m4v3rick Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Suzuki SV400/S = Suzuki SV650/S Difera doar capacitatea cilindrica a motorului, in rest sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 De ce am o pelicula de ulei în aerbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 chiar asa de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 @iceman - e normal sa iti mai dea inapoi ceva "vapori". Mai ai buretele ala in airbox sau lipseste? in mod normal ar trebui sa se umezeasca doar ala fara sa iti ajunga in restul airboxului. Vezi ca eu am mai facut o "aroganta" cand mi-am regenerat filtrul de aer.. l'am dat cu ulei si nu l'am lasat sa se scurga pt ca plecam pe transfagarasan asa ca l'am pus direct dupa ce l'am lubrifiat. Uleiul in exces din filtru s'a scurs prin airbox, dar fiind rosu mi'am dat seama ca n'are cum sa fie din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nickolay Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 multam xsebi pt windshield.. dar acu ma bat cu stopu si oglinzile astea ce par ok la oglinzi: http://www.ebay.com/itm/Black-Motorcycle-Mirrors-For-Suzuki-GSX1300R-Hayabusa-SV-650S-SV-1000S-/271291460644?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Year%3A2000%7CMake%3ASuzuki&hash=item3f2a3b2c24&vxp=mtr si pt stop: http://www.ebay.com/itm/Tail-Turn-Signals-Blinker-Light-Smoke-For-SUZUKI-SV-650-TL-1000R-1000S-TLR-TLS-/281052973136?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item4170100850&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Rucklicht-Heckleuchte-Taillight-Suzuki-SV-650-S-/230914103378?pt=DE_Motorradteile&hash=item35c38d9852 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 @iceman In airbox se duc vaporii de ulei printr-o conducta care vine din motor. in capatul conductei, in airbox, este un compartiment cu un burete cu gauri mari, care are rol de a condensa uleiul.... daca ti-a ajuns in filtrul de aer, ori lipseste acel burete, ori nu mai face fata pentru ca ai prea mult ulei... In alta ordine de idei... a scos cineva snorkelul de la airbox?( e "teava" aia din fata cu cot in jos prin care se face admisia in airbox) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Multumesc pentru raspusuri Aveam putin ulei in airbox. Nu a ajuns nimic in filtru (sport), burete cu gauri nu am. O sa improvizez ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 E normal sa paper ulei svu? Are doar 3000km, l am folosit si p time rece si cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 E normal sa paper ulei svu? Are doar 3000km, l am folosit si p time rece si cald. Dubioasa treaba.Ce ulei bagi in el? Eu aveam la TLu de 1000 vreo 40000 km(nu stiu daca erau reali) si nu consuma gram,intre schimburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 E normal sa paper ulei svu? Are doar 3000km, l am folosit si p time rece si cald. Are 3000 km de toți sau de la ultimul schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 La ultimul schimb. Say plate nu stiu EU sa ma hit. Trebuie tinuta perpendicular pe Sol nu? Ca si cum as sta pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 La ultimul schimb. Say plate nu stiu EU sa ma hit. Trebuie tinuta perpendicular pe Sol nu? Ca si cum as sta pe ea Exact.Mai bine pune pe cineva sa ti-o tina dreapta si apoi verifici.Fa asta cu motorul rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 (editat) Majoritate zic ca consuma ulei. Al meu de exemplu nu consuma dar din ce am auzit/citit e destul de comuna treaba. Depinde și cât ulei consuma. Da. Asa se verifica se tine drept. Editat August 7, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Motocicleta este luata de la motofly. Cik avea 2800km. Inmatriculata in 2009, fab. 2008. E luata din Dec. 2013 » Post actualizat in 07 Aug 2014 16:02 Daca se pricepe careva la sa mi zica daca s pe bune sunt tare curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Motocicleta este luata de la motofly. De la ei am avut si eu o mobra de care m-am bucurat 4 ani de zile fara sa imi faca vreo problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Sunt OK cu mobrele. Nu cred ca umbla la Km. Moto are cauciucurile din fab. Trebe sa le scimb la final de sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 A mea e betiva rau de tot, oricum la varsta si distanta ei nu ma supar... Totusi un mic sfat, verificati constant uleiu pe masura ce imbatraneste fierul... Dar totusi, acum vreo luna de zile ma-nervat asa ca am pus mana pe ciocan, dalta si flex si am mesterit la ea pana am facut din 2 in V un In-line-4... nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 din sv ai facut bmw:))))))). ai luat o putin la pila si a iesit asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 sal,daca nu te grabesti , in septembrie cind vin acasa imi trebuie mie radiatorul si ventilatorul am un sv 650s 2004 si vreau sa dau fata completa ,faruri furca ,juguri roata discuri tot plus rezervorul si spatele tot complet si in buna stare , practic imi trebuie numai cadru si motorul SAU iti platesc si gata mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Ma tenteaza sa fac TDM-ul mai sport cu niste semi-ghidoane din alea Am reusit sa montez pe suportii de TDM scaritele alea, dar nu prea stau bine deloc, se inclia spre fata un pic, asadar nu prea merg ok, mi-am gasit la patrick cu 110 ron originale... te-am deranjat degeaba se pare Tu mai mergi bre cu mobra? Baga o poza, mai ai de surubarit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 de fel, SVul papa ulei, mai ales daca e "d-ala bun". Cand am avut motul 5100 semisintetic, nu mi-a mancat gram. Cand am pus Castrol full sintetic, s-a schimbat smecheria.. completam 200-250ml la 1000-1500 de km. Am un stil de condus supraturat de cele mai multe ori si nu mi-e frica sa-l duc pe linia rosie ocazional, deci nu merg batraneste. Daca vrei sa nu-ti mai pape, baga ulei semisintetic.. dar asigura-te ca il schimbi dupa 4000km, daca il tii 6000 chinui cutia. Daca pui full sintetic, dai cu 50% mai mult, dar se si deterioreaza cu cel putin 50% mai greu din experienta mea, cu downside-ul ca mananca putin din el. Pe langa asta, vascozitati de 15w50 si 20w50 sunt mai recomandate pt clima noastra de vara/toamna decat omniprezentul 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 doar ce am facut schimbul de ulei la a mea, cu cel uzat, pana la mare si inapoi ( 1 repriza de topspeed si cateva de 170+) a papat aproximativ 200 ml. Asa sunt V2urile. sunt motoare de oras, la ture inalte sustinute il papa pe ulei, mai ales daca este folosit cateva mii de km! cu cel nou , doar de al dracului am iesit putin din bucale, am facut semn la ochi cu creionul, nu a papat niciun gram! belray exp 15w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 in primul rand...nu stiu daca sa ma simt sau nu prost ca fac asta. ideea e ca azi umbland pe siteuri moto...am dat de un anunt: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-sv%20650n-din-2003-580443.html motocicleta a fost a mea.....am vandut-o acum 1 an si jumatate....undeva la 1 aprilie 2013 unui domn din brasov. acum acest domn se pare ca o vinde....cu "37 mii km REALI". imi pare rau...dar motoreta....cand am dat-o avea undeva la 39 mii km. inca o data....cer scuze ca fac reclama proasta...dar ii urasc pe astia care dau km innapoi. P.s. motocicleta chiar se prezenta intr-o stare impecabila de functionare....nu stiu acum care mai e situatia. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Bravo pentru inițiativa, ai făcut bine! Chiar asa ușor se dau km digitale înapoi ca deja e practicat de mai toată lumea?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 dap astea digitale se dau inapoi , alea analogice se schimba direct. PS ce sa mai ceri daca la BMW se dau Km inapoi din cheie, nu e nevoie nici de masina sa poti face magarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.