az77by Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Imi este ! Am resetat si eu de la ultimul plin si momentan am facut 85 . Sa vedem cat va fi de data asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Salutare ! Intru si eu in grupul detinatorilor de SV ! Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Salutare ! Intru si eu in grupul detinatorilor de SV ! Numai bine ! Cu ce? Bine ai venit. O poza vrem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Cu ce? Bine ai venit. O poza vrem Cu o lada de bere ) Poze de acum 3 saptamani . http://postimg.org/gallery/7vimsn8u/b4d0d3c8/ Editat Mai 18, 2014 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Sa îl folosești sănătos. Dar de ce vinzi tobele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Multumesc ! Nu vand tobele ! Vand doar o toba identica . am avut-o pe srad-ul din `99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Salutare! Plimb si eu pe strazile Bucurestiului un SV 650s 2008 de cateva luni. Cat are rezerva mai exact ca nu stiu, 6l? si inca ceva cat m-ar costa saua pilotului SH? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ipy Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 ADVRadu merci de raspuns, nici vorba de ulei peste nivel, cred ca pur si simplu s-a uzat, da merge schimbat prin exterior, operatiune destul de simpla. Am gasit acest site foarte util pentru motociclete, au scheme si coduri oem pentru fiecare piesa, cei ce au nevoie de piese si nu cunosc codurile. http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/spst/2000%20SV650,S/64.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Salut , baieti ... O intrebare si o rugaminte , in acelasi timp. Ma intereseaza ce fel de crashpad pot sa Montez pe un sv650 din 2000, si eventual si o poza , daca are cineva montat...nu ma prind sub nici o forma care ar fi gaurile de pe cadru cere sa-ti ofere posibilitatea montarii acestora. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Vei on orele doua poze de aici /index.php?/topic/704047-sv650s-1999/?fromsearch=1 Cum am eu și unde vin montate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Salutare! Plimb si eu pe strazile Bucurestiului un SV 650s 2008 de cateva luni. Cat are rezerva mai exact ca nu stiu, 6l? si inca ceva cat m-ar costa saua pilotului SH? Sa il stapanesti sanatos si fata incidente. Eu am mers vreo 40 km, in oras, de cand mi s-a aprins becul. Cand am facut plinul am bagat 14,2 l benzina, deci mai aveam ceva prin rezervor. Nu stiu sa spun exact cat are rezerva dar incearca sa nu faci mai mult de 50 km de la aprinderea becului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Am facut eu vreo 40-50 km de cand mi s-a aprins becul pe DN22 dinspre Babadag catre Constanta negasind benzinarie, drum intins. Cand am alimentat au intrat 13,5 l, dar nu vreau sa mai repet experienta. A mea e cu carburator, dar diferente mari nu ar trebui sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Eu știam ca atunci când se aprinde becul și clipește rar mai ai 4 litri și când clipește des mai ai 0.4 litri. Asa scrie în carte. Rezervor 16 litri. Sv first gen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Eu știam ca atunci când se aprinde becul și clipește rar mai ai 4 litri și când clipește des mai ai 0.4 litri. Asa scrie în carte. Rezervor 16 litri. Sv first gen Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L . Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Hello, am făcut o boacănă de ordin tehnic si trebuie să schimb contactul. Întrebarea este: de la ce alte modele se potriveste, alti ani de sv (bolnavul fiind 2004) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 am de 2002.daca te intereseaza.. 2003-2007 sunt anii potriviţi din păcate... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 am de 2002.daca te intereseaza. am releu din dezmebrari la 250 lei,originalul. Esti din cluj ... Nu ma ajuta ,trebuie sa ii fac proba . Cu toate ca am desfacut tot motoru si din masuratori mi a iesit releul . Acu mai am o problema ... Imi tacane distributia la relanti . Recomandati vteun mecanic bun in Bucuresti ? ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L . Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere ca sa poti verifica incarcarea , prima data incarca bateria pe un redresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Am rezolvat, rătăcisem un rând de chei şi eram panicat maxim de situaţie dar am întors casa pe dos şi le-am găsit. Bine , acum altă ciudăţenie: am încercat să schimb manşoanele că-s vai mama lor şi la cat am tras de cel cu acceleraţia acum când o pornesc se turează la 3000-3500. Trebuie sa trag invers de el ca sa o mentin la 2000-2500. După ce plec, în câteva sute de metri îşi revine turaţia la 1400-1500. Şi bineînteles că n-am reuşit să schimb mizeria de manşon. Mor de nervi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Mansoanele vechi ca sa le dai jos, ori le tai, ori bagi o andrea/sarma sub manson si picuri cu o siringa sau oricum niste ulei, dupa care misti tija/andreaua/sarma ca sa ajunga ulei peste tot. Imediat ies. Alea noi, dupa ce degresezi cu diluant/alcool de uleiul dat inainte, dai cu apa sau scuipinol bine ca sa alunece si ai rezolvat usor de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Am rezolvat, rătăcisem un rând de chei şi eram panicat maxim de situaţie dar am întors casa pe dos şi le-am găsit. Bine , acum altă ciudăţenie: am încercat să schimb manşoanele că-s vai mama lor şi la cat am tras de cel cu acceleraţia acum când o pornesc se turează la 3000-3500. Trebuie sa trag invers de el ca sa o mentin la 2000-2500. După ce plec, în câteva sute de metri îşi revine turaţia la 1400-1500. Şi bineînteles că n-am reuşit să schimb mizeria de manşon. Mor de nervi. Cand ramane blocata acceleratia este din cauza ca mansonul vechi nu ramane pe cercul ala de plastic , o mica parte atinge capatul ghidonului . Eu pe cele vechi le am taiat , si evident ca cele noi care le am primit sunt si mai scurte ca lungime si nici nu au curbura aia la acceleratie si se vede plastic in capat ... Arata horror ... Tu ce mansoane ai luat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Măine plec din oraş, merci mult goodkat. Daca mai e valabilă oferta şi pe săptămâna viitoare, după ora 6 oriunde în funcție de tine, daca e până în 6, zona piaţa sudului. Manşoanele noi evident că le-am rupt tot împingând şi trăgând ca bezmeticul. Fiind primite cado nu am reţinut marca, am aruncat instant ambalajul. O să iau altele, mă documentez peste weekend de oferte. Oricum , acum arată că un ghidon de pegas practic ediţie 1983. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salutare baieti ! De unde pot cumpara din capitala , leviere pentru mobra mea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Poti incerca la kronau moto . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Poti incerca la kronau moto . o adresa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.