ceva mai putin. Dar tot n-as recomanda :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uitati de ce este capabil SV-ul.

 

Mama ... dar i-l dureau "outele " pe nenea de pe sv , oare de ce ?! :))

Nu se poateee ! Cum ma ?! A avut curaj sa urce fara casca ... curajos om !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...