Marshal.RO Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 din sv ai facut bmw:))))))). ai luat o putin la pila si a iesit asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 sal,daca nu te grabesti , in septembrie cind vin acasa imi trebuie mie radiatorul si ventilatorul am un sv 650s 2004 si vreau sa dau fata completa ,faruri furca ,juguri roata discuri tot plus rezervorul si spatele tot complet si in buna stare , practic imi trebuie numai cadru si motorul SAU iti platesc si gata mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Ma tenteaza sa fac TDM-ul mai sport cu niste semi-ghidoane din alea Am reusit sa montez pe suportii de TDM scaritele alea, dar nu prea stau bine deloc, se inclia spre fata un pic, asadar nu prea merg ok, mi-am gasit la patrick cu 110 ron originale... te-am deranjat degeaba se pare Tu mai mergi bre cu mobra? Baga o poza, mai ai de surubarit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 de fel, SVul papa ulei, mai ales daca e "d-ala bun". Cand am avut motul 5100 semisintetic, nu mi-a mancat gram. Cand am pus Castrol full sintetic, s-a schimbat smecheria.. completam 200-250ml la 1000-1500 de km. Am un stil de condus supraturat de cele mai multe ori si nu mi-e frica sa-l duc pe linia rosie ocazional, deci nu merg batraneste. Daca vrei sa nu-ti mai pape, baga ulei semisintetic.. dar asigura-te ca il schimbi dupa 4000km, daca il tii 6000 chinui cutia. Daca pui full sintetic, dai cu 50% mai mult, dar se si deterioreaza cu cel putin 50% mai greu din experienta mea, cu downside-ul ca mananca putin din el. Pe langa asta, vascozitati de 15w50 si 20w50 sunt mai recomandate pt clima noastra de vara/toamna decat omniprezentul 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 doar ce am facut schimbul de ulei la a mea, cu cel uzat, pana la mare si inapoi ( 1 repriza de topspeed si cateva de 170+) a papat aproximativ 200 ml. Asa sunt V2urile. sunt motoare de oras, la ture inalte sustinute il papa pe ulei, mai ales daca este folosit cateva mii de km! cu cel nou , doar de al dracului am iesit putin din bucale, am facut semn la ochi cu creionul, nu a papat niciun gram! belray exp 15w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 in primul rand...nu stiu daca sa ma simt sau nu prost ca fac asta. ideea e ca azi umbland pe siteuri moto...am dat de un anunt: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-sv%20650n-din-2003-580443.html motocicleta a fost a mea.....am vandut-o acum 1 an si jumatate....undeva la 1 aprilie 2013 unui domn din brasov. acum acest domn se pare ca o vinde....cu "37 mii km REALI". imi pare rau...dar motoreta....cand am dat-o avea undeva la 39 mii km. inca o data....cer scuze ca fac reclama proasta...dar ii urasc pe astia care dau km innapoi. P.s. motocicleta chiar se prezenta intr-o stare impecabila de functionare....nu stiu acum care mai e situatia. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Bravo pentru inițiativa, ai făcut bine! Chiar asa ușor se dau km digitale înapoi ca deja e practicat de mai toată lumea?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 dap astea digitale se dau inapoi , alea analogice se schimba direct. PS ce sa mai ceri daca la BMW se dau Km inapoi din cheie, nu e nevoie nici de masina sa poti face magarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Se dau inapoi cu bormasina alea analogice. Ma bate gandul sa incerc si un sv k1 de 650, un schimb cineva? (cu ceva diferenta dar cu conditia sa fie in aceeasi stare buna, sa nu bag diferenta in motor )... mi-am facut damblaua cu kawa-ul, am fost in concediu, dar parca nici nu prea ma omor dupa in-line 4, poate altcineva e mai mult cu 'polizoarele' si nici macar nu scot tot din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 @ Andrei, din pacate cred ca l-a vandut Vlad. Ala era de luat. La vandut. Am intrebat eu acum 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 @ Andrei, din pacate cred ca l-a vandut Vlad. Ala era de luat. Alea analogice nu te mai chinui cu bormasina, merg foarte usor cu mana, am dat eu la kilometrajul real (indicat de fostul proprietar) un bord de Hornet care avea mai putin cam cu 10-15.000. Mai mult a durat sa il dau jos de pe motocicleta decat sa il dau inainte. Il stiu pe al lui Vlad, era maniac omul. atunci cautam un motor de concediu si la recomandarea ta, am luat kawa-ul. Am preferat asa ca stiai si tu mobra si in plus, de 2 persoane, a mers la fix. De curiozitate mai mult vreau SV (si ca mai am nevoie de strans niste bani), dar nu deranjeaza asa rau nici libelula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 banzay, eu il pregatesc pe al meu pt vanzare, sunt la capitolul fluide momentan asadar stay tuned, ca urmeaza sa dau eu monstruletul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Resp SV Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Vand ptr o bere rezervor si furca de suzuki sv 650 s an 99-02 care au fost implicate intr-un accident si nu mai am ce face cu ele. Daca sunt doritori contacti-ma pe privat nu prea stau pe site. » Post actualizat in 09 Aug 2014 14:21 Pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 in primul rand...nu stiu daca sa ma simt sau nu prost ca fac asta. ideea e ca azi umbland pe siteuri moto...am dat de un anunt: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-sv%20650n-din-2003-580443.html motocicleta a fost a mea.....am vandut-o acum 1 an si jumatate....undeva la 1 aprilie 2013 unui domn din brasov. acum acest domn se pare ca o vinde....cu "37 mii km REALI". imi pare rau...dar motoreta....cand am dat-o avea undeva la 39 mii km. inca o data....cer scuze ca fac reclama proasta...dar ii urasc pe astia care dau km innapoi. P.s. motocicleta chiar se prezenta intr-o stare impecabila de functionare....nu stiu acum care mai e situatia. bafta Dar nu prea seamana bordul lui cu cel din poza ta . vad ca el are parbriz ... Esti sigur ca e motoreta stiuta de tine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 ok,mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Resp SV Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Mai am si un parbriz putin zgariat, nu este deloc crapat/spart + o anvelopa ptr roata spate cu dot 3906 mai are carne ptr un burnout sau ce altceva doreste sa faca cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) si prin iarna toata fata completa (jug inferior, furca, roata, discuri, melc vitezometru toate in stare foarte buna, jugul superior este aftermarket si probabil il voi vinde separat Bai tu-ti papucii, lasa modificarile si hai sa ne plimbam! Faci ca mine cu TDM-ul, deabia daca i-am adaugat un 3-4k (de cand il am). Da' las ca ii vine randul, cand vine frigul, intra verzitura in garaj si iese asta pe strazi Hai pe la bulguri, ca e suta de km pana la ei... Weekendul viitor, o silistra, un ruse ceva... ce zici? hai ca nu mai am cu cine sa o tai, ca si-au bulit mobrele si le-au vandut sau le au stricate si ma tot roaga pe mine sa le repar, dar nici in piese nu ar baga bani... :| Editat August 10, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 La vandut. Am intrebat eu acum 2 zile. Se confirma ... Am mai taiat un vis de-al meu de pe lista iar acum am in garaj un SV1000 ... in bucati... ca nu m-am putut abtine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Îți place Lego? Sau de ce în bucăți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 DL/SV 1000 are o problema cu ambreiajul, suna si tremura in draci intre 2000-4000rpm. Era destul de enervant sa urci o panta cu 10-20% acceleratie. Despre motocicleta... Imi place plusul de putere desi sincer ma asteptam la mai mult, ca idee, am incercat o linie cu Hornet S si la 230km/h era la maxim 50m in spatele meu. Initial am banuit ca nu trage cum trebuie dar pare-se ca face 0-200km/h in ~11 sec (aprox. ca si Hornetul). Punctul forte e evident cuplu, putin ambreiaj pe iesirea din curba si garantat ai zambetul pana la urechi o zi intreaga. Consumul este mare, in medie cred ca ia minim 2% in plus fata de 650, de curios i-am facut consumul si mi-a luat odata 7.5% in afara si odata 8%, mi-a trecut, nu mai sunt curios . *stilul de mers nu a fost unul la consum* PS: Recomand "tre mod" pentru toti sv-istii, indiferent de generatie. Acum am si eu o intrebare, intentionez sa schimb pinioanele, vreau 16-42, a incercat careva combinatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) Ați făcut careva tre mod la 1st gen? Se simte diferența? Editat August 10, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) Eu am facut si pe prima si pe a 2-a... se simte pe ambele. La prima generatie ai o mufa cu 4 fire parca din care il scoti pe unul verde daca tin minte... nu mai stiu exact. Vlad, nu da banii pe prostii, tot ce ai nevoie e de o rezistenta de 6.8k pe firul roz din mufa alba de sub rezervor. Pe bune daca dureaza mai mult de 15 minute si costa cam 10 bani. Rezistenta pacaleste ecu sa creada ca e in treapta 6 si schimba harta de injectie. Vezi ca draciile alea de se vand pe dolari iti dau peste cap si ralanti-ul, deci inca un nu. Dupa tre mod motocicleta nu e nicidecum mai puternica dar elimina vibratiile alea urate (2000-5000rpm) cand accelerezi in primele 3 trepte si e sesizabil mai brutala in accelerare. Unii spun ca si consumul ar fi ceva mai mic. LE: referitor la ambreiaj, e gata, mai trebuie doar sa-l curat dupa sudura si il montez, daca e cineva interesat pot descrie toata operatiunea, cred ca posesorii de dl-uri ar fi cei mai interesati LE2: @GoodKat http://www.sv-portal.com/forums/showthread.php?t=27012 @yoyo_man http://www.svrider.com/tips/retard.htm Editat August 10, 2014 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Inca sunt cu tobele stock, in functie de cat de dese si puternice vor fi rateurile ma hotarasc daca il elimin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Merci. Am încercat sa fac acum operațiunea și am descoperit ca e făcută deja. De aia merge asa bine sv meu și consuma mai puțin ca a prietenilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) Acum am si eu o intrebare, intentionez sa schimb pinioanele, vreau 16-42, a incercat careva combinatia? Am avut eu pe a mea 16/42. E combinatia numai buna daca vrei o idee mai mult cuplu fara sa sacrifici prea mult la top speed sau sa trebuiasca sa mergi prea turat la viteze de "croaziera" (iese o diferenta de aprox 500 ture in plus fata de stock la aceeasi viteza). Editat August 10, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.