MVA Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 salut.trebuie sa fac cat de curand revizia de 24 de mii km si e din 2003. trebuie reglate supapele...sincronizate cele 2 injectoare si alte chestii mai serioase? stie cineva? mentionez ca la vara vreau sa si plec prin europa. mersi. P.S mie imi consuma si ceva cam mult zic eu (intre 6.5 si chiar 8 in oras) n-am mai auzit de asa consum mare la sv 650 injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Eu am verificat supapele dupa 50000km si erau in grafic. Nu stiu daca se merita sa faci asa ceva avand in vedere "varsta" motorului tau. De sincronizat injectoarele, aia ar cam trebui facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Salut,Eu merg de vreo 25000km cu al meu (model din '99) si in afara de consumabile si accesorii, n-am schimbat nimic la el. Inca merge foarte bine. Felicitari pt desen, dar sa stii ca si scoala are rostul ei Si sa inteleg ca motorul tau are peste 50 000? (din postul de mai sus) Stiu ca scoala are rostul ei. Dar cand proful de metal incepe si vorbeste despre complet altceva, ce nici macar nu e interesant nu are rost sa il urmaresc. In mod clar nu avea nimic in comun cu materia SV-isti oradeni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Rateuri ? Asta chiar ii ciudat...eu n-am patit asa ceva decat cand dadeam din greseala in mers peste cric cu piciorul. Rar, dar foarte rar, mai facea cate un zgomot mai urat la decelerare brusca, dar nu pot sa zic ca suna a rateu. De fapt, ce mai, ati mers doar in spatele meu la urcat pe serpentine si nu cred ca v-am chiar asurzit. Dar, na, cum ziceam, eu am cerut specificatii mai "personalizate" pt toba. Filtrul de aer (daca la ala te referi) ii Champion din cate imi amintesc - dar nu-i chiar super-sport si nici n-are gatul taiat. Pt dbkiller, mai insista, omul mai si uita uneori. eu am inistat si am primit .Mesaj completat Acu ca mi-am adus aminte... Am si eu ceva piese de SV de vandut sau poate chiar donat pe una-doua beri (negociem ): -parbriz negru -semighidoane originale -scarite fata uzate -maner coada -nu mai stiu ce altceva ... Salut. Da, de la turatii mari spre mici se intampla sa mai pocneasca. Exact la filtrul de aer ma refeream, dar am uitat sa scriu. Nu prea mai tin minte daca ne-ai asurzit, dar sigur mi-a placut sunetul. Ieri mi-a venit dbkillerul si am facut si eu un clip. Nu montasem dbkillerul cu surub si a iesit. M-am chinuit sa-l bag, dar isi face treaba foarte bine. Nu am putut sa-l turez prea tare ca eram la munca Editat Aprilie 12, 2011 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Ai uitat sa i desenezi filtru de ulei . Asa astazi va prezint rezolvarea problemei ce am avut o pe timp de ploaie. Facuta in 3 minute . Urmeaza sa o dau jos o mai indrept , o vopsea de culoarea cilindrilor , si un cauciuc pentru ca bate umpic la unele gropi sau cu socu tras ....asta in cazuri rare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 As aprecia daca intre timp mi-ati putea spune ce defecte apar in mod curent la mobrele astea (inafara de releul de incarcare si faptul ca suspensia este un pic moale pe fata) Ar mai fi udatul bujiei fata pe vreme de ploaie si in consecinta mersun intr-un singur cilindru. Eu unul nu am patit nici faza cu releul, nici asta cu apa (suspensia nu e moale doar la sv, cam toate nakedurile din gama asta sunt cam prafolino la suspensii fata), in schimb la fostul sv , in apropiere de 50.000 km, si-a dat duhu electromotorul. L-am schimbat cu un altul care am inteles ca a facut si el ceva fite la noul proprietar, dar a rezolvat-o prin schimbarea carbunilor. In rest chiar nu am avut ce reprosa Ieri mi-a venit dbkillerul si am facut si eu un clip. Nu montasem dbkillerul cu surub si a iesit. M-am chinuit sa-l bag, dar isi face treaba foarte bine. Nu am putut sa-l turez prea tare ca eram la munca No da ce satana faci cu silencerul ala ?! Arunca-l ca se aude prea frumos fara Asa astazi va prezint rezolvarea problemei ce am avut o pe timp de ploaie. E o solutie, dar se facea mult mai estetic cu o bucata de cauciuc prinsa in spatele radiatorului, care sa protejeze lacasul bujiei de apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 As aprecia daca intre timp mi-ati putea spune ce defecte apar in mod curent la mobrele astea (inafara de releul de incarcare si faptul ca suspensia este un pic moale pe fata). Totodata cineva care a facut multi km pe un SV Daca ar putea sa imi spuna cam cati km a facut fara sa schimbe altceva decat consumabile Salut A mea are cam 90000+ km,avea 37000 cand am luat-o,proaspat adusa din It. Cat am mers eu cu ea am schimbat la vreo 45000 simeringuri si cuzineti(de moft) la furca, la vreo 60000 cablu de ambreiaj, la 75000 rulmentii la jug,la 86000 un rulment cu ace la suspensia spate,la 60000 garnitura de etansare dintre teava de esapament de la cilindrul din fata si restul,schimbat de 2 ori kit de lant (ultimul abia pus),am "sters" pana la slick un rand de gume cramponate si cam o treime de profil de la gumele de strada,am pilit cam 3-4 seturi de placute de frana, am verificat o singura data jocurile la supape la 90000km si sunt in marja data in manual.,ulei si filtre cam la 5000(uneori mai mult) Mers pe orice vreme(iarna asta care a trecut nu, ca nu mai am job la care sa merg,in rest non stop) de la -15 grade la +40,zapada,noroaie pana la gat,asfalt sau forestiere,bolovani in rau si pasuni alpine. Nu se pune schimbarea de roti si furca fata , ca e de moft, le pun oricand pe alea originale inapoi. Pe la 60000 a inceput sa se auda la cald un fel de tacanit,cica de la oala de ambreiaj, merge asa de atunci si asa va muri. Dupa 80000 a inceput sa consume ulei, cam cat e intre semnele de min si max in 300 km, mergand cu max 120km/h. La viteza mai mare rade mai mult. De altfel sunt convins ca fugaritul pe autostrada cu 170km/h i-a daunat cel mai tare dintre toate abuzurile la care am supus-o. Ar mai fi probleme cu etrierul spate,pistonasul nu revine cat trebuie cand e pe liber,cred ca daca as schimba garniturile ar fi OK. Sunt foarte bune sanse ca dupa ce crapa asta pe care o am sa-mi iau alt SV mai tinerel si sa mi-l fac iar cum vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Si sa inteleg ca motorul tau are peste 50 000? (din postul de mai sus)Stiu ca scoala are rostul ei. Dar cand proful de metal incepe si vorbeste despre complet altceva, ce nici macar nu e interesant nu are rost sa il urmaresc. In mod clar nu avea nimic in comun cu materia SV-isti oradeni ? Da, motorul are in jur de 52000km pe ceas. Destul de probabil ca sunt reali. Mesaj completat As aprecia daca intre timp mi-ati putea spune ce defecte apar in mod curent la mobrele astea (inafara de releul de incarcare si faptul ca suspensia este un pic moale pe fata). Totodata cineva care a facut multi km pe un SV Daca ar putea sa imi spuna cam cati km a facut fara sa schimbe altceva decat consumabile Salut A mea are cam 90000+ km,avea 37000 cand am luat-o,proaspat adusa din It. Cat am mers eu cu ea am schimbat la vreo 45000 simeringuri si cuzineti(de moft) la furca, la vreo 60000 cablu de ambreiaj, la 75000 rulmentii la jug,la 86000 un rulment cu ace la suspensia spate,la 60000 garnitura de etansare dintre teava de esapament de la cilindrul din fata si restul,schimbat de 2 ori kit de lant (ultimul abia pus),am "sters" pana la slick un rand de gume cramponate si cam o treime de profil de la gumele de strada,am pilit cam 3-4 seturi de placute de frana, am verificat o singura data jocurile la supape la 90000km si sunt in marja data in manual.,ulei si filtre cam la 5000(uneori mai mult) Mers pe orice vreme(iarna asta care a trecut nu, ca nu mai am job la care sa merg,in rest non stop) de la -15 grade la +40,zapada,noroaie pana la gat,asfalt sau forestiere,bolovani in rau si pasuni alpine. Nu se pune schimbarea de roti si furca fata , ca e de moft, le pun oricand pe alea originale inapoi. Pe la 60000 a inceput sa se auda la cald un fel de tacanit,cica de la oala de ambreiaj, merge asa de atunci si asa va muri. Dupa 80000 a inceput sa consume ulei, cam cat e intre semnele de min si max in 300 km, mergand cu max 120km/h. La viteza mai mare rade mai mult. De altfel sunt convins ca fugaritul pe autostrada cu 170km/h i-a daunat cel mai tare dintre toate abuzurile la care am supus-o. Ar mai fi probleme cu etrierul spate,pistonasul nu revine cat trebuie cand e pe liber,cred ca daca as schimba garniturile ar fi OK. Sunt foarte bune sanse ca dupa ce crapa asta pe care o am sa-mi iau alt SV mai tinerel si sa mi-l fac iar cum vreau. Al tau chiar a trecut prin multe Deci se pare ca motorul indestructibil cam confirma miturile. Bine ca au zis colegii mai sus despre problema cu apa la bujii, sa mai pun si eu putina vaselina siliconica la dopuri si sa le verific asezarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Eu am verificat supapele dupa 50000km si erau in grafic. Nu stiu daca se merita sa faci asa ceva avand in vedere "varsta" motorului tau. De sincronizat injectoarele, aia ar cam trebui facut. motorul meu are 14 500 km si nu i-am verificat/sincronizat niciodata injectoarele. sa inteleg sa ar trebui sa o fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Inima ta ce iti spune? Adica....inima lui ce iti spune? Nu trage bine? Porneste mai greu? Vibreaza "ciudat"? Daca nu, eu zic ca n-are rost sa-ti faci de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 As aprecia daca intre timp mi-ati putea spune ce defecte apar in mod curent la mobrele astea (inafara de releul de incarcare si faptul ca suspensia este un pic moale pe fata). Totodata cineva care a facut multi km pe un SV Daca ar putea sa imi spuna cam cati km a facut fara sa schimbe altceva decat consumabile (am citit pe ADV si alte forumuri despre unii care au facut si 95 000 mile. Nu stiu cat e de adevarat.) al meu e din 2005 si am 26.000 km pe bord, 7.000 ai mei, restul de prin italia. Cand am iesit din iarna i-am schimbat semeringurile le furca si consumabilele. In rest, nici cea mai mica problema cu ea. O si tratez corespunzator, cu toate cele schimbate la timp. Lantul se apropie de finalul vietii lui, dar 150 de euro nu mi se pare o avere, mai ales ca e ceva normal. p.s. Vara trecuta mi-a facut ceva probleme la cald: nu statea la ralanti si se oprea in mers, cand strangeam ambreiajul. S-a rezolvat de la sine, probabil bujiile se udau, sau benzina proasta. Nu prea ies pe ploaie, din cauza cauciucurilor (Metzeler Sportec M3), inadecvate pe ud. Restul e doar fun. E un motor bun, fiabil si de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Inima ta ce iti spune? Adica....inima lui ce iti spune? Nu trage bine? Porneste mai greu? Vibreaza "ciudat"? Daca nu, eu zic ca n-are rost sa-ti faci de lucru. nu fratica! merge ca unsa! deci, ma calmez ! sarna'! daca si le-a sincronizat careva sa ne spuna si noua ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) aprox 84000Km. condus mai putin hardcore(adica fara munti si campii alpine) decat @svgobi, dar tot asa in toate tipurile de conditii meteo. Schimbat alternator si releu/regulator de tensiune. Nu stiu cum arata supapele ca n-am fost curios sa le intalnesc face2face; cred ca ar trebui sa-i sincronizez carburile (consuma cam mult in oras-6.5%). In rest schimbat gume, placute si ulei+filtru... daca stau sa ma gandesc un pic, cred ca SVu se inrudeste cu T34le si cu AK-47le Editat Aprilie 13, 2011 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Multumesc tuturor pentru raspunsuri Mi-am facut o idee de baza despre motoreta asta acum ramane sa gasesc una sa o incalec un pic sa vad cum ma simt pe ea, si apoi partea intr-adevar grea. Cea financiara. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 La cine sa-mi duc sv-ul sa-l vada? are un tacanit primele 10 minute dupa ce o pornesc (la relanti), l-am observat prima oara in februarie, era frig, pornit cu shock si am tras de acceleratie - dupa aia a inceput sa se auda. dupa ce se incalzeste nu se mai aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 La mine la rece tăcănesc supapele. Nu e un singur țăcănit sunt mai multe. Motoreta e un Hornet, nu Sv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Si mie mi-au zis multi ca am un tacanit la ghidon Acum serios, de obicei tacaneli and stuff vin de la supape / culbutori / tacheti. Exista posibilitatea ca la cald sa nu se mai auda din cauza dilatarii si a ungerii mai bune. In orice caz, ar fi bine sa se uite si regleze un mecanic, reglarea acestora nefiind cine stie ce operatiune NASA like. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 La mine la rece tăcănesc supapele. Nu e un singur țăcănit sunt mai multe. Motoreta e un Hornet, nu Sv. Esti sigur ca e de la supape?.. si nu de la intinzatorul de lant distributie?. Dece vrei sa-ti iei alt hornet? Mergi cu ea la doctor! Nu cred ca e ceva grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Esti sigur ca e de la supape?.. si nu de la intinzatorul de lant distributie?.Dece vrei sa-ti iei alt hornet? Mergi cu ea la doctor! Nu cred ca e ceva grav. E de la supape. Distribuția e țiplă. O să îi facul jocul la supape odată Âşi o dată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Si mie mi-au zis multi ca am un tacanit la ghidon Dupa cum spuneam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 ......poate fi un boltz de la un piston....si cand se incalzeste se dilata si nu mai tacane... me thinks. Mesaj completat ce misto suna sv-ul tau bai capone....cum sa dai bai asa ceva...? pe bune eu n-am auzit nimic suspect; parca la un moment dat am auzit un fel de bataie ca un sunet ascutit ...dar prea "firava" ca sa insemne ceva.... Mesaj completat asta inseamna 98 grade celsius Mesaj completat intrebare: pot sa-mi montez un cric central? cand am cautat crashbar pentru a mea am gasit si cric central dar numai aftermarket - destul de piperat ( nu mai stiu exact cat...) dar io zic ca merita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Si mie mi-au zis multi ca am un tacanit la ghidon Acum serios, de obicei tacaneli and stuff vin de la supape / culbutori / tacheti. Exista posibilitatea ca la cald sa nu se mai auda din cauza dilatarii si a ungerii mai bune. In orice caz, ar fi bine sa se uite si regleze un mecanic, reglarea acestora nefiind cine stie ce operatiune NASA like. ok, asta ziceam si eu. sugestie de mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Bine ar fi sa vezi intai si intai de intinzatoarele de lanturi. De cele mai multe ori alea is cauza, mai ales cel din fata. Plus, e ceva simplu de facut, se poate face si fara cine stie ce cunostinte de mecanic. Plus, e gratis daca ti le verifici singur! @Capone: vitezometrul ala e inca in mile? te cam risti, prietene.... Mesaj completat Just my two cents...dar ala cu loganu (sau ce era) rosu de pe la inceputul clipului ar fi putut sa te rupa daca nu era pe faza si nu oprea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Mie mi-au zis multi mecanici, unii de la suzuki, altii nu, ca tacanitul este destul de normal la motoarele astea. Intradevar, cu o limita. La mine tacane si dupa ce se incalzeste, aud supapele cum misca pe acolo . Cea mai dintai faza este sa scoti rezervorul si filtrul de aer si apoi intinzatoarele de la distributie. Am facut si eu asta, e usor sa le scoti, mai greu sa le pui la loc. De cele mai multe ori dispare tacanitul. Poate e de la pastile, se schimba si ele din cand in cand. Sper sa se rezolve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 miercuri desfac, oricum trebuia sa pun bujii noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.