ADVRadu Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 1. ar trebui sa vezi daca uleiul pe care il folosesti nu e prea vechi/slab/uzat 2. semeringuri de supape duse - dar e putin probabil... 3. segmenti Apropo, mi-am adus si eu mobra la Sibiu, cotul m-a cam durut la denivelarile de pe drum, dar asta este...putem face tura pe transalpina macar. Eu zic sa reincepem sa facem lista cu cine vrea casuta/camera in cabana/loc de cort. Si sa va treceti pe lista si la tuica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) Mie imi trebuie cabana Tija sper sa fie uleiul Ps la ce te referi slab asta care ii e de 10 sa pun 20? Editat Iunie 27, 2011 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 20W mi se pare cam vascos. vara poti merge pe 15W50 sau 10W50 daca 10W40 nu te multumeste. @Tija: ai mai aflat care sunt preturile pentru casute si cort? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 va prezint noua mea "jucarie"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Mneaaaah, vreau sa o aud live!!!!! acuma nu vreau sa fiu carcotas, da fara toba suna incredibil de misto, cel putin pe inregistrare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 se aude foarte misto si live, doar ca este groaznic de zgomotoasa fara toba. iar vick exhaust este divina. o sa o auzi peste 2 saptamani, daca nu ne mai vedem pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 abia astept deja salivez, ma gandeam sa ma duc sa vad cum o demontez sa o ascult si pe a mea. Desigur pe urma sa o pun la loc sa fie liniste cand merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 abia astept deja salivez, ma gandeam sa ma duc sa vad cum o demontez sa o ascult si pe a mea. Desigur pe urma sa o pun la loc sa fie liniste cand merg. nu prea poti sa o demontezi , trebuie sa bagi direct flexu' in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 heheee, are suruburi la iesirea din cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 @Radu, habar n-am inca de preturi, trebuie sa caut cartea de vizita prin sertare sau bagaje si sa le dau un telefon. A fost nebunie cu mutatul, acuma nu mai gasesc nimic... @Dia: nu-i frumos ce ai facut tu, ti-ai luat acelasi model de toba ca si mine ... ii tare faza, ca anu trecut numa eu aveam Vick, acum avem aproape toti Despre ulei, prin slab ma refeream ca e ceva de proasta calitate, gen ulei de dacie sau de floarea soarelui (ala de ricin sau de masline e OK). Din experienta personala recomand Repsol 10W40 "sintetico", dar probabil orice ulei semi sau complet sintetic (dar nu chiar "racing") se potriveste ok la motorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) va rog frumos.. sa puna cineva o poza cu roata fata.. melcul ala de km de la roata fata, ca am un prieten care nu mai stie cum vine si cum se aseaza bucsile, ce bucsi are cate are, o poza doua dc se poate cu tot axul fata ca ne prindem din poze. sv 650 S 2004 Editat Iunie 27, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) va rog frumos.. sa puna cineva o poza cu roata fata.. melcul ala de km de la roata fata, ca am un prieten care nu mai stie cum vine si cum se aseaza bucsile, ce bucsi are cate are, o poza doua dc se poate cu tot axul fata ca ne prindem din poze. sv 650 S 2004 Merci mult aldine, ca ai scris inaintea mea ....aste-a sunt pozele cu ansamblul meu ,melc kilomeraj,si sunt nedumerit daca asa-i si la voi ( la k6) si daca melcul ala negru e mobil si se opreste in umarul ala de pe jamba O fi vreo piesa lipsa sau alta bucsa????,,,, nu stiu ce sa zic si ma doare capu de la asta. ajutati-ma voi si spuneti-mi cum e la voi... Merci mult aldine, ca ai scris inaintea mea ....aste-a sunt pozele cu ansamblul meu ,melc kilomeraj,si sunt nedumerit daca asa-i si la voi ( la k6) si daca melcul ala negru e mobil si se opreste in umarul ala de pe jamba O fi vreo piesa lipsa sau alta bucsa????,,,, nu stiu ce sa zic si ma doare capu de la asta. ajutati-ma voi si spuneti-mi cum e la voi... si alte poze........in poza nr.3 se vede ca-i distanta mare intre umarul melcului si opritor,,, cum se face sa fie apropiate ???? Editat Iunie 27, 2011 de catalin10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Am fost astazi sa-mi schimb uleiul, am pus castrol 15w50 si din primele impresii dupa 50 km motorul e mai silentios a mai disparut din vibratii iar la turatii peste 5k parca se dezlantuie iadul <3 deci recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 @catalin10: nu stiu la modelul >2003, daar sunt sigur ca in manual arata toate bucsele si ordinea lor pe ax. Vezi in semnatura mea ca ai manualul si il poti downloada si gasesti toate informatiile @khrisstyan: si mie mi-a placut cum merge cu 15W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 @catalin10: nu stiu la modelul >2003, daar sunt sigur ca in manual arata toate bucsele si ordinea lor pe ax. Vezi in semnatura mea ca ai manualul si il poti downloada si gasesti toate informatiile @khrisstyan: si mie mi-a placut cum merge cu 15W50. Merci radule, am gasit ceva acolo despre problema mea dar cam vag despre montaj lui,deci totusi as vrea si ceva poze, daca puteti sa pune-ti vreunul dintre voi.sau daca la voi e alt fel va rog spuneti-mi si mie.......... Asfalt uscat si....muuuuulllltttttt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Atunci sper sa te ajute cu poze cineva cu modelul asta de sv. La mine este foarte aproapte de furca. am demontat si eu roata si am pus-o la loc si tot la fel a ramas. chiar nu stiu doar din pozele de mai sus care poate fi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 frumos gest! ce trebuie facut pentru a intra in posesia lor...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 chiar nu stie nimeni... nu are nimeni SV 2006 ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Merci mult aldine, ca ai scris inaintea mea ....aste-a sunt pozele cu ansamblul meu ,melc kilomeraj,si sunt nedumerit daca asa-i si la voi ( la k6) si daca melcul ala negru e mobil si se opreste in umarul ala de pe jamba O fi vreo piesa lipsa sau alta bucsa????,,,, nu stiu ce sa zic si ma doare capu de la asta. ajutati-ma voi si spuneti-mi cum e la voi... si alte poze........in poza nr.3 se vede ca-i distanta mare intre umarul melcului si opritor,,, cum se face sa fie apropiate ???? Va rog frumos oameni buni, 2-3 poze sa vad si eu cum e la alta motocicleta,va rog frumos.... poze similare cu astea dar la motoru vostru.. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 (editat) Merci mult aldine, ca ai scris inaintea mea ....aste-a sunt pozele cu ansamblul meu ,melc kilomeraj,si sunt nedumerit daca asa-i si la voi ( la k6) si daca melcul ala negru e mobil si se opreste in umarul ala de pe jamba O fi vreo piesa lipsa sau alta bucsa????,,,, nu stiu ce sa zic si ma doare capu de la asta. ajutati-ma voi si spuneti-mi cum e la voi... si alte poze........in poza nr.3 se vede ca-i distanta mare intre umarul melcului si opritor,,, cum se face sa fie apropiate ???? Ai strans axu la maxim sau doar e bagat sa tina roata? Teoretic pe partea stanga nu ai bucsa, e doar senzorul de viteza(melcul), in schimb in dreapta pe unde se baga axu, ai un distantier intre jamba furcii si roata (are forma unei ciuperci, cu o portiune mai lata care intra in roata si acopera rulmentu), iar in furca e singura bucsa(prin ea trece axul rotii). Bucsa asta se misca inainte si inapoi, cand scoti roata iese si ea partiala in afara furcii, daca bagi numai axu, fara sa il strangi e posibil sa ramai cu un spatiu. LE> din cate observ din poze, axu nu pare sa fie strans maxim. strangel cu dinamometrica cat trebuie (65Nm daca nu ma inseala memoria). cand il vei strange la maxim, daca toate piesele is la locul lor, roata va fi pe mijloc. Atentie doar sa fi sigur ca melcul e fixat in soclul lui din furca(are un punct de ghiaj). Editat Iunie 29, 2011 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Ai strans axu la maxim sau doar e bagat sa tina roata? Teoretic pe partea stanga nu ai bucsa, e doar senzorul de viteza(melcul), in schimb in dreapta pe unde se baga axu, ai un distantier intre jamba furcii si roata (are forma unei ciuperci, cu o portiune mai lata care intra in roata si acopera rulmentu), iar in furca e singura bucsa(prin ea trece axul rotii). Bucsa asta se misca inainte si inapoi, cand scoti roata iese si ea partiala in afara furcii, daca bagi numai axu, fara sa il strangi e posibil sa ramai cu un spatiu. LE> din cate observ din poze, axu nu pare sa fie strans maxim. strangel cu dinamometrica cat trebuie (65Nm daca nu ma inseala memoria). cand il vei strange la maxim, daca toate piesele is la locul lor, roata va fi pe mijloc. Atentie doar sa fi sigur ca melcul e fixat in soclul lui din furca(are un punct de ghiaj). Merci , merci..deci : axul e strans la maxim si langa melc e bucsa( acum ,in pozele alea)dar si in dreapta mai am o bucsa , la rulment, si intra axul prin ea Buunnn scot bucsa aia din partea stanga si o bag in partea dreapta ca sa treaca axul prin ea?? Deci sigur nu e bucsa pe partea cu melcul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 in stanga nu mai ai nevoie de bucsa sau distantier - "melcu" de viteza tine loc de distantier. Deci de la dreapta la stanga (cum stai pe motor) ai, sau ar trebui sa ai jamba dreapta a furcii (cu o bucsa infipta in ea prin care trece axu) - distantier - ROATA - Melc viteza - jamba stanga a furcii cu filetu pentru ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Vezi sa nu cumva sa fi iesit bucsa din jamba si cand ai pus la loc, nestiind de unde e, si ca trebuie sa fie in jamba, sa o fi pus in cealalta parte. ordinea este cea zisa de mav, cel putin la sv-urile 1st gen. Melcul are in el o bucsa metalica si face pe distantierul, de aia nu e nevoie de alta acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 in stanga nu mai ai nevoie de bucsa sau distantier - "melcu" de viteza tine loc de distantier. Deci de la dreapta la stanga (cum stai pe motor) ai, sau ar trebui sa ai jamba dreapta a furcii (cu o bucsa infipta in ea prin care trece axu) - distantier - ROATA - Melc viteza - jamba stanga a furcii cu filetu pentru ax. Multumesc de sfaturi, cred ca asa e, ma duc sa iau un stender si o desfac iar.Multumesc inca o data. am si niste poze de la un coleg SV-ist, asa e la a lui. Vezi sa nu cumva sa fi iesit bucsa din jamba si cand ai pus la loc, nestiind de unde e, si ca trebuie sa fie in jamba, sa o fi pus in cealalta parte. ordinea este cea zisa de mav, cel putin la sv-urile 1st gen. Melcul are in el o bucsa metalica si face pe distantierul, de aia nu e nevoie de alta acolo. Da , merci mult . cred ca asa cum zici m-i s-a intamplat, acum ii dau de cap. Multumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 eee parca arata cum trebe acuma . bravos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.