Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Nu iese nici naiba la temperaturi de sub 5 grade

Ar mai fi cate unii :D

 

Eu cel mai bine m-am inteles cu Motul 10-40, 5100 la 1st gen si 7100 la 2nd gen (cu conditia sa nu fie Motul "made in Vitan"...)

Am testat la un moment dat si un 10w-60 (care am inteles ca se pune mai nou la SV in service-urile autorizate). Prost ulei. Dupa nici 1000km l-am schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare: Care e consumul obisnuit pentru un SV-650 2001 prin Bucuresti? Asta pentru posesorii de aici. Mi-am luat si eu de o saptamana si ceva SV-ul (primul motor) si mi se pare ca are consum destul de mare. Gen bag de 35-40 ron si merg cam 70 km pana incepe becul sa palpaie din nou. Poate nu o tin in turatiile si treptele care trebuie. De mers merg cu treptele 1-2-3 pe la 4-5k de ture. Toba Leo Vince SBK. Cand o decelerez mai scoate si rateuri. Cel de la care am luat-o a spus ca nu a umblat niciodata la carburatoare. Iar din ce am citit am inteles cand se pune alta toba sport in locul la cea stock , ele trebuie resincronizate. Sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. vreau sa mi pun instalatie xenon pt faza lunga.am un sv 650s an 99. faza scurta bec separat, faza lunga bec separat.

am un bec xenon H7 si nu se potriveste in suport. halogenul original are un soclu de plastic in care vine montat si dupa pus in suportul de pe moto. cine are sv 650s an 99 si si-a pus xenon pe faza lunga cum a facut,ce bec a pus H cat, cum a facut ca sa se potriveasca ina cel soclu?



Intrebare: Care e consumul obisnuit pentru un SV-650 2001 prin Bucuresti? Asta pentru posesorii de aici. Mi-am luat si eu de o saptamana si ceva SV-ul (primul motor) si mi se pare ca are consum destul de mare. Gen bag de 35-40 ron si merg cam 70 km pana incepe becul sa palpaie din nou. Poate nu o tin in turatiile si treptele care trebuie. De mers merg cu treptele 1-2-3 pe la 4-5k de ture. Toba Leo Vince SBK. Cand o decelerez mai scoate si rateuri. Cel de la care am luat-o a spus ca nu a umblat niciodata la carburatoare. Iar din ce am citit am inteles cand se pune alta toba sport in locul la cea stock , ele trebuie resincronizate. Sfaturi?

pai din ce zici tu....iti ia cam 6.5 in oras.., depinde cum mergi,trafic...etc. al meu sv650s an 99 imi ia de la 5 in sus in oras...depinde de orele la care ies.incearca sa bagi benzina cand se aprinde becul,baga 10 litri ,resetezi km si dupa astepti sa se aprinda iar.ca sa ti faci o idee,cam cat mergi pana se aprinde becul.parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Care e consumul obisnuit pentru un SV-650 2001 prin Bucuresti? Asta pentru posesorii de aici. Mi-am luat si eu de o saptamana si ceva SV-ul (primul motor) si mi se pare ca are consum destul de mare. Gen bag de 35-40 ron si merg cam 70 km pana incepe becul sa palpaie din nou. Poate nu o tin in turatiile si treptele care trebuie. De mers merg cu treptele 1-2-3 pe la 4-5k de ture. Toba Leo Vince SBK. Cand o decelerez mai scoate si rateuri. Cel de la care am luat-o a spus ca nu a umblat niciodata la carburatoare. Iar din ce am citit am inteles cand se pune alta toba sport in locul la cea stock , ele trebuie resincronizate. Sfaturi?

Mie mi-a luat cam 7-7.5 mers numai in oras (an 2000 e moto). Naveta acasa-serviciu. Am verificat, cu 14-15 litri mers 200 km.

 

P.S. Carburatoarele au fost reglate si sincronizate la Caesar GRG...de curand.

 

L.E. Anul trecut la un drum de 700 km pe Cheia si Transfagarasan, mers foarte alert am avut un consum de 5.2l/100km.

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posteritate, iata consumu junioarei din ultimii 53000 km :ninja:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/371674.html

 

si da, merge chiar placut la 5 grade, distractia incepe la minus : :12101: post-4765-0-91412600-1401802801_thumb.jpg

atunci chiar poti face insolatie

 

 

p.s. in alta ordine de idei, inidiferent de cum merg cu ea, cu un plin fac 250Km sigur ( de 3 ori mi-a murit motorul exact cand intram in benzinare :D )



salut. vreau sa mi pun instalatie xenon pt faza lunga.am un sv 650s an 99. faza scurta bec separat, faza lunga bec separat.

am un bec xenon H7 si nu se potriveste in suport. halogenul original are un soclu de plastic in care vine montat si dupa pus in suportul de pe moto. cine are sv 650s an 99 si si-a pus xenon pe faza lunga cum a facut,ce bec a pus H cat, cum a facut ca sa se potriveasca ina cel soclu?



pai din ce zici tu....iti ia cam 6.5 in oras.., depinde cum mergi,trafic...etc. al meu sv650s an 99 imi ia de la 5 in sus in oras...depinde de orele la care ies.incearca sa bagi benzina cand se aprinde becul,baga 10 litri ,resetezi km si dupa astepti sa se aprinda iar.ca sa ti faci o idee,cam cat mergi pana se aprinde becul.parerea mea

din discutiile de zilele astea de pe grupu de feisbuc Sul are H11, cel putin asa spuneau posesorii de S, pe N ai sigur H4.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ziceam 5 grade in mod normal. Oricum 20W50 face fata pana la -15, deci e in grafic.

 

Si mie imi scoate in Bucuresti 6.5-7%. Depinde de regim. Am scos si 8% cand erau 5-8 grade afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ii fac un calcul mai exact cat mai curand ca sa imi dau seama de consum dupa un plin. Din ce vad pe aici sunt cifre ok pentru regim urban ( Bucuresti ). Am eu o impresie ca a mea consuma mai mult de atat :))) Ramane sa ma lamuresc exact. Dehhhh probabil incepator nu o exploatez cum trebuie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand maneta de ambreiaj impreuna cu suportul si cu senzorul, in stare buna de functionare 70 RON tot pachetul. Este de a doua generatie insa daca e luat tot ansamblul e posibil sa mearga si pe prima avand in vedere ca acel contact e decat on/off fara alte functii.

 

Vezi ca numai senzorul e vreo 40-45 nou :peace: Ia baga o poza te rog poate imi vin idei... Ti-ai luat pana la urma de kawa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa inmatriculez SV-ul pe numele meu :D Dar se pare ca am dat de o problema. Cand am revenit de la politie ca sa iau motorul sa ma duc la munca, surpriza, probleme la pornire :( . Gen merge intrerupt, am pornit-o cu socul tras si se auzea ca un pacanit la motor. Nu mi-a mai facut asa de o saptamana si ceva de cand o am. Plus mai da si rateuri urate ( inainte mai dadea dar se auzeau ca un "tun", acum se aude ca si cum ar da cineva cu o petarda ). Problema cred ca se trage ca acum 2 zile am venit pe o ploaie torentiala cu ea.De atunci nu am mai pornit-o. A intrat apa pe undeva? Recomandari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa plec pe el acum 10 minute si aceeasi surpriza ca si acum 3 zile . Porneste fara probleme , urca greu in turatii cu socul tras , dupa ce se incalzeste si ii las socul , cand accelerez sa plec se inneaca si moare motoru . Din acceleratie nu trece de 1500 ture . Este un Sv650 S din 2000 . Prin urmare , daca este vreun priceput prin Bucuresti , vin eu il iau si contra-cost evident sa imi spuna si mie ce are si cum se poate remedia ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...