Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

OK. Încerc dupa-masa. O duceam deja la mecanic dar de vreo 3 zile are telefonul închis...o fi emigrat...

 

The plot thickens. Băieții de pe svrider au rezolvat problema schimbând blocul de comenzi stâng ca și acolo sunt fire care pot fi cauza, conform diagrame electrice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am verificat si TPS-ul, la 1400-1500 se ridica liniuta, e totul ok.

Ce altceva sa mai verific?
+ are cineva un sv similar (2004)pe care il stiti sa mearga ceas, prin militari? vreau sa il aud la relanti, pentru ca am impresia ca a mea nu e taman ok.


Asfalt uscat si cat mai multe grade cat mai tine! :eek:

Editat de Piff
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@piff, vezi ca la rece nu se aude relantiu' fix cum ar trebui, pt ca atata timp cat e "intrat" fast idle-ul nu se aude perfect rotund. Acum fiind mai frig, se raceste motorul mai repede si intra socul imediat, mai ales daca il lasi cat stai la o bere fara alcool.

 

 

Eu pe astea cu V2u care nu mananca ulei nu le cred nici daca ma pici cu ceara. Motoarele astea mananca ulei de cand ies din fabrica. Nu cu kilele, dar ca sa zici ca nu mananca gram, tre sa fie de vanzare sau sa nu il scoti deloc pe strada. Iara, daca pui ulei pana vezi hubloul plin n'o sa'ti dai seama ca a scazut pt ca are de unde.

Am vazut in service SV650 cu motor schimbat pt ca mersese fara ulei(mancase mult de'a lungul timpului iar proprietarul era noob).



revin si cu un raspuns la curiozitatea mea in legatura cu cei 200-250 de ml completati. Mentiune - am inceput sa folosesc ulei full-sintetic de ceva timp SI merg turat in general, mai ales in oras ca sa "activez" toba.

 

jesse v: In my experience, synthetic oil disappears almost as fast as gasoline. I switched to conventional and now I never need to top it off when street riding, but sometimes after track days.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blbl: eu cred ca tu verifici nivelul de ulei la fiecare 1000 min de frecat mobra in parcare cu motoru' oprit hehe

 

Spiritmonitoru' meu e neactualizat de dinainte sa schimb bujiile acu' vreo 3 ani, da'mi place partea cu 69 si a ramas asa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma bag in discutii stupide gen care face mai multi kilometri...

Spun doar ca pentru o mobra ce sta mai mult prin parcare e mult sa te apropii de al 3-lea schimb de ulei.

 

Anyho, mai ontopic, mi-am retapitat singur seile. Cost total 17 lei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la tapitat sei.....voi ati gasit musamaua cu "textura" asemanatoare cu cea originala ? Eu nu am gasit.... si ce a fost la indemana nu imi place, atat ca nu e taiata. Daca ati gasit voi pe undeva.... si sunteti dispusi sa ajutati / contracost, bineinteles ... doar un semn. Am 2 SV care sunt retapitate. Culmea, am si un CZ 175 , din 1970.... si are saua originala ( alte vremuri ,alta calitate )

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am gasit nici eu decat cu textura "piele". Luata in mana arata mai urat, dar odata montata chiar arata bine mai ales ca e mai neagra decat cea originala.

 

Era cineva din Timisoara care se ocupa de retapitat si folosea material aproape ca si cel original de pe SV.

 

Referitor la seaua mea, in spate am lasat intentionat 2 cute, inca nu-mi venise ideea sa incalzesc materialul.

post-40351-0-41850000-1380092458_thumb.jpg

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

jesse v: In my experience, synthetic oil disappears almost as fast as gasoline. I switched to conventional and now I never need to top it off when street riding, but sometimes after track days.

 

In afara de citatul asta, ai argumente concrete pro folosirii uleiului 'conventional' sau semi-sintetic, in detrimentul celui full sintetic?

 

Din cate stiu eu este mult mai ok full sintetic.

 

Te intreb serios, nu fac misto,si nici nu sunt troll...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ambreiaj clasic, daca se rupe cablu, il repari pe drum (cu alt cablu). La asta hidraulic, o sa te uiti la el :)

sa stii ca nu am uitat ce ai zis.dar cat de repede se strica un ambreiaj hidraulic?ce se strica la el e garnitura de sus de la pompa.care se poate schimba preventiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de citatul asta, ai argumente concrete pro folosirii uleiului 'conventional' sau semi-sintetic, in detrimentul celui full sintetic?

 

Din cate stiu eu este mult mai ok full sintetic.

 

Te intreb serios, nu fac misto,si nici nu sunt troll...

Troll in general esti, sa nu ne ascundem dupa deget :crack: :crack:

 

Sincer sa fiu din experienta mea, uleiul sintetic e mai bun pt ca se uzeaza mai greu. Daca la stilul meu de mers am facut Motul 5100 ZEAMA dupa doar 3000 km, in alte instante cu uleiuri sintetice(personal merg pe castrol) am dus pana in 6000 de km fara sa am aceleasi simptome de ulei uzat pe care le traisem cu semi in trecut dupa mult mai putini km.

Din postarea respectiva inteleg ca useru' cu pricina gaseste semi mai bun pt nevoile lui, si ce ma interesa pe mine - sinteticul se "mananca" mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

hardKnot: motu 5100 e un pishat. Am avut si eu pe RSV cand am pus noul motor (luasem 5100, in caz ca era fail,macar sa nu ma oftic ca am dat multi bani pe ulei).

 

Daca tii la motorul tau,nu pui 5100...

 

Acum am BelRay 15W-50 EXP (Semi-sintetic). As fi luat EXS (full sintetic) dar n-aveam bani atunci cand l-am schimbat. Am facut deja 2 schimburi de BelRay anu asta (15W-50) si sunt multumit de cum merge

 

Poti incerca si tu EXS (full sintetic) ul, pt motorul tau, sa vezi cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, l'am luat in considerare pt ca e laudat de multa lume.. dar am ales castrol pt ca BelRay e muuuult prea scump. Am luat Castrol Power Race 15-50(foarte buna vascozitate) cu aprox 200 de lei 4L.. pe cand BelRay full sintetic era undeva pe la 270 de lei in cea mai ieftina sursa. Daca se mai ieftineste sau prind vreo oferta, o sa'l incerc.

 

Sincer ma inteleg cu castrol si la pret(nu e nici moka, nici nu te "usuca") si la performante... atat pt motor, cat si pt masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bel ray sintetic de 4 l e cam 190 de lei pe majoritatea magazinelor online.

De exemplu http://www.moto24.ro/marci/bel-ray/pagina-all.html

Și eu următorul schimb vreau sa îl fac cu bel ray sintetic 10-40

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Bel ray sintetic de 4 l e cam 190 de lei pe majoritatea magazinelor online.

 

 

Belray ii zice la EXP Sintetic (iar multi confunda asta cu full sintetic).

 

EXS ul este Full sintetic.

 

Daca ai gasit undeva EXS la 190 ron 4L, by all means, TELL US!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea are aproape 60.000. Merge bine pe ambele, doar ca sintetic pare sa tina mai mult pana incepe sa se simta ciudat cutia.

 

Sa stii ca am pus 10w40 pana am decis sa incerc 15w50 si am fost placut impresionat.. se subtiaza mai greu la caldurile alea cand sunt 40 de grade afara. Acum pe racoare dimineata nu are absolut nicio problema.

 

Daca mergi pe ieftin(<60 lei/L), NU lua motul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...