ADVRadu Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Rezolvat problema suspensiei. Solutia: Si ca sa fac un mic rezumat, de ce NU E bun amortizorul de GSXR600 K1-K3: - arcul e MULT prea moale pentru sistemul de parghii de la SV prima generatie. Cu arcul strans la maxim si valvele inchise suspensia rezultata e cam la fel de moale ca si originala (ce-i drept, lucreaza totusi ceva mai bine). - distanta intre prinderi e mai mica cu ~1cm (nu e o problema in sine dar, in combinatie cu lungimea mai mare a cursei face roata sa se frece de aripa) - corpul amortizorului e prea gros (eu am masurat 86mm) si se freaca de bascula (atentie, daca ai spatiu ceva gen 1mm intr-o parte la un moment dat, e posibil ca in mers sa ajunga sa frece, pentru ca amortizorul se poate misca lateral pe axele de prindere). Inca o idee, daca lasi in jos aripa, cum zicea mesterul youtubian, o sa iasa marginile de sub carena si o sa arate ca curu. Solutia valabila e taierea a cativa cm din aripa unde vine "gatul" rezervorului de gaz. De ce E bun amortizorul de Kawasaki ZX6R '99-..: - arcul e tare (apropiat ca si parametri de cel orginal SV) - distanta intre prinderi e cu vreo 2mm mai mare (OK) - diametrul maxim e ~80mm -> nu freaca de bascula - cu reglajele "stock" deja e semnificativ mai tare decat cel de GSX In concluzie...cred ca am gasit solutia pentru o mai buna suspensie spate la SV prima generatie. Pe fata am arcuri ceva mai tari (asa am luat motorul) si sunt multumit, nu simt nevoia sa schimb ceva acolo. Sunt convins ca exista si alte variante, dar eu asta am gasit-o si pare OK. Azi plec la drum si o sa am ocazia sa fac un test mai amanuntit. Ar mai fi ceva ce caut, un robinet de benzina pentru SV-ul vechi. Se pare ca al meu nu mai e vacuumatic, curge nestingherit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Cred ca exista kit de reparatie pentru pompa de benzina. E mai ieftin decat o pompa sh. Bravo pentru modificari! Nu pompa e problema maestre, e vorba de robinet. Probabil un kit de reparatie de pe ebay va fi solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 crispus: nu mai vreau sa pun semighidoane, vreau sa schimb toata fata cu una de gixxer 750. In ce consta schimbatul asta? Am o motocicleta de rezerva acasa (care o folosesc de piese) la care as avea nevoie de furca. Si daca n-ar fi foarte mult, as fi tentat s-o fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sosolik22 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Are cineva parbriz de sv650 naked 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Decât tuning din ăsta mai bine vinzi sv ul Âşi iei gsx r 600/750. Diferența de preț de 500-1000 e mult mai justificată decât aceiaÂşi bani băgați în componente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Astea sunt prețurile. Vinzi un Sv între 1500-2500 Âşi iei un gix între 2000 Âşi 3000. Evident,variabile sunt multe,an,stare,dotări etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Si o poza din mirificul garaj Ai ales o culoare foarte draguta pentru o motocicleta ....de fata!!! Da, injura-ma daca vrei ....corai ma???? cum sa faci o mobra corai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Ti-a incaput de 180 pe janta standard? din cate stiu tre sa faci nu stiu ce modificari daca vrei de 180...parca citisem mai demult tare pe svrider... Mi s-a terminat cauciucul de pe spate pe transalpina in 2008 si cu ajutorul unui cioban cu un aro din ala mare am adus-o in petrosani. Si am cautat cauciucuri in Petrosani si n-am gasit. Noroc cu un coleg care l-am vazut din intamplare si avea unul de 180 uitat prin garaj. L-am pus si am venit in Bucuresti si am mai mers cu el o vreme pana le-am schimbat pe amandoua... Ai ales o culoare foarte draguta pentru o motocicleta ....de fata!!! Am impresia ca esti geloasa si ravnesti la motorul lui Editat Aprilie 27, 2012 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Am impresia ca esti geloasa si ravnesti la motorul lui cum sa ravnesc la o motoreta corai? a mea este motoreta adevarata, albastra, frumoasa! daca ii mai pune si rimstrips d'alea roz...s-a terminat cu jmecheria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Deci sezonul asta la categoria gume sh lumea sta foarte prost pe dimensiunile necesare noua, gata de la anu imi cumpar noi....pana la urma am gasit un michelin pilot power 170/60/17 si pe fata imi pun tot pirelli dragon dar 120/70/17 ca am fost multumit de cel pe 120/60/17(as fi pus si pe spate tot dragon daca gaseam ).Cu ITP-ul o sa ma descurc cumva...sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Asta e problema cu fetele vad culori care nu exista ). E rosu aprins bre dar nu te astepta la fidelitate fotografica de la camera telefonului meu din epoca de poatra ) si sigur esti geloasa. ma gandeam eu ca si calitatea poza e de vina si speram sa nu fie corai, da nici rosu ferrari nu e! Deci sezonul asta la categoria gume sh lumea sta foarte prost pe dimensiunile necesare noua, gata de la anu imi cumpar noi....pana la urma am gasit un michelin pilot power 170/60/17 si pe fata imi pun tot pirelli dragon dar 120/70/17 ca am fost multumit de cel pe 120/60/17(as fi pus si pe spate tot dragon daca gaseam Cu ITP-ul o sa ma descurc cumva...sper pai in cazul asta apuca-te sa strangi bani de pe acum! Nu cred ca o sa ai probleme la itp cu dimensiunile alea, oricum nu bat la ochi. Eu am facut ieri itp-ul si nu s-au legat de cauciucuri, pe fata am 120/70/17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Este rosu ferrari o sa fac niste poze cu un aparat zilele astea. Am si codul de culoare daca nu ma crezi ). Ca veni vorba de anvelope, tb sa le schimb si eu si cel mai probabil sh, daca pun 70 nu am probleme la autentificare RAR? pai a ta nu e inscrisa? daca nu ...ramai cu astea vechi, daca nu ies sarmele din ele, daca o ai inscrisa nu o sa ai probleme la itp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Nu este inscrisa pe numele meu, am toate actele necesare, am inscris-o la impozit dar nu am inmatriculat-o pe numele meu. Cu anvelopele astea mi-e frica sa ies si pe poarta, sunt anvelopele ORIGINALE...dot 2004. Nu ai ma treaba , ale mele erau din 2003 si mergeau brici. erau atat de tari ca nici nu se mai toceau. )) am mai mers cu ele 2 ani dupa ce am cumparat motocicleta. dar cand ploua afara eram si cu gradina de morcivi dupa mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) cine se baga la un puzzle !?! Editat Aprilie 28, 2012 de nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) am spalat-o azi, dar la ce hal de jeg de praf e in oras...... ma uitasem pe paginile anterioare sa vad ce mai vorbeste lumea si nu pot sa nu zic : doamne ce bine arata sv-ul tau... zici ca e direct din salon Acum , saptaman trecuta mi-am facut de cap cu sv-ul meu(sunt incepator). Asa, am inceput sa ma uit pe youtube, cum sa schimb vitezele fara ambreaj etc. zis si facut! am incercat de pe stand de vreo 2 ori sa vad daca prind miscarea si apoi vazand ca e simplu am incercat pe drum . Nu cred ca am facut nimic rau, schimba super ok, nu simteam sa "polizez dintii din cutie" sau ceva si doar punand putina presiune pe schimbator in momentu cand lasam acceleratia brusc sarea singur in viteza deci cred ca a fost ok. Totusi de atunci face figuri cand schimb in jos pentru oprire si anume Din a 3a intra 2a nu vrea sa mai intre decat daca ori calc ca un animal pe pedala asa repede cea ce nu imi place... ori, cand schimb dintra 4a inra 3a, trebuie sa ridic apoi putin cu varfu degetului de picior schimbarul.iar a 3a varianta e sa fac downshift-ul la turatie mare (la 6mii deja sa schimb in jos) . nu stiu sa fie cutia? sau sa fie schimbaroul sa nu urce el pana sus dupa ce il las(ma refer la levieru ala sau cum i zice). ciudata faza aveti idei? ce puteam sa stric oare a si inca ceva, mi se intampla ca cateodata cand pornesc asa dupa nu merg 2-3 zile, ca turometru sa nu "poneasca" . Motorul porneste ok, dar turometru sta pe 0. Isi da drumu doar daca il dau o palma finut sau il turez odata pana in 6-7mii (tot de la vibratii prespun) . Ceva idei? multumesc anticipat. Editat Aprilie 30, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Salutare tuturor! De 3 zile visez ca merg cu SV, imi doresc unul si cred ca pana la urma o sa fac si pasul acesta, momentan detin un GSXR 600 k1 si sunt foarte nemultumit de el in oras! Trebuie sa merg ori cu a 1-a turat ori cu a 2-a subturat, iar la consum ma innebuneste, mai bine merg cu masina decat cu motorul in oras. Am inceput sa citesc topicul acesta, dar cand ma uit ca sunt 760 de pagini, deja ma ia durerea de cap. M-ar interesa consumul urban si extraurban si daca sunt detinatori in Iasi de SV, as vrea sa vad mai bine modelul, pozitia, motorul sa il aud si daca se poate sa il testez putin. Mersi si asflat uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Salutare Am bagat sv la reparatie capitala .Dupa cum stiti imi batea un piston la sfarsitul sezonului trecut si am lasat-o pe dreapta pana acum cand am duso la led sevice .Concluzie am nevoie de arborele cotit si o biela plus garniturile aferente .Motivul am meres cu prea putin ulei in motor . Stie cineva o dezmembrare care sa aiva un motor de SV? Noi piesele sunt foarte scumpe garniturile o sa le cumpar noi dar arborele si biela vreau sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Salutare tuturor! De 3 zile visez ca merg cu SV, imi doresc unul si cred ca pana la urma o sa fac si pasul acesta, momentan detin un GSXR 600 k1 si sunt foarte nemultumit de el in oras! Trebuie sa merg ori cu a 1-a turat ori cu a 2-a subturat, iar la consum ma innebuneste, mai bine merg cu masina decat cu motorul in oras. Am inceput sa citesc topicul acesta, dar cand ma uit ca sunt 760 de pagini, deja ma ia durerea de cap. M-ar interesa consumul urban si extraurban si daca sunt detinatori in Iasi de SV, as vrea sa vad mai bine modelul, pozitia, motorul sa il aud si daca se poate sa il testez putin. Mersi si asflat uscat Da, in iasi sunt detinatori de sv. Eu stiu doar pe unul din ei cu un S rosu dar cu ghidon inaltat pentru ca era cam obositor pentru el. Oricum cel mai bine e sa intri pe forumul de iasi si vezi pe acolo care ce au. Urban undeva pe la 6l/1000 extraurban: intre 3.8-5l/100. cam astea ar fi pentru mine. 3.8 am scos fara pasager si mers cat mai constant cu maxima pe la 100km/h (deh eram la plimbare nu la curse) ca model, N e super pentru oras, in afara e enervant vantul si de aia imi si convine sa merg mai incetisor. S nu am incercat, dar are o pozitie mai sportiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Da, in iasi sunt detinatori de sv. Eu stiu doar pe unul din ei cu un S rosu dar cu ghidon inaltat pentru ca era cam obositor pentru el. Oricum cel mai bine e sa intri pe forumul de iasi si vezi pe acolo care ce au. Urban undeva pe la 6l/1000 extraurban: intre 3.8-5l/100. cam astea ar fi pentru mine. 3.8 am scos fara pasager si mers cat mai constant cu maxima pe la 100km/h (deh eram la plimbare nu la curse) ca model, N e super pentru oras, in afara e enervant vantul si de aia imi si convine sa merg mai incetisor. S nu am incercat, dar are o pozitie mai sportiva. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 mersi eu tocmai am tras azi o fuga pana in brighton din londra. si ca sa vad consumul. am facut asta: inainte sa plec rezervorul full. cand am ajuns am mers sa fac full inapoi sa vad cat am consumat pe tripul respectiv. Consumul meu a fost 7.66 litri la 135km. cum aflu de aici cat consuma la 100? mi se pare ca e cam mult. Cei drept eu nu ma duc dupa consum dar nici nu mi se pare sa viu un viteaz prea mare. am chiken-stripes pe ambele cauciucuri,asta cred ca zice tot . maxim iam dat pana in 180, dar viteza medie a fost la 135-140km/h cu topboxul supra-icarcat ca deobicei . aveam vreo 20 de kile cred in el si cum e in spatele rotii greutatea aia ma ridica intro-roata fara sa vreau:aveam "o criza" pe un deal dupa ce pornisem de la o trecere, si cand am tras acceleratia am simtit cum roata de fata era sus + la un semafor idem, + cand am iesit dintr`un refugiu pe autostrada si "treabuia sa trag tare sa ajung traficul" etc. azi avea chef de mini-power wheele sa zic asa pentru ca se ridica din cauza greutatii prea mare pe spate nu din cauza ca ar fi motorul prea nervos. si totusi care a fost consumul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 eu tocmai am tras azi o fuga pana in brighton din londra. si ca sa vad consumul. am facut asta: inainte sa plec rezervorul full. cand am ajuns am mers sa fac full inapoi sa vad cat am consumat pe tripul respectiv. Consumul meu a fost 7.66 litri la 135km. cum aflu de aici cat consuma la 100? mi se pare ca e cam mult. Cei drept eu nu ma duc dupa consum dar nici nu mi se pare sa viu un viteaz prea mare. am chiken-stripes pe ambele cauciucuri,asta cred ca zice tot . maxim iam dat pana in 180, dar viteza medie a fost la 135-140km/h cu topboxul supra-icarcat ca deobicei . aveam vreo 20 de kile cred in el si cum e in spatele rotii greutatea aia ma ridica intro-roata fara sa vreau:aveam "o criza" pe un deal dupa ce pornisem de la o trecere, si cand am tras acceleratia am simtit cum roata de fata era sus + la un semafor idem, + cand am iesit dintr`un refugiu pe autostrada si "treabuia sa trag tare sa ajung traficul" etc. azi avea chef de mini-power wheele sa zic asa pentru ca se ridica din cauza greutatii prea mare pe spate nu din cauza ca ar fi motorul prea nervos. si totusi care a fost consumul meu? regula de 3 simpla: cu 7,66.........am facut 135 km cati x litri....pentru 100 km x=(7,66*100)/ 135 x= 5.67.... deci esti relativ bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Foot o Marius ChicoÂş Rostogan de Âşcoală Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 eu tocmai am tras azi o fuga pana in brighton din londra. si ca sa vad consumul. am facut asta: inainte sa plec rezervorul full. cand am ajuns am mers sa fac full inapoi sa vad cat am consumat pe tripul respectiv. Consumul meu a fost 7.66 litri la 135km. cum aflu de aici cat consuma la 100? mi se pare ca e cam mult. Cei drept eu nu ma duc dupa consum dar nici nu mi se pare sa viu un viteaz prea mare. am chiken-stripes pe ambele cauciucuri,asta cred ca zice tot . maxim iam dat pana in 180, dar viteza medie a fost la 135-140km/h cu topboxul supra-icarcat ca deobicei . aveam vreo 20 de kile cred in el si cum e in spatele rotii greutatea aia ma ridica intro-roata fara sa vreau:aveam "o criza" pe un deal dupa ce pornisem de la o trecere, si cand am tras acceleratia am simtit cum roata de fata era sus + la un semafor idem, + cand am iesit dintr`un refugiu pe autostrada si "treabuia sa trag tare sa ajung traficul" etc. azi avea chef de mini-power wheele sa zic asa pentru ca se ridica din cauza greutatii prea mare pe spate nu din cauza ca ar fi motorul prea nervos. si totusi care a fost consumul meu? e un cosum ok, tinand cont ca aveai si topbox-ul incarcat. la drum intins cum se comporta? care sunt defectele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 A incercat cineva vreodata un intinzator de lant de distributie manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 e un cosum ok, tinand cont ca aveai si topbox-ul incarcat. la drum intins cum se comporta? care sunt defectele? te bate rau vantul . altceva nu am gasit. ghidonul cred ca ar fi mult mai bine daca era in furca.eu am naked si e deasupra. in rest, nimic, pozitia scaunului a fost buna, doar vantul e zapacitor dupa cum ziceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.