Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Plesniti tastele si spuneti-mi si mie ce ati alege ca placute de frana dintre:

1) SBS

- placute fata 118 lei/disc

- placute spate 116 lei

 

2)brembo

-fata +spate 110euro

 

3)NISIN

-fata 304 ron

 

4)EBC

-123 setul pt fata

-79 lei pt spate

 

5)LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN

-32euro/disc

 

*Mai exista o necunoscuta pt mine....Din ce material sa fie? Ce duritate a.i sa nu imi manance discul?

 

Asfalt uscat !

Mesaj completat

Pentru curatat si uns cablul de ambreaj si frana ce folositi!?

 

Este ok daca folosesc WD-40!?

Editat de tinlenvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Plesniti tastele si spuneti-mi si mie ce ati alege ca placute de frana dintre:

1) SBS

- placute fata 118 lei/disc

- placute spate 116 lei

 

2)brembo

-fata +spate 110euro

 

3)NISIN

-fata 304 ron

 

4)EBC

-123 setul pt fata

-79 lei pt spate

 

5)LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN

-32euro/disc

 

*Mai exista o necunoscuta pt mine....Din ce material sa fie? Ce duritate a.i sa nu imi manance discul?

 

Asfalt uscat !

Mesaj completat

Pentru curatat si uns cablul de ambreaj si frana ce folositi!?

 

Este ok daca folosesc WD-40!?

 

salutare, eu merg de 12.000 pe fatza cu brembo,si sunt tare multzumit, cred ca mai duc si sezonul asta , adica inca vreo 10.000 km pe putzin. am auzit replici bune si despre SBS street excell, fapt pt care am si luat 2 seturi de rezerva -tot fatza/

O zi buna si HAI CALDURAAAAAAAAA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti, m-au trecut niste emotii acu seara de am zis ca-mi pun streangu de gat.

Nu esti singurul care a trecut prin aceleasi emotii :lol:

 

Mesaj completat

Am si eu o problema cu unul din carburatoare. La relanti baga foarte multa benzina si inneaca un cilindru.

 

Am verificat si nu e de la soc.

 

Aveti vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu esti singurul care a trecut prin aceleasi emotii :lol:

 

Mesaj completat

Am si eu o problema cu unul din carburatoare. La relanti baga foarte multa benzina si inneaca un cilindru.

 

Am verificat si nu e de la soc.

 

Aveti vreo idee?

Salut !Vin si eu cu sugestii poate iti sunt de folos.

(1) Problema ta se poatre s-a fie de la cuiul ponton(needle valve)nu mai inchide corespunzator sau camasa cuiului ponton(valve seate)nu mai izoleaza perfect.

(2) Daca cilindrul care se ineaca este cel spate poate fi pompa de benzina sparta si daca pe deasupra si robinetul de benzina este spart este circuit deschis in permanenta,iti cade benzina din rezervor>>>>>robinet benzina>>>>pompa benzina>>>>furtunas vacuum de la pompa de benzina direct in capul la cilindru spate.

Si inca ceva benzina care zici ca ti-o baga se poate sa fie deja acolo,cursa din timpul in care a stat in repaus,mare grija s-a nu ai benzina deja in baia de ulei.

* Rezolvarea mea am schimbat robinet benzina ,pompa benzina.

Problema asta am avuto si Doamne ce am mai schimbat eu la bujii si uleiuri pentru ca atunci cand mobra statea pe loc benzina curgea direct in baia de ulei pe langa cilindru si am stat un sezon aproape pe margine pana am reusit s-a ii dau de cap.

 

(3) Ceva asemanator am patit si anul trecut,dar la mine imi curgea benzina pe supraplinul carbului din fata(supraplin=un furtunas ce vine de undeva din partea superioara a carbului si se prinde intre carburatoare cu un fel de agrafa cu celalalt supraplin)problema s-a dovedit a fi de la O-ring-ul de pe camasa cuiului ponton(valve seate)nu mai izola bine si intra ca la balamuc benzina in carburator.

Rezolvarea mea am schimbat valve seate si needle valve

 

Bafta!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plesniti tastele si spuneti-mi si mie ce ati alege ca placute de frana dintre:

1) SBS

- placute fata 118 lei/disc

- placute spate 116 lei

 

2)brembo

-fata +spate 110euro

 

3)NISIN

-fata 304 ron

 

4)EBC

-123 setul pt fata

-79 lei pt spate

 

5)LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN

-32euro/disc

 

*Mai exista o necunoscuta pt mine....Din ce material sa fie? Ce duritate a.i sa nu imi manance discul?

 

Asfalt uscat !

Mesaj completat

Pentru curatat si uns cablul de ambreaj si frana ce folositi!?

 

Este ok daca folosesc WD-40!?

 

 

WD-U-I PERFECT! IN FUNCTIE DE BUGET:1 BREMBO/NISSIN 2 SBS STREET EXCEL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. O sa verific.

 

Cilindrul este cel din fata. Din ceea ce am observat s-ar intampla doar la ralanti.

Daca deschid putin cu mana "piston valve", nu mai curge asa mult, si de aici am presupus ca e doar la ralanti. Benzina curge doar in momentul in care motorul merge.

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. O sa verific.

 

Cilindrul este cel din fata. Din ceea ce am observat s-ar intampla doar la ralanti.

Daca deschid putin cu mana "piston valve", nu mai curge asa mult, si de aici am presupus ca e doar la ralanti. Benzina curge doar in momentul in care motorul merge.

 

 

Este ok,esti 'norocos'!

Dar totusi ar trebuii remediata problema pentru ca iti beleste bujia.

Bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog frumos;

 

dati-mi si mie un link pentru un manual de sv 650 2003 - intai am cautat ....dar uite ca n-am gasit...culmea e ca si pe torente au aparut clymer-e ....contra cost !

 

thx si Paste Fericit la toata lumea !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ crispus

Aceeasi problema este si la mine doar ca la cilindrul din spate, adica se inunda bujia. Dupa sarbatori verific pompa de benzina si robinetul, sper sa nu fie ceva grav :lol:

 

In alta ordine de idei, are cineva un picior de SV? Al meu s-a uzat destul de tare, astfel incat cand e deschis, are un joc lateral mare ceea ce face sa se incline destul de mult motocicleta, iar cand e inchis, nu mai sta suficient de "tras" si nu mai apasa contactul ce opreste motorul cand cuplez treapta intai cu piciorul jos.

Am circulat cateva zile cu o sarma legata de picior pe care o prindeam de scarita spate dar e cam nasol :) A mai avut cineva probleme asemanatoare cu piciorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, a rasarit soarele :), ieri i-am pus roata spate+noua guma, am intins lantu, am schimbat becu de pozitie, semnalizarile fata si uleiul. Azi am scos-o la rodaj, 120KM, asa lejer, asfalt+macadam(cat sa rodez guma), soare, aer curat, drumuri OK, libere. Intr-un cuvant, fain. Acu sorb o bere si ma gandesc la turele ce urmeaza sa fie facute in acest an.

 

p.s. SV650 rulz :laugh:

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati SV-isti, se pare ca in inceputul asta de sezon mobra mea face pe a draq - unde as putea reconditiona electromotorul ? Sau de unde sa iau unul SH, ca nou presupun ca e scump al draq...

 

Pana acum nu a dat nici un semn de oboseala, azi dintr-o data nu a mai vrut sa plece. Pun contactu, tzac tzac, nimic. I-am dat doi pumni, iar buton si a pornit. La urmatoarea oprire la fel... L-am desfacut (cu ocazia asta am aflat ca se scalda in baia de ulei si cand il scoti incepe sa dea uleiul p'afar...), l-am curatat, am uns ce era de uns si i-am dat vre-o doua chei cu el afara din motor - invarte ce invarte dupa care se gripeaza. Daca ii dau doua capace, iar incepe sa invarta. A, se incinge in draci cand se blocheaza...

Mai exact cred ca mi-ar trebui carbuni si bucsa, ca in rest pare ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!

 

Se pare ca primavara asta a venit cu lucruri neasteptate la toata lumea :laugh:

 

Vin si eu cu o intrebare: rulmentii de la roata fata i-a schimbat cineva vreodata? Am observat un zgomot pe fata, iar cand trag de roata am un mic joc ... din cate am citit in manual ar fi vorba de rulmenti. Acum ... stie cineva de unde ii pot cumpara/ unde ii pot schimba sau regla, repara? Astept recomandari ... orice

 

E vorba de modelul 2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!

 

Se pare ca primavara asta a venit cu lucruri neasteptate la toata lumea :D

 

Vin si eu cu o intrebare: rulmentii de la roata fata i-a schimbat cineva vreodata? Am observat un zgomot pe fata, iar cand trag de roata am un mic joc ... din cate am citit in manual ar fi vorba de rulmenti. Acum ... stie cineva de unde ii pot cumpara/ unde ii pot schimba sau regla, repara? Astept recomandari ... orice

 

E vorba de modelul 2003

numa' la reprezentante nu....aia te belesc :laugh: ...sunt rulmenti standard, gasesti la orice mag. cu piese auto, codul e pe rulment. nu se repara, nu se regleaza.......se schimba acasa, ai nevoie de stand. (sau spanzura mobra de ghidon :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbă-i să nu te trezeÂşti cu surprize la frânare. Mie îmi fâna în hopuri Âşi la o frânare mai bruscă era să o pun la orizontală.

Nu sunt scumpi, undeva între 10 maxim 50lei Âşi se schimbă relativ uÂşor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot face rost de 50-100 de grame cod vopsea Y7E (candy jay blue) - Suzuki Sv650s din 1999 albastru, o comanda online, sau cineva care poata sa trimita prin curierat sau posta, sau prin Galati-Braila-Focsani-Buzau-Tulcea, ca pur si simplu nu gasesc si nici nu vreau sa apelez la solutii ajutatoare gen "gasim ceva apropiat culorii ei".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbă-i să nu te trezeÂşti cu surprize la frânare. Mie îmi fâna în hopuri Âşi la o frânare mai bruscă era să o pun la orizontală.

Nu sunt scumpi, undeva între 10 maxim 50lei Âşi se schimbă relativ uÂşor.

la tine alta e problema. sv-ul este un motor buget, asa ca suzuki a economisit costuri cand a fost vorba de suspensie. astfel, suspensia unui sv este mult prea slaba pentru motor si pilot. chestia asta este o problema cunoscuta. daca suspensia nu functioneaza cum trebuie, apar "hopurile" la franare. nu zic ca daca rulmentii sunt busiti nu poti avea astfel de simptome, insa probabil are de-a face cu suspensia. pune-i arcuri pentru greutatea ta, un ulei bun si ai sa vezi ca totul se schimba vizibil!

 

cat despre codul de rulment, asta e articolul: 08133-62037

 

rulmentul are un diametru intern de 17mm, extern de 40mm si o grosime de 12mm. codul standard pentru acest rulment e 6203. pentru roti insa, acesti rulmenti trebuie sa fie "inchisi", adica sa aiba 2 placi de cauciuc/metal ca sa nu iasa lubrifiantul din ele si ca sa nu intre apa de ploaie! atunci codul devine 6203-2RSH (6203 e marimea, 2RSH vrea sa zica ca e inchis la ambele capete). deci mergi la un magazin de piese si ceri 2 rulmenti 6203-2RSH. vezi sa iei ceva de marca (SKF de exemplu). la un depozit costa muuult mai putin decat la dealer.

 

PS: intereseaza pe cineva o fisa technica pentru un kit de jenti marchesini pentru primul model de sv650? eu am pus rotile alea pe motorul meu si am toate masuratorile aici. daca aveti nevoie, dati un pm sau lasati un reply!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aoleks: codul 6203-2RSH este pentru modelul 2003 da? cel pe injectie? ca sa fiu sigur

 

Si daca sti codul si pentru cel de sus (de la jug), ma gandesc ca daca tot fac o treaba macar s-o fac pana la capat. Sa-l schimb si pe acela desi n-are nici o problema

 

multumesc mult

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...