radu86 Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 @Tija: Nu stiam, dar am gasit pe undeva ca releele care clipesc mai des cu un bec ars nu pot fi facute sa mearga pe avarii sau merg aiurea. Daca nu ar avea functia asta ar fi destul de simplu de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 @Tija: Nu stiam, dar am gasit pe undeva ca releele care clipesc mai des cu un bec ars nu pot fi facute sa mearga pe avarii sau merg aiurea. Daca nu ar avea functia asta ar fi destul de simplu de facut. Deci de aia nu imi blinkaneau mie semnalele cand puneam alarma. Credeam ca leg eu aiurea ceva p'acolo si nu imi dadeam seama ce draq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 stai asa ca acum m-am prins; avarii = semnale/blinkere de avarie; aseara dupa 12 ore de munca, am citit avarii si am inteles "damage"(ce ti-e si cu limba romana) de aici si exemplele date cat despre gura portitei, acum ceva vreme (cativa ani) cand au fost niste prieteni de-ai mei, am auzit numai lucruri bune; acum nu stiu cum o mai fi (yo unu n-am fost acolo niciodata). Din cate am citit/auzit se pare ca e ceva destul de modern acolo, frumos si curat; yo daca ma duc singur, prefer genu pustiu/supravietuire, yo, cortu si motoru. daca sunt implicate si femei, genu meu preferat de iesire pica din start - am incercat in trecut sa impac si capra si varza si dupa ce ne-am intors din pustiu, aproape ca am dormit pe pres in urmatoarele 2 saptamani pai probabil nu ai ales locatia sau femeia potrivita. as inclina spre femeie daca zici ca ai dormit pe pres dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Referitor la avarii pe moto si modul de semnalizare. Ar merge pus pe un fir de la semnalizare un releu cu un intrerupator, care cand inchizi intrerupatorul sa aiba comanda releul de la firul semnalizarii. Consumul nu ar trebui sa creasca semnificativ fata de cei aprox 1.5A ai semnalizarii, asta daca ai un releu cu curent de actionare mic. Daca nu, se poate rezolva un mic montaj cu un tranzistor de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Moduri de rezolvare sunt mai multe, dar cel mai elegant era sa fie folosit tot releul deja existent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Da, se poate face folosind tot releul acela. Pe un anume fir de la becu de semnalizare, de ex. semnalizarea stg, se leaga un capat al unui intrerupator. Celalat capat va fi legat in baza unui tranzistor de putere. Tranzistorul va fi legat in asa fel incat sa actioneze cealalta semnalizare (fiind legat dupa eventuale masuratori) sau la 12V si semnalizare sau la masa si semnalizare. Avaria ar functiona (ambele semnalizari sa se aprinda) numai daca intrerupatorul ar fi inchis si semnalizarea ar fi activa pe stanga. Releul standard de semnalizare ar fi folosit si montajul cu tranzistor nu ar fi asa greu de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Pai problema era urmatoarea (din ce am citit, pentru ca nu am incercat niciodata): releul are acea functie sa iti dai seama cand ai un bec ars, deci el inchide si deschide contactele cu un anumit timp la 2 consumatori, cu alt timp la unul. Daca ai pus 4 consumatori pe el.. ce face? daca merge la fel e ok, dar daca cumva merge mult mai incet sau deloc. that is my point. repet, doar din ce am citit, nu bag mana in foc pentru info astea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Asa e, ai dreptate Pai asta e "smecheria" ca el vede consumatorii dupa curentul consumat, ori noi daca i-am lega un consumator neglijabil ca procent din cel normal ar considera ca totul e normal. Eu ma gandeam la un tranzistor la care curentul de comanda e unul infim (ceva in genul unui MOS de putere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) Acu am inteles ce vrei sa zici . Interesant mod de a-l "pacali". Si daca s-ar folosi un intrerupator cu 2 contacte, care sa comande si tranzistoru si semnalizarea pe una din parti ar fi si practic. Cine se apuca de lucru la asta? Eu momentan lucrez la ungatoru automat de lant ca m-am saturat sa umblu cu spray-ul dupa mine. Pai la orice tranzistor curentul in baza il poti limita cu rezistente. Daca suporta Ice-ul totu e ok, eventual fara radiator pe el sa fie si micut. Ar fi simpatic noi sa tot lungim vorba aici cu tranzistori, fire contacte, si omu sa-l fi facut deja cu 2 fire =)) Editat Iunie 26, 2010 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Eu mai propun o rezolvare (simpla): inlocuiesti unul dintre randurile de semnalizari cu semnalizari pe led-uri. Atunci te incadrezi cu consumul. Eventuala "problema" e ca in mod normal o sa palpaie ceva mai rapid. Dar nu vad de ce asta ar deranja. Pe de alta parte...vineri seara ne-a vizitat mesterul @Anjin. Se indrepta cu Andreea inspre Scotia. Daca totul e in regula, ar trebui sa fie in drum sau chiar ajunsi in Frankfurt acum. Le doresc multa bafta, drum bun si vreme faina! Ma bucur sa mai vad, in sfarsit, un SV-ist din TM pe aici. In trafic am mai prins cativa, dar n-am apucat sa discut cu niciunul. @ShMan, un citro la Roma saptamana viitoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Drum bun si asteptam poze de la anjin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Ar fi simpatic noi sa tot lungim vorba aici cu tranzistori, fire contacte, si omu sa-l fi facut deja cu 2 fire =)) Nu sunt eu asa de fast .Inca ma gandesc cum sa il fac si cine sa ma ajute ca electrotehnica nu este tocmai punctul meu forte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Am vrut astazi sa fac o schema mica, dar nu am avut timp. Cum o sa prind ceva momente libere maine, o sa incerc sa fac una sa vedem cum o potivim. @Tija, sper sa termin reparatiile ce le mai am de facut la motor saptamana asta, si dupa merge un brifcor/bere fara alcool la Roma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) Neata lume. Mi-am imbracat shaua in piele noua weekendul asta. A mea incepuse sa se rupa si sa stranga apa. Rusine mare sa fie soare afara si eu ud pe pantaloni Le-am facut la userul "mielu" si m-a costat super putin (cam 50 lei) . Iar intr-un moment de neclaritate psihica am gaurit toba. Bolboroseste super frumos. Nu suna tare, dar grooos. Sha 1 Sha 2 Sha 3 Me so happy! Editat Iunie 28, 2010 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Neata lume. Mi-am imbracat shaua in piele noua weekendul asta. A mea incepuse sa se rupa si sa stranga apa. Rusine mare sa fie soare afara si eu ud pe pantaloni Le-am facut la userul "mielu" si m-a costat super putin (cam 50 lei) . Iar intr-un moment de neclaritate psihica am gaurit toba. Bolboroseste super frumos. Nu suna tare, dar grooos. Me so happy! A iesit ''tzutz'' sheaua!! Schimbatorul insa e bun de agatat Apropo de toba : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 A iesit ''tzutz'' sheaua!! Schimbatorul insa e bun de agatat Apropo de toba : Schimbatorul era smecher el, dar l-am polizat de asfalt. Sa stii ca nu ma deranjeaza cu nimic pentru ca port numai cizmele moto. Cu alte incaltari e nasol. Frumoasa toba, e o diferenta vizuala uriasa fata de cea stock. Sunetul cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) Schimbatorul era smecher el, dar l-am polizat de asfalt. Sa stii ca nu ma deranjeaza cu nimic pentru ca port numai cizmele moto. Cu alte incaltari e nasol. Frumoasa toba, e o diferenta vizuala uriasa fata de cea stock. Sunetul cum e? Sunetul e pe placul meu (gros,cu mici ..f mici rateuri in retrogradare intre 4000-3500rpm-frana de motor) ..Poate ne intalnim si o sa asculti si u cel mai bine! Editat Iunie 28, 2010 de tinlenvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Iar intr-un moment de neclaritate psihica am gaurit toba. Bolboroseste super frumos. Nu suna tare, dar grooos. Me so happy! Te-a luat boala de cand mi-ai auzit mie urlatoarea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) Te-a luat boala de cand mi-ai auzit mie urlatoarea ? Cam da. Nu as vrea sa se auda chiar asa tare, nu vreau sa deranjez pe nimeni.Dar imi place sa fie sunetul gros.... Cred ca in timp o sa achizitionez o evacuare "street legal", dar mai usoara si mai scurta. Editat Iunie 29, 2010 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Neata lume. Mi-am imbracat shaua in piele noua weekendul asta. Arata bine. Si eu o sa trebuiasca s-o repar. Ai lasat burete la interior? Se poate pune gel sau ceva mai moale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Arata bine. Si eu o sa trebuiasca s-o repar. Ai lasat burete la interior? Se poate pune gel sau ceva mai moale ? Mersi. Eu am lasat-o cum era. Din cate am inteles aia e un soi de spuma care nu se intareste de tot, ci ramane ca un burete. Imi place saua originala, desi la drumuri lungi se simte nevoia uneia mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 (editat) bravo colega ! trebuie sa o aud si io intr-o zi ...te prind io prin parcare...ma bate si pe mine un gand dar intai sa o inmatriculez; am programare la rar pe 9 iulie. nu stiam ca mielu e asa de talentat...interesant. in alta ordine de idei; am si io niste stoluri prin cap; vreau sa schimb ghidonul stock de naked, cu unul mai enduro touring. am pus ochii pe asta: pentru ca in final sa arate cam asa: si intrebarea este daca o sa am probleme cu cablurile de ambreiaj, 2 de acceleratie si cu conducta de frana? ghidonul de acum e deja prins pe niste riser-e - ma rog; nu sunt chiar inaltatoare ci doar suporti mai inalti...adica asa: de v-strom nu merg...e altfel...alte idei ceva ? Mesaj completat ghidonu ala are 12 cm la baza; o fi suficient pentru suporti ? ...si inca una....ma bate gandu` sa schimb culoarea; sa o fac argintie; oare tine sa o declar argintie la RAR si sa le zic ca o s-o vopsesc mai incolo; peste o vreme ? Editat Iunie 30, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 (editat) Din pacate nu prea am avut timp saptamana asta, din cauza serviciului si nu am putut face prea multe. Ce am reusit e o schema mica, care ar trebui sa mearga in principiu. Cum am spus, nu prea am avut timp sa progresez mai mult in aceasta si sa fac toate optiunile (in genul sa functioneze numai la apasarea butonului de avarie, indiferent de ce pozitie ar avea semnalizarea: stanga, dreapta sau oprita), dar am idei si pt acestea Schema de mai jos ar trebui sa asigure o functionalitate de avarie de baza, in sensul ca apesi bumbutul de avarie si dupa comuti semnalizarea pe orice parte, si ar trebui sa functioneze . Daca e cineva interesat sa isi faca, mai pot zabovi mai mult pe schema si calcula valori pt componente. Editat Iulie 1, 2010 de ShMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Steateam yo asa si in timp ce sorbeam din bere, vaslind pe motociclism.ro, am observat ca threadu nostru de SV are 500 de pagini, pe langa asta mi-a sarit in ochi initiatorul threadului aka delia; si mi-a picat o fisa impinsa cu picioru' de unul din piticii mai alerti si mai rezistenti la alcool. Cine e? si oare mai are Suzuki SV? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Delia e cea care a aruncat pastila ). Nu o cunoaste nimeni (cel putin din cei de acu) si nu am mai vazut sa mai aiba vreun post in afara de primul. La urmatoarea intalnire SV ii dau un PM poate ne onoreaza cu prezenta sa vedem si noi ce mandra calareste "bestia". Una peste alta.. mi-am terminat ungatorul de lant. E computerizat, timpi ajustabili oricand, poate face si pauza, 4 programe, cam ce au facut si baietii care activau pe topicul "Intretinerea lantului". Urmeaza testul de 6000 de km, care incepe maine V-am pupat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.