Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  aoleks a spus:
eu stiu ce vreau de mos craciun :D:

 

post-34872-1220863921_thumb.jpg

 

am comandat carenele, restul vine in curand! VAI!!! :D

 

 

Buey ce ma 'nervezi :D , prea misto alegerea facuta!

 

 

 

E cineva aici pe forum, Vlad se numeste parca, si are 180 pe spate; Cica e mult mai ok decat 160, ii dai 1-2 la plecarea de pe loc fara sa fuga spatele asa grav ca si cu 160, in schimb cand vine curba sunt curios cum se comporta, oricum daca vede postu sunt sigur ca ne lamureste:).

 

  aoleks a spus:
sunt carenele de la gp composites, o firma din state care se ocupa cu asa ceva. le-am luat de pe magazinul lor oficial, au costat in jur de 850 dolari cu taxe postale cu tot. insa asta include tot, pana si aripa fata este inclusa. is curios daca mai trebuie sa platesc ceva taxe aici la vama (s-ar putea). problema e ca sunt carene race. partea din spate o rezolv repede cu o lampa LED pe care pun semnalizatoare si numar de inmatriculare, dar ma intreb cum pun un bec in carena fata. cat despre culori si stickere, o sa iasa PORNO!

 

ce ma enerveaza insa este frana spate. bucata aia de fier care o tine in loc e asa de invechita, o idee care nu apartine la motoarele moderne. ma gandesc sa pun o frana de la un suzuki mai nou, sa nu mai am tija aia.

 

 

 

 

 

cea mai simpla si des folosita metoda pentru carene race este cu doua proiectoare cu lupa, cate unu pt fiecare faza, mai bagi si xenon in lupa aia dupa gust si gata, ai si bec in fata :D

Editat de Qruzzer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da numai ca aia nu imi place mie. mi-ar place lampile originale suzuki cu xenon. caut pe cineva sa le decupeze pe masura.

 

stie cineva daca e posibil sa comanzi un bloc motor nou nout pt un sv650s 99 de la suzuki original parts? mie mi-ar conveni mai mult decat sa imi iau alt motor peste cativa ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin, cum spuneam d-abia m-am dat cu motoru si era sa-mi rup gatu :D. In Metro ...alerga un caine dupa mine si cu ochii la caine n-am vazut lanturile dintre stalpisori. Cand l-am vazut m-am panicat si-am dat cu motoru pe jos. Rezultatul: 2-3 zgarieturi, pantaloni rupti intr-un genunchi si una scarita rupta + schimbatorul de viteze si frana pe spate.

 

Intrebare-ca tre sa ma duc cu ea la rar vineri: De unde iau scarite, schimbator, pedala frana si nuca de protectie?

 

Merci- sper sa n-o mai fac lata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  andriano a spus:
Revin, cum spuneam d-abia m-am dat cu motoru si era sa-mi rup gatu :unsure:. In Metro ...alerga un caine dupa mine si cu ochii la caine n-am vazut lanturile dintre stalpisori. Cand l-am vazut m-am panicat si-am dat cu motoru pe jos. Rezultatul: 2-3 zgarieturi, pantaloni rupti intr-un genunchi si una scarita rupta + schimbatorul de viteze si frana pe spate.

 

Intrebare-ca tre sa ma duc cu ea la rar vineri: De unde iau scarite, schimbator, pedala frana si nuca de protectie?

 

Merci- sper sa n-o mai fac lata :)

 

cum ai reusit sa rupi si schimbatoru si frana spate, ai trantit-o intai pe o parte si apoi ai scapat-o si pe cealalata? :scratch:

 

Cum sunt rupte? Ca daca nu e prea grav, poti incerca sa le sudezi undeva? Asta pana gasesti unele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  m4v3rick a spus:
cum ai reusit sa rupi si schimbatoru si frana spate, ai trantit-o intai pe o parte si apoi ai scapat-o si pe cealalata? :scratch:

 

Cum sunt rupte? Ca daca nu e prea grav, poti incerca sa le sudezi undeva? Asta pana gasesti unele.

Nici eu nu-mi dau seama...presupun ca una s-a agatat in lant :)

 

O sa le lipesc cu poxipol pana una alta (s-au rupt capetele-la amadoua)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e numai capatu rupt, atunci poti da o gaura si bagi un surub pe acolo, simplu si eficient, yo asa am facut cu schimbatoru - l-am rupt dupa ce am culcat motoru cand mi-a pus unu frana in fata yo fiind in curba si pe jos praf. In locul tijei cu cauciuc pe ea, am dat o gaura si am bagat un surub mai lung cu o teava subtirica pe deasupra, ca sa fie "tija" un pic mai groasa. Scarita la mine nu a fost afectata ca s-a pliat in sus. Oricum foarte ciudat cum ti sa rupt tie si pe o parte si pe ailalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot suntem la schimbatoare rupte :-( sa stiti ca ma numar si eu printre cei ce au patit asa. dupa ce sa terminat cu petrecerea dela rajnov am zis sa mai dau o fuga pana in poiana. la dus toate destul de bune dar la intors a fost mult mai mult pietrisi pe asfalt si cum intram si in curba.mai mult de 40km/ora nu aveam dar.............. am trantit moto. noroc cu cazatoarele ca nu am patit nimic la carene, dar schimbatorul sa dus naibi. am venit cu a 3-a d'acolo pana in pitesti. la 2 zile am fost la service si au rezolvat baietii d'acolo (elvis&marius) problema.

 

appropo de nisip cand mai vedeti pe undeva portini mai mari pe asfalt poate sunam si noi paia de se ocupa de drumuri si mai dau cu matura ceva...............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai maktub ce culoare ai la mobra? Ca yo m-am tot uitat prin camping dupa Svuri, am remarcat cateva dar nu cred ca l-am vazut pe al tau, nu prea am vazut Suri. De rupt, l-ai rupt de sus de nu ai mai putut schimba? Ca yo mi-am rupt schimbatoru prin martie, in Sinaia si vreo 4 luni am mers asa cu el, e drept ca la mine s-a rupt numai tumburusu ala cu cauciuc pe el. Au fost un pic mai dificile schimbarile, dar m-am obisnuit, in plus era ca si cum aveam un antifurt natural pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  dumitrasrazvan a spus:
Unde gasesc asa ceva?

 

Poate se potriveste cea de pe SV 1000 sau Bandit 1200. Intreaba pe forumuri SV de afara, sigur stiu cei de acolo ceva ce se potriveste 100%. 180 pe janta de 4,5 inchi e romanism. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saltare tuturor posesorilor de sv.sunt si eu posesor de sv 1000s din 2006.e o motocicleta bestiala!!!!anul trecut am avut un accident si din cauza asigurarilor am abandonat-o in garaj pana acum cateva zile cand m-am hotarat s-o fac pe cont propriu.am rezolvat majoritatea avariilor,dar nu reusesc sa gasesc nicaieri o carena de fata(noua sau sh).ma poate ajuta cineva????cu multumiri,Razvan

 

 

  dumitrasrazvan a spus:
A pus careva dintre voi guma spate de 180 pe janta stock? Eu as pune (pentru looks) si mi-a spus un prieten ca merge, dar nu sunt 100% sigur. Spatiul pana la bascula si pana la lant permite modificarea, dar nu stiu daca suporta janta.

eu am pus 190 pe spate la un sv 1000s din 2004 si n-am avut nici un fel de probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  caras_razvan_silviu a spus:
eu am pus 190 pe spate la un sv 1000s din 2004 si n-am avut nici un fel de probleme

 

Omu intreaba de Titanic, tu ii povestesti din Rambo. :laugh:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  m4v3rick a spus:
mai maktub ce culoare ai la mobra? Ca yo m-am tot uitat prin camping dupa Svuri, am remarcat cateva dar nu cred ca l-am vazut pe al tau, nu prea am vazut Suri. De rupt, l-ai rupt de sus de nu ai mai putut schimba? Ca yo mi-am rupt schimbatoru prin martie, in Sinaia si vreo 4 luni am mers asa cu el, e drept ca la mine s-a rupt numai tumburusu ala cu cauciuc pe el. Au fost un pic mai dificile schimbarile, dar m-am obisnuit, in plus era ca si cum aveam un antifurt natural pe ea.

 

pai ca sa te lamuresc cu moto cautat si ne gasit am atasat o poza. cred ca am stat la casuta 25 si moto a fost parcat undeva pe iarba intre casute. pe el nu mai scrie nimic din cauza unui accident ce l-am avut in primavara si in urma caruia a trebuit sa se lucreze ceva la carene si implicit sa le vopsesc. atunci am zis ca nu o sa mai lipesc nimic pe el :)

 

schimbatorul l-am rup cu totu. nici scarita nu am mai avut. am venit pana acasa cu piciorul stang sprijinit pe scarita de pe spate :laugh: intr-un fel mi-a convenit (ca sa zic asa) a fost o experienta noua..........am luat-o ca pe o provocare :)

post-27002-1221319153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sudat pedalele la un service...auto. Noroc cu sudorul....pasionat de motoare. Treaba buna, 100 ron. Nici nu stiu daca trebuie sa mai caut altele.

Mai caut crash padurile (nucile de plastic). Am intrat pe louis, dar acolo e alt model recomandat pentru SV decat ceea ce am eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  caras_razvan_silviu a spus:
Fratioare,dak tot te bagi in seama ai putea macar sa vii cu o idee unde gasesc niste piese nu cu ironii :laugh:

 

Prietene, ai fost complet pe langa, intelegi? Si ca sa nu fiu ironic iti expic "pe bune". Omul are SV 6,5 cu janta spate de 4,5 inci pt guma de 160 si alta bascula. Tu ai SV de 1 kil cu janta de 5,5 pt guma de 180, din cate stiu si alta bascula. El intreaba daca poate pune pe a lui guma de 180, tu ii raspunzi ca ai pus pe a ta 190 si merge super. :) F tare ce, sa zic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-as pune 180 pe spate la SV650.

Mai demult am imprumutat cuiva cu un CBR600 vechea mea guma de spate pentru ca avea nevoie la RAR, persoana cumparandu-si motorul (primul) cu 180 pe spate.

Dupa doua zile mi-a spus ca a trecut la RAR si vrea sa pastreze guma pentru ca motorul este mult mai manevrabil cu un cauciuc obosit dar de dimensiuni corecte decat ce avea el inainte.

 

Latimea gumei nu cred ca este relevanta la plecarea de pe loc, ci din cate stiu eu la viteze mari , ceea ce nu este cazul la SV650.

 

Cui i se pare ca fuge spatele ar fi bine sa verifice presiunea. Eu mergeam cu 1 si putin la inceputul sezonului din indolenta si aveam impresia ca nu mai stiu sa merg si ca e dat cu duralube tot Bucurestiul. Dupa ce am corectat problema strazile si-au recapatat aderenta, mai ales in curbe :bounce:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  mihaip a spus:
Eu n-as pune 180 pe spate la SV650.

Mai demult am imprumutat cuiva cu un CBR600 vechea mea guma de spate pentru ca avea nevoie la RAR, persoana cumparandu-si motorul (primul) cu 180 pe spate.

Dupa doua zile mi-a spus ca a trecut la RAR si vrea sa pastreze guma pentru ca motorul este mult mai manevrabil cu un cauciuc obosit dar de dimensiuni corecte decat ce avea el inainte.

 

Latimea gumei nu cred ca este relevanta la plecarea de pe loc, ci din cate stiu eu la viteze mari , ceea ce nu este cazul la SV650.

 

Cui i se pare ca fuge spatele ar fi bine sa verifice presiunea. Eu mergeam cu 1 si putin la inceputul sezonului din indolenta si aveam impresia ca nu mai stiu sa merg si ca e dat cu duralube tot Bucurestiul. Dupa ce am corectat problema strazile si-au recapatat aderenta, mai ales in curbe :bounce:.

 

 

In primul rand va multumesc tuturor pentru reply-uri. Am studiat problema pe forumurile dedicate SV si am aflat ca se poate pune janta de CBR F3 fara prea multe modificari. Se gaseste kit cu tot ce-ti trebuie (disatantiere si alte fiare) si nu e foarte scump (80$ parca, pe E-bay). Asta e cea mai simpla si rapida metoda. Cat despre stabilitate si feeling cu 180 pe spate, parerile sunt impartite si prin alte locuri. Oricum, din cate am inteles, sunt foarte multe SV-uri prin lume cu janta de CBR si guma de 180. Mai ales cei care le prepara pt. curse au facut modificarea asta. Probabil la iarna/primavara o sa incerc si eu.

 

Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!!!

Sunt si eu un proaspat posesor de SV 650 N si foarte incantat de motoreta, dar mai putin incantat de vremea de afara... nu am apucat sa fac decat 250 de km cu el :bounce:

Multi km fara incidente si bafta tuturor, si in cazul in care vor aparea probleme tehnice sper sa primesc ceva ajutor de la voi.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  m4v3rick a spus:
Welcome 2 the CLUB :bounce: Cat despre vreme ce sa zic, asta e, te face sa o iei asa mai incetuc :P. Ride on...

 

 

Ms ms... am vazut ca s-a uscat pe jos si am iesit la tura da am cam inghetat si m-am intors repede :laugh:

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...