Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

pe ebay vad ca se gasesc SH in jur de 20 de lire. Eu l-am demontat o singura data pe al meu, pe cand avea moto cam 33.000 de km. Mi se parea ca are acel sunet, dar cand am demontat, intinzatorul nu parea sa fie blocat, arcul era tare, patina (sau cum s-o numi) nu era intepenita, asa ca am pus totul inapoi si i-am dat inainte. Acum are 60 de mii de km, tot mi se pare ca mai tzacane dar deocamdata nu imi fac griji.

 

Lantul nu cred sa se rupa, doar sa sara vreun dinte, dar nu stiu cat e de probabil sa se intample.

 

Daca ai timp si vrei sa stai linistit, demonteaza sa vezi cu ochii tai situatia si apoi poti decide daca e cazul sa il inlocuiesti sau nu. Cum nu l-am avut de nou, nu pot sa zic daca mecanicul are dreptate cu cei 10-15000 pana sa tacane iarasi.

 

Parerea mea e ca pana la 60 de mii nu o sa ai nici o problema cu el. Dupa nu stiu, ca nu am trecut de cifra asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Back to civilization...

(a se citi intoarcerea evacuarii stock :D )

 

post-4765-0-12108000-1463080707_thumb.jpg

 

Trecand peste cei 30000km ai unui motor din '99, lantul de distributie nu prea are cum sa se rupa, in schimb uzura intinzatorului si/sau lipsa presiunii poate duce la uzura sinei intinzatorului, iar in aceste cazuri e posibil ca lantul sare peste dinti si de aici totu devine destul de negru si un pic costisitor...

 

Poti incerca un ulei cu o idee mai vascos fata de cel stock (10W40) si sa "vezi" daca dispare sau macar se mai atenueaza din zgomot; daca nu se schimba nimic atunci poti incerca schimbarea intinzatorului, fie cu unul original sau cu unul aftermarket-mecanic (iti trebe un pic de atentie la montarea lui, si verificarea si reglarea lui periodica - e mecanic deci fix nefiind influentat de presiunea uleiului). Daca zgomotul reapare dupa introducerea noului intinzator (dupa X kilometrii) e posibil ca sina/patina intinzatorului sa fie uzata. My 2c!

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

as vrea sa-mi reglez si eu TPS-ul si fast idle-ul, dar nu ma pricep. E vreunul dintre voi dispus sa ma ajute cu aceste operatiuni? contra-cost, evident :)

inca valabil, daca e cineva care ma poate ajuta il rog sa posteze aici sau sa-mi dea un PM :) mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Back to civilization...

(a se citi intoarcerea evacuarii stock :D )

Si eu care am crezut ca e poza mai veche!

 

Poti incerca un ulei cu o idee mai vascos fata de cel stock (10W40) si sa "vezi" daca dispare sau macar se mai atenueaza din zgomot; daca nu se schimba nimic atunci poti incerca schimbarea intinzatorului, fie cu unul original sau cu unul aftermarket-mecanic (iti trebe un pic de atentie la montarea lui, si verificarea si reglarea lui periodica - e mecanic deci fix nefiind influentat de presiunea uleiului). Daca zgomotul reapare dupa introducerea noului intinzator (dupa X kilometrii) e posibil ca sina/patina intinzatorului sa fie uzata. My 2c!

 

Cheers!

 

La intinzatoarele astea manuale, cum iti dai seama daca e tensionat corect lantul? Se face "dupa ureche"?

» Post actualizat in 13 May 2016 08:49

inca valabil, daca e cineva care ma poate ajuta il rog sa posteze aici sau sa-mi dea un PM :) mersi

 

Daca mai tin eu bine minte, userul Cap0ne avea un SV de 1000 la care reglase tps-ul. Cred ca posteaza mai des pe la sectiunea de BMW GS, dar incearca cu un PM si vezi ce zice.

 

Altfel, un mecanic ar trebui sa stie cum se face. Si in final, daca ai un amic mai electronist asa, se gasesc instructiunile pe net si sunt suficient de simple.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trecand peste cei 30000km ai unui motor din '99...

 

Motorul are 30.800 de km reali. Asta stiu sigur, pt ca am acte doveditoare de service-uri facute in italia pana sa ajunga motorul la fratele meu.

Fratele meu l-a cumparat de la un prieten de-al lui, roman, direct din italia, nu prin vreun samsar sau firma de profil.

2 proprietari anteriori, 1 italian si romanul de mai sus. Saracul motor mai mult a stat pe dreapta dupa primul proprietar, pt ca romanul s-a insurat si dupa insuratoare nu l-a mai pornit cativa ani buni.

De acolo si pretul de achizitie la care l-a luat fratele meu (600 de euro in 3 rate) :)

 

 

 

 

Poti incerca un ulei cu o idee mai vascos fata de cel stock (10W40) si sa "vezi" daca dispare sau macar se mai atenueaza din zgomot; daca nu se schimba nimic atunci poti incerca schimbarea intinzatorului, fie cu unul original sau cu unul aftermarket-mecanic (iti trebe un pic de atentie la montarea lui, si verificarea si reglarea lui periodica - e mecanic deci fix nefiind influentat de presiunea uleiului). Daca zgomotul reapare dupa introducerea noului intinzator (dupa X kilometrii) e posibil ca sina/patina intinzatorului sa fie uzata. My 2c!

 

Cheers!

Multumesc de sfaturi.

 

PS: vopseaua pe plastice, rezervor si aripa fata e facuta de mine anul trecut. Iar saua am imbracat-o intre timp.

post-25145-0-40924000-1463153417_thumb.jpg

Editat de Dru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) s-a insurat si dupa insuratoare nu l-a mai pornit cativa ani buni

luati aminte! :lol:

 

@radu86: mersi de pont, voi incerca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul are 30.800 de km reali. Asta stiu sigur, pt ca am acte doveditoare de service-uri facute in italia pana sa ajunga motorul la fratele meu.

Fratele meu l-a cumparat de la un prieten de-al lui, roman, direct din italia, nu prin vreun samsar sau firma de profil.

2 proprietari anteriori, 1 italian si romanul de mai sus. Saracul motor mai mult a stat pe dreapta dupa primul proprietar, pt ca romanul s-a insurat si dupa insuratoare nu l-a mai pornit cativa ani buni.

De acolo si pretul de achizitie la care l-a luat fratele meu (600 de euro in 3 rate) :)

 

 

 

 

Multumesc de sfaturi.

 

PS: vopseaua pe plastice, rezervor si aripa fata e facuta de mine anul trecut. Iar saua am imbracat-o intre timp.

 

In cazul asta nu pot decat sa te felicit, daca ai grija de el, ai un motor care te va tine mult si bine! Este un motor extrem de distractiv, suficient de puternic incat sa nu te plictisesti de el si cu o ciclistica nemaipomenita, e drep ca are cateva minusuri - suspensii si frane - dar cu un pic de timp, vointa si ceva bani se pot rezolva si alea. nRock si cat mai multi KM!

 

p.s. un prim lucru pe care ti-l recomand sa il fac, dupa ce rezolvi problema tzacanitului este sa ii schimbi, prevenitiv, releul de incarcare cu unul mai nou/mai mare (de ex de GSX1000R), este o "buba'' arhicunoscuta de-a primei generatii, mai ales modelele de dinainte de 2000-2001.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie în intrau vreo 16-17 litri din câte rețin în modelul k4

 

Mă rog,e normal să consume mult daca o tii numai în turație mare pentru că motorul v2 nu e conceput pentru asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu consumul va scriu si eu. E posibil ca uleiul de motor sa influenteze consumul? Va intreb pentru ca anul trecut am folosit Motul 5100. A consumat cam mult. Anul asta am pus Motul 7100 si parca consuma mult mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mersul in forja, mie nu mi se pare foarte mare consumul. Pentru viteze normale (gen 140 pe autostrada), in treptele adecvate, eu stiu ca e undeva la 4.5 l/100 consumul. Probabil ca daca motorul tau sta mai mereu la peste 7000 rpm, si mai mergi cu el si prin oras asa, un consum de 10 l/100, nu este chiar foarte mare.

 

La intrebarea cu uleiul si consumul, am incercat uleiuri si mai scumpe si mai ieftine. Eu unul nu am simtit vreo diferenta de consum. Doar diferenta la cum se simte cutia cand schimb vitezele. Si asta a fost cand am folosit ulei ceva mai vascos, nu neaparat mai scump. Dar din ce am citit, SV-ul se comporta bine cu 7100. Eu nu am fost multumit de Motul asa ca folosesc orice altceva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pentru 650 e mult, chiar si pentru 1000 mult.

 

1000-le duce cam 150-160km pana se aprinde rezerva si asta blana, forja, capat si cum vrei tu sa-i mai spui :)

 

Sper ca prin sportiv nu intelegi blana aiurea printre masini in traficul din Bucuresti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pentru 650 e mult, chiar si pentru 1000 mult.

 

1000-le duce cam 150-160km pana se aprinde rezerva si asta blana, forja, capat si cum vrei tu sa-i mai spui :)

 

Sper ca prin sportiv nu intelegi blana aiurea printre masini in traficul din Bucuresti :crack:

nu vorbesc de mers prin oras, ci in afara la 180-200 , na ,sa fie treaba clara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...