haca Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 salut. daca aveti pe cineva care vrea un sv 1000 , va rog sa i-o aratati si pe "micuta" mea . aici multumesc . ps: imi cer scuze ca am intervenit pe acest topic dar chiar nu stiu ce sa mai fac . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 salut.daca aveti pe cineva care vrea un sv 1000 , va rog sa i-o aratati si pe "micuta" mea . aici multumesc . ps: imi cer scuze ca am intervenit pe acest topic dar chiar nu stiu ce sa mai fac . incearca sa te bagi in seama cu baetii de la monster lounge... zic eu ca tot un iubitor de v o sa il ia; poate iti faci timp si te duci pe la academie sau unde se intalnesc ei... nu se stie niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 auzi bre....azi , sper , sa intru in posesia cablului de ambreiaj....deci..te asyept cu suc si prajiturele?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 metzeler z4... iar la 23000 km nu ar trebui nimic. daca faci 23000 kilometrii in 5 ani, deja cauciucul e uscat, poti sa il arunci. oricum, nu e recomandat sa conduci cu 2 cauciucuri diferite. la naiba, am nevoie de placute noi de ambreiaj. ale mele nu mai "prind". is curios cat ma costa toata gluma asta. Am eu un set de placi de ambreiaj Ferodo pe care l-am cumparat de pomana pentru ca problema mea nu era din cauza ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) cine poate sa-mi monteze melcul la roata ? contra cost bineinteles ... e usor de montat mai ales ca este cu tot cu cablaj , stiu si eu vag cum se monteaza dar nu ma bag si nici nu am cum sa suspend motorul de unul singur Editat Septembrie 4, 2008 de Cristi.B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Intradevar, daca nu ai standuri pentru motor e mai greu si cu alea tre sa tina cineva de motor, ca sa nu cada, pana il ridici. N-ai nici un cunoscut care sa aiba garaj, sau daca nu fa ca mine, cu franghia, il legi de ghidon si apoi il spanzuri de nuc yo asa am facut ca sa-i scot roata fata cand mi-am schimbat gumele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Am eu un set de placi de ambreiaj Ferodo pe care l-am cumparat de pomana pentru ca problema mea nu era din cauza ambreiajului. care a fost problema la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 tin pe aceasta cale sa ii multumesc lui Quzzer (asa se scrie? ) pentru ca mi-a "resuscitat" motoreta, am ambreiaj . doamne ce bine e sa "calaresti" dupa 2 saptamani de pauza.... multumesc mult razvan Qruzzer - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 care a fost problema la tine? Pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 stau si ma gandesc daca nu e la fel si la mine. de multe ori simt ca nu merge smooth, parca se ineaca (pentru o fractiune de secunda si tot asa). hmmm... care e codul pompei de benzina de la suzuki original parts? http://www.babbittsonline.com/pages/parts/...d/1/Suzuki.aspx multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 ieri am adus-o acasa. e o motocicleta superba, o adevarata placere s-o conduci. e foarte stabila pe curbe, cuplul motorului da o senzatie faina la condus, cutia de viteze e foarte precisa si nezgomotoasa. lucrurile naspa la ea sunt saua pilotului, dupa numai 30 de km ma durea posteriorul si scaritele ale prea mici cu care nu ma pot obisnui. ma gandesc ca saua se poate rezolva de cineva priceput care sa sculpteze cumva buretele ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 sunt firme care modifica saua ca sa o faca mai confortabila. insa durerea vine de la neobisnuinta, ai rabdare cateva zile si ai sa vezi ca nu e chiar asa de neconfortabila precum pare, nici macar pentru un motor sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 bre...cu siguranta m-am indragostit de 650s Sper sa gasesc de prin 1999-2000 cu 2500 euro si in stare buna , dar ...asta peste 1 an si cateva luni. Bafta la toti sv-istii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriano Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 Inca un detinator de SV650 si s pe deasupra. Tocmai mi-am luat permisul cat A si m-am gandit sa incep cu un Fazer sau un SV. Am ramas la SV, sper sa nu regret. O prima intrebare: ce service imi recomandati-pentru el? Este din 2005 are 15.000 km l-am luat de o saptamana si as vrea sa-i fac o verificare si sa-i schimb uleiul. O sa revin cu poze Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 la 15000 kilometrii nu prea ai ce sa verifici. mai intati termina-i rodajul si vorbim dupa aia. uleiul poti sa il schimbi si tu, nu e inginerie nucleara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 la 15000 kilometrii nu prea ai ce sa verifici. mai intati termina-i rodajul si vorbim dupa aia. uleiul poti sa il schimbi si tu, nu e inginerie nucleara. cred ca si-a terminat demult rodajul. dar oricum, la km astia nu cred ca ai nevoie sa iti cauti service. o potentiala mare problema a aparut la mine: ceea ce la inceput am crezut ca este ulei de la lant sarit pe motor, s-ar putea sa fie de fapt ulei de motor. o sa curat maine zona si o sa vad mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 la 15000 kilometrii nu prea ai ce sa verifici. mai intati termina-i rodajul si vorbim dupa aia. uleiul poti sa il schimbi si tu, nu e inginerie nucleara. cred ca si-a terminat demult rodajul. dar oricum, la km astia nu cred ca ai nevoie sa iti cauti service. o potentiala mare problema a aparut la mine: ceea ce la inceput am crezut ca este ulei de la lant sarit pe motor, s-ar putea sa fie de fapt ulei de motor. o sa curat maine zona si o sa vad mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 la 15000 kilometrii nu prea ai ce sa verifici. mai intati termina-i rodajul si vorbim dupa aia. uleiul poti sa il schimbi si tu, nu e inginerie nucleara. cred ca si-a terminat demult rodajul. dar oricum, la km astia nu cred ca ai nevoie sa iti cauti service. o potentiala mare problema a aparut la mine: ceea ce la inceput am crezut ca este ulei de la lant sarit pe motor, s-ar putea sa fie de fapt ulei de motor. o sa curat maine zona si o sa vad mai bine la 15000 kilometrii nu prea ai ce sa verifici. mai intati termina-i rodajul si vorbim dupa aia. uleiul poti sa il schimbi si tu, nu e inginerie nucleara. cred ca si-a terminat demult rodajul. dar oricum, la km astia nu cred ca ai nevoie sa iti cauti service. o potentiala mare problema a aparut la mine: ceea ce la inceput am crezut ca este ulei de la lant sarit pe motor, s-ar putea sa fie de fapt ulei de motor. o sa curat maine zona si o sa vad mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 SV-isti din Bucuresti uniti-va...de fapt uRniti-va....iesim azi la un suc? merge cineva? hai..care e disponibil dupa ora 7-8 seara si are chef de o plimbare si un suc pe la vreo carciuma...postati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 eu stiu ce vreau de mos craciun : am comandat carenele, restul vine in curand! VAI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 eu stiu ce vreau de mos craciun : am comandat carenele, restul vine in curand! VAI!!! de unde ai comandat carenele si cat au costat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 sunt carenele de la gp composites, o firma din state care se ocupa cu asa ceva. le-am luat de pe magazinul lor oficial, au costat in jur de 850 dolari cu taxe postale cu tot. insa asta include tot, pana si aripa fata este inclusa. is curios daca mai trebuie sa platesc ceva taxe aici la vama (s-ar putea). problema e ca sunt carene race. partea din spate o rezolv repede cu o lampa LED pe care pun semnalizatoare si numar de inmatriculare, dar ma intreb cum pun un bec in carena fata. cat despre culori si stickere, o sa iasa PORNO! ce ma enerveaza insa este frana spate. bucata aia de fier care o tine in loc e asa de invechita, o idee care nu apartine la motoarele moderne. ma gandesc sa pun o frana de la un suzuki mai nou, sa nu mai am tija aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 A pus careva dintre voi guma spate de 180 pe janta stock? Eu as pune (pentru looks) si mi-a spus un prieten ca merge, dar nu sunt 100% sigur. Spatiul pana la bascula si pana la lant permite modificarea, dar nu stiu daca suporta janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 A pus careva dintre voi guma spate de 180 pe janta stock? Eu as pune (pentru looks) si mi-a spus un prieten ca merge, dar nu sunt 100% sigur. Spatiul pana la bascula si pana la lant permite modificarea, dar nu stiu daca suporta janta. Pt looks o sa ti rupi gatu. Nu merita. Sau iei o janta de 5,5 inchi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Pt looks o sa ti rupi gatu. Nu merita. Sau iei o janta de 5,5 inchi. Unde gasesc asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.