radu86 Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Stiu ca se face cu acei suporti. ma gandesc ca pot is facuti si aia. totusi e doar un capac. Nu va trebui sa suporte pasager sau bagaje pe el. e doar de forma/look. Oricum era doar o sugestie. daca nu crezi ca vei dori sa folosesti si saua, credc a metoda ta e mai simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Daca nu iese prea scump m-ar interesa si pe mine... Eu mai am o sa de pasager pe care as putea-o canibaliza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Well, cred ca gasesti ceva doritori. mai ales pentru 2nd gen. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 cred ca e util pt. cine mai vrea sa schimbe fetze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Ok. Iar revin cu intrebarile mele super lungi si complicate . Vi sa mai intamplat ca in timp ce mergeti sa o ia razna bordu? Nu am umblat cu motoru de vreo 5 zile, si azi il pornesc, dau la drum si vad ca acu vitezometrului sare sus jos. Asta se mai intampla si inainte, la fel si faza cu turometru, catodata nu "se aprinde" dar dupa un gaz bun pana in 6krpm isi revine. La fel am facut si acum dar tot bordu a luato si mai rau razna. Se stingea si se aprindea, acurile sareau zici ca "dansau" pe ceva muzica cu un bas si ritm tare urat.... . Apoi sau stins detot nimic nu mai era pe bord. Am mers asa, motoru era ok, navea treaba kilometraju a revenit dupa ce dadusem a 3a. apoi opresc o scot la liber, dispare si dispare iar kilometrajul. 1a. apare, trece prin neutru dispare iar. Am observat ca deobicei 3-asi a4a apare merge ok. dar cand e pe N dispare tot. Nu prea vad legatura intre punctul neutru de la schimbator si bordul meu nebun? aveti ceva ideii? Bornele de pe baterie sunt stranse. Iar atunci cand dispare kilometraju, nu pierde curent, pentru ca daca i sar intrerupe curentul deobicei se reseteaza trip-meterul . habar nu am de unde sa incep? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Ai alarma sau alte accesorii pe el? da am o alarma instalata. si am si semnalizarile cu leduri, leduri la care nu am pus rezistenta si le folosesc asa de mai bine de o luna. Iar cand nu au rezistetna aia in + semnalizarile atata ca palpaie putin mai rpd, exact ca si atunci cand e ars becul. ceea ce nu ma deranjat. faza ciuata e ca acum se stinge cu totul, si revine doar cand fojez motorul intra 3a sau a 4a. Atunci dintrodata sare toate la loc, si merge ok. dar in momentu cand scot din viteza, sau schimb dintra 2a in a1a (pentru ca evident , trece prin neutru) bordul se stinge iar cu totul. Incercasem sa activez/dezactivez alarma mainainte, dar nu are efect. in partea cu turometru, exista ceva piese sensibile? eu acolo am pus banda izolatoare... poza e mai jos. ma gandesc ce se afla acolo ? posibil sa fi intrat apa? am pus sus o poza sa se vada unde ma refer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Scoate farul (partea cu sticla si cu becul). In carcasa farului ai cablurile cu mufe cu tot care duc la bord. vezi care sunt. scoate mufele, uitate cu atentie la pini. trebuie sa fie curati. daca prezinta urme de oxidare, trebuiesc curatati. mai uitate daca sunt urme de umezeala in mufe. ele au niste garnituri care ar trebui sa tina afara apa/praful. Singura legatura pe care o vad eu cu neutrul e ca... este un fir care duce la becul de neutru din bord, tot prin una din mufele alea. Nu stiu de ce revine numai la "forjat" poate il gadila si ii place Daca nu se rezolva doar cu verificarea/curatarea mufelor, ai putea sa desfaci bordul,dar acolo eu cel putin nu stiu ce idei sa iti dau pentru ca nu l-am desfacut pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 E vreo diferenta intre discurile pana in 2003 si dupa? peste tot gasesc ca sunt 290 mm, diferenta fiind optiunea de abs dupa 2007. discurile de la motoreta ta au o adancitura in ele, adica suprafata cu gaurile de prindere pe roata nu sunt in acelasi plan cu partea pe care se prind etrierii. ca sa fiu mai plastica ...discul tau arata ca o farfurie de ciorba, adanca, discul meu arata ca o farfurie intnsa, este plat. daca vreti sa va faceti mulaj dupa capacul meu, sa ziceti, ca va servesc cu placere! ideea este foarte buna, doar sa-l gasiti pe acel meserias sa il faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 discurile de la motoreta ta au o adancitura in ele, adica suprafata cu gaurile de prindere pe roata nu sunt in acelasi plan cu partea pe care se prind etrierii. ca sa fiu mai plastica ...discul tau arata ca o farfurie de ciorba, adanca, discul meu arata ca o farfurie intnsa, este plat. daca vreti sa va faceti mulaj dupa capacul meu, sa ziceti, ca va servesc cu placere! ideea este foarte buna, doar sa-l gasiti pe acel meserias sa il faca. Hahaaa, uite ca nu stiam asta. da ale mele's ca farfuria de ciorba )) Mersi de info, sa stiu sa nu mai recomand prostii la oameni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Am tras o tura cu marutza pe serpentine, uleiul pus si cantitatea e ok, sta pe curbe, nu am treaba .Ce ii drept cu cel vechi parca era un pic mai bine deoarece era asa de uzat si vechi incat nu mai facea fata si zici ca era furca de supersport VIDEO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) Ba Adriane, ti-am zis sa ne filmam si noi pe curbe da tu batman, batman ... acu pici de fraier acilea ca n-ai filmare Am tras o tura cu marutza pe serpentine, uleiul pus si cantitatea e ok, sta pe curbe, nu am treaba .Ce ii drept cu cel vechi parca era un pic mai bine deoarece era asa de uzat si vechi incat nu mai facea fata si zici ca era furca de supersport Cum sa fie ca la ss daca uleiul zici ca era prost? daca e prost e barca si iti merge sacadat de cele mai multe ori, ai zis-o de ... Stii ce ulei aveai intainte in ea ? Poate aveai un ulei mai vascos decat ce ai acum si de aia se comporta asa ... Editat Iunie 24, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Ba Adriane, ti-am zis sa ne filmam si noi pe curbe da tu batman, batman ... acu pici de fraier acilea ca n-ai filmare Cum sa fie ca la ss daca uleiul zici ca era prost? daca e prost e barca si iti merge sacadat de cele mai multe ori, ai zis-o de ... Stii ce ulei aveai intainte in ea ? Poate aveai un ulei mai vascos decat ce ai acum si de aia se comporta asa ... Era cel cu care vine din fabrica, nu a fost schimbat niciodata iar din sezonul asta am simtit furca, ca fiind.. mai tare, a coborat si mai jos un pic si se auzea un tac la fiecare denivelare,deci nu era barca precum spui sau cum ar trebui sa fi fost , dar cu schimbul uleiului au disparut toate acestea.O explicatie la fenomenul asta e bine primita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 eu vreau,dar pentru carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Daca face pt 650S din 2002 .. ma bag si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Si eu as vrea cum am zis, dar e tot pe carburatie, 2001... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Nu am inteles prea bine cum e treaba cu monopostul asta - vreti sa faceti ceva care se prinde pe (peste) saua pasagerului ? Ceva in genul Ducati monster ? Editat Iunie 25, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 exact, ce sporty o sa aratam dupa si cred ca creste si topspeed ul cu vreo 15 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Mi se pare complicaciune. Ori belesti saua ori, te chinui sa faci prinderi... Cea mai simpla varianta eu zic ca ar fi imbracarea seii (am facut o simulare in poza). Mie unul imi si place cum ar arata cu partea dinspre pilot descoperita. Ar trebui doar niste cleme/limbute care sa vina pe sub marginea seii care sa tina capacul. Usor de pus, usor de scos. Editat Iunie 25, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 aici m-ai inchis,recunosc,nu stiu sa tai 2 cuie )))))) De prins te ajut eu sa ii faci prinderile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Aia epxusa de Cap0ne nu mi place deloc cum arata...nici ca linii nici ca look Degustibus. Mie imi place mult mai mult decat capacul intreg, mai ales ca eu nu as renunta la maner, pe care il gasesc foarte util la parcari, la manevrat mobra cand esti jos de pe ea, la agatat bagaje etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 util e ,dar arata ca naiba si nu e sv ul o mobra utilitara,asa ca mai bine mergi pana la capat cu sacrificiile si dai jos manerul ala hidos asta a fost primul lucru pe care l am facut si are si vreo 3 kg... total inutile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sosolik22 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Salut Ma poate ajuta si pe mine cineva cu diagrama asta dar pentru sv650s 1999-2002, vreau sa montez bord de sport pe naked, si nu prea stiu corespondenta firelor. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Ahoy! Cine foloseste SVu si pentru touring si ce sidecase/topcase are? Tre sa echipez bestia pentru o tura de 3000km dar am ramas masca la preturi. Motocicleta am cumparat-o cu rack tubular Hepco & Becker si am zis sa caut sidecase la fel ca sa nu imi bat capul cu adaptari. Insa sa dai 400 de coco pe niste cutii de pe louis ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Eu am folosit asa ceva http://www.kappamoto.ro/genti-moto-rezervor/237-kappa-tkw745-kappamoto.html si am fost multumit. Usor de manevrat, incapatoare si extensibile, husa de ploaie in caz de nevoie. Combinate cu un tank bag si un rucsacel in spate ar trebui sa ai suficient loc pt bagaje de 3000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Eu am ceva asemanator cu ce a recomandat KPN doar ca sunt de la vanuci. am si un portbagaj pe care pot sa mai leg ce ma eu chef + tankbag. Incap destule in combinatia asta. Salut Ma poate ajuta si pe mine cineva cu diagrama asta dar pentru sv650s 1999-2002, vreau sa montez bord de sport pe naked, si nu prea stiu corespondenta firelor. Multumesc. Nu prea inteleg ce intrebi de fapt.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.