JCDenton Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Da-mi orice motor si tine-mi berea, sunt suficient de tampit sa incerc si eu asta, indiferent de ce motor as avea. Mai ales daca n-ar fi al meu. Ba chiar devine chiar floare la ureche daca e naked. Am facut forestiere cu un Zr7 care nu e in V si nici nu e asa usor ca un SV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 hai mai baieti, eu am facut asta cu RSV ul (bine, mai putin faza cu saritul)..... nu e nimic impresionant. Ideea e sa-ti alegi motocicleta potrivita, nu sa faci ceva nepotrivit cu motocicleta ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Se poate si cu chopper-ul https://www.facebook.com/photo.php?v=277631209087008&set=vb.100005203920246&type=2&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Salut. Am găsit la un preț bun un cauciuc 170/60/17. Eu la sv am 160/60/17, ce ziceți, are rost sa pun 170, afectează negativ ciclistica sau ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Eu am avut pus un 180 de test in loc de 160. Nu am fost chiar incantat de modificare. Cauciucul devine mai bombat din cauza jantei mai inguste, pata de contact se micsoreaza, ciclistica este ciudata, se inalta de fund nitel motorul etc... De la 160 la 170 nu este asa mare diferenta, posibil sa simti efectele astea ceva mai putin. Dar tot n-as recomanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Ia uitati de ce este capabil SV-ul. Mama ... dar i-l dureau "outele " pe nenea de pe sv , oare de ce ?! ) Se poate si cu chopper-ul https://www.facebook.com/photo.php?v=277631209087008&set=vb.100005203920246&type=2&theater Nu se poateee ! Cum ma ?! A avut curaj sa urce fara casca ... curajos om ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Cine dezmembrează un SV am nevoie de o jamba bună. Știe careva unde pot sa găsesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Cine dezmembrează un SV am nevoie de o jamba bună. Știe careva unde pot sa găsesc? eu am avut nevoie acum vreo 4 ani si nu am gasit pe nicaieri. asa ca am comandat-o, noua, originala, 150 de euro. M-a uscat la momentul ala dar daca esti nevoit dai ca na... banuiesc ca ai intrebat pe la toti userii care se ocupa cu dezmembrari si d-astea...mai incearca pe e-bay..poate poate, dar nu te astepta sa fie ieftina! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Am si eu o prob cu svu. Dupa ce a fost trantita de pe cric .. imi moare motorul in mers cand trag ambreiajul.. se opreste direct si dupa ce o aduc pe neutru si ii dau din buton porneste . Toate treburile astea le fac din mers.... o pornesc si ii dau a 2 a ... ce sa fie oare.. mentionez k nu am maneya de ambreiaj oroginala. Senzorul de este avtivat de maneta sta mereu pe On... sa o pot porni. La inceput am crezut ca are aer pe instalatie... dar dupa cateva site de km trebuia sa dispara problema asta. Acum se opreste cand vrea pistonu ei..... » Post actualizat in 31 Jul 2014 07:33 Scz scriu de pe o roaba de telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Multumesc. Dne ajuta sa fie doar aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 oh shit, si eu cand schimb fara ambreiaj cum le mai comuta? Marshal, cel mai probabil ai bulit senzorul de inclinare care iti opreste motorul cand il scapi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Eu sa l bulesc?!?! Taximetristul ala boschetar de a lovit o..... am vb de maneta pentru luni sa o svhimb. Se schimba greu senzorul de inclinare? Si cat e unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 eu zic mai bine sa incerci cu alta maneta inainte, sunt slabe sanse sa fie de la ea, mai ales daca a mers inainte tot cu maneta asta. senzorul de inclinare nu stiu cat costa, dar au fost multe cazuri in care li se oprea motorul din cauza lui si e o pista buna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 tocmai, daca senzorul e pe on, n'are nicio treaba. E pur si simplu dezactivat intrerupatorul care deschide circuitul respectiv ca si cum ai tine ambreiajul nonstop apasat. Injectia n'are ce treaba sa aiba cu ambreiajul pt ca poti foarte bine sa schimbi in superioara fara sa te atingi de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Voi schimba luni maneta... apoi sa vad care i treaba. Nu se opreste mereu.. poate sa mearga bn toata ziua... dar am obs ceva Ca daca e in treapta uperioara 4-5 si yrag ambreiajul atunci crapa.. niciodta in a 2 a . Se opreste atunci cand vreau sa o trec pe neutru... nu degeaba... nu cand merg constant cu o anumita viteza.... cand folosesc ambreiaju mi crapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 De era senzorul de inclinare ma gandesc in felul urm. Se oprea motorul mereu. Nu neaparat cand trageam ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Stie cineva ce motor se potriveste pe cadrul de tlr? » Post actualizat in 31 Jul 2014 17:50 sau daca am blocul motor, dar lipsesc cilindrii, pistoanele cu bielele, axele cu came, capacele culbutorilor, etc. Am blocul motor cu arborele si cutia si atat ce s-ar potrivi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 De era senzorul de inclinare ma gandesc in felul urm. Se oprea motorul mereu. Nu neaparat cand trageam ambreiajul. nu cumva e senzorul de la cric? daca zici ca pe neutral porneste, s-at putea sa fie ala. si de fapt nu ti se opreste motorul cand tragi ambreiajul ci poate cand incerci sa bagi in viteza. incearca sa-ti amintesti exact si arunca si la ala un bunghi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 nuj frate. doar cand vreau sa schimb imi face figuri . nu am avut probleme in mers asa degeaba. pare logic ce zici tu cu cricu ... trebe sa moara dar in cazul meu nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Astept si eu explicatia cu oprirea motorului. Si mie mi-a facut figuri intrerupatorul si cineva m-a sfatuit sa il pun pe direct. L-am pus si cand trageam abreiajul sa schimb in jos la viteze mici (inainte de opriri la semafor etc.) imi murea motorul. Dat jos intrerupatorul, curatat cu spray contact si acum merge, nu se mai opreste motorul. Deci are legatura acel intrerupator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Posibil sa fie ala. Acum tot pe direct in ti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 (editat) Nu, l-am pus la loc si merge. Astazi am scos papucii si le-am facut punte si iar facea figuri. Deci clar e de la intrerupator. Egzista o esplicatie ) http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=109086&highlight=clutch+bypass Editat August 3, 2014 de xsebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 am facut consumul pe 1050 de km, prima zi 500, 300 ziua 2 si 250 - 4% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Are careva semnal oem de sv gen 2? Astept pm . Preferabil nou sau sa arate ca nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 eu am observat un consum ceva mai mare , doar ce am fost pana la mare, si de la OMV la km 50 pe A2 pana in mangalia (200km) au intrat 12 litri. mers cu 110-140 constant si o singura repriza de topspeed(acolo s-a dus jumatate de rezervor cred ) ) apropo de topspeed, cat ati reusit sa prindeti cu varianta N? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.