radu86 Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 pe ebay vad ca se gasesc SH in jur de 20 de lire. Eu l-am demontat o singura data pe al meu, pe cand avea moto cam 33.000 de km. Mi se parea ca are acel sunet, dar cand am demontat, intinzatorul nu parea sa fie blocat, arcul era tare, patina (sau cum s-o numi) nu era intepenita, asa ca am pus totul inapoi si i-am dat inainte. Acum are 60 de mii de km, tot mi se pare ca mai tzacane dar deocamdata nu imi fac griji. Lantul nu cred sa se rupa, doar sa sara vreun dinte, dar nu stiu cat e de probabil sa se intample. Daca ai timp si vrei sa stai linistit, demonteaza sa vezi cu ochii tai situatia si apoi poti decide daca e cazul sa il inlocuiesti sau nu. Cum nu l-am avut de nou, nu pot sa zic daca mecanicul are dreptate cu cei 10-15000 pana sa tacane iarasi. Parerea mea e ca pana la 60 de mii nu o sa ai nici o problema cu el. Dupa nu stiu, ca nu am trecut de cifra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Back to civilization... (a se citi intoarcerea evacuarii stock ) Trecand peste cei 30000km ai unui motor din '99, lantul de distributie nu prea are cum sa se rupa, in schimb uzura intinzatorului si/sau lipsa presiunii poate duce la uzura sinei intinzatorului, iar in aceste cazuri e posibil ca lantul sare peste dinti si de aici totu devine destul de negru si un pic costisitor... Poti incerca un ulei cu o idee mai vascos fata de cel stock (10W40) si sa "vezi" daca dispare sau macar se mai atenueaza din zgomot; daca nu se schimba nimic atunci poti incerca schimbarea intinzatorului, fie cu unul original sau cu unul aftermarket-mecanic (iti trebe un pic de atentie la montarea lui, si verificarea si reglarea lui periodica - e mecanic deci fix nefiind influentat de presiunea uleiului). Daca zgomotul reapare dupa introducerea noului intinzator (dupa X kilometrii) e posibil ca sina/patina intinzatorului sa fie uzata. My 2c! Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salutare! as vrea sa-mi reglez si eu TPS-ul si fast idle-ul, dar nu ma pricep. E vreunul dintre voi dispus sa ma ajute cu aceste operatiuni? contra-cost, evident inca valabil, daca e cineva care ma poate ajuta il rog sa posteze aici sau sa-mi dea un PM mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Back to civilization... (a se citi intoarcerea evacuarii stock ) Si eu care am crezut ca e poza mai veche! Poti incerca un ulei cu o idee mai vascos fata de cel stock (10W40) si sa "vezi" daca dispare sau macar se mai atenueaza din zgomot; daca nu se schimba nimic atunci poti incerca schimbarea intinzatorului, fie cu unul original sau cu unul aftermarket-mecanic (iti trebe un pic de atentie la montarea lui, si verificarea si reglarea lui periodica - e mecanic deci fix nefiind influentat de presiunea uleiului). Daca zgomotul reapare dupa introducerea noului intinzator (dupa X kilometrii) e posibil ca sina/patina intinzatorului sa fie uzata. My 2c! Cheers! La intinzatoarele astea manuale, cum iti dai seama daca e tensionat corect lantul? Se face "dupa ureche"? » Post actualizat in 13 May 2016 08:49 inca valabil, daca e cineva care ma poate ajuta il rog sa posteze aici sau sa-mi dea un PM mersi Daca mai tin eu bine minte, userul Cap0ne avea un SV de 1000 la care reglase tps-ul. Cred ca posteaza mai des pe la sectiunea de BMW GS, dar incearca cu un PM si vezi ce zice. Altfel, un mecanic ar trebui sa stie cum se face. Si in final, daca ai un amic mai electronist asa, se gasesc instructiunile pe net si sunt suficient de simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (editat) Trecand peste cei 30000km ai unui motor din '99... Motorul are 30.800 de km reali. Asta stiu sigur, pt ca am acte doveditoare de service-uri facute in italia pana sa ajunga motorul la fratele meu. Fratele meu l-a cumparat de la un prieten de-al lui, roman, direct din italia, nu prin vreun samsar sau firma de profil. 2 proprietari anteriori, 1 italian si romanul de mai sus. Saracul motor mai mult a stat pe dreapta dupa primul proprietar, pt ca romanul s-a insurat si dupa insuratoare nu l-a mai pornit cativa ani buni. De acolo si pretul de achizitie la care l-a luat fratele meu (600 de euro in 3 rate) Poti incerca un ulei cu o idee mai vascos fata de cel stock (10W40) si sa "vezi" daca dispare sau macar se mai atenueaza din zgomot; daca nu se schimba nimic atunci poti incerca schimbarea intinzatorului, fie cu unul original sau cu unul aftermarket-mecanic (iti trebe un pic de atentie la montarea lui, si verificarea si reglarea lui periodica - e mecanic deci fix nefiind influentat de presiunea uleiului). Daca zgomotul reapare dupa introducerea noului intinzator (dupa X kilometrii) e posibil ca sina/patina intinzatorului sa fie uzata. My 2c! Cheers! Multumesc de sfaturi. PS: vopseaua pe plastice, rezervor si aripa fata e facuta de mine anul trecut. Iar saua am imbracat-o intre timp. Editat Mai 13, 2016 de Dru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (...) s-a insurat si dupa insuratoare nu l-a mai pornit cativa ani buni luati aminte! @radu86: mersi de pont, voi incerca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Motorul are 30.800 de km reali. Asta stiu sigur, pt ca am acte doveditoare de service-uri facute in italia pana sa ajunga motorul la fratele meu. Fratele meu l-a cumparat de la un prieten de-al lui, roman, direct din italia, nu prin vreun samsar sau firma de profil. 2 proprietari anteriori, 1 italian si romanul de mai sus. Saracul motor mai mult a stat pe dreapta dupa primul proprietar, pt ca romanul s-a insurat si dupa insuratoare nu l-a mai pornit cativa ani buni. De acolo si pretul de achizitie la care l-a luat fratele meu (600 de euro in 3 rate) Multumesc de sfaturi. PS: vopseaua pe plastice, rezervor si aripa fata e facuta de mine anul trecut. Iar saua am imbracat-o intre timp. In cazul asta nu pot decat sa te felicit, daca ai grija de el, ai un motor care te va tine mult si bine! Este un motor extrem de distractiv, suficient de puternic incat sa nu te plictisesti de el si cu o ciclistica nemaipomenita, e drep ca are cateva minusuri - suspensii si frane - dar cu un pic de timp, vointa si ceva bani se pot rezolva si alea. nRock si cat mai multi KM! p.s. un prim lucru pe care ti-l recomand sa il fac, dupa ce rezolvi problema tzacanitului este sa ii schimbi, prevenitiv, releul de incarcare cu unul mai nou/mai mare (de ex de GSX1000R), este o "buba'' arhicunoscuta de-a primei generatii, mai ales modelele de dinainte de 2000-2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 intrebare pentru posesorii de sv 650 s gen2 , e normal sa am 160 de km autonomie in regim de mers sportiv ( viteza n-o spun ca imi sariti in cap ) sau ar trebui verificata unpic injectia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Ai către 10 consum,mi se pare cam mult.ce înseamnă mers sportiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 nu chiar 10 , ca intra cam 13 litri , dar tot m-i se pare cam mare , mers sportiv inseamna scos untul din motor , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Mie în intrau vreo 16-17 litri din câte rețin în modelul k4 Mă rog,e normal să consume mult daca o tii numai în turație mare pentru că motorul v2 nu e conceput pentru asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 pai eu n-am facut decat vreo 10 kilometrii la consum dupa ce s-a aprins becu , inseamna ca mai aveam rezerva destula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 In legatura cu consumul va scriu si eu. E posibil ca uleiul de motor sa influenteze consumul? Va intreb pentru ca anul trecut am folosit Motul 5100. A consumat cam mult. Anul asta am pus Motul 7100 si parca consuma mult mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Sau ti ai mai relaxat tu mâna pe gaz:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 o sa ii fac o sincronizare , asa de amorul artei , dar totusi m-i se pare foarte mare consumu chiar daca e mers in forja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Nicio relaxare la mana Rezervorul era aproape gol, am alimentat de 50 ron si am facut peste 300km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 o sa ii fac o sincronizare , asa de amorul artei , dar totusi m-i se pare foarte mare consumu chiar daca e mers in forja Pai k3 nu i pe injecție? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Pentru mersul in forja, mie nu mi se pare foarte mare consumul. Pentru viteze normale (gen 140 pe autostrada), in treptele adecvate, eu stiu ca e undeva la 4.5 l/100 consumul. Probabil ca daca motorul tau sta mai mereu la peste 7000 rpm, si mai mergi cu el si prin oras asa, un consum de 10 l/100, nu este chiar foarte mare. La intrebarea cu uleiul si consumul, am incercat uleiuri si mai scumpe si mai ieftine. Eu unul nu am simtit vreo diferenta de consum. Doar diferenta la cum se simte cutia cand schimb vitezele. Si asta a fost cand am folosit ulei ceva mai vascos, nu neaparat mai scump. Dar din ce am citit, SV-ul se comporta bine cu 7100. Eu nu am fost multumit de Motul asa ca folosesc orice altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Se comporta foarte bine cu 7100. Cu 5100 la oprire, cand s-o scot din viteza, reuseam foarte greu plus ca mi-a si mancat ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Băgați 300v si o sa fie toată lumea multumita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 consum de 10 ti se pare mult, daca zici ca ai mers sportiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Da, pentru 650 e mult, chiar si pentru 1000 mult. 1000-le duce cam 150-160km pana se aprinde rezerva si asta blana, forja, capat si cum vrei tu sa-i mai spui Sper ca prin sportiv nu intelegi blana aiurea printre masini in traficul din Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 daca uiti ca ai si viteza a doua, nu e mult. nu stie nimeni in afara de el cum a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Da, pentru 650 e mult, chiar si pentru 1000 mult. 1000-le duce cam 150-160km pana se aprinde rezerva si asta blana, forja, capat si cum vrei tu sa-i mai spui Sper ca prin sportiv nu intelegi blana aiurea printre masini in traficul din Bucuresti nu vorbesc de mers prin oras, ci in afara la 180-200 , na ,sa fie treaba clara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 e mult 10%. ai ceva dereglat la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.