az77by Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Am desfacut fisa de la bujia fata si era uscata, nici pic de apa. Sa scot si bujia sa vad daca e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 asta a fost ''cosmetizat'' dupa un accident? ca refuz sa cred ca l-a facut cineva asa pt ca i-a placut..... Daca citeai anuntul si nu te rezumai doar la poze ai fi vazut ca vine insotit si de piesele stock(far,carene)... "cu crengi".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Problema colegului de mai sus este clasica SV prima generatie bujia fata nu se mai aprinde si daca nu se mai aprinde automat merge intr-un cilindru automat la jumatate si cu puterea si cu relantiul cu tot,probabil a luat apa in decursul timpului si a cedat pana la urma,trebuie sa iti faci o aparatoare pentru bujia fata pentru ca tot o sa ai probleme mai ales pe ploaie,vad ca esti din bucuresti ne putem vedea sa iti arat ce am eu. Pune o poza sa vadă și ochiul nostru copiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) Am desfacut fisa de la bujia fata si era uscata, nici pic de apa. Sa scot si bujia sa vad daca e ok? Bujia este deja deja dusa nu se mai aprinde trebuie schimbată. Schimb - o și vorbim. Pune o poza sa vadă și ochiul nostru copiator Am sa pun de cu am timp sa fac. ;-) Editat Iunie 11, 2014 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 N-are nimeni jamba de SV Gen2 de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 A schimbat cineva bujiile la Sv 1000 s ? am inteles ca trebuie mutat radiatorul ... imi poate spune cineva mai exact ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 A schimbat cineva bujiile la Sv 1000 s ? am inteles ca trebuie mutat radiatorul ... imi poate spune cineva mai exact ? Dacă o faci acasă este adevărat trebuie sa desfaci radiatorul sa îl lași un pic în jos,carene dacă este cazul,ventilator dat jos,claxon pana iți faci loc suficient sa iți intre cheia,pe radiator trebuie sa pui un carton când lucrezi pe acolo sa nu strâmbi fagurii aceeia. Dar la service ar trebuii sa aibe o cheie mai mica și subțire ce intra prin spațiul acele dintre cilindru și radiator și asta ușurează mult procedura. Am schimbat și eu de 2 ori bujiile acasă și îmi trebuiau 3-4 ore sa fac toată operațiunea și multa răbdare dar când am văzut cât de simplu este cu cheia aia am înnebunit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 cumpar maneta frana, pedala frana si oglinzi pentru SV 650 N 2001. poate vindeti careva sau stiti pe cineva care vinde. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Cred ca am eu maneta de frana. Ma uit cand ajung acasa si te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Cred ca am eu maneta de frana. Ma uit cand ajung acasa si te anunt. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) un pic inclinat ... Editat Iunie 13, 2014 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 SergiuG, din pacate este de ambreiaj. Daca te ajuta anunta-ma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Dacă o faci acasă este adevărat trebuie sa desfaci radiatorul sa îl lași un pic în jos,carene dacă este cazul,ventilator dat jos,claxon pana iți faci loc suficient sa iți intre cheia,pe radiator trebuie sa pui un carton când lucrezi pe acolo sa nu strâmbi fagurii aceeia. Dar la service ar trebuii sa aibe o cheie mai mica și subțire ce intra prin spațiul acele dintre cilindru și radiator și asta ușurează mult procedura. Am schimbat și eu de 2 ori bujiile acasă și îmi trebuiau 3-4 ore sa fac toată operațiunea și multa răbdare dar când am văzut cât de simplu este cu cheia aia am înnebunit. Azi le-am schimbat la un service , in spate la Cora Pantelimon. Super de treaba mecanicul de acolo. Toata treaba a durat o ora jumatate , timp in care mi-a si mai uns scaritele ... toate minunile de pe acolo , facuta presiunea in roti. Pentru schimbat bujii : La cilindrul dinspre radiator : Ridicat rezervor , desfacut radiator din suruburile care i-l tin fixat pe cadru , impins cu mana si tinut pana cand a schimbat bujia La al doilea cilindru : Ridicat niste protectii termice de pe acolo si schimbata bujia ..ce e drept s-a folosit de un magnet cu tija ca sa o scoata de acolo. La toate astea , a dat seaua jos si plasticele din lateralul ei. un pic inclinat ... DSC_1089.JPG Suuuuper , asa am facut si eu prin Vrancea , prin munti. Mi se pare ca te-am vazut azi aproape de magazinul Kronau moto. Era un sv 1000 s argintiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 salut, din intamplare astazi am facut ceva curatenie prin garaj si am gasit crash padurile de la fostul meu SV (era un S, dar cadrul e la fel). Sunt cu suporti de aluminiu cu 2 suruburi; din punctul meu de vedere mult mai sigure decat cele cu prindere intr-un singur surub direct pe cadru. Nu au fost trantite la pamant niciodata. Daca esti din zona, te ajut si la montaj. link cu poze de site-ul producatorului: http://www.rg-racing.com/browseType/Crash_Protectors/Suzuki/SV650%20FullFaired/CP0122BL.aspx poze reale: pret 250lei Inca la vanzare nu se potrivesc pe SV650 de nici o culoare (userul Piff) poate confirma. UPDATE: se pare ca se potrivesc pe SV1000 modelul 2006 link : http://www.brandedbiker.co.uk/R-G-Racing-Products/R-G-Crash-Protectors-for-Suzuki-SV1000-2006-onwards-1279 Daca e vreun doritor din zona Iasului, il ajut si la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) nu nu, piff are 2004! 2nd gen Confirm ca nu se potrivesc la sv650, Si confirm si ca userul DacianO este un om jos palaria, mi-a trimis padurile prin posta, sa le probez , fara nicio pretentie de plata inainte! multumesc pentru incredere @GoodKat: era o domnisoara care avea vreo 5 bucati pe forumul dedicat intalnirilor in Militari acum cateva zile, arunca un ochi pe acolo, le dadea moka! Editat Iunie 18, 2014 de Piff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salut Piff, stiu, Raisa, insa vreau o pereche, platesc nu e problema...insa maar sa se vada in ele ceva. De multe ori nu oglinzile in sine sunt problema ci lungimea bratului, eu am ceva in gen linkul 1, tot de pe louis luate, pana acum stateau prinse in suruburile care prind si manetele de frana/ambreiaj si vedeam super ok in ele, ulterior am luat capace de prindere pe ghidon pentru pompe cu tot cu suport de oglinda incorporat si imi cam vad coatele ... Mai am un pic de loc pana in blocurile de lumini sa mut pompele de frana cu totul in exterior dar e posibil sa ma deranjeze pozitia manetelor, ma gandesc daca nu ar fi o varianta mai buna linkul 2 desi nu stiu daca am chiar atat de mult spatiu intre pompa si blocul de lumini. https://www.louis.de/en/artikel/magazi-universal-mirror/10028466?list=1161745 https://www.louis.de/en/artikel/mirror-mount/10028810?list=1161723 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 la 100 de euro setul ar face bine sa aiba senzori de parcare , piele si clima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Diseara la ora 19, eu cu inca niste prieteni fosti/actuali sv-isti, vom fi la carciuma Casa Noastra , de pe strada Matei Voievod, fostul bikers...pentru cunoscatori. Cine doreste sa bea o bere cu noi este binevenit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssprivat Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 (editat) Salut, stie cineva cat costa si unde se poate face in Bucuresti o schimbare de ghidon la un SV 650 S? As vrea sa pun un ghidon normal, mai de tourer. Va multumesc, S Editat Iunie 21, 2014 de ssprivat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 (editat) Salut, stie cineva cat costa si unde se poate face in Bucuresti o schimbare de ghidon la un SV 650 S? As vrea sa pun un ghidon normal, mai de tourer. Va multumesc, S Dacă ai ghidon, jug și nu mai știu dac nu cumva iți mai trebuie un cablu sau conducta de frana mai lunga și o poți face și tu acasă sau la ore mecanic priceput nu este mare inginerie.Conversia ăsta a făcut User-ul Tija și conversia o poți face dacă esti din Buc.la user-ul Otoman are service pe la podul Fundeni. Editat Iunie 21, 2014 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 (editat) am facut eu, iti trebuie ghidon, inaltatoare ghidon (daca vrei sa gauresti jugul, sa nu cumperi jug de N), cablu ambreiaj de N, furtun de frana mai lung, cel dinaintea repartitorului. Editat Iunie 21, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssprivat Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 yoyo, merci frumos de info. imi poti spune te rog cam cat a costat toata povestea? ai cumva vreo poza? e vreo diferenta la ciclistica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 (editat) E un pic de diferența și la ciclisticii dar mai mult m-a ajutat la poziția pe motor, ma durea spatele rău cu semighidoane. M-a costat 150 lei ghidon, 200 înălțătoare, 100 cablu ambreiaj și vreo 100 lei manopera. Am pus aici pot mai multe la momentul respectiv. /index.php?/topic/704047-sv650s-1999/?fromsearch=1 Editat Iunie 21, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssprivat Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 uite ce am gasit: http://www.topyokes.com/fix_the_painful_riding_position:/307 acolo scrie ceva de cablul de acceleratie. citesc acum si linkul de la tine. daca esti din buc poate imi arati si mie cum ti-a iesit operatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 După ce cumperi ce e în link tot îți mai trebuie cablu ambreiaj si furtun frână. Sunt din Oradea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.