yoyo_man Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 OK. Încerc dupa-masa. O duceam deja la mecanic dar de vreo 3 zile are telefonul închis...o fi emigrat... The plot thickens. Băieții de pe svrider au rezolvat problema schimbând blocul de comenzi stâng ca și acolo sunt fire care pot fi cauza, conform diagrame electrice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Aia voi face. Vremea nu pare sa se îndrepte deci am timp pana la primăvară. Merci de support. Am rezolvat. Adica s-a rezolvat de la sine. Aseara nu mergeau...acum merg. Naiba sa le ia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Mda. Si ca sa fie si mai posedata s-au stins in mers de 2 ori. O sa o duc la un exorcist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 (editat) am verificat si TPS-ul, la 1400-1500 se ridica liniuta, e totul ok. Ce altceva sa mai verific? + are cineva un sv similar (2004)pe care il stiti sa mearga ceas, prin militari? vreau sa il aud la relanti, pentru ca am impresia ca a mea nu e taman ok. Asfalt uscat si cat mai multe grade cat mai tine! Editat Septembrie 22, 2013 de Piff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 @piff, vezi ca la rece nu se aude relantiu' fix cum ar trebui, pt ca atata timp cat e "intrat" fast idle-ul nu se aude perfect rotund. Acum fiind mai frig, se raceste motorul mai repede si intra socul imediat, mai ales daca il lasi cat stai la o bere fara alcool. Eu pe astea cu V2u care nu mananca ulei nu le cred nici daca ma pici cu ceara. Motoarele astea mananca ulei de cand ies din fabrica. Nu cu kilele, dar ca sa zici ca nu mananca gram, tre sa fie de vanzare sau sa nu il scoti deloc pe strada. Iara, daca pui ulei pana vezi hubloul plin n'o sa'ti dai seama ca a scazut pt ca are de unde. Am vazut in service SV650 cu motor schimbat pt ca mersese fara ulei(mancase mult de'a lungul timpului iar proprietarul era noob). revin si cu un raspuns la curiozitatea mea in legatura cu cei 200-250 de ml completati. Mentiune - am inceput sa folosesc ulei full-sintetic de ceva timp SI merg turat in general, mai ales in oras ca sa "activez" toba. jesse v: In my experience, synthetic oil disappears almost as fast as gasoline. I switched to conventional and now I never need to top it off when street riding, but sometimes after track days. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 La ce consum ai pe spiritmotor nici nu stiu cum ar putea sa nu consume ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 eu cred ca tu verifici nivelul de ulei la fiecare 1000 min de frecat mobra in parcare cu motoru' oprit hehe Spiritmonitoru' meu e neactualizat de dinainte sa schimb bujiile acu' vreo 3 ani, da'mi place partea cu 69 si a ramas asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Nu vreau sa ma bag in discutii stupide gen care face mai multi kilometri... Spun doar ca pentru o mobra ce sta mai mult prin parcare e mult sa te apropii de al 3-lea schimb de ulei. Anyho, mai ontopic, mi-am retapitat singur seile. Cost total 17 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 (editat) referitor la tapitat sei.....voi ati gasit musamaua cu "textura" asemanatoare cu cea originala ? Eu nu am gasit.... si ce a fost la indemana nu imi place, atat ca nu e taiata. Daca ati gasit voi pe undeva.... si sunteti dispusi sa ajutati / contracost, bineinteles ... doar un semn. Am 2 SV care sunt retapitate. Culmea, am si un CZ 175 , din 1970.... si are saua originala ( alte vremuri ,alta calitate ) Editat Septembrie 24, 2013 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Nu am gasit nici eu decat cu textura "piele". Luata in mana arata mai urat, dar odata montata chiar arata bine mai ales ca e mai neagra decat cea originala. Era cineva din Timisoara care se ocupa de retapitat si folosea material aproape ca si cel original de pe SV. Referitor la seaua mea, in spate am lasat intentionat 2 cute, inca nu-mi venise ideea sa incalzesc materialul. Editat Septembrie 25, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 jesse v: In my experience, synthetic oil disappears almost as fast as gasoline. I switched to conventional and now I never need to top it off when street riding, but sometimes after track days. In afara de citatul asta, ai argumente concrete pro folosirii uleiului 'conventional' sau semi-sintetic, in detrimentul celui full sintetic? Din cate stiu eu este mult mai ok full sintetic. Te intreb serios, nu fac misto,si nici nu sunt troll... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Are cineva de vanzare tot sistemul de ambreiaj hidraulic? maneta(pompa) furtunul si pistonasul care impinge tija.....0760833513 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Si eu il caut...pe ala de pe sv1000...posibil sa se potriveasca si cel de pe vstrom 1000...ma trec idei nastrusnice. Si tu vrei sa iti montezi ambreiaj hidraulic? da vreau sa pun pe TL..nu e graba dar vreau sa pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 la ambreiaj clasic, daca se rupe cablu, il repari pe drum (cu alt cablu). La asta hidraulic, o sa te uiti la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 la ambreiaj clasic, daca se rupe cablu, il repari pe drum (cu alt cablu). La asta hidraulic, o sa te uiti la el sa stii ca nu am uitat ce ai zis.dar cat de repede se strica un ambreiaj hidraulic?ce se strica la el e garnitura de sus de la pompa.care se poate schimba preventiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 In afara de citatul asta, ai argumente concrete pro folosirii uleiului 'conventional' sau semi-sintetic, in detrimentul celui full sintetic? Din cate stiu eu este mult mai ok full sintetic. Te intreb serios, nu fac misto,si nici nu sunt troll... Troll in general esti, sa nu ne ascundem dupa deget :crack: Sincer sa fiu din experienta mea, uleiul sintetic e mai bun pt ca se uzeaza mai greu. Daca la stilul meu de mers am facut Motul 5100 ZEAMA dupa doar 3000 km, in alte instante cu uleiuri sintetice(personal merg pe castrol) am dus pana in 6000 de km fara sa am aceleasi simptome de ulei uzat pe care le traisem cu semi in trecut dupa mult mai putini km. Din postarea respectiva inteleg ca useru' cu pricina gaseste semi mai bun pt nevoile lui, si ce ma interesa pe mine - sinteticul se "mananca" mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 hardKnot: motu 5100 e un pishat. Am avut si eu pe RSV cand am pus noul motor (luasem 5100, in caz ca era fail,macar sa nu ma oftic ca am dat multi bani pe ulei). Daca tii la motorul tau,nu pui 5100... Acum am BelRay 15W-50 EXP (Semi-sintetic). As fi luat EXS (full sintetic) dar n-aveam bani atunci cand l-am schimbat. Am facut deja 2 schimburi de BelRay anu asta (15W-50) si sunt multumit de cum merge Poti incerca si tu EXS (full sintetic) ul, pt motorul tau, sa vezi cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 da, l'am luat in considerare pt ca e laudat de multa lume.. dar am ales castrol pt ca BelRay e muuuult prea scump. Am luat Castrol Power Race 15-50(foarte buna vascozitate) cu aprox 200 de lei 4L.. pe cand BelRay full sintetic era undeva pe la 270 de lei in cea mai ieftina sursa. Daca se mai ieftineste sau prind vreo oferta, o sa'l incerc. Sincer ma inteleg cu castrol si la pret(nu e nici moka, nici nu te "usuca") si la performante... atat pt motor, cat si pt masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Bel ray sintetic de 4 l e cam 190 de lei pe majoritatea magazinelor online. De exemplu http://www.moto24.ro/marci/bel-ray/pagina-all.html Și eu următorul schimb vreau sa îl fac cu bel ray sintetic 10-40 Editat Septembrie 25, 2013 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Bel ray sintetic de 4 l e cam 190 de lei pe majoritatea magazinelor online. Belray ii zice la EXP Sintetic (iar multi confunda asta cu full sintetic). EXS ul este Full sintetic. Daca ai gasit undeva EXS la 190 ron 4L, by all means, TELL US! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 My bad. Și eu am fost confuzat de exp sintetic și exs. Cautam și exs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 nu e BelRay sau nu e full sintetic ala la 190, crede-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Chiar. Ce tip ulei îmi recomandați pt un sv650s din 1999 cu 46000 km?! . În carte zice 10w 40 dar ce marca?! Semisintetic sau sintetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 a mea are aproape 60.000. Merge bine pe ambele, doar ca sintetic pare sa tina mai mult pana incepe sa se simta ciudat cutia. Sa stii ca am pus 10w40 pana am decis sa incerc 15w50 si am fost placut impresionat.. se subtiaza mai greu la caldurile alea cand sunt 40 de grade afara. Acum pe racoare dimineata nu are absolut nicio problema. Daca mergi pe ieftin(<60 lei/L), NU lua motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Ma gândeam la bel-ray exs 10w50 a pus careva?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.