radu86 Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Romantica treaba! Numa haiduci si fecioare (sau nu) rapite si duse in munti, chestii nebunii. Astea da povesti. Sa ne mai zici d'astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 salut, scuze ca ma bag peste voi, dar doresc sa imi iau si eu sv de preferabil dupa 2003, daca nu gasesc la pret ok, mi se pare ok si modelu vechi. e adevarat mitul cum ca svurile ar merge intr-un singur cilindru pe timp de ploaie sau vreme uda? se poate face ceva in a rezolva asta? sau daca am sv imi e scris sa am monocilindric pe timpul ploii? difererenta intre modelul nou si modelul vechi stiu ca e doar de carburatie/injectie si design?, asta nou are si soc automat? probleme ceva cu modelu pe carburator? multumesc mult. P.S as putea stii va rog un consum real? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) Nu e chiar asa de neagra situatia cu SVul de 325, la unele modele, in special X, Y, K1, K2, adica alea mai faine cu cadrul rotund pe sectiune (stai sa vezi cum o sa sara lupii acum) aparea problema pe timp de ploaie sanatoasa, daca capacul care protejeaza bujia nu sta bine in locul si/sau daca s-a uzat un pic cauciucul. La cele mai noi (de la K3 in sus) problema a fost oarecum remediata de catre Suzuki printr-o "aparatoare" a radiatorului a. i. apa aruncata de roata fata nu mai cade in capul cilindrului fata (cu toate astea exista cazuri de SVuri si mai noi care sufera de sindromul 325, dar... nu e capat de tara exista rezolvari peste rezolvari, mai scumpe sau mai ieftine in functie de buget (yo am solutionat problema ieftin si eficient cu vaselina siliconica, am scris despre ea undeva in urma pe threadul asta) despre problemele modelului cu injectie nu am ce sa iti zic ca a mea serveste benzina direct din carburator, ii voi lasa pe cei "injectabili" sa povesteasca, dar probleme sunt, nu cred ca exista motor care sa nu aiba probleme, dar se rezolva, nu tre sa iti faci griji. In incheiere tot ce pot sa iti zic e ca SVul e o motocicleta GENIALA (din punctu meu de vedere), are un motor grozav care chiar daca pare mic, e foarte "energetic" care poate musca un incepator si trebe un pic de atentie si rabdare pana te imprietenesti cu el, dupaia totu vine de la sine, bani de benzen sa fie. Spor la cumparat si daca te hotarasti sa iti iei un SV iti spun un "uelcome 2 da clab" de pe acum. V2 rulz p.s. si LE ca acum am vazut si PSul tau, consumul e in functie de cat si cum ii dai, la a mea in particular variaza intre 4,3-4,4% in afara, la drum lung si cam 5,5 spre 6 in oras + reprize de viteza in drum spre casa. Are un consum foarte decent. Editat Septembrie 11, 2009 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 mersi de informatii, eu sincer as vrea sv varianta N, pe S mi se pare cam incomoda pozitia. ma mir cum de n-au facut japonezii un capac ceva la bujia aia..., e bine ca se poate rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wender82 Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 eu am avut probleme cu apa la bujie(de altfel singura problema la mine), se poate rezolva foarte simplu si ieftin cu vaselina siliconica.Problema asta nu am avut-o de la inceput, am mersi bine mersi pe ploaie zeci de km... probabil si din cauza vibratiilor s-a miscat fisa. Eu am S, imi place pozitia si am ceva protectie si la vant, devine incomoda cand esti blocat mult timp in trafic. La drum lung se poate sta si cat de cat drept pe ea, o pozitie mai aproape de N. In rest motorul 2 V are o frana fenomenala de motor, de cele mai multe ori nici nu trebuie apasata frana, o motocicleta perfect ptr incepatori. Mai multe aici: http://www.youtube.com/watch?v=ScojlGAcQqo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 lumeeee...vine cineva diseara la otopeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 lumeeee...vine cineva diseara la otopeni? As veni si eu daca sunt svisti de vin .Sa ne gasim in drum ca eu nu am fost niciodata id meu iacospy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 pana la urma a fost cineva sau nu ? ca eu nu am fost in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 nici eu nu am fost , daca nu s-a anuntat nimeni , nu am plecat si oricum era urat afara. s-ar putea sa intru si eu in categoria celor care isi schimba releul de incarcare. ieri de dimineata motorul meu nu a vrut sa mai porneasca . am dus bateria la un prieten sa o incarce si o recuperez azi..sa vedem ce zice , dupa care o duc la un alt prieten sa masoare daca releul isi face treaba ...asa ca ... ce releu ziceati ca se potriveste ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 uite de aici poti cumpara, dar nu gasesc in lista mobra ta. http://www.electrexworld.co.uk/suzuki-road-2691-0.html se potriveste cel de la dl650 d-ale un mail ca raspund relativ rapid. cam in 1-2 zile maxim ai raspuns. Mesaj completat http://www.electrexworld.co.uk/rr55-regula...1500-761-0.html asta ar trebui sa mearga la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 @dihania: pai al tau e cu 7 fire asa ca trebuie puitna documentatie . Din ce mai citisem eu cand am avut problema asta, relee cu 7 fire mai aveau niste modele de honda si cel mai simplu desigur un releu pt sv650 '03 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 @dihania: pai al tau e cu 7 fire asa ca trebuie puitna documentatie . Din ce mai citisem eu cand am avut problema asta, relee cu 7 fire mai aveau niste modele de honda si cel mai simplu desigur un releu pt sv650 '03 in sus. pai si ce rezolv daca imi pun tot unu de sv ? sa mi se arda iar peste 10 000 de km? hai ca tu le stii pe toate , ajuta-maaaaa!!! ( Mesaj completat uite de aici poti cumpara, dar nu gasesc in lista mobra ta. http://www.electrexworld.co.uk/suzuki-road-2691-0.html se potriveste cel de la dl650 d-ale un mail ca raspund relativ rapid. cam in 1-2 zile maxim ai raspuns. Mesaj completat http://www.electrexworld.co.uk/rr55-regula...1500-761-0.html asta ar trebui sa mearga la tine mersi mult pentru link-uri...o sa ma documentez!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 de GSX-1000R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 @anjin: ce fel de genti ti-ai montat pe mobra si cat te-au costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 @dihania - Ia si citeste aici ca mi-e lene sa mai scriu inca o data despre R/R: /index.php?...p;#entry1912143 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 @dihania - Ia si citeste aici ca mi-e lene sa mai scriu inca o data despre R/R: /index.php?...p;#entry1912143 aha..mersi mult pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Pai din ce stiam daca ai 5 fire poti sa pui din ala cu 7, dar invers chiar nu stiu. Cum am zis tre sa cauti un model de regulator cu 7 fire, si s-ar parea ca GSXR-ul model 2006 e cu 7 fire vezi ce poti gasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 A, apropo, m-am intors din concediu. Cam pe aici am fost: /index.php?showtopic=425761 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 BAI...am incarcat bateria si am pus-o pe motror azi de dimineata . dadea mai mult curect dar nu avrut sa porneasca . scotea un car car ca atunci cand ramai fara benzina ( am benzina in rezervor) si nu a vrut nici de nebuna sa porneasca . in seara asta sper sa vina un prieten sa ma ajute la masuratori prin instalatie si poate reusesc sa-i dau de cap. pareri??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Dupa ce masori ai sa stii. momentan pot fi doar presupuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 pana la urma a fost cineva sau nu ? ca eu nu am fost in bucuresti Da stiu , ca ai avut telefonul inchis ) Poate weekend-ul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 va rog, aruncati un ochi aici cei care v-ati lovit de companiile de asigurari.. un sfat in plus nu'mi strica! merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 va rog, aruncati un ochi aici cei care v-ati lovit de companiile de asigurari.. un sfat in plus nu'mi strica! merci unde?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 @dihania: ce ai gasit in neregula cu motoreta? ca's curios tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 bai..nu am masurat nimic..aseara a pornit sara nici un fel de problema si azi de dimineata la fel, desi a avut aceleasi simtome, dar macar a pornit. azi o sa fac schimb de baterie cu florin sa vad daca face la fel sau e de vina bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.