Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

multam` .... am mai observat inca o chestie azi ... motorul porneste mai greu cand este in viteza dar foarte repede cand este pe neutral ... sa fie oare de la ambreiaj ? ... cand e in viteza si-l pornesc daca nu tin frana pleaca putin dupa loc ...

 

scuzati ca pun atatea intrebari dar sunt " motociclist " de 2 zile ... am terminat cu actele , inmatriculat si tot ce trebuie ... am stat la niste cozi la noul sediu din pipera (:) ) ...

 

abea astept sa iau permisul sa ma dau cu el :blink:

 

incearca sa reglezi cursa ambreiajului la intrarea cablului in cutie.

 

daca ai manual de intretinere scrie acolo cum trebe, daca nu, dul la mecanic:P

 

nus sigur ca aceasta e motivul, fosta mobra facea la fel si din aceasta cauza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

carene se pot lua de pe poly26.com. e un site francez care face carene pentru aproape toate tipurile de motoare. preturi relativ bune, marfa e super ok!

 

am insa o intrebare pentru cei care au un sv650 de ceva mai mult timp. care e faza cu cilindrul din fata care refuza sa porneasca cand ploua tare? sau nu am inteles eu bine? nu de alta dar as vrea sa gasesc o solutie inainte sa se intample, avand in vedere ca eu conduc si pe ploaie. nu vreau sa raman cu un singur cilindru pe autostrada.

 

si ar mai fi o intrebare: suspensia fata, e adevarat ca e prea slaba? de fiecare data cand intru mai tare in curba simt ca roata intra in voblaj (nu pic sau ceva, dar nu am sentimentul ala de siguranta pe care il aveam pe gsx650f de exemplu). cum e?

 

PS: http://www.poly26.com/carenage-suzuki-kit-...9-02_4-365.html

un kit de carene race pentru sv650s!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine carenele si toba montata sus.

Am vazut pe net niste poze cu SV-uri modificate atat pt circuit cat si streetfighter si aveau furci upside-down. Sunt mai bune decat alea normale nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carene se pot lua de pe poly26.com. e un site francez care face carene pentru aproape toate tipurile de motoare. preturi relativ bune, marfa e super ok!

 

am insa o intrebare pentru cei care au un sv650 de ceva mai mult timp. care e faza cu cilindrul din fata care refuza sa porneasca cand ploua tare? sau nu am inteles eu bine? nu de alta dar as vrea sa gasesc o solutie inainte sa se intample, avand in vedere ca eu conduc si pe ploaie. nu vreau sa raman cu un singur cilindru pe autostrada.

 

si ar mai fi o intrebare: suspensia fata, e adevarat ca e prea slaba? de fiecare data cand intru mai tare in curba simt ca roata intra in voblaj (nu pic sau ceva, dar nu am sentimentul ala de siguranta pe care il aveam pe gsx650f de exemplu). cum e?

 

Daca te-o mancat in popou sa schimbi GSX 6,5 F cu SV... :)

 

Daca furca ti se pare muci.. poti incerca niste arcuri progresive de la Wirth (Louis, 97 oiro) + un ulei mai vascos, de genu 15W. Are mult mai multe rezerve si pe viraje si pe franari, ai feedback mai bun, much funner to ride.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o stapanesti sanatos si fara incidente. wink.gif eu am fost cu a mea la o reprezentanta suzuki care exact la intrare in popesti -leordeni. 0724688215 - Sorin, mecanicul de acolo, de nota 10 tipul.

 

bafta!!!

 

 

 

multumesc mult!!!!dar am gasit un mecanic bun si am remediat partial problema .mai trebe s iai fac schimbul de ulei si filtru.dup care ma apuc de facut kilometri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aoleks: si la mobra mea e cam moale fata in comparatie cu un r1 de ex. , dar nu am avut nici o prob la intrarile rapide in viraj... si credema cateodata intru periculos de tare :PP orcum e nasol la franari , 100% ar fii mai fain cu susp. tari :)

 

am gasit pe net un articol cum sa "tunezi" suspensia fata, uleiul am luat, castrol 20w, umreaza sa fac ceva distantiere de fi 35mm

sper ca WE-ul viitor pot face toata operatia de tunarit :)

 

postez articolul respectiv,, sper sa va fie de ajutor

 

http://www.sv650.org/sv_faq.htm#How to - The lazy way of front fork adjustment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu fac din astea. il duc la un service, pun problema si mi-l fac ei. cat despre frane, ai dreptate. e ca si cum ai apasa frana in gol la inceput, se afunda prea mult in suspensii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA MODELUL MEU 03+, SCRIE CA LA 6000 DAR EU IL SCHIMB LA 5000 CA-I MAI BINE..CU TOATE CA-I PUN NUMAI MOTUL DOUBLE ESTER

 

Salut!! Am citit mai tarziu postul tau, te-as sfatui sa nu ii pui Motul, eu am facut schumbul cu Motul acum o saptamana si in mai putin de 150 km. urban mi-a mancat un sfert si nu nu este pt. ca nu s-a alimentat imediat si filtrul asa cum a mai zis cineva, pt. ca am pus exact cantitatea specificata.

 

Iar celor care SV-ul va tradat pe ploaie: eu am patit-o si de 3 ori pe saptamana, prima data a cedat dupa 100km apoi dupa vre-o 3-4 in oras. Nu ai ce sa ii faci daca intra apa, la revedere. Eu intentionez sa imi fac o protectie, ceva gen in spatele blocului cu ce gasim pe strada :P, dar mi-e frica sa desfac bujia pt. ca dupa ultima ploaie a intrat f. mult nisip in locasul ei, cred ca tre sa o suflu cu un compresor de aer inainte.

 

Numai bine!!!

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Am cumparat ulei MOTUL 15W 50 si filtru KN . Am luat 4 L pentru ca asa mi-a zis persoana care mi-l schimba . Imi puteti spune cat ulei intra va rog?

 

Apropo, are cineva de vanzare un melc de la roata sa-mi fac si eu kilometrajul si vitezometrul ?

 

 

 

 

 

 

 

Toate cele bune si asfalt uscat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra 2,3 fara filtru si 2,7 cu filtru....

eu am facut primul schimb, cel de 1000 km si cel de 6000 tot cu motul dublu ester dar la urmatorul schimb cred ca bag alta marca deoarece cand motoru e rece,adica la primul plecat de pe loc(mereu las sa se incalzeasca pana pe la 50-60 grade)..intra cam greu in viteza 1 ....cei d la suzuki mi-au zis sa incerc si alt ulei ....

 

2.am o problema cu cauciucul spate...din nestiinta mea nu m-am informat ce presiune trebuei sa aiba si am bagat pe spate pana pe la 2,8-2,9... :P ..si am mers asa o buna bucata de timp si cauciucul s-a deformat..in sensul ca nu e tocit uniform,in partea stanga a cauciucului apare o denivelare sesizabila si la pipait dar si cu ochiul liber ce se intinde pe toata suprafata cauciucului....initial am crezut ca e de la rulmenti deoarece atunci cand incep sa ma aplec pe curbe se aude un zgomot ..ceva de genu"ruliului" sa zic...dar am verificat rulmentii si sunt ok..motoru avand doar 8500 de km...

 

Acum intrebarea este: e vreo problema daca mai merg cu cauciucul asta?sau trebuie neaparat sa-l schimb?cauciucul ar mai merge vreo 10 mii lejer si parca nu-mi vine sa dau 140 de eu pe cauciuc acum.. :D

 

toate cele bune

 

voi ce ulei puneti in ale voastre? o sa ai fac si eu schimbul ceva mai devreme si as vrea sa pun altceva...la schimbul de 1000 si cel de 6000 am pus motul full sintetic 10.40 dar chestia e ca a de venit cutia zgomotoaza cel putin cand motoru e mai rece ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers pana anul asta pe Yacco 10W40 semisintetic, este foarte bun. Ultimul schimb de care va povesteam l-am facut cu Motul si nu imi place deloc, va explic: cam 50 km a functionat perfect, dupa,au inceput sa bata tachetii sau distributia, nu stiu exact, ideea e ca tacane tare si am decis sa il dau jos si sa pun altceva, Mobil 1 sau Castrol, eventual Aral, tot semisintetic si 10W40 pentru ca se pare ca este combinatia ideala SV650 - Romania.

 

Va salut!!!

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu uleiul folosit..am citit in manual ca nu e recomandat sa pun ulei pe care sa scrie "energy conserving",uleiul p care il am acum e motul dublu ester..si nu am gasit p nici unde daca e "energy conserving"..cum la urmatorul schimb as vrea sa bag catsrol vreau sa ma informez in leg cu problema asta dar nu gasesc p nici unde informatia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care o desfacut telescopul la SV: ati gasit vreun distantier din plastic sub capacul telescopului? chiar intre capac si acea teava care vine deasupra arcului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Aaaaa parca nu avea, nu retin exact pt. ca am umblat la ele acu vre-o 4-5 luni. In ordinea demontarii imi aduc aminte cam asa: capac exterior din aluminiu, distantier din teava, arc, ulei si restu' paraca pe jos. Daa iia vezi in manual se distinge ceva pe schema aia? Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...