ochitu Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Apreciez. Si rectific, nu m-a certat Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Apreciez. Si rectific, nu m-a certat Radu ma iei si pe mine cu tine??? ca eu nu am cu cine sa ma duc si sa nu fiu chiar copilu strazii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 cu putin machiaj semanau cu aia de la Abba... geeez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 iesim, dar nu pe vreme de-asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 salut. am probeleme cu claxonul. mai precis, cand temperatura motorului sare de 85 de grade, nu mai merge claxonul. din intamplare ieri la rar m-am intalnit cu mecanicu de la suzuki. acesta mi-a zis ca e ceva normal si sa-l schimb(dar nu tot cu unu de SV). intentionez sa-l iau de la cineva care dezmembreaza o mobra. aveti idee daca se potriveste orice claxon? sau si astea-s pe categorii? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Nu trebuie schimbat claxonul. Trebuie doar mutat... intr-o zona mai putin calduroasa. Intr-adevar e o problema comuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 eu l-am pus sub carena dreapta , prins de surubul radiatorului. in extrema dreapta al lui. Nicio problema acolo. Al meu nu e de suzuki totusi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SZERZO Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Si eu am problema asta cu claxonul, si chiar ma intereseaza daca pot sa il schimb cu orice alt claxon ( al meu chiar trebuie schimbat, nu doar mutat intr-o zona mai calduroasa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Eu l-am primit de la un fost coleg, e de Kawasaki Drifter...VN800 parca. Are 100 db si sta bine tare sub carena, ferit de apa si alte alea. Din cate stiam, originalul statea in fata radiatorului si era facut praf. Trebuie avut grija ca la mine facea scurt pe cadru...sau ce naiba facea, pentru ca m-a lasat fara baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Din cate stiam, originalul statea in fata radiatorului si era facut praf. nu ar fi asa rau daca sta in fata, la 1000 sta in spatele radiatorului... eu am pus de stebel, e urat ca dracii dar imi place cum oracaie, ma gandesc sa il pun si pe al doilea (inalte/joase) da sunt un pic in dubii cu cosumatorii. http://www.youtube.com/watch?v=8p6FDdjpcJ0...eos=loF04kpHiSo bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Si eu am schimbat claxonul pt ca atunci cand am luat mobra oracaia doar cand avea el chef. In principiu merge orice goarna cu functionare pe 12V, numai sa aveti loc sa o montati. Eu l-am luat de la baietii aia care au magazin langa gradina botanica (MYMoto parca?) si am dat pe el in jur de 40 de lei, deci nu e un capat de tara. De atunci nu am avut probleme, nici cu incalzirea si nici de la mizerie nu a facut figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Care se pricepe cu electricitatea?S-ar putea face avarii la modelele sub 2003?Daca da,cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Pune-o pe o sina de tren, ia o sarma, leag-o de motor si apoi arunca capatul celalalt al sarmei astfel incat sa faca contact cu firu de inalta tensiune de deasupra sinelor... metoda b. - leaga o tija de fier de vreo 5m inaltime, in pozitie verticala, mergi pe un teren de golf in timpul unei futuni zdravene cu fulgere... asteapta un pic si in functie de cum iti e norocu' (ca sa ai mai multe sanse, fa tija cat mai inalta). p.s. fi si tu un pic mai explicit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Hai ca omul a fost destul de explicit. Se poate, chiar simplu, iti trebuie doar un intrerupator cu 2 contactoare separate electric dar cuplate mecanic (unul de sursa de PC merge) montat la locul potrivit in circuit...si...bingo! Ai buton de avarii. Am facut si o tentativa de schema in atasament, chestiile cu rosu sunt contactoarele. @dr.aumadoare: cam cat de inalta sa fie tija? ca a mea e buna? ca o donez, pentru un scop nobil... Mesaj completat Aveti idee, la Gura Portitei e fain? Se poate sta cu cortul pe plaja? Cazarea am vazut ca e cam "piperata"... Editat Iunie 25, 2010 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) stai asa ca acum m-am prins; avarii = semnale/blinkere de avarie; aseara dupa 12 ore de munca, am citit avarii si am inteles "damage"(ce ti-e si cu limba romana) de aici si exemplele date cat despre gura portitei, acum ceva vreme (cativa ani) cand au fost niste prieteni de-ai mei, am auzit numai lucruri bune; acum nu stiu cum o mai fi (yo unu n-am fost acolo niciodata). Din cate am citit/auzit se pare ca e ceva destul de modern acolo, frumos si curat; yo daca ma duc singur, prefer genu pustiu/supravietuire, yo, cortu si motoru. daca sunt implicate si femei, genu meu preferat de iesire pica din start - am incercat in trecut sa impac si capra si varza si dupa ce ne-am intors din pustiu, aproape ca am dormit pe pres in urmatoarele 2 saptamani Editat Iunie 25, 2010 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 @Tija: Nu stiam, dar am gasit pe undeva ca releele care clipesc mai des cu un bec ars nu pot fi facute sa mearga pe avarii sau merg aiurea. Daca nu ar avea functia asta ar fi destul de simplu de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 @Tija: Nu stiam, dar am gasit pe undeva ca releele care clipesc mai des cu un bec ars nu pot fi facute sa mearga pe avarii sau merg aiurea. Daca nu ar avea functia asta ar fi destul de simplu de facut. Deci de aia nu imi blinkaneau mie semnalele cand puneam alarma. Credeam ca leg eu aiurea ceva p'acolo si nu imi dadeam seama ce draq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 stai asa ca acum m-am prins; avarii = semnale/blinkere de avarie; aseara dupa 12 ore de munca, am citit avarii si am inteles "damage"(ce ti-e si cu limba romana) de aici si exemplele date cat despre gura portitei, acum ceva vreme (cativa ani) cand au fost niste prieteni de-ai mei, am auzit numai lucruri bune; acum nu stiu cum o mai fi (yo unu n-am fost acolo niciodata). Din cate am citit/auzit se pare ca e ceva destul de modern acolo, frumos si curat; yo daca ma duc singur, prefer genu pustiu/supravietuire, yo, cortu si motoru. daca sunt implicate si femei, genu meu preferat de iesire pica din start - am incercat in trecut sa impac si capra si varza si dupa ce ne-am intors din pustiu, aproape ca am dormit pe pres in urmatoarele 2 saptamani pai probabil nu ai ales locatia sau femeia potrivita. as inclina spre femeie daca zici ca ai dormit pe pres dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Referitor la avarii pe moto si modul de semnalizare. Ar merge pus pe un fir de la semnalizare un releu cu un intrerupator, care cand inchizi intrerupatorul sa aiba comanda releul de la firul semnalizarii. Consumul nu ar trebui sa creasca semnificativ fata de cei aprox 1.5A ai semnalizarii, asta daca ai un releu cu curent de actionare mic. Daca nu, se poate rezolva un mic montaj cu un tranzistor de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Moduri de rezolvare sunt mai multe, dar cel mai elegant era sa fie folosit tot releul deja existent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Da, se poate face folosind tot releul acela. Pe un anume fir de la becu de semnalizare, de ex. semnalizarea stg, se leaga un capat al unui intrerupator. Celalat capat va fi legat in baza unui tranzistor de putere. Tranzistorul va fi legat in asa fel incat sa actioneze cealalta semnalizare (fiind legat dupa eventuale masuratori) sau la 12V si semnalizare sau la masa si semnalizare. Avaria ar functiona (ambele semnalizari sa se aprinda) numai daca intrerupatorul ar fi inchis si semnalizarea ar fi activa pe stanga. Releul standard de semnalizare ar fi folosit si montajul cu tranzistor nu ar fi asa greu de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Pai problema era urmatoarea (din ce am citit, pentru ca nu am incercat niciodata): releul are acea functie sa iti dai seama cand ai un bec ars, deci el inchide si deschide contactele cu un anumit timp la 2 consumatori, cu alt timp la unul. Daca ai pus 4 consumatori pe el.. ce face? daca merge la fel e ok, dar daca cumva merge mult mai incet sau deloc. that is my point. repet, doar din ce am citit, nu bag mana in foc pentru info astea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Asa e, ai dreptate Pai asta e "smecheria" ca el vede consumatorii dupa curentul consumat, ori noi daca i-am lega un consumator neglijabil ca procent din cel normal ar considera ca totul e normal. Eu ma gandeam la un tranzistor la care curentul de comanda e unul infim (ceva in genul unui MOS de putere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) Acu am inteles ce vrei sa zici . Interesant mod de a-l "pacali". Si daca s-ar folosi un intrerupator cu 2 contacte, care sa comande si tranzistoru si semnalizarea pe una din parti ar fi si practic. Cine se apuca de lucru la asta? Eu momentan lucrez la ungatoru automat de lant ca m-am saturat sa umblu cu spray-ul dupa mine. Pai la orice tranzistor curentul in baza il poti limita cu rezistente. Daca suporta Ice-ul totu e ok, eventual fara radiator pe el sa fie si micut. Ar fi simpatic noi sa tot lungim vorba aici cu tranzistori, fire contacte, si omu sa-l fi facut deja cu 2 fire =)) Editat Iunie 26, 2010 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.