Piff Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 ok, daca iti muti semnalizarile pe stop, mai folosesti semnalizarile astea?nu ai vrea sa le vinzi? cred ca sunt ca ale mele si mie mi-a furat "un prieten" geamul de la cea din dreapta. Asadar pentru un pret corect, ai deja un client pt unul/ambele/doar un geam , depinde cum vrei sa le dai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Daca mai ai de gand sa astepti ( vreo 20 zile ) ti le dau cu cea mai mare placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 (editat) Sincer, sunt 50% doar. Se simte mai greu si pe loc si in mers, consumul e mult mai mare iar distractia e la viteze mari. In mare, exact ce nu-mi doream. Vroiam un hooligan bike, ceva brutal si m-am ales exact cu opusul, binenteles, asta se datoreaza treptelor lungi. Din punctul meu de vedere -1 + 2 e obligatoriu pe asta. Ma multumeste totusi plusul de putere, cel mai important pentru mine era sa aiba putere/cuplu la turatii mici si sa tina 140-160km/h la turatii decente (650-ul la 160km/h are vreo 7000-8000rpm, 1000-le are vreo 5500rpm). N-am incercat inca mersul cu pasager dar la modul cum trage banuiesc ca nu se simte chiar asa tare. Era un Buell de vanzare pe aici...ala trebuia sa ti-l cumperi ca hooligan bike Fa un topic la sectiunea Motocicleta Mea, sa vedem si noi ce mai modifici la ea... Editat August 26, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 nu este nici o graba sa te gandesti si la un pret pentru ceea ce esti dispus sa vinzi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nickolay Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Salutare, am tot cautat oglinzi pentru sv 650 98, si ori nu stiu unde ori chiar nu am noroc ce am gasit : http://www.ebay.com/itm/LED-Turn-Signals-Left-Right-View-Mirrors-Suzuki-SV650S-2003-2012-/171109033512?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27d6e4a628&vxp=mtr mai are cineva asa ceva? sau se stie daca se potriveste sau nu? .. nu am gasit cu informatia ca se potriveste pentru sv pana in 2001 si m-ar interesa astea ca au si semnalul incorporat, avand in vedere ca eu am probleme cu semnalele fata (nu sunt OEM si le tin lipite mai mult cu banda izolera) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 poate e cineva interesat; /index.php?/topic/717380-suzuki-sv650sa-abs/?p=3824349 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Cat de bine poate sa sune 1000-le asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Arata-ne si noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Cat de bine poate sa sune 1000-le asta Cu tobele stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 (editat) Scurtate cu 8cm, adaugat teava perforata in interior si umplute cu vata minerala. Arata-ne si noua Saptamana viitoare, cu prima ocazie. Editat August 31, 2014 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 vrei sa auzim si noi sau doar te lauzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 fuck it... ies acum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Imi aduc aminte de zgomotul vtr-ului si tl-ului:(.Ambele aveau finale de carbon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Am scurtat tobele, le-am scos interiorul si l-am inlocuit cu teava perforata invelita in vata originala + vata minerala. De aici am luat tabla si am rulat-o rotund. - http://olx.ro/oferta/tabla-perforata-pentru-incinte-acustice-boxe-cu-debitare-ID1xJUb.html#15533e5f62 Cost total: 21 lei. Urmeaza sa le vopsesc negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Suna foarte frumos choppăraşul si cu bani putini. Felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 nice nice sunt curios daca ti influenteaza consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 In timp ce-mi exersam franceza pe un sticker de pe mobra mi-am dat seama de o chestie... in Franta mobrele sunt limitate la 100cp. Sunt curios daca am acel pin 25 in ecu... » Post actualizat in 31 Aug 2014 17:42A incercat/verificat cineva dupa serie daca are ECU de Franta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 In timp ce-mi exersam franceza pe un sticker de pe mobra mi-am dat seama de o chestie... in Franta mobrele sunt limitate la 100cp. Apropo de limitarea asta in Franta ... Tu stii cum trec pe langa astia,eu avand full power pe Tuono ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Daca cineva are nevoie de o suspenis spate PM. /index.php?/topic/717467-vand-amortizor-spate-suzuki-sv/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Apropo de limitarea asta in Franta ... Tu stii cum trec pe langa astia,eu avand full power pe Tuono ? Eu nu ma astept s-o transform in vreo racheta...dar visez la vreo 10 cai accesibili la taierea unui fir Revin dupamasa cu detalii. » Post actualizat in 01 Sep 2014 17:22 Un sfat pentru cei cu SV1000, verificati daca aveti pin-ul 25 si daca da, scapati de el. Daca aveti si voi noroc de o mobra limitata garantat o sa aveti un zambet pana la urechi. Nu pot sa aproximez cat de "mai puternica" e... cert e ca e mult mai puternica acum. » Post actualizat in 01 Sep 2014 17:23 LE: pe net am vazut ca SV-urile limitate au intre 85-95cp la roata si 110-115cp fara limitator + alte balarii (tobe, filtre, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 (editat) puterea ca puterea.. da' franele.. furca.. cum sunt fata de ala micu'? L.E. Eu mi'am lipit fire pe o rezistenta pt TREmod, diseara cred ca o montez pe agregat.. o sa fac si niste poze Editat Septembrie 2, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Franele sunt mai bune dar nu sunt extraordinare desi am si furtune cu insertie metalica. Suspensiile sunt reglabilae fata spate si in orice configuratie (cel putin fata) e mai rigida decat la 650 (prima generatie). Cand dau de drumuri mai proaste imi cam sare casca-n cap si-mi pare rau dupa cea veche ). Chiar sunt curios daca o sa vezi diferente dupa tre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Eu nu ma astept s-o transform in vreo racheta...dar visez la vreo 10 cai accesibili la taierea unui fir Revin dupamasa cu detalii. » Post actualizat in 01 Sep 2014 17:22 Un sfat pentru cei cu SV1000, verificati daca aveti pin-ul 25 si daca da, scapati de el. Daca aveti si voi noroc de o mobra limitata garantat o sa aveti un zambet pana la urechi. Nu pot sa aproximez cat de "mai puternica" e... cert e ca e mult mai puternica acum. » Post actualizat in 01 Sep 2014 17:23 LE: pe net am vazut ca SV-urile limitate au intre 85-95cp la roata si 110-115cp fara limitator + alte balarii (tobe, filtre, etc) poze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 (editat) La ce anume? Pe mufa de la ECU este notat pe capete: 1 si 22, 23 si 44. Pinul RST este 25, pinul negru cu o dunga alba. Culmea ca si pinul 3 (care este langa 25) e tot negru cu dunga alba deci putina atentie. O sa fac totusi si o poza dupamasa ca oricum n-am montat inca ornamentele si seaua. Editat Septembrie 2, 2014 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Si eu sunt interesat de un semnal stanga fata (un nene mi a trantit o de pe cric...). Piff daca esti dispus sa facem 1/2 ar fi superb. Astept raspunsul tau. » Post actualizat in 02 Sep 2014 12:47 Inca o cheatie am toba leo vince.. nu i pot scoate silencweu n veci..... trebuia scos de la inceput.... acum zici ca i sudat acolo... imi placea tare sunetul gros fara db killer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.