SZERZO Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Problema : In ultimele 2 saptamani sv-ul meu a tot facut figuri la prima pornire ( toate semnele indicau lipsa de vlaga a bateriei), insa apoi toata ziua nu mai intampinam greutati. Ieri seara in schimb , dupa doar 2 zile de stat nepornit, nu a mai vrut neam s-o ia din loc. Buuun, chem prietenii in ajutor, vin baietii cu un aparat si masoara tensiunea in baterie ( daca spun tampenii, nu dati cu pietre, ca nu ma pricep ). bateria mea incarca 12, si a crescut usor pana la 12.9. Schimbam cu bateria unui prieten,dupa ce in prealabil am masurat-o pe motorul lui, si acolo incarca 14.4v. Ei bine, surpriza: la mine incarca 16, apoi creste fulgerator spre 17, si intr-un final glorios urca la 18 ! O fi releul? Azi o duc la service, pentru diagnosticare exacta ( am inteles ca ar mai fi de verificat si puntea redresoare...rog cunoscatorii sa ma sfatuiasca si sa imi vina in ajutor), insa in ideea ca problema este releul d eincarcare , vin si va intreb : care s-a mai confruntat cu aceasta problema? unde ati gasit piesa? cat costa? ( nu intentionez sa dau o avere pe releu ; pe releul de la vechea motocicleta, Aprilia Pegaso, am dat 200 euro anul trecut, si mi-ar fi cam peste mana sa arunc cu banii asa, fara numar-fara numar. Ce am gasit pe net acum ar fi 685 ron, si tot e mult...) Daca imi puteti veni in ajutor cu o informatie legata de piese, ce anume trebuie sa verific daca tot o duc la service ( a, da, si o recomandare de service bun m-ar ajuta - eu sunt in zona Crangasi si data fiind situatia actuala as prefera sa nu ma indepartez prea mult de casa). Multumiri anticipate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 "Felicitari", din cate spui, te confrunti cu cea mai des intalnita problema a SVului, releul/regulatorul de tensiune e prajit! Stai calm ca se rezolva si mai ieftin, cu un pic de indemanare, a ta sau a unui prieten care se pricepe, ii poti face un "transplant" cu un R/R de la un GSXR1000 - e relativ ieftin, se gasesc seconduri, gramada. Si problema e ca si rezolvata. Yo pe a mea am unul de GSX1000R k2 si merge brici si fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 e o problema des intalnita la majoritatea motocicletelor nu numai la sv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Eu am o pereche de oglinzi de carenata, dar stanga nu se regleaza, e sudata si sta cam tzeapana. Dreapta e buna in schimb. PAi oglinda dreapta ma intereseaza..lasa0mi un nrt de tel sa te sun sa vdm cum facem!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Problema : In ultimele 2 saptamani sv-ul meu a tot facut figuri la prima pornire ( toate semnele indicau lipsa de vlaga a bateriei), insa apoi toata ................................. daca ai ajuns peste 15V incarcare in baterie, ai mari sanse sa prajesti bateria. am patit-o anul trecut, aparatul de masura arata 18V. bateria s-a dus (Varta cu gel), prajita la 18V. am luat releu de incarcare SH, vreo 80E, oferte intre 80 (SH) si 200E (nou). cred ca era bine daca imi luam nou, s-ar putea ca asta de acum sa fi crapat cu gratie. am si eu chiar acum acelasi gen de problema, trebuie sa ma ocup mai serios. oricum iti recomand sa citesti manualul de service, cu incredere. succes! "Felicitari", din cate spui, te confrunti cu cea mai des intalnita problema a SVului, releul/regulatorul de tensiune e prajit! Stai calm ca se rezolva si mai ieftin, cu un pic de indemanare, a ta sau a unui prieten care se pricepe, ii poti face un "transplant" cu un R/R de la un GSXR1000 - e relativ ieftin, se gasesc seconduri, gramada. Si problema e ca si rezolvata. Yo pe a mea am unul de GSX1000R k2 si merge brici si fara probleme. suna interesant ce zici, poti sa ne dai mai multe detalii? tnx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Astazi am vorbit la tel cu cei de la reprezentanta Suzuki din Valcea, si mi-au spus ca ei se iau dupa ce le zice compania de asigurari. Daca astia le spun sa repare cadrul ei or sa incerce sa il repare. Cica doar in cazul in care nu poate fi reparat in nici un chip vor face inca o foaie prin care spun ca nu pot face reparatia respectiva si trebuie schimbat. Deci ei pana la urma nu se iau dupa specificatii de la producator sau alte chestii. Si pe langa asta am aflat ca e posibil sa ma rupa de bani proforma respectiva, pt ca asta o sa coste 3% din valoarea constatata. Deci la un 200 de mil. o sa scot din buzuner vreo 6 mil. Acum DIN NOU n-am habar ce sa fac, pt ca tanti de la asigurari mi-a zis ca nu e nevoie, sa nu scot, iar pe de alta parte e posibil sa scot si sa scot degeaba.. HELP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Problema : In ultimele 2 saptamani sv-ul meu a tot facut figuri la prima pornire ( toate semnele indicau lipsa de vlaga a bateriei), insa apoi toata ziua nu mai intampinam greutati. Ieri seara in schimb , dupa doar 2 zile de stat nepornit, nu a mai vrut neam s-o ia din loc. Buuun, chem prietenii in ajutor, vin baietii cu un aparat si masoara tensiunea in baterie ( daca spun tampenii, nu dati cu pietre, ca nu ma pricep ). bateria mea incarca 12, si a crescut usor pana la 12.9. Schimbam cu bateria unui prieten,dupa ce in prealabil am masurat-o pe motorul lui, si acolo incarca 14.4v. Ei bine, surpriza: la mine incarca 16, apoi creste fulgerator spre 17, si intr-un final glorios urca la 18 ! O fi releul? Azi o duc la service, pentru diagnosticare exacta ( am inteles ca ar mai fi de verificat si puntea redresoare...rog cunoscatorii sa ma sfatuiasca si sa imi vina in ajutor), insa in ideea ca problema este releul d eincarcare , vin si va intreb : care s-a mai confruntat cu aceasta problema? unde ati gasit piesa? cat costa? ( nu intentionez sa dau o avere pe releu ; pe releul de la vechea motocicleta, Aprilia Pegaso, am dat 200 euro anul trecut, si mi-ar fi cam peste mana sa arunc cu banii asa, fara numar-fara numar. Ce am gasit pe net acum ar fi 685 ron, si tot e mult...) Daca imi puteti veni in ajutor cu o informatie legata de piese, ce anume trebuie sa verific daca tot o duc la service ( a, da, si o recomandare de service bun m-ar ajuta - eu sunt in zona Crangasi si data fiind situatia actuala as prefera sa nu ma indepartez prea mult de casa). Multumiri anticipate ! Deja daca ai masurat 18V la incarcare este prea mult. In manual este dat si cum sa verifici cu un aparat de masura daca puntea este buna. acum ce a patit de ridica tensiunea atat de mult nu stiu, in general daca se arde nu prea mai scoate nici o tensiune. Daca iti cumperi alt regulator ai putea sa incerci cum a zis si maverick, ceva de gsx 1000 r sau cbr 1000 rr. astea au radiatoarele mai mari si sectiunea firelor mai mare ceea ce inseamna ca suporta un curent mai mare prin ele. multi mi-au zis ca nu are treaba si ca nu conteaza daca il pun mai mare, dar sa fim seriosi, daca nu conta nu le faceau nici japonezii mai mici sau mai mari. Una peste alta, inainte sa te apuci sa schimbi roaga-i pe amicii tai sa masoare tot ce se poate pe acolo inclusiv regulatorul, asa cum spune in carte daca iti iei alt regulator decat de sv sa ai grija sa fie cu 5 fire (3 faze pe alternativ, si un + si un - pe continuu). spun asta pentru ca am citit ca exista si cu 7 fire, nu ma intrebati de ce, doar am citit ca sunt. Editat Mai 28, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) E oglinda pentru <2002 . . Si mie imi murise bateria dupa un drum lung , credeam ca e de la releu.Acum imi incarca 13,6-14,2 V. fara sa-i fi facut nimic. Ar trebuie sa facem un stock mare cu relee, vad ca e problema mare. Editat Mai 28, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Astazi am vorbit la tel cu cei de la reprezentanta Suzuki din Valcea, si mi-au spus ca ei se iau dupa ce le zice compania de asigurari. Daca astia le spun sa repare cadrul ei or sa incerce sa il repare. Cica doar in cazul in care nu poate fi reparat in nici un chip vor face inca o foaie prin care spun ca nu pot face reparatia respectiva si trebuie schimbat. Deci ei pana la urma nu se iau dupa specificatii de la producator sau alte chestii. Si pe langa asta am aflat ca e posibil sa ma rupa de bani proforma respectiva, pt ca asta o sa coste 3% din valoarea constatata. Deci la un 200 de mil. o sa scot din buzuner vreo 6 mil. Acum DIN NOU n-am habar ce sa fac, pt ca tanti de la asigurari mi-a zis ca nu e nevoie, sa nu scot, iar pe de alta parte e posibil sa scot si sa scot degeaba.. HELP in primul rand aia de la suzuki sunt niste idioti ei au note tehnice, un cadru nu se repara este element de siguranta nu exista asa ceva. idoti ar fi si aia de la asigurari daca ar cere sa fie reparat cadrul, cum sa il repare ?? au ei cum sa vada daca este fisurat? mobra a suferit un soc puternic nu e o simpla zgarietura, mai ales ca pleaca dintr-un element de prindere. asta cu 3% e pe fata, la B&S Motors platesti 200 ron constatarea bani care se scad daca faci reparatia la ei. nu inteleg de ce nu trebuie proforma, nu poate sa iti explice logic spunei ca ai un prieten care a avut nevoie. mai bine bagi 100 ron disel si vii la bucuresti si iti faci treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 PAi oglinda dreapta ma intereseaza..lasa0mi un nrt de tel sa te sun sa vdm cum facem!! am si eu niste semnale originale de sv, daca le vrei ti le dau cu cea mai mare placere pt ca eu nu le folosesc si imi ocupa locul in dulap degeaba. astept pm daca le vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 am si eu niste semnale originale de sv, daca le vrei ti le dau cu cea mai mare placere pt ca eu nu le folosesc si imi ocupa locul in dulap degeaba. astept pm daca le vrei. Am rezolvat cu semnalele(l-am lipit pe cel existent) si pedala de schimbator am lasat-o la un baiat pe Grivita sa o sudeze...sper sa iasa bine...oglinda si manerele o sa le cumpar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Problema : In ultimele 2 saptamani sv-ul meu a tot facut figuri la prima pornire ( toate semnele indicau lipsa de vlaga a bateriei), insa apoi toata ziua nu mai intampinam greutati. Ieri seara in schimb , dupa doar 2 zile de stat nepornit, nu a mai vrut neam s-o ia din loc. Buuun, chem prietenii in ajutor, vin baietii cu un aparat si masoara tensiunea in baterie ( daca spun tampenii, nu dati cu pietre, ca nu ma pricep ). bateria mea incarca 12, si a crescut usor pana la 12.9. Schimbam cu bateria unui prieten,dupa ce in prealabil am masurat-o pe motorul lui, si acolo incarca 14.4v. Ei bine, surpriza: la mine incarca 16, apoi creste fulgerator spre 17, si intr-un final glorios urca la 18 ! O fi releul? Azi o duc la service, pentru diagnosticare exacta ( am inteles ca ar mai fi de verificat si puntea redresoare...rog cunoscatorii sa ma sfatuiasca si sa imi vina in ajutor), insa in ideea ca problema este releul d eincarcare , vin si va intreb : care s-a mai confruntat cu aceasta problema? unde ati gasit piesa? cat costa? ( nu intentionez sa dau o avere pe releu ; pe releul de la vechea motocicleta, Aprilia Pegaso, am dat 200 euro anul trecut, si mi-ar fi cam peste mana sa arunc cu banii asa, fara numar-fara numar. Ce am gasit pe net acum ar fi 685 ron, si tot e mult...) Daca imi puteti veni in ajutor cu o informatie legata de piese, ce anume trebuie sa verific daca tot o duc la service ( a, da, si o recomandare de service bun m-ar ajuta - eu sunt in zona Crangasi si data fiind situatia actuala as prefera sa nu ma indepartez prea mult de casa). Multumiri anticipate ! E clar ca e puntea redresoare. Exact aceleasi simptome le-am avut si eu anul trecut. Iti sugerez daca o schimbi sa cauti una de gixxer 600 din acelasi an cu motorul tau. FOARTE IMPORTANT: NU UMBLA CU MOTORUL ASA !!!, chiar daca porneste impins, pentru ca e o problema foarte grava. Eu am facut greseala asta si cand mi-a crapat bateria din cauza supraincarcarii mi s-a ars si CDI-ul, turometrul, cativa martori de pe bord si becurile fata spate. Astfel am ajuns de la o paguba de maxim 100 de euro la una de 250. Nu a fost placut deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Saltare, referitor la treaba cu R/Rul. Este o problema simpla de rezolvat, in principiu se poate pune orice tip de releu/regulator, chiar si cu 7 fire (doar ca acolo e un pic mai mult de lucru). O mica atentie trebuie avuta totusi la marimea releului transplantat, unul nou sau SH care provine de la un "miar", poate fi prea mare si uneori, nu incape in locul celui original, trebuind aduse artificii pentru pozitiionarea lui in alt loc. Yo am pus unul de GSX1000R si a incaput "la fix". Releul original de pe SVul model 99-02 (aici se intalneste cel mai des problema, la cele noi cei de la Suzuki au regandit problema si au pus unul ceva mai mare) este mic si amarat (blonav din nastere) suprafata pentru disiparea caldurii fiind mica. Nu-l ajuta nici pozitia, fiind amplasat in dreapta cozii motorului sub carena, ventilatia lui fiind deficitara, iar cand le aduni pe amandoua (suprafata mica+lipsa ventilarii) ajungi la rezultatul final, plita pentru cartofi prajiti + moartea prematura a bateriei si uneori a diferitelor componente (CDI, bord, etc). Diagnosticarea releului e o manopera relativ simpla si este descrisa foarte bine in manualul de service, tot ce iti trebe e un multimetru la indemana. Valoarea pe care trebuie sa o aiba un releu bun, la 5000RPM+faza lunga aprinsa este, daca imi aduc bine aminte, intre 13,5V si 14,5V. Voltaj prea mic duce la descarcarea si uzura prematura a acumulatorului (ce am avut yo), prea mare (peste 15V - prajirea instalatiei electrice, damage la fire, etc). Pot exista si fluctuatii de tensiune, prognosticul fiind tot unul grav pentru instalatie. Revenind la instalarea unui releu nou, e simpla - daca se foloseste unul venind tot de la un Suzuki, asemanator cu cel de SV, adica 5 fire, 3 pentru AC si 2 pentru DC se taie mufele de la releul original si cele de la cel nou, se cositoresc (el mai bine) si se izoleaza. Job done. Merge si cu un releu cu 7 fire - 3 de AC si 4 de DC (2+; 2-). Aici sunt 2 solutii constructive, fie se procedeaza ca mai sus, legand in paralel firele de curent continuu; unii un pic mai paranoici, leaga exact ca mai sus primele 5 fire, iar cele doua ramase alimenteaza un cooler (de PC) pe care il ataseaza de heatsinkul RRului. Cele 2 fire in plus mai pot fi prelungite si legate direct de bornele bateriei. Daca folositi relee ce vin de pe alte marci, aveti grija la culorile firelor; nu mai tin minte exact, dar parca Yamaha, foloseste alte coduri de culoare pentru marcarea firelor de curent. Spor la modificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 bine spus bine punctat. cu putina indemanare iese . Si eu am luat tot un releu de GSX-R 1000 si a incaput la fix. putin mai mare si nu era in regula, trebuia lucrat la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 SZERZO pune te rog mai multe poze cu Suzu sa vedem mai bine cum arata cu inaltatoare si ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pentru Bucuresti : cine vrea, 30-40 min o sa fiu pe la arc. vin eu ,vin eu..... oh, e 11.00 noaptea , f ck si e si joi it sucks ,saptamana viitoare o sa-mi iau pc-ul cu mine poate vad mesajul la timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Eu am o pereche de oglinzi de carenata, dar stanga nu se regleaza, e sudata si sta cam tzeapana. Dreapta e buna in schimb. poti sa-i faci o poza oglinzii stanga, mai detaliat in partea care zici ca e sudata? vad ca esti din bucuresti, as putea trece sa o vad. m-ar interesa, eventual... tnx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Scuze ca sunt un pic off discutiei, am o intrebare: la un moment dat cineva dintre voi vindea un rezervor pentru primul model, pe cine sa caut? Al meu este compromis de rugina pe interior si nu am idei de rezolvare, l-am dus la un sudor de rezervoare dar a cam strambat din nas, macar a zis ca incearca sa-i pun vre-o doua petice, dar nu cred ca-i de durata. Voi aveti vre-o solutie tehnica pentru aceasta situatie? Va multumesc anticipat! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 amimagz el e cel cu rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SZERZO Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 SZERZO pune te rog mai multe poze cu Suzu sa vedem mai bine cum arata cu inaltatoare si ghidon Deocamdata, cam astea-s pozele cu Xena... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) Am rezolvat cu semnalele(l-am lipit pe cel existent) si pedala de schimbator am lasat-o la un baiat pe Grivita sa o sudeze...sper sa iasa bine...oglinda si manerele o sa le cumpar.. asta e oglida de sv care iti trebuie??? Editat Mai 29, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 are careva vreo oglinda ratacita pentru un naked din 2002?? eu am trosnit-o pe a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 asta e oglida de sv care iti trebuie??? Da aceasta este!!...si azi am avut surpriza sa constat ca se potriveste cu cea de pe gsx'r 600-1000 din 2005-2007.. Daca o vinzi cat ma costa!? Si sa-mi zici daca e originala pt ca am probat azi unca care era ''fake'' si nu statea decat stransa nu mergea indoita.. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 asta e oglida de sv care iti trebuie??? Pe oglinda mea scrie incercuit : '' E13" ''TOYO'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Pe oglinda mea scrie incercuit : '' E13" ''TOYO'' si pe a mea la fel.cat de pret nush da mi tu un pret pe pm cu cat crezi ca face.app provenienta oglinzii mele e cel mai sigur de pe un gs 500f din 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.