Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Au fost destule SVuri la KB mp4, dar n-am reusit sa le reperez proprietarii, mai putin unul din Bucuresti cu care am vorbit ieri dupa spartul targului si care m-a ajutat cu o info legata de suportul de topcase, din cate mi-a zis nu prea intra pe aici, iar numele real nu mi-l mai aduc aminte, dar la ce oboseala am in fizic ma mir ca inca mai functionez... oricum, multumesc :friends:

 

a, da, inca ceva legat de SVurile care au fost pe acolo, era unu pe care l-am remarcat ca avea un logo cu un craniu pe masca frontala/parbriz ce aducea cu Punisher...

 

in rest multe motoare, plin...

daca tu erai cu ala albastru, cu un sunet demential de akrapovic, salutari aici! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare :P am si eu un pinten de la ermax, e bun, imi place si e si in culoarea motorului (adica negru) :D

 

 

 

Ce ar fi sa imi arati tu cum mergi fara el? xD

 

Toate fabricate din 1999 pana in 2002 merg fara ;) si n-au nici pe dracu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m4v3rick: eu eram cu sv-ul cu logo-ul punisher pe parbriz. E aerografiat de un prieten si el aici pe forum, face treaba buna la bani super putini...

Poza :D Ca si pe mine ma mananca sa imi fac iar un aerograf pe mobra.

 

Ca tot ati adus vorba, cum e cu suportul (barele) de topcase? De unde se poate procura, sau daca se poate manufactura, are cineva niste schite sau unul gata realizat pentru a vedea cum a fost facut? Sunt ceva topcase pe Louis care imi fac cu ochiul, monokey, mi-as pune unul pentru carat una-alta, cumparaturi & stuff in oras si depozitarea de casca si geaca. Are cineva asa ceva?

 

Suport

 

E prea mare pentru ce am eu nevoie?

 

Multam!

Suportul de gasit cred ca il gasesti pe la firme gen Givi, sau pe Louis. Cea mai simpla varianta cred ca ar fi asta sau ceva de genul asta (vad insa ca nu e disponibil pt sv).

Cel precizat de tine nu cred ca e prea mare, acum depinde ce vei avea nevoie.

Daca vrei sa iti faci tu unul din teava or something, cred ca il poti face in genul pozei de mai jos, sau din ceva gen tabla in stilul suportului din primul link, cu prindere in suruburile manerului de pe codita.

Bafta :)

post-40715-0-52821700-1315899091_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pe nimeni care sa vopseasca el acum este in culoarea motorului meu Burning Copper Metallic. YAV

 

Chiar cautam un pinten dar la ce scoruri am gasit, m-am lasat... plus ca mai intra si transportu' din afara care rupe.moron.gif.

Cu cat il dai?smile.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, sunt si eu posesorul unui sv 650 din 2000 pe care l-am achizitionat in primavara ascestui an.V-as recomanda tuturor sa va verificati din cand in cand regulatorul de tensiune , pentu ca aceasta piesa in momentul in care nu mai functioneaza in parameti normali poate distruge mare parte din instalatia electica, iar eu am patit-o. Baterie ,regulator,becuri si CDI toate s-au ars din cauza acestui regulator de tensiune. Il verificasem , cu vreo 2 luni in urma si stiam ca nu functioneaza chiar OK, 17 V la relanti dar cand aprindeam faza scurta scadea la 13,5 v.I-am spus unui mecanic iar acesta ma linistit spunandu-mi ca :" nu-i o problema si ca mai merge, sa-l mai las."si l-am lasat si rau am facut , m-am zgarcit la o piesa si acum cumpar 3. NU faceti ca mine, cand o piesa da semne de uzura inlocuiti-o .SI sa nu credeti ca sa stricat in fata casei , nu ma lasat in mers la jumatea autostrazi bucuresti -pitesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul in care vezi ca o piesa din asta care trebuie sa functioneze intr-un anume interval nu o mai face, trebuie schimbata. Si cred ca ar fi bine sa schimbi si mecanicu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce putere au semnalele de pe fata (stanga, dreapta) la motociclete voastre? In manual am citit ca trebuiesc de 12v / 21w, dar eu am de 12v/10w ( un semnal lipsa trebuie sa le schimb, de aceea intreb). Pot sa pun de 12v/21w ce efecte poate sa aiba partea electrica?

 

P.S.: Un nou posesor de sv 650 s an 99. Sa ne auzim cu bine

Editat de Impulse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, standardul este 21w. Dar poti pune si de 5W fara probleme, doar ca or sa clipoceasca ceva mai repede.

Poti pune si led, dar atunci va trebui sa pui si niste rezistori care sa creasca consumul.

 

PS welcome :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul nou mi se pare ca releul de semnalizare este o idee mai istet. La cel vechi insa am impresia ca daca pui led nici nu mai clipeste, sta aprins incontinuu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul nou mi se pare ca releul de semnalizare este o idee mai istet. La cel vechi insa am impresia ca daca pui led nici nu mai clipeste, sta aprins incontinuu :)

 

Eu am LED-uri si merge si cu releul original. Putin mai rapid, dar merge.

 

A incercat cineva sa schimbe intinzatorul de la distributie cu unul mecanic? Este un zgomot de masina de cusut intre 3000 si 5200 rpm care ma dispera. La voi cum e? La mine parca ar vibra o sarma pe undeva, asa se aude.

 

Dar cel original nu e tot mecanic oare? O fi electronic? :scratch:

Ala cu masina de cusut cred ca e asta:

mincinos_1231672483.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal ca atunci cand motorul e rece sa nu fie ulei in dreptul gemuletului de verificare iar cand e motorul cald (85 de grade celsius) sa fie pana unde am pus atunci cand am facut schimbul? O explicatie mai mecanica se poate? Ma intereseaza.

Uleiul la caldura isi mareste volumul. Cam 5% la 80 de grade.

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns, dar e normal ca atunci cand e rece sa nu se vada ulei pe geamul de verificare iar cand motorul are temperatura optima de functionare sa fie la limita de "full" ?

 

Asa am patit si eu chiar a doua zi dupa ce schimbasem uleiul si dimineata pe gemuletul ala parea ca nu are deloc. Dupa ce am dat o tura in jurul blocului era fullsmile.gif. Nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul se intinde pe cilindri si scade nivelul, iar dupa ce se incalzeste se dilata si creste un pic nivelul. Deasemenea uleiul cand se incalzeste cred ca ii scade un pic consistenta.

Masurarea corecta se face cum spuneam cu motorul cald oprit si lasat 2 minute :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...