Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Radu, habar n-am inca de preturi, trebuie sa caut cartea de vizita prin sertare sau bagaje si sa le dau un telefon. A fost nebunie cu mutatul, acuma nu mai gasesc nimic...

@Dia: nu-i frumos ce ai facut tu, ti-ai luat acelasi model de toba ca si mine :P ... ii tare faza, ca anu trecut numa eu aveam Vick, acum avem aproape toti :crack:

 

Despre ulei, prin slab ma refeream ca e ceva de proasta calitate, gen ulei de dacie sau de floarea soarelui :P (ala de ricin sau de masline e OK). Din experienta personala recomand Repsol 10W40 "sintetico", dar probabil orice ulei semi sau complet sintetic (dar nu chiar "racing") se potriveste ok la motorul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog frumos.. sa puna cineva o poza cu roata fata.. melcul ala de km de la roata fata, ca am un prieten care nu mai stie cum vine si cum se aseaza bucsile, ce bucsi are cate are, o poza doua dc se poate cu tot axul fata ca ne prindem din poze. :unsure:

 

sv 650 S 2004

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog frumos.. sa puna cineva o poza cu roata fata.. melcul ala de km de la roata fata, ca am un prieten care nu mai stie cum vine si cum se aseaza bucsile, ce bucsi are cate are, o poza doua dc se poate cu tot axul fata ca ne prindem din poze. :unsure:

 

sv 650 S 2004

 

 

Merci mult aldine, ca ai scris inaintea mea ....aste-a sunt pozele cu ansamblul meu ,melc kilomeraj,si sunt nedumerit daca asa-i si la voi ( la k6) si daca melcul ala negru e mobil si se opreste in umarul ala de pe jamba

O fi vreo piesa lipsa sau alta bucsa????,,,, nu stiu ce sa zic si ma doare capu de la asta. ajutati-ma voi si spuneti-mi cum e la voi...

 

Merci mult aldine, ca ai scris inaintea mea ....aste-a sunt pozele cu ansamblul meu ,melc kilomeraj,si sunt nedumerit daca asa-i si la voi ( la k6) si daca melcul ala negru e mobil si se opreste in umarul ala de pe jamba

O fi vreo piesa lipsa sau alta bucsa????,,,, nu stiu ce sa zic si ma doare capu de la asta. ajutati-ma voi si spuneti-mi cum e la voi...

 

 

si alte poze........in poza nr.3 se vede ca-i distanta mare intre umarul melcului si opritor,,, cum se face sa fie apropiate ????

post-44450-0-76560300-1309181413_thumb.jpg

post-44450-0-61102000-1309181432_thumb.jpg

post-44450-0-86132900-1309181440_thumb.jpg

post-44450-0-91550500-1309181546_thumb.jpg

post-44450-0-97677900-1309181556_thumb.jpg

Editat de catalin10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astazi sa-mi schimb uleiul, am pus castrol 15w50 si din primele impresii dupa 50 km motorul e mai silentios a mai disparut din vibratii iar la turatii peste 5k parca se dezlantuie iadul <3 :D deci recomand :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@catalin10: nu stiu la modelul >2003, daar sunt sigur ca in manual arata toate bucsele si ordinea lor pe ax. Vezi in semnatura mea ca ai manualul si il poti downloada si gasesti toate informatiile :)

 

@khrisstyan: si mie mi-a placut cum merge cu 15W50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@catalin10: nu stiu la modelul >2003, daar sunt sigur ca in manual arata toate bucsele si ordinea lor pe ax. Vezi in semnatura mea ca ai manualul si il poti downloada si gasesti toate informatiile :)

 

@khrisstyan: si mie mi-a placut cum merge cu 15W50.

 

 

 

Merci radule, am gasit ceva acolo despre problema mea dar cam vag despre montaj lui,deci totusi as vrea si ceva poze, daca puteti sa pune-ti vreunul dintre voi.sau daca la voi e alt fel va rog spuneti-mi si mie..........

Asfalt uscat si....muuuuulllltttttt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci sper sa te ajute cu poze cineva cu modelul asta de sv. La mine este foarte aproapte de furca. am demontat si eu roata si am pus-o la loc si tot la fel a ramas. chiar nu stiu doar din pozele de mai sus care poate fi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult aldine, ca ai scris inaintea mea ....aste-a sunt pozele cu ansamblul meu ,melc kilomeraj,si sunt nedumerit daca asa-i si la voi ( la k6) si daca melcul ala negru e mobil si se opreste in umarul ala de pe jamba

O fi vreo piesa lipsa sau alta bucsa????,,,, nu stiu ce sa zic si ma doare capu de la asta. ajutati-ma voi si spuneti-mi cum e la voi...

 

 

 

 

si alte poze........in poza nr.3 se vede ca-i distanta mare intre umarul melcului si opritor,,, cum se face sa fie apropiate ????

 

 

Va rog frumos oameni buni, 2-3 poze sa vad si eu cum e la alta motocicleta,va rog frumos.... poze similare cu astea dar la motoru vostru.. O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult aldine, ca ai scris inaintea mea ....aste-a sunt pozele cu ansamblul meu ,melc kilomeraj,si sunt nedumerit daca asa-i si la voi ( la k6) si daca melcul ala negru e mobil si se opreste in umarul ala de pe jamba

O fi vreo piesa lipsa sau alta bucsa????,,,, nu stiu ce sa zic si ma doare capu de la asta. ajutati-ma voi si spuneti-mi cum e la voi...

 

 

 

 

si alte poze........in poza nr.3 se vede ca-i distanta mare intre umarul melcului si opritor,,, cum se face sa fie apropiate ????

 

Ai strans axu la maxim sau doar e bagat sa tina roata? Teoretic pe partea stanga nu ai bucsa, e doar senzorul de viteza(melcul), in schimb in dreapta pe unde se baga axu, ai un distantier intre jamba furcii si roata (are forma unei ciuperci, cu o portiune mai lata care intra in roata si acopera rulmentu), iar in furca e singura bucsa(prin ea trece axul rotii). Bucsa asta se misca inainte si inapoi, cand scoti roata iese si ea partiala in afara furcii, daca bagi numai axu, fara sa il strangi e posibil sa ramai cu un spatiu.

 

LE> din cate observ din poze, axu nu pare sa fie strans maxim. strangel cu dinamometrica cat trebuie (65Nm daca nu ma inseala memoria). cand il vei strange la maxim, daca toate piesele is la locul lor, roata va fi pe mijloc. Atentie doar sa fi sigur ca melcul e fixat in soclul lui din furca(are un punct de ghiaj).

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai strans axu la maxim sau doar e bagat sa tina roata? Teoretic pe partea stanga nu ai bucsa, e doar senzorul de viteza(melcul), in schimb in dreapta pe unde se baga axu, ai un distantier intre jamba furcii si roata (are forma unei ciuperci, cu o portiune mai lata care intra in roata si acopera rulmentu), iar in furca e singura bucsa(prin ea trece axul rotii). Bucsa asta se misca inainte si inapoi, cand scoti roata iese si ea partiala in afara furcii, daca bagi numai axu, fara sa il strangi e posibil sa ramai cu un spatiu.

 

LE> din cate observ din poze, axu nu pare sa fie strans maxim. strangel cu dinamometrica cat trebuie (65Nm daca nu ma inseala memoria). cand il vei strange la maxim, daca toate piesele is la locul lor, roata va fi pe mijloc. Atentie doar sa fi sigur ca melcul e fixat in soclul lui din furca(are un punct de ghiaj).

 

Merci , merci..deci : axul e strans la maxim si langa melc e bucsa( acum ,in pozele alea)dar si in dreapta mai am o bucsa , la rulment, si intra axul prin ea

Buunnn scot bucsa aia din partea stanga si o bag in partea dreapta ca sa treaca axul prin ea??

Deci sigur nu e bucsa pe partea cu melcul???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in stanga nu mai ai nevoie de bucsa sau distantier - "melcu" de viteza tine loc de distantier. Deci de la dreapta la stanga (cum stai pe motor) ai, sau ar trebui sa ai jamba dreapta a furcii (cu o bucsa infipta in ea prin care trece axu) - distantier - ROATA - Melc viteza - jamba stanga a furcii cu filetu pentru ax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu cumva sa fi iesit bucsa din jamba si cand ai pus la loc, nestiind de unde e, si ca trebuie sa fie in jamba, sa o fi pus in cealalta parte. ordinea este cea zisa de mav, cel putin la sv-urile 1st gen. Melcul are in el o bucsa metalica si face pe distantierul, de aia nu e nevoie de alta acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in stanga nu mai ai nevoie de bucsa sau distantier - "melcu" de viteza tine loc de distantier. Deci de la dreapta la stanga (cum stai pe motor) ai, sau ar trebui sa ai jamba dreapta a furcii (cu o bucsa infipta in ea prin care trece axu) - distantier - ROATA - Melc viteza - jamba stanga a furcii cu filetu pentru ax.

 

 

Multumesc de sfaturi, cred ca asa e, ma duc sa iau un stender si o desfac iar.Multumesc inca o data. am si niste poze de la un coleg SV-ist, asa e la a lui.

 

Vezi sa nu cumva sa fi iesit bucsa din jamba si cand ai pus la loc, nestiind de unde e, si ca trebuie sa fie in jamba, sa o fi pus in cealalta parte. ordinea este cea zisa de mav, cel putin la sv-urile 1st gen. Melcul are in el o bucsa metalica si face pe distantierul, de aia nu e nevoie de alta acolo.

Da , merci mult . cred ca asa cum zici m-i s-a intamplat, acum ii dau de cap. Multumesc inca o data.

post-44450-0-77891800-1309353043_thumb.jpg

post-44450-0-97363700-1309353076_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece se apropie data intalnirii, haideti sa facem din nou lista si unde vrem sa stam (cum a propus si @Tija cu cateva posturi in urma):

 

1. Radu - parca as indrazni la cort :D

2.

3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece se apropie data intalnirii, haideti sa facem din nou lista si unde vrem sa stam (cum a propus si @Tija cu cateva posturi in urma):

 

1. Radu - parca as indrazni la cort :D

2.dihania

3.spiders - casuta amandoi

 

verssatu - pana la urma ramane in picioare varianta cu vineri seara la olanesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O camera e ocupata pana sambata dimineata (partea care nu prea e colorata ar fi ca sunt 2 mosi la tratament in camera, nush daca-s prietenosi sau ciufuti.....)

Asadar, 2 sunt libere (celelalte 2 sunt nelocuibile, din ce zice maica-mea, io n-am mai fost demult),plus ca se pot pune corturi in curte.

Deci, ramane in picioare, daca e convenabila situatria si pentru restul, evident....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns cu un consum de 7,5 l % la SV-ul meu de 650 din 2001 cum vi se pare ?

Foarte bun daca ar fi fost Sv de 1000 :D

 

Vezi mai intai filtre, bujii, uleiuri si alte consumabile. Apoi curatare si sincronizare carburi. Si sa nu uitam nici de moderarea miscarii de rotatie executata de mana dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radu...tu de unde pleci? din vaslui sau din bucuresti?

De la Sibiu :P

 

Va rog sa stabilim lista cu cine ce fel de cazare vrea pana luni. Vreau sa sun din timp ca sa nu avem surprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...