Banzay Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine. Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km. Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima). Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti. Sfaturi? Ma indoiesc ca poate sa ia doar 6 la mersul tau. Pai vezi distantele la supape, sincronizeaza injectia, spala si da cu ulei filtrul de aer (daca de 2 ani nu ai facut asta, e destul de posibil asta sa fie cauza), scoate si verifica bujiile si incearca sa mai cobori oleaca turele inseamna ca doar eu schimb ca o femeie, la doar 4500-5000 RPM Inseamna ca io-s pensionar deja ca schimb in 3-4000... Editat Noiembrie 17, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Ar merita sa curete si injectoarele.. (it can't hurt). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine. Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km. Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima). Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti. Sfaturi? Ai calculat consumul zilele astea când a fost mai frig, adică temperaturi sub 10 grade? Dacă da, sa ştii că e unul dintre factorii care influenţează consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Ma indoiesc ca poate sa ia doar 6 la mersul tau. Pai vezi distantele la supape, sincronizeaza injectia, spala si da cu ulei filtrul de aer (daca de 2 ani nu ai facut asta, e destul de posibil asta sa fie cauza), scoate si verifica bujiile si incearca sa mai cobori oleaca turele Inseamna ca io-s pensionar deja ca schimb in 3-4000... Nu mai stiu sincer sa fiu.. dar probabil ca aveam consum maricel si inainte. Nu menajez Distantele la supape sunt programate in primavara, filtrul de aer a fost regenerat(spalat/uns) la cateva ore dupa ce am postat prima oara.. cu toate ca nu era prea murdar si ulei avea(parca l'am mai pufait cu ceva ulei in primavara). Cat despre turatii, incerc sa fiu cat mai zgomotos in trafic. Nu stiu cum e la voi in orase, dar la bucale pe "rush-hour" e grava rau situatia(cel putin pe traseul meu spre pipera). Aplic teorema loud-pipes-save-lives.. chiar si asa mai bruschez franele din cand in cand. Ai calculat consumul zilele astea când a fost mai frig, adică temperaturi sub 10 grade? Dacă da, sa ştii că e unul dintre factorii care influenţează consumul. Da. Merg la/de la serviciu pe frig, chiar ploi. De cele mai multe ori sub 15 grade, deci clar are o contributie factorul temperatura ...acum cu filtrul curat monitorizez in continuare situatia. Bujiile degeaba le verific pt ca nu stiu cum ar trebui sa arate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Salut!Sper sa nu fiu total ambiguu cu intrebarea mea , dar : Cum scot o pereche de crashpaduri (Barracuda, tronconice/trunchi de con la varf, am sa adaug si o poza, dar din cauza ca sunt la birou nu pot acum) de pe motor? unul e indoit din cauza unui accident in vara. Am vazut ca au suruburi in ele, dar capatul surubului este mai mare decat gaura prin care ar trebui sa intre o tubulara. E vreo tehnica speciala? Am promis ca le dau, si nu as vrea sa il mai tin pe om asteptand... Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 asa arata , nu stiu ce tubulara sa folosesc , pentru ca nici aia "tiganeasca" de bujii in teava indoita nu ar intra acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 [IMG]http://i39.tinypic.com/14w7xo1.jpg[/img] sper sa iti faci o idee... scuze dar n-am alte unelte de desenat. sectiune prin axa longitudinala, surubul e rosu... Ideea ca e asa mi-am facut-o dupa ce mi-am tot bagat degetele prin el si am vazut ca are gatuirea/ bordura aia sus. am incercat sa il desurubez cu mana, mai ales pe ala stramb, ca imi oferea un brat al fortei mai bun decat celalalt dar e de neclintit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 daca sunt asa, se imbina al naibii de frumos, chiar perfect as putea spune,ceea ce practic nu se poate, dar poate n-am observat eu bine. sau poate chiar "bordura" aia de sus sa fie de fapt un capac...hmm. mai verific in weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 bucale, dar motocicleta este la garaj , la 20 de km departare. am acces acolo in weekend de obicei, de asta am spus ca verific mai multe atunci. btw cat ai dat pe R&G? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 gata, ieri am dus motocicleta la garaj si pana la primavara pe'acolo o sa'si faca veacul.. cand mai trec pe la VL o scot la o spalatorie, o "halba" de benzina si hibernare scrie pe ea pana in martie cel putin de'acum incepe sezonu' de vin fiert si bere cu alcool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Domnule , jos palaria, asa era. Si se imbina al dracului de frumos undeva intr-un loc ascuns ochiului meu neavizat. le-am scos Asta chiar e dubios, insa uite la ce ma gandesc...nu cumva bumbii de plastic sunt compusi din doua parti care se infileteaza una in alta? Alta idee nu-mi vine momentan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 le dau unui user care are nevoie doar de cel intact(stanga) , pt ca cel de pe dreapta e busit/julit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 salut baieti si fete, vreau sa iau in decembrie cauciucuri pt sv-ul meu si va rog sa va dati cu pareri ce cauciucuri merg mai bine .(marca si model) sunt mai deosebite sau marimi mai diferite de cat cele obisnuite,cel putin sa zic toti comerciantii din bv si bine inteles nu le au in stoc, prin urmare va rog sa-mi spuneti de unde ati comandat,achizitionat si preturi mai bune. din ce am mai urmarit pe forum si din pareri diferite de motociclisti,am ajuns la concluzia ca vreau sa iau anvelope care sunt construite din 2 tipuri de cauciuc (2CT parca le spune) ceva in genul la michelin pilot road 3. De fapt pe astea le vreau,dar dc stiti si alte alternative ceva mai ieftine, va rog sa va impartasiti cu mine. pe 2 decembrie am drum prin bucuresti,dc stiti ceva magazine ude pot merge sa vad si eventual sa si cumpar,atunci sa-mi spuneti va rog si adresa. ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 salut, nu stiu cum sunt PR3, dar am auzit pareri impartite. Eu am Dunlop Sportmax GP Racer si se comporta bine. Foarte rar, cand m-am dat "reising" wannabe (adica putin mai rapid pe o curba) am avut emotii ,dar inainte sa imi zica un om priceput ca ar trebui sa scad presiunea ( au tehnologia Ntec care in traducere libera inseamna ca aceste cauciucuri merg la presiune joasa), dupa care chiar nici o frica. Nu stiu nici la pret comparativ , dar gumele sunt super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 http://www.anvelopemoto.eu/ au preturi bune la cauciucuri. Recomand Michelin Pilot Power 2CT e foarte bun si pentru mersul mai sportiv. Are dezavantajul ca se toceste mult mai repede. Acum depinde ce iti doresti de la un cauciuc, daca mergi linistit si nu ai aere de " REISAR" poti sa iti ei si alte variante mai economice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 nu am mers prea sportiv,dar nici de pensionar,sa zicem asa,mediu spre sportiv. fiind din bv si mergand mai mult prin curbe,vreau o aderenta adecvata. din modelele mentionate mai sus de voi,cred ca tot PR3 imi surade,doar ca sunt mai scumpe (( pe http://www.anvelopemoto.eu PR3 sunt fata+spate 1110 lei. cunoasteti alte surse mai convenabile? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 brigestone bt023 sunt un pic mai ieftine ca pr3 si dupa unii, is mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 ms pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 cu cat sunt mai moi si mai "tocibile", cu atat ai mai mare incredere in ele si in tine. Nu e un capitol la care vrei sa faci economie, dar treaba fiecaruia cu ce pune frana/se apleaca pe curbe. Eu sincer merg pe clasa moale, de la pilot power la sportsmart si diablo rosso corsa. Astea au uzura decenta in ciuda faptului ca se aud diversi care le'au tocit in 5000 km. Macar un combo cu guma mai tare pe spate si moale pe fata, desi n'am fost foarte multumit de pilot Road 2-ul de pe spate(17.000km, uzura 40%, "copt"), cu toate ca se descurca bine pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Nu stiu daca a mai fost postat: Asta da motor modificat. Foarte fain customizat....cap coada. (bine a si costat ceva...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Nu-i Cafe Racer in veci,e un simplu Street Fighter! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Nedelcu , nu fi hater....numai 'simplu fighter' nu as numi SV ul asta... Altii pun 2 semighidoane pe o gioarsa si gata, e 'cafe racer'... Da, nu e cafe racer, dar nu l-as minimaliza chiar asa...omul a lucrat totusi la el si a schimbat MULTE. (si nu ma refer la vopsea....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 oricum , trecand de cafe racer vs streetfighter, omu a investit niste bani. Nu stiu daca a si gandit foarte mult...Sa pui un supercharger, pe o motocicleta, mai ales pe un motor V2 ca cel de pe SV1000, care si asa e capabil de 10k rpm lejer....e ca si cum ai manca cozonac cu paine.... din toate motivele.... cred ca arata mai bine cu tobele bagate sub coada, daca tot i-a scos coada originala si e mult mai mult loc sub ea... arata bine jucaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Eu nu am zis ca nu se poate, dar un S incarcat cu bagaje arata ca un Porsche 911 tragand remorca cu 2 vitei dupa el. cu d-astea gen coburi de textil, arata acceptabil. un compromis bun, dar chiar trebuie respectata viteza aia maxima recomandata de producator, altfel se duce dreaq fasul ala de protectie, in caz ca e pus. eu am mers mai tare si s-a sfasiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Daca nu gresesc, aia e husa de ploaie. Si o folosesti pe ploaie, cand de obicei mergi mai incet. Daca nu cumva faci ca mine, sa ii dai blana ca sa se duca apa de pe viziera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.