aoleks Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 stau si ma gandesc daca nu e la fel si la mine. de multe ori simt ca nu merge smooth, parca se ineaca (pentru o fractiune de secunda si tot asa). hmmm... care e codul pompei de benzina de la suzuki original parts? http://www.babbittsonline.com/pages/parts/...d/1/Suzuki.aspx multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 ieri am adus-o acasa. e o motocicleta superba, o adevarata placere s-o conduci. e foarte stabila pe curbe, cuplul motorului da o senzatie faina la condus, cutia de viteze e foarte precisa si nezgomotoasa. lucrurile naspa la ea sunt saua pilotului, dupa numai 30 de km ma durea posteriorul si scaritele ale prea mici cu care nu ma pot obisnui. ma gandesc ca saua se poate rezolva de cineva priceput care sa sculpteze cumva buretele ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 sunt firme care modifica saua ca sa o faca mai confortabila. insa durerea vine de la neobisnuinta, ai rabdare cateva zile si ai sa vezi ca nu e chiar asa de neconfortabila precum pare, nici macar pentru un motor sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 bre...cu siguranta m-am indragostit de 650s Sper sa gasesc de prin 1999-2000 cu 2500 euro si in stare buna , dar ...asta peste 1 an si cateva luni. Bafta la toti sv-istii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriano Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 Inca un detinator de SV650 si s pe deasupra. Tocmai mi-am luat permisul cat A si m-am gandit sa incep cu un Fazer sau un SV. Am ramas la SV, sper sa nu regret. O prima intrebare: ce service imi recomandati-pentru el? Este din 2005 are 15.000 km l-am luat de o saptamana si as vrea sa-i fac o verificare si sa-i schimb uleiul. O sa revin cu poze Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 la 15000 kilometrii nu prea ai ce sa verifici. mai intati termina-i rodajul si vorbim dupa aia. uleiul poti sa il schimbi si tu, nu e inginerie nucleara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 la 15000 kilometrii nu prea ai ce sa verifici. mai intati termina-i rodajul si vorbim dupa aia. uleiul poti sa il schimbi si tu, nu e inginerie nucleara. cred ca si-a terminat demult rodajul. dar oricum, la km astia nu cred ca ai nevoie sa iti cauti service. o potentiala mare problema a aparut la mine: ceea ce la inceput am crezut ca este ulei de la lant sarit pe motor, s-ar putea sa fie de fapt ulei de motor. o sa curat maine zona si o sa vad mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 la 15000 kilometrii nu prea ai ce sa verifici. mai intati termina-i rodajul si vorbim dupa aia. uleiul poti sa il schimbi si tu, nu e inginerie nucleara. cred ca si-a terminat demult rodajul. dar oricum, la km astia nu cred ca ai nevoie sa iti cauti service. o potentiala mare problema a aparut la mine: ceea ce la inceput am crezut ca este ulei de la lant sarit pe motor, s-ar putea sa fie de fapt ulei de motor. o sa curat maine zona si o sa vad mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 la 15000 kilometrii nu prea ai ce sa verifici. mai intati termina-i rodajul si vorbim dupa aia. uleiul poti sa il schimbi si tu, nu e inginerie nucleara. cred ca si-a terminat demult rodajul. dar oricum, la km astia nu cred ca ai nevoie sa iti cauti service. o potentiala mare problema a aparut la mine: ceea ce la inceput am crezut ca este ulei de la lant sarit pe motor, s-ar putea sa fie de fapt ulei de motor. o sa curat maine zona si o sa vad mai bine la 15000 kilometrii nu prea ai ce sa verifici. mai intati termina-i rodajul si vorbim dupa aia. uleiul poti sa il schimbi si tu, nu e inginerie nucleara. cred ca si-a terminat demult rodajul. dar oricum, la km astia nu cred ca ai nevoie sa iti cauti service. o potentiala mare problema a aparut la mine: ceea ce la inceput am crezut ca este ulei de la lant sarit pe motor, s-ar putea sa fie de fapt ulei de motor. o sa curat maine zona si o sa vad mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 SV-isti din Bucuresti uniti-va...de fapt uRniti-va....iesim azi la un suc? merge cineva? hai..care e disponibil dupa ora 7-8 seara si are chef de o plimbare si un suc pe la vreo carciuma...postati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 eu stiu ce vreau de mos craciun : am comandat carenele, restul vine in curand! VAI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 eu stiu ce vreau de mos craciun : am comandat carenele, restul vine in curand! VAI!!! de unde ai comandat carenele si cat au costat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 sunt carenele de la gp composites, o firma din state care se ocupa cu asa ceva. le-am luat de pe magazinul lor oficial, au costat in jur de 850 dolari cu taxe postale cu tot. insa asta include tot, pana si aripa fata este inclusa. is curios daca mai trebuie sa platesc ceva taxe aici la vama (s-ar putea). problema e ca sunt carene race. partea din spate o rezolv repede cu o lampa LED pe care pun semnalizatoare si numar de inmatriculare, dar ma intreb cum pun un bec in carena fata. cat despre culori si stickere, o sa iasa PORNO! ce ma enerveaza insa este frana spate. bucata aia de fier care o tine in loc e asa de invechita, o idee care nu apartine la motoarele moderne. ma gandesc sa pun o frana de la un suzuki mai nou, sa nu mai am tija aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 A pus careva dintre voi guma spate de 180 pe janta stock? Eu as pune (pentru looks) si mi-a spus un prieten ca merge, dar nu sunt 100% sigur. Spatiul pana la bascula si pana la lant permite modificarea, dar nu stiu daca suporta janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 A pus careva dintre voi guma spate de 180 pe janta stock? Eu as pune (pentru looks) si mi-a spus un prieten ca merge, dar nu sunt 100% sigur. Spatiul pana la bascula si pana la lant permite modificarea, dar nu stiu daca suporta janta. Pt looks o sa ti rupi gatu. Nu merita. Sau iei o janta de 5,5 inchi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Pt looks o sa ti rupi gatu. Nu merita. Sau iei o janta de 5,5 inchi. Unde gasesc asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 (editat) eu stiu ce vreau de mos craciun : am comandat carenele, restul vine in curand! VAI!!! Buey ce ma 'nervezi , prea misto alegerea facuta! E cineva aici pe forum, Vlad se numeste parca, si are 180 pe spate; Cica e mult mai ok decat 160, ii dai 1-2 la plecarea de pe loc fara sa fuga spatele asa grav ca si cu 160, in schimb cand vine curba sunt curios cum se comporta, oricum daca vede postu sunt sigur ca ne lamureste:). sunt carenele de la gp composites, o firma din state care se ocupa cu asa ceva. le-am luat de pe magazinul lor oficial, au costat in jur de 850 dolari cu taxe postale cu tot. insa asta include tot, pana si aripa fata este inclusa. is curios daca mai trebuie sa platesc ceva taxe aici la vama (s-ar putea). problema e ca sunt carene race. partea din spate o rezolv repede cu o lampa LED pe care pun semnalizatoare si numar de inmatriculare, dar ma intreb cum pun un bec in carena fata. cat despre culori si stickere, o sa iasa PORNO! ce ma enerveaza insa este frana spate. bucata aia de fier care o tine in loc e asa de invechita, o idee care nu apartine la motoarele moderne. ma gandesc sa pun o frana de la un suzuki mai nou, sa nu mai am tija aia. cea mai simpla si des folosita metoda pentru carene race este cu doua proiectoare cu lupa, cate unu pt fiecare faza, mai bagi si xenon in lupa aia dupa gust si gata, ai si bec in fata Editat Septembrie 8, 2008 de Qruzzer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 da numai ca aia nu imi place mie. mi-ar place lampile originale suzuki cu xenon. caut pe cineva sa le decupeze pe masura. stie cineva daca e posibil sa comanzi un bloc motor nou nout pt un sv650s 99 de la suzuki original parts? mie mi-ar conveni mai mult decat sa imi iau alt motor peste cativa ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriano Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Revin, cum spuneam d-abia m-am dat cu motoru si era sa-mi rup gatu . In Metro ...alerga un caine dupa mine si cu ochii la caine n-am vazut lanturile dintre stalpisori. Cand l-am vazut m-am panicat si-am dat cu motoru pe jos. Rezultatul: 2-3 zgarieturi, pantaloni rupti intr-un genunchi si una scarita rupta + schimbatorul de viteze si frana pe spate. Intrebare-ca tre sa ma duc cu ea la rar vineri: De unde iau scarite, schimbator, pedala frana si nuca de protectie? Merci- sper sa n-o mai fac lata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 eu le-am luat de la suzuki, au fost cele mai ieftine (noi). poti sa cauti second hand sau sa iei alt set, dar un set e scump rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Revin, cum spuneam d-abia m-am dat cu motoru si era sa-mi rup gatu . In Metro ...alerga un caine dupa mine si cu ochii la caine n-am vazut lanturile dintre stalpisori. Cand l-am vazut m-am panicat si-am dat cu motoru pe jos. Rezultatul: 2-3 zgarieturi, pantaloni rupti intr-un genunchi si una scarita rupta + schimbatorul de viteze si frana pe spate. Intrebare-ca tre sa ma duc cu ea la rar vineri: De unde iau scarite, schimbator, pedala frana si nuca de protectie? Merci- sper sa n-o mai fac lata cum ai reusit sa rupi si schimbatoru si frana spate, ai trantit-o intai pe o parte si apoi ai scapat-o si pe cealalata? Cum sunt rupte? Ca daca nu e prea grav, poti incerca sa le sudezi undeva? Asta pana gasesti unele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriano Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 cum ai reusit sa rupi si schimbatoru si frana spate, ai trantit-o intai pe o parte si apoi ai scapat-o si pe cealalata? Cum sunt rupte? Ca daca nu e prea grav, poti incerca sa le sudezi undeva? Asta pana gasesti unele. Nici eu nu-mi dau seama...presupun ca una s-a agatat in lant O sa le lipesc cu poxipol pana una alta (s-au rupt capetele-la amadoua) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Daca e numai capatu rupt, atunci poti da o gaura si bagi un surub pe acolo, simplu si eficient, yo asa am facut cu schimbatoru - l-am rupt dupa ce am culcat motoru cand mi-a pus unu frana in fata yo fiind in curba si pe jos praf. In locul tijei cu cauciuc pe ea, am dat o gaura si am bagat un surub mai lung cu o teava subtirica pe deasupra, ca sa fie "tija" un pic mai groasa. Scarita la mine nu a fost afectata ca s-a pliat in sus. Oricum foarte ciudat cum ti sa rupt tie si pe o parte si pe ailalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maktub Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 ca tot suntem la schimbatoare rupte :-( sa stiti ca ma numar si eu printre cei ce au patit asa. dupa ce sa terminat cu petrecerea dela rajnov am zis sa mai dau o fuga pana in poiana. la dus toate destul de bune dar la intors a fost mult mai mult pietrisi pe asfalt si cum intram si in curba.mai mult de 40km/ora nu aveam dar.............. am trantit moto. noroc cu cazatoarele ca nu am patit nimic la carene, dar schimbatorul sa dus naibi. am venit cu a 3-a d'acolo pana in pitesti. la 2 zile am fost la service si au rezolvat baietii d'acolo (elvis&marius) problema. appropo de nisip cand mai vedeti pe undeva portini mai mari pe asfalt poate sunam si noi paia de se ocupa de drumuri si mai dau cu matura ceva............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 mai maktub ce culoare ai la mobra? Ca yo m-am tot uitat prin camping dupa Svuri, am remarcat cateva dar nu cred ca l-am vazut pe al tau, nu prea am vazut Suri. De rupt, l-ai rupt de sus de nu ai mai putut schimba? Ca yo mi-am rupt schimbatoru prin martie, in Sinaia si vreo 4 luni am mers asa cu el, e drept ca la mine s-a rupt numai tumburusu ala cu cauciuc pe el. Au fost un pic mai dificile schimbarile, dar m-am obisnuit, in plus era ca si cum aveam un antifurt natural pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.